4.4
oceń »

Centrum Riviera

adres
81-304 Gdynia, Kazimierza Górskiego 2 pokaż na mapie

Centrum Riviera obiekty w tej lokalizacji (214) »

telefon
58 779-07-10  fax:  58 669-94-96
e-mail
biuro@centrumriviera.pl
www
godziny otwarcia
pn-czw10:00 - 21:00
pt-sob10:00 - 22:00
nd10:00 - 20:00

Napisali o nas

zobacz wszystkie (49) »

O nas

Riviera to miejsce łączące centrum rozrywki i idealne miejsce do spędzania wolnego czasu, to piękne i przytulne wnętrze, a także liczne restauracje, kawiarnie, bary oraz kino. To największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe Trójmiasta.

Opinie


4.6

w kategorii

Centra handlowe

  • architektura i aranżacja wnętrza:
    5
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • różnorodność sklepów:
    5
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.6

Palarnie!

Niestety chyba zaczniemy unikać robienia zakupów w Rivierze, i to z bardzo prozaicznego powodu... Nie ma jak wejść z parkingu do centrum, aby nie przechodzić przez chmurę dymu z papierosów! Kto wymyślił palarnia przed wejściem??? Czy ktoś przewidział, że wchodzą tamtędy rodziny z dziećmi??? Moje Dziecko oznajmiło mi, że nie chce już tam jeździć - i to tylko z tego powodu...:(

  • Merlot (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: często
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Centra handlowe

  • architektura i aranżacja wnętrza:
    5
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • różnorodność sklepów:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Najlepsze CH w Trójmieście

Zdecydowanie najlepsze miejsce na większe zakupy w Trójmieście. Każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego mam wrażenie, że co tydzień coś się tam dzieje. Czyste toalety to niby oczywistości, a jednak w innych CH różnie bywa:( Fajne atrakcje dla dzieciaków. Na minus Real i jego umiejscowienie-jak nie ma miejsc na parkingu pod Realem, to jedziesz z koszem i zakupami przez całe CH.

  • Paula (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 8 marca
  • Polecam innym: tak

5.0

w kategorii

Centra handlowe

  • architektura i aranżacja wnętrza:
    6
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • różnorodność sklepów:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Dla osób, które mają pieniądze oraz czas.

W ciągu jednej 5-godzinnej sesji nie da się przejść wszystkich sklepów, spędzając w każdym po kilka minut. Oferta jest duża, dla każdego. Ceny się wahają, ale to normalne. Mogłabym się przyczepić do lokalizacji, ale ten, kto ma samochód, nie musi narzekać. Parking jest dobrze skonstruowany, podoba mi się wyświetlacz, ile miejsc pozostało w danym sektorze.

  • Paulina (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Sobota
  • Polecam innym: tak

3.5

w kategorii

Centra handlowe

  • architektura i aranżacja wnętrza:
    3
     
  • lokalizacja:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • różnorodność sklepów:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Trochę RiWJera

Trochę wiejska ta RiWJera. Mieszkam niedaleko i często robię zakupy w tamtejszym hipermarkecie (który jest osobnym tematem). Przy okazji załatwiam inne sprawy. W pretensjonalnie nazwanej Rivierze na szczęście jest sporo miejsc, w których można odpocząć, puścić dzieci na mini place zabaw, poczekać na towarzyszy, którzy mają więcej sił na bieganie po sklepach. Pozostałe pomysły też były fajne, ale ich realizacja lub obsługa fatalna. 1. TOALETY w miarę czyste, ale wiecznie czegoś brakuje: albo papieru, albo mydła, albo uwaga! WODY! Zdarzyło mi się, że nie mogłam umyć rąk, mogła to być awaria fotokomórek, ale woda nie leciała. Drzwi toalet tak trzaskają, że wszystkie kabiny się trzęsą. 2 SZAFKI obok toalet, super pomysł, ale najczęściej są nieczynne, o czym informują ponaklejane karteczki. 3. DRZWI prowadzące do przedsionka z windą na parkingu pomarańczowym. Bajer, na początku same się otwierały, ale dobre czasy się skończyły. Przedsionek strasznie obskurny. To tylko kilka przykładów. Można by uznać, że w głowie mi się pomieszało, bo takie rzeczy mi przeszkadzają, ale inaczej wyobrażałam sobie centrum handlowe XXI wieku

  • Barbie (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: często
  • Polecam innym: nie mam zdania

4.4

w kategorii

Centra handlowe

  • architektura i aranżacja wnętrza:
    5
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • różnorodność sklepów:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.4

Co za koszmarna muzyka

Muzyka w centrum nie zachęca do spędzania czasu ( trzeba szybko zrobić zakupy i wiać ) kto wymyślił puszczanie takiego chłamu . Lepiej wyłączcie to w ogóle. Jestem ciekaw co zarządca będzie odtwarzał za utwory w grudniu pewnie dalej to samo -oj wstyd ! Centrum położone w dobrym miejscu ale nie wiem jak można było w projekcie nie uwzględnić i nie wykonać bezpośredniego dojścia ze stacji SKM !!!! Widać ludzie mniej zamożni nie są mile widziani .

  • klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25.11.2013
  • Polecam innym: nie mam zdania

TAXI SZOK

Kto jest odpowiedzialny ,za wpuszczenie pod takie fajne centrum firmy taksówkowej , która ma kilka taksówek i to wszystkie podobno stoja w Sopocie .Pan kierowca był zły, że musiał jechać po mnie z Sopotu a kurs był na Witomino. Dlaczego pod centrum nie ma taksówek ?

  • Mariusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czwartek
  • Polecam innym: nie

3.6

w kategorii

Centra handlowe

  • architektura i aranżacja wnętrza:
    1
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • różnorodność sklepów:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.6

Funkcjonalność parkingu...

Osoba odpowiedzialna za zaprojektowanie parkingu albo dostała robotę po układzie albo płacił za niego PEFRON...

  • Sebastian (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 02.11.2013
  • Polecam innym: nie
    • architektura i aranżacja wnętrza:
      4.2
       
    • lokalizacja:
      4.8
       
    • dodatkowe usługi:
      4.5
       
    • różnorodność sklepów:
      4.8
       
    • ocena ogólna:
      4.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    4.4