Oceny (79)

Piotr
Termin usługi: grudzień 2023

Spoko dostawca. Czasem nie ma internetu, ale jak już jest to dobry

Dostawcy internetu

5.0
Dariusz
Termin usługi: czerwiec 2021

Od 3 tygodni próbuje się dodzwonić do in biura obsługi klienta celem poznania oferty. Skrzynki zapchane. Brak odpowiedzi na maile. Nawet dział techniczny który w teorii jest dostępny 24/h nie odpowiada.

Dostawcy internetu

1.0
Paweł71
Termin usługi: brak podłączenia

Miało być szybko - termin instalacji, szybko - prędkość internetu a jest ZERO podłączenia i ZERO usług, za to reklama w PANORAMIE TVP Gdańsk poszła w świat jakieś DWA LATA TEMU. Terminów nie dotrzymują, już 5 czy nawet 6 razy kontaktowałem się w sprawie instalacji i zawsze słyszę że maksymalnie za 3-6 miesięcy. Pracownicy na spotkaniach obiecywali cuda na gwoździu a wyszła kicha. Jak tak działają wszędzie to gratuluję dobrego samopoczucia. Przedłużam umowę z orangutanem - wolę mieć wolniej ale mieć niż móc mieć szybko i nie mieć wcale.

Dostawcy internetu

1.0
shangal4
Termin usługi: cały czas

korzystam z ich usług już kilka lat ,ponieważ na chełmie nie ma innej alternatywy i jestem ogólnie zadowolony ,owszem zdarzają się czasem awarie ale chwilowe.Jestem przerażony tym że teraz sieć przejmuje Vectra i nie wiem czy podpiszę z nimi umowę.Mam znajomych którzy korzystali z tej ;pseudo" sieci i rezygnowali z ich us lug jeszcze przed koncem umowy ponieważ nie dotrzymywali jakości usług.Teraz na chełmie nie ma już żadnej sieci która oferuje sam internet.Szkoda!!!

Dostawcy internetu

4.3
wojtek
Termin usługi: luty 2015

widze ze ktos odpowiada wiec mam 2 pytania: 1) czy biallnet w dalszym ciagu stosuje praktyke, ze umowa sporzadzana jest w jednym egzemplarzu a klient nastepnie dostaje kserokopie umowy (biallnet zachowuje dla siebie oryginal z podpisami/pieczatkami) ps kserokopia jest nic nie warta o ile nie jest potwierdzona np przez notariusza za zgodnosc z oryginalem 2) co jest/bylo powodem stosowania takiej praktyki dziekuje za odpowiedzi

Odpowiedź obiektu:

Panie Wojciechu,
W Biurze Obsługi Klienta w momencie podpisywania umowy, z całą pewnością, otrzyma Pan drugi egzemplarz umowy wypełniony przez sprzedawcę ( nie będzie to kserokopia). Nie posiadaliśmy do tej pory informacji na temat tego, aby podpisywanie umowy odbywało się w inny sposób niż opisany wyżej, ale z całą pewnością zweryfikujemy Pańskie informacje. Dziękujemy i pozdrawiamy.

Dostawcy internetu

2.2
Andrzej
Termin usługi: 2013-2015

W BN jestem od przeszło dwóch lat. Internet 100 Mbps , awarie i to krótkotrwałe, mogę policzyć na palcach jednej ręki, gdyby nie to że na Chełmie przejmuje ich Vectra dalej bym korzystał z ich usług.Polecam jak najbardziej.

Odpowiedź obiektu:

Panie Andrzeju, dziękujemy za słowa uznania. Cieszą nas Pana pozytywne uwagi, gdyż ciężko pracujemy na zadowolenie naszych Klientów. Pozdrawiamy :-)

Dostawcy internetu

5.0
Magda
Termin usługi: od grudnia 2014

Bardzo żałuję, ze skusila mnie ta niska cena. Najpierw przedluzanie ile sie da instalacji, zanim przyszedł monter płaciłam za Internet juz od jakichś 10 dni. Od poczatku Internet działa wolno, rozłącza sie. Mimo, ze sila sygnału jest rzekomo "znakomita" to nie ma dostępu do Internetu. Oczywiście telefony infolinii jak i działu technicznego nie odpowiadają, mimo, ze jest poniedziałek po godzinie 9, i mimo, ze dzial techniczny ma działać 24/7... NIE POLECAM, szkoda nerwów, lepiej dopłacić 10 czy 20 zl miesięcznie i miec ten Internet a nie tylko "miewać"

Dostawcy internetu

2.3
JK
Termin usługi: aktualnie

korzystam od paru lat, czasem zdarzy sie jakas drobna komplikacja ale ogolnie jest OK - nie narzekam :)

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy za Pana/Pani pozytywną opinię. Jesteśmy przekonani, że jakość usług jakie Pan/Pani posiada nie ulegnie zmianie, a jednocześnie zapewniamy, że ciężko pracujemy nad tym, aby nasi klienci nie mieli nawet drobnych komplikacji, przy korzystaniu z naszych usług.

