CARTER - Autoryzowany Dealer Toyota

adres
80-314 Gdańsk, al. Grunwaldzka 260 pokaż na mapie
telefon
58 340-22-22  fax:  58 340-22-00
e-mail
r...@carter.pl pokaż
www
www.carter.pl
godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 19:00
sob10:00 - 15:00
dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-22:00, w sobotę 08:00-15:30

Napisali o nas

O nas

Zapraszamy do odwiedzenia naszej stacji i skorzystania z możliwości jazdy próbnej! Godziny otwarcia: Salon: Pon-Pt 09: 00-19: 00 Sobota 10: 00-15: 00 Serwis: Pon-Pt 07: 30-22: 00 Sobota 08: 00-15: 30 Samochody używane Pon-Pt 10: 00-19: 00 Sobota 10: 00-15: 00

Toyota Carter Gdańsk to Najstarszy dealer w Polsce!

To już ponad 36 lat! - W 1980 roku niewielki, ale nowoczesny na owe czasy warsztat, który prowadziło trzech entuzjastów motoryzacji, podpisał, jako jeden z czterech podobnych podmiotów w Polsce, umowę z firmą Motoimpex, która zaczęła sprowadzać do Polski pierwsze Toyoty. Po dziesięciu latach na bazie dynamicznie rozwijającej się firmy, cały czas związanej z Toyotą, stworzono spółkę "Carter", działającą po dziś dzień. Dziś Toyota Carter Gdańsk to najstarszy polski dealer Toyoty. Najstarszy, ale także jeden z najbardziej dynamicznych. Przed laty postawiliśmy na indywidualne relacje z klientem, który choć wymagający, chętnie do nas wraca, kupując w Toyota Carter Gdańsk kolejne samochody. Potwierdzają to co roku prestiżowe rankingi tygodnika Auto Świat. W 2016 roku Toyota Carter Gdańsk została drugim salonem Toyoty w najnowszym Wielkim Teście Salonów tygodnika Auto Świat. Za nami znalazło się kilkanaście placówek dealerskich Toyota Motor Poland. Toyota Carter Gdańsk od kilku lat co roku przechodzi anonimowy audyt Auto Świata. Za każdym razem znajdując się na podium w klasyfikacji sieci.
Profesjonalizm i unikalne relacje z klientami sprawia, że Carter w ciągu ostatnich lat notuje nieustanne wzrosty sprzedaży. W 2015 roku Toyota Carter Gdańsk sprzedała 696 samochodów, o 134 więcej niż w 2014 roku. Rekordowe miesiące 2015 roku to styczeń i grudzień. Carter wydał wtedy 118 i 107 samochodów. Kolejny rekord sprzedaży padnie w aktualnym, 2016 roku. Dotyczy to zwłaszcza samochodów z napędem hybrydowym.
Co sezon ruch w serwisie wzrasta o ponad 10 procent. Oprócz wzrostów typowych przeglądów samochodów na gwarancji, zanotowaliśmy przyrost obsługi kilku, a nawet kilkunastoletnich aut, które dotąd nie bywały w ASO. Wiele czynności obsługowych oraz koszt części w sieci Toyoty zaczynają być takie same jak w renomowanych, ale nieautoryzowanych warsztatach. W upowszechnianiu tego zjawiska pozwala klarowny Serwis Dobrych Cen, dobrze wytłumaczony w Internecie. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się także oferowane przez Toyota Carter Gdańsk finansowanie zakupu samochodu, oraz jego ubezpieczenie. Nieustanny wzrost wyników Toyoty Carter Gdańsk, odnotowywany w każdym segmencie działalności to wypadkowa związku z jedną z najsilniejszych polskich dealerskich grup kapitałowych. Grupa "Chodzeń" w rankingu grup dealerskich po roku 2015, zajmuje 21 miejsce, awansując aż o 7 pozycji. Jej sprzedaż w porównaniu do 2014 roku wzrosła o 33,15% do poziomu 2828 sztuk. Grupa Dealerska Chodzeń to nie tylko Toyota, ale także Lexus i Maserati. Maserati to obecnie najpopularniejsza marka super samochodów w naszym kraju.

Galeria zdjęć

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Sprzedaz nowe auta

A ja kupiłem RAV4 Hybryd u Pani Darii która jest przemiłą osobą i od razu przygotowała fajną ofertę i załatwiła auto na czas. Ogólnie odnośnie sprzedaży oceniam na 5 co do serwisu to nie mam jeszcze zdania.

