3.4
5 ocen

Black Red White - salon meblowy

adres
Gdańsk, Odyseusza 1 (Osowa)
telefon
58 350-60-62
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


2.8

w kategorii

Wyposażenie mieszkań

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Szkoda słów

Meble ogólnie ładne, wydają się być masywne, ale co do obsługi to MASAKRA. Zero jakiegokolwiek kontaktu z klientami. Zamówiłam w tym salonie meble. Przyszły dopiero po półtorej miesiąca gdzie Pani powiedziała ze max 14 dni w dodatlu uszkodzona jedna witryna. Na witryne czekamy kolejny miesiąc. Witryna miała być w poniedziałek, ale nikt się nie odzywa, jak również nikt nie odbiera telefonów. Dzwoniliśmy nawet dzisiaj i nic ... Nie polecam tego salonu w Gdańsk-Osowa. Obsługa marudna i nie miła, obsługują jakby to była jakaś ich kara... Jestem tak zła, że nie wiem ...!!!

  • Joanna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11/09
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Komu polecasz?: nikomu

4.2

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.2

wszystko o czasie i zgodnie z zamówieniem

Robiliśmy z narzeczonym zakupy w tym sklepie po raz pierwszy, zdecydowaliśmy się na zakup kanapy pomimo sporych obaw spowodowanych wieloma negatywnymi opiniami o całym procesie zakupowym, ale nasze zamówienie zostało zrealizowane dwa tygodnie przed czasem i kanapa jest dokładnie taka, jaką wybraliśmy. Jedynym minusem było niedoinformowanie nas przez personel sklepu o transporcie - pani przy kasie powiedziała nam, że kanapa zostanie dostarczona na podany przez nas adres i będziemy płacić za transport w dniu jej doręczenia, potem okazało się jednak, że transport opłaca się w momencie składania zamówienia i musimy sami ją odebrać z magazynu, chyba że przyjedziemy do sklepu i tam opłacimy transport - nie było opcji załatwienia tego przez telefon. Było to dość problematyczne, gdyż do salonu brw mamy dość daleko.

  • Patrycja (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.05.2016
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

widzę, że typowo po polsku, piszą tylko niezadowoleni

Pierwszym zakupem były trzy meble skrzyniowe do salonu oraz narożnik. Trafiliśmy na wyprzedaż asortymentu, a mimo to wybór całkiem duży. Obsługa sprawnie i z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem doradziła i załatwiła wszelkie formalności. Na zamówienie mieliśmy czekać od 4 do 6 tygodni, a tu zaskoczenie - całość była skompletowana i gotowa do ustalenia transportu po ok. 10 dniach. Panowie od dostawy mili i uprzejmi. Stosunek otrzymanych mebli do ceny wysoka, więc zdecydowaliśmy się domówić inne meble w obiciu/ tapicerce jak narożnik. I znowu miłe zaskoczenie - zamówienie zrealizowane zostało po trzech tygodniach, czyli 1-3 tygodnie szybciej.

  • Michał i Asia (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń-luty 2016
  • Polecam innym: tak

3.2

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

Brak słów i duże rozczarowanie jak na pierwszy zakup

Niestety zgadzam sie z innymi opiniami. Moje pierwsze większe zakupy w tym salonie i już na starcie problemy. Meble miały dojechać w ciagu 7 dni bez najmniejszego problemu, tak zapewniała pani w salonie. 3 tygodnie czekaliśmy, w miedzyczasie nikt nam nie udzielił żadnych konkretnych informacji co sie dzieje z naszym zamówieniem, panie tylko mówiły z wielkim wyrzutem "jakby były to byśmy dzwonili..." Mało tego, jak juz zadzwonili, ze meble gotowe i niedługo je nam dostarcza to od razu była informacja, ze sofy nie bedzie bo materiał został uszkodzony w trakcie załadunku. I tak sobie czekamy już ponad 2 miesiące na ostatni mebel. Ogólnie tragedia, następny zakup bedzie gdzie indziej.

  • AW (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 3.08.2015
  • Polecam innym: nie

2.4

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.4

Tragedia

Jeszcze tak nieterminowej realizacji zamówienia nie widziałem 3 tygodnie opóźnienia w stosunku do podanego terminu. Firma ma wylane na klienta I nawet nie stara się mu pomóc. Uzyskanie jakiejkolwiek informacji graniczy z cudem. Może będziesz Tym szczęśliwcem I dostaniesz wszystko na czas, a może tak jak ja czekał 11 tygodni na meble.

  • Seba (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30.05.2015
  • Polecam innym: nie