Dostawcy internetu

5.2
r
  

dział obsługi klienta to dramat jakiś

Odpowiedź obiektu:

Prosimy o informację na adres marketing@biall-net.pl co wpłynęło na Pana opinę. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby obsługa naszych klientów odbywała się na najwyższym poziomie. Jeśli istnieją jakiekolwiek konkretne uwagi na temat naszej pracy bardzo prosimy o przesłanie nam wiadomości.

Telewizja kablowa

2.3
skolf
  

Cenowo i zakresowo jak najbardziej ok, ale jezeli juz chodzi o jakosc oferowanych usług to nie polecam. Jako przykład podam ze w ciagu miesiąca jakieś ~5 razy utracicie sygnał telewizyjny, czasem na krotko czasem na dłużej ale w upc takie coś nie zdarzyło mi się nigdy. Raz zdarzyło im sie utracic sygnal podczas rzutów karnych na mundialu - jak chcecie cos takiego przezywac to jak najbardziej polecam. Z internetem jest troche lepiej, polaczenie w miare stabilne, jakies jedno potkniecie było (w upc przez 6 lat, dosłownie JEDEN raz) ale bardzo szybko naprawione. Jezeli chodzi o obsluge i techników tutaj tez nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek zdarzyło sie nieodbierać im telefonów podczas awarii.

Odpowiedź obiektu:

Bardzo prosimy o informację kiedy dokładnie wymienione utrudnienia miały miejsce, będziemy mogli zweryfikować ich ewentualną przyczynę. Proszę pamiętać, że zgłoszenie jakichkolwiek problemów, do odpowiednich pracowników tj. Biura Obsługi Klienta lub Działu Technicznego daje możliwość ich jak najszybszego usunięcia. Dział Techniczny dokłada wszelkich starań, aby pomagać naszym Abonentom, i stara się być przez cały czas do ich dyspozycji. Prosimy o wiadomość z dokładnym opisem zaistniałych utrudnień w odbiorze sygnału telewizyjnego, na adres marketing@biall-net.pl

Telewizja kablowa

3.8
Chełmianka
Termin usługi: 2014-06-15

przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Jest bardzo nieuczciwa, nie dostarcza faktur, ale od razu odcina internet, paniw w punkcie obsługi klienta na chełmie dno, nie potrafią porządnie złozyć umowy, bałagan, brak profesjonalizmu ODRADZAM!

Odpowiedź obiektu:

Kwestia dostarczania faktur do abonenta ustalana jest indywidualnie przy podpisywaniu umowy- do czego się stosujemy. Jeśli występują jakiekolwiek problemy z ich dostępnością prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Fakt blokowania dostępu do sieci Internet, jest związany tylko i wyłącznie z dłuższym opóźnieniem wpłaty abonamentowej. Zaznaczamy również, iż ze wszystkimi Klientami kontaktujemy się przed upływem terminu płatności, zarówno poprzez pocztę elektroniczną, jak i wiadomości SMS. Natomiast co do naszego personelu zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów była profesjonalna i kompetentna. Jeśli natomiast istnieją jakiekolwiek konkretne uwagi wobec pracowników Biura Obsługi Klienta bardzo prosimy o wiadomość na adres marketing@biall-net.pl

Dostawcy internetu

1.0
Patryk
Termin usługi: 02.09.2013

Z usług BN korzystam od kilku miesięcy. Osiedle, na którym zakupiłem mieszkanie zostało skazane jedynie na dostawę usług tv/internetowych od tego providera. Obsługa w biurze na morenie bardzo dobra. Podłączenie internetu do mieszkania ekspresowe, uprzejmy i kulturalny technik ! ( o dziwo tacy istnieją ). W czasie tych kilku miesięcy wystąpiła jedna awaria w postaci braku dostępu do internetu na czas kilku godzin ( w nocy około 2 ). Ceny usług są przystępne, jeśli chodzi o usługę tv póki co nie skorzystam. Tu oferta nie jest na chwile obecną atrakcyjna, na razie zadowalam się naziemną cyfrową ;).

Odpowiedź obiektu:

Niezmiennie dążymy do najwyższej jakości świadczonych przez nas usług, jak również do najwyższej jakości obsługi Abonentów. Jest nam niemiernie miło, że podzielił się Pan swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat naszych pracowników. Zapraszamy do kontaktu pod numerem 58 727 77 77 lub marketing@biall-net.pl, będziemy mogli dobrać dl Pana ofertę z pakietem kanałów cyfrowych, tak aby miał Pan komplet naszych usług w przyszłości.