  • G.L. (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 02-2017
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Wideorejestrator

W dniu wczorajszym zamontowano mi w wideorejestrator z dwiema kamerami . Wszystko wykonane profesjonalnie i za przystepna cene. Polecam ten serwis

  • LUKASZ (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30/12/2016
  • Polecam innym: tak

2.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.4
 

Drogi Serwis

Nie polecam gdyż przy wymianę podzespołu na gwarancji(na ich koszt) uszkodzono mi instalacje elektryczna. Przez to musiałem jeszcze raz jechać do nich żeby stwierdzić że to moja wina (naprawa na mój koszt). Standardowa gadka konsultantów: "Toyota nie przewiduje naprawę tej części/ kabla tylko wymiana całej instalacji/ zespołu za 10-11 tyś zł ". Roboczogodzinę wyceniono mi na 270 zł. Czasami czekasz(pomimo umówienia się) ponad 25 min tylko po to aby wzięli auto na warsztat.

  • Jan (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Wrzesień 2016
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Opinia wystawiona przez Pana Jana nie oddaje rzeczywistego stanu rzeczy.
W pojeździe Toyota Corolla rocznik 2002 wykonywaliśmy naprawę z tytułu kampanii ogłoszonej przez producenta - dotyczyła wymiany poduszki bezpieczeństwa pasażera. Operacja wymagała częściowego demontażu deski rozdzielczej.
Faktycznie pojazd po dwóch dniach od wizyty wrócił do nas z problemem zwarcia w instalacji elektrycznej. Stwierdziliśmy awarię elektryczną polegającą na nieprofesjonalnym podłączeniu czujników parkowania (nie w naszym serwisie) do fabrycznej instalacji - nielutowane , niezabezpieczone taśmą izolacyjną połączenia, które uległy zwarciu.
Mechanik, który dwa dni wcześniej wykonywał kampanię nawet nie mógł zobaczyć tego stanu rzeczy, bo nie demontował tych elementów, gdzie później stwierdziliśmy problem, ale uchylając poszczególne fragmenty deski rozdzielczej prawdopodobnie poruszył te niezabezpieczone przewody co doprowadziło do zwarcia. Usterka ta została usunięta jednak wyświetlacza czujników parkowania, który uległ uszkodzeniu nie mogliśmy wziąć na siebie. Co do naprawy za 10-11 tys złotych to doradca przekazał cenę nowej wiązki elektrycznej z wymianą, ale sytuacji, gdzie widać było uszkodzenie w naszej ocenie wystarczyła miejscowa naprawa.
Sam klient przyznał, że posiada pojazd od 2 lat i nie wiedział jakie w nim są przeprowadzone modyfikacje.
Nadal podtrzymujemy, iż możemy zainstalować nowe czujniki parkowania w atrakcyjnej cenie ale nie na nasz koszt.
Dysponujemy dokumentacją zdjęciową niefrasobliwości w podłączeniu przewodów.
Rozumiemy rozgoryczenie Pana Jana, ale opinię uważamy za krzywdzącą.

autor: Tomasz Wyszomirski - Kierownik Serwisu


5.8

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Super serwis

Serwisuję swoje toyoty w tym serwisie już 12 lat Fachowa obsługa i rzetelna praca mechaników Bardzo miła obsługa w dziale zakupów nowych samochodów , ludzie tam pracujący skłoni do negocjacji cenowych jak i do negocjacji doposażenia samochodu w cenie auta ( oczywiście w miarę możliwości i rozsądku ) Pozdrowienia dla wszystkich pracowników Toyota Carter Aby tak dalej , a myślę że w corocznym rankingu Auto Świata tak wysoka ocena też coś znaczy dla klientów was wybierających Jeszcze raz serdeczne podziękowania za wasz wkład w to żebym mógł ja i członkowie mojej rodziny spokojnie jeździć samochodami marki Toyota

  • Krzysztof (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.02.2016
  • Polecam innym: tak

Odpowiedź obiektu:

Bardzo dziękujemy za przychylną opinię
pozdrawiamy Zespół Toyoty Carter Gdańsk


6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Dobra i fachowa obsługa

Polecam salon Toyoty Carter, ruch w nim duży, klientów czekających również, dla mnie to dowód na to, ze warto poczekać skoro wszyscy handlowcy są zajęci. Uśmiech , kompetencja i dobra kawa, na to każdy może liczyć. Wszyscy znajomi polecają i się nie zawiodłam.

  • Agata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015-11-30
  • Polecam innym: tak

Odpowiedź obiektu:

Bardzo dziękujemy za przychylną opinię :)

autor: Dział Handlowy

przejdź do pełnej mapy »