Baltica Apartments - wynajem luksusowych apartamentów
Oceny (3)
Wynajem długoterminowy Mieszkanie nieposprzątane, brudne dywany, podłogi, kanapy, zasłony, zapleśniała pralka, niedziałająca zmywarka, odpadające listwy przypodłogowe, odpadające szyby od szklanych drzwi. Właścicielka zażądała opuszczenia mieszkania przed czasem bez przyczyny. Agencja nie dostarczyła żadnych rachunków za zużyte media na koniec najmu pomimo moich wielokrotnych próśb i pism a wiedziałam, że zaliczki są dużo za wysokie i należy mi się zwrot pieniędzy. Przez kilka miesięcy agencja nie zwracała mi też kaucji za mieszkanie wynoszącej jeden miesięczny czynsz, oddali dopiero jak napisałam pismo przedsądowe. Jak trzeba było zwrócić mi pieniądze to agentka, szef agencji, księgowa i inne osoby pracujące w baltica apartments nie odbierały telefonów, nie odpisywały na smsy, maile, pisma. Nie polecam. Zupełnie nie wiem za co i dlaczego pobierają od najemcy opłatę za obsługę wynajmu w wysokości jednego miesięcznego czynszu (oczywiście gotówką i bez potwierdzenia wpłaty) jeśli nie spełniają swoich obowiązków jako pośrednika najmu. Nie polecam!
Apartamenty - pośrednictwo wynajmu
Bardzo udany pobyt w jednym z apartamentów Baltica Apartments na Neptun Parku, co roku przyjeżdżam do innego mieszkania bo mają bardzo dużo bazę oferowanych luksusowych apartamentów. Moja rodzina jest zachwycona tym miejscem. Lubię planować wakacje ze sprawdzoną firmą bo wiem że pobyt jest zawsze udany, do tego w mieszkaniu zawsze czysto, wszystko wysposażone w niezbędne rzeczy nawet leżaki na plażę i do tego bardzo miła obsługa na którą zawsze mogę liczyć jak coś potrzebuje. Polecam
Apartamenty - pośrednictwo wynajmu
Ocena 0. Odradzam firmę Baltica Apartments. Apartamenty nie są przygotowane dla gości brak podstawowych rzeczy (sztućce, ręczniki, poprzepalana żarówki itp). Pracownik tłumaczył się tym , że ma 70 apartamentów i nie jest w stanie wszystkiego dopilnować. Firma porażka... brak odpowiedz na @, nie odbierają telefonów a jak odbiorą do rzucają słuchawką. Może kolejny lockdown wyeliminuje ich z rynku zostaną tylko Ci, którym zależy na kliencie, Joanna G. właściciel nie odbiera i nie odpowiada na @. Reklamacja złożona ponad miesiąc temu.