Dostawcy internetu

4.2
makrus80
  

Słabe opinie są jak najbardziej potwierdzone. BOK na Morenie to jakaś porażka. Wprowadzanie w błąd czy brak odpowiedzi na maile i reklamacje to niestety norma (czekam już 3 tydzień). Jak już ktoś chce podpisać umowę to radzę poza siedzibą firmy bo jest 10dni na rezygnację. Pluję sobie w brodę, że tego nie zrobiłem. Swoje błędy przerzucają na koszt klienta. Niestety większość tego co czytam jestem sobie w stanie łatwo wyobrazić. Beznadzieja i Arogancja tak powinna nazywać się ta "firma".....

Telewizja kablowa

2.5
psikuta...
Termin usługi: cały was żywot

Nie można odnaleźć hosta „SMPT”. Zweryfikuj poprawność wprowadzonej nazwy serwera. Konto: 'POP3', Serwer: 'SMPT', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 11001, Numer błędu: 0x800CCC0D
taki z****ny koment jest zawsze gdy pisze do waszej z****nej sieci.
zwymiotowywać mi się chcę ballneciaże-znaczy ludzie będący na ciągłym haju.. Na Morenie będziesz miał 21Mb uploadu i 21Mb downloadu czyli bajka.Zero ściemy. Na Morenie mają łącze symetryczne, a na Chełmie, jeśli chodzi o download to jest to 1/4 prędkości czyli totalne bagno.
Czyli przy 21Mb downloadu (zawsze, o każdej porze dnia i nocy) będziesz miała 5-6 uploadu (zawsze, o każdej porze dnia i nocy).ale to na Morenie bo na Chełmie 1,11 Mb uploadu,czyli pierwotny stan umysłu ludzkiego, pozbawionego wszelkiej wiedzy, która może być nabyta dopiero dzięki doświadczeniu. tak samo jest z internetem na chełmie. wy bialneciarze nie nabywacie wiedzy poprzez wasze marne doświadczenie. dalej jest lipa towarzysze i towarzyszki. Jesteście AMATORSKA SIEĆ KOMPUTEROWA BIALNET po prostu bo na nic was niestać.Ale ,dlaczego nie publikujecie opini już od kilku dobrych lat bialneciarze? Ja się dobijam do Internetu

Dostawcy internetu

1.0
Alina Lasota
  

Jestem osobą w sile wieku, korzystałam w życiu z usług wielu firm dostarczających programy telewizyjne, ale po raz pierwszy spotkałam się z taką wadliwością i brakiem profesjonalizmu, z totalnym lekceważeniem klienta. Kupując nowe mieszkanie „skazano” mnie na wyłączne usługi tej firmy. Od blisko 3 lat borykam się z ciągłymi brakami w dostępie różnych kanałów, a przez blisko półtora roku walczyłam o wymianę karty telewizji cyfrowej na nieuszkodzoną, pisując dziesiątki pism, na które nikt nie odpowiadał. Po prawdzie - czasem sporadycznie przyszła odpowiedź - ale nie na temat. Pracownicy Biall Net posunęli się nawet do tego, by wymusić na mnie opłatę za reklamacyjną wizytę, tak bym więcej nie zgłaszała usterek. Po prostu dopisali sobie do rachunku jakąś kwotę i albo zapłacę albo wyłączą mi odbiór Na marginesie parę miesięcy później wymieniono mi uszkodzona kartę, ale wyłudzonych pieniędzy nikt oddał. Natomiast regularnie pobierali pieniądze za niedostarczoną i/lub wadliwa usługę. Tak działa ta firma. Radzę każdemu, kto ma wybór - uciekać jak najdalej !!

Telewizja kablowa

2.0
Karol
  

kontakt z BOK beznadziejny. Marketing dziala tylko tutaj - wymysla sam sobie super opinie..

Odpowiedź obiektu:

Pozwolę sobie na zamieszczenie kilku sprostowań do tej opinii: nie zaznaczył Pan kiedy korzystał z naszych usług, jest Pan naszym Abonentem? Jeżeli tak to bardzo proszę o informacje kiedy doświadczył Pan beznadziejnego kontaktu z naszym BOK, wyjaśnimy to i postaramy wprowadzić odpowiednie zmiany do systemu szkoleń, wystarczy wysłać maila na adres: marketing@biall-net.pl.

Twierdzi Pan, że Marketing działa tylko tu? W jaki sposób? wypisując sobie tyle 6-ek, że obecnie mamy średnią 6,0? Jakoś tego nie widzę. Poza tym jakby Pan mieszkał na terenie naszej działalności to na pewno zauważyłby, że nasze materiały marketingowe regularnie pojawiają się w Pana budynku, nasi handlowcy też je odwiedzają, nasi Abonenci otrzymują rożne informacje drogą mailową i telefoniczną. I jest to tylko kilka z wybranych działań z strony Marketingu.

Telewizja kablowa

2.0
Ania
Termin usługi: 2006-2013

Może i oferta jest ok, ale jej realizacja pozostawia bardzo wiele do życzenia. Obsługa jest niemiła, opieszała, nie realizuje zapowiedzianych działa. Gdy dzwonię dostaję odpowiedź: a co ja mam Pani powiedzieć? To nie moja wina (tylko kogoś innego z biura). Mówią, że coś zrobią od razu a czekam pół dnia. Obiecują, że zadzwonią a nie dzwonią. Jestem klientką od 7 lat i nigdy kontakt z obsługą nie był poprawny.

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,

W imieniu firmy bardzo przepraszam za całą sytuację. Gdyby była Pani skłonna przekazać informację (na adres: marketing@biall-net.pl) o jaki adres chodzi i kiedy były zgłaszane problemy to będziemy w stanie sprawdzić jaki pracownik tak Panią potraktował i wprowadzić odpowiednią zmianę w systemie szkoleń aby do takich sytuacji nigdy już nie dochodziło. Jest nam przykro tym bardziej, że dobre relacje z klientami są dla nas priorytetem a takie sytuacje niszczą pracę wielu osób, którym dobra opinia o firmie leży na sercu.
Z poważaniem

Dostawcy internetu

2.8
Krzys
Termin usługi: od kilku miesiecy

Jesli masz mozliwosc unikaj z daleka. Internet w dzien masakra, wieczorami tez duza awaryjnosc. Prawie codzienie sa problemy. Przez wiele minut nic nie dziala. Problem zglaszany wiele razy i nic sie nie zmienia.

Odpowiedź obiektu:

Proszę Pana Krzysztofa o informację o jaki adres chodzi i kiedy były zgłaszane problemy z naszym internetem. Można pisać na adres: marketing@biall.net.pl. Sprawdzimy historię zgłoszeń i jeżeli okaże się, że zawinił nasz Dział Techniczny to winni poniosą konsekwencje. Z drugiej strony nie chce nam się wierzyć, że nikt z techników nie reagował na zgłoszenia, gdyż wysoka jakość usług (a szczególnie internetu) to priorytet w naszej firmie. Dlatego prosimy o wysłanie maila na w/w adres.

Dostawcy internetu

1.5
DD
Termin usługi: 2010-2013

Jestem klientem tej firmy od 3 lat. Po pierwszych 2 latach przedłużyłem umowę, gdyż chwilowo jakość usług była lepsza niż zwykle, a ja głupi myślałem, że już tak będzie... Jeszcze rok i umowy NA PEWNO nie przedłużę. Ale do szczegółów. Awaryjność - codziennie wieczorem jakość internetu spada drastycznie - packet losty dochodzą do poziomu 60%. Jak się dzwoni do ich serwisu i w końcu pokłócić z nimi to ma się miesiac może 2 spokoju i faktycznie wtedy usługa jest naprawdę dobra. Ale jak się sielanka kończy to zaczyna się zabawa od nowa, i kolejne tydzień czy też 2 dzwonienia zanim problem rozwiążą, oczywiście prubójąc na początku wmówić, że przyczyną jest komputer/router klienta - a to właśnie najbardziej irytuje, bo awarie do tej pory ZAWSZE były z ich winy i cyklicznie średnio co miesiąc/2miesiące zawsze te same. Obsługa - w sumie poprzedni punkt ich opisuje idealnie. Dzwonisz to albo nie odbierają, albo odbiorą i wmawiają, że klienta wina, a jak się w końcu na nich wymusi naprawę, to i tak się wszystko po max 2 miesiącach rypie... Oferta/Cena - nie drogo, a oferta przyzwoicie rozbudowana, tyle że nie prawdziwa ;) !!!NIE POLECAM!!!

Odpowiedź obiektu:

Witam,

Bardzo przykro mi gdy dowiaduję się o problemach z naszą obsługą. Prosiłbym autora o kontakt na adres: marketing@biall.net.pl w celu ustalenia kto spowodował tak negatywną opinię. Dzięki temu będziemy w stanie wprowadzić odpowiednie zmiany w naszej obsłudze, tak by wszyscy nasi Abonenci byli także z niej zadowoleni.

Dostawcy internetu

3.2
Ola i Piotr
Termin usługi: 2013-03-07

jestem klientką juz dość długo, moj maz jest informatykiem i bardzo chwali Firme Biall-Net, szczególnie za jakość, mamy internet i telewizje dociągniętą do mieszkania światłowodem, jest to ogromna różnica jeżeli chodzi o jakość i prędkość. Obraz jest rewelacyjny! poprzednia telewizja UPC nie miala takiej jakości. Firma Biall-net polecam wszystkim co cenią jakość.

Dostawcy internetu

5.7