Oceny (4)

Kyz
Termin usługi: czerwiec 2022

Duża dostępność czesci na miejscu, bardzo miła i pomocna obsługa

Części zamienne - hurt

6.0
Krzysztof
Termin usługi: 11.08.2014

Spory asortyment czesci na miejscu, obsługa bez rewelacji ,ale daje radę (doradzą jaką firme wybrac i podstawy kultury osobistej mają) problemów ze zwrotem nigdy nie miałem. Ale najwazniejsza cecha to cena! Naprawde cos sie zmieniło jeszcze kilka lat temu cena była konkurencyjna- po prostu normalna ,ale teraz zwłaszcza jak wyrobi się karte rabatową cena jest podobna do cen z internetu! Polecam.

Części zamienne - hurt

5.2
RAFAŁ
Termin usługi: 2005-2013 

WITAM,WIELE RAZY KORZYSTAŁEM Z USŁUG FIRMY BIG MOT(tylko dla tego że mają czynne do 19.00)i bardzo często spotkałem się tam z NIE miłą i opryskliwą obsługą (POZA KASĄ)panowie z za lady traktują klienta jak bezdomnego który przyszedł po złotówkę a to przecież klient zostawia u nich swoje pieniądze.Kilku moich znajomych z branży podziela tą opinie.Obsługa jak jest jakiś problem z częścią zamiast pomóc i doradzić klientowi(po to przecież tam siedzą)wolą go spławić zwłaszcza jeśli chodzi o coś drobnego,szybko się denerwują jeśli się powie coś nie tak jakby oni tego chcieli.Kupuje części w kilku sklepach i tam wygląda to zupełnie inaczej.

Części zamienne - detal

3.2
Zawiedziony
Termin usługi: II.2010 

Obsługa zachowuje się i wygląda jakby musiała tam pracować za karę. 4 osoby z obsługi w sklepie,2 plotkują, jedna robi coś na komputerze i tylko jedna obsługuje w zółwim tepie jednego klienta. Po 20 min braku jakiejkolwiek reakcji ze strony obsługi wychodziłem ze sklepu i dopiero wtedy jedna z plotkujących osób zmobilizowała się do obsługi. Nie rozróżniają producentów części, zamówiłem Japan Line dostałem JPN. Pierwszy i ostatni zakup.

Części zamienne - detal

3.0