BMG Goworowski Sp. z o.o Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz Smart i Mazda

adres
81-537 Gdynia, Łużycka 9 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 660-49-49  fax:  58 622-21-11
www
www.bmg.auto.pl
godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 18:00
sob9:00 - 15:00
serwis pon-piątek od 7:00 do 19:00; sobota 8:00 do 14:00

Napisali o nas

zobacz wszystkie (47) »

Opinie + dodaj ocenę


5.8

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Serwis Mazda

Serwis Mazdy staje zawsze na wysokości zadania. W biurze obsługi miła atmosfera. Warsztat sprawny i szybki. Ceny mogłyby być niższe ale coś za coś. Samochód zawsze czysty po usłudze. Miejsce godne polecenia.

  • Wojtek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: gdy trzeba
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Bardzo fajny salon i świtna obsługa

witam Zakupiłem w firmie dwa auta Polecam ten salon ,ze wszystkim mozna sie dogadać Bardzo pomocna obsługa juz w fazie serwosowania bez problemu rozwiazujakazdy problem Nadmieniam ,ze miałem tez w tym samym czasie auto z konkurencyjnego salonu i musze powiedziec ,ze do piet nie dorastają serwisowi w Gdyni bmg pozdrawiam i dziekuję juz mysle nad kolejnym zakupem w tym salonie

  • AA (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 2013 roku korzystam regularnie
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Blacharnia - nie polecam korzystania z jej usług

Po naprawie auta z OC sprawcy - źle zamontowane drzwi, źle naklejone naklejki (bąble), brak zgłoszenia wszystkich usterek i co najważniejsze - zero poczucia własnej odpowiedzialności. Jakby nic się nie stało. Nie spotkałem się jeszcze z tak niskim poziomem usług blacharskich oraz samej obsługi. Wydaje się, że powinienem podziękować, że w ogóle zgodzili się na naprawę auta... Niby luksusowa marka, niby niebotyczne ceny (choć osobiście nic nie zapłaciłem, tylko OC), a obsługa nie do porównania, bo powiedzenie, że jak w serwisie garażowym to byłoby chyba nie fair wobec usług garażowych. Ja się jeszcze nigdy nie spotkałem z takim poziomem.

  • Paweł (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2016
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.6
 

Bardzo Polecam Serwis !

Auto sprawnie przyjęte, profesjonalna obsługa bez opowiadania "farmazonów" ,auto umyte po naprawie, nie było potrzeby wracać następnego dnia ,bo coś się pojawiło co by zostało przeoczone :) Naprawdę bardzo POLECAM !

  • AP (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.09.2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam zakupu aut u tego dealera

Zakup samochodów marki mercedes glc- nie polecam całkowicie zakupu aut u tego dilera , mało profesjonalna obsługa ,utrudniony kontakt telefoniczny jak i email , proces zamawiania auta to katastrofa , błędy w specyfikacji , aneksy do umowy , opóźnienie odbioru auta 45 dni. Auto marki tzw.Premium a obsługa bardzo nieprofesjonalna.

  • PIOTR (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 31.05.2016
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »