Oceny (10)

Łukasz
Termin usługi: maj 2023

Umówiłem wizytę w konkretnym celu (chodziło o wyjęcie z nosa żelowego stabilizatora po zabiegu przegrody nosowej) Specjalnie użyłem formularza kontaktowego na portalu, by przed wizytą zasygnalizować w jakiej sprawie przychodzę. Podczas wizyty lekarz poinformował mnie, że nie jest w stanie wyjąć z mojej przegrody żelowego stabilizatora bo nie dysponuje odpowiednim sprzętem i lekami rozkurczającymi śluzówkę nosa. Poinformował mnie bym się zgłosił do placówki laryngologicznej, która taki sprzęt posiada. Przyszedłem na wizytę w ściśle określonym celu, komunikując cel wizyty przed akceptacją rezerwacji, więc poprosiłem o zwrot pieniędzy. Lekarz w arogancki sposób oświadczył, że konsultacja się odbyła i mogę się wykłócać o pieniądze w recepcji. Niedopuszczalne zachowanie lekarza(..). Brak profesjonalizmu, zero empatii. Jeżeli lekarz nie jest w stanie pomóc to powinien poinformować o tym wcześniej, a nie akceptować wizytę i pobierać za nią opłatę. Bardzo nie polecam

Laryngolodzy

1.3
Joanna
Termin usługi: wrzesień 2015

Lekarz bagatelizuje sytuację pacjenta, wizyta trwa jakieś 3-5 min i kończy się stwierdzeniem, że wszystko jest ok. Powidomiłam lekarza, że kilka lat temu stwierdzono u mnie obecność torbieli w zatoce, a od pewnego czasu mam dolegliwości bólowe. Lekarz odmówił przeprowadzenia jakichkolwiek badań, kazał używać leków przeciwalergicznych. Po wizycie u innego lekarza wykonano u mnie tomografię zatok, która wykazała zmiany w zatokach. Podsumowując- lekarz w zerowym stopniu przykłada się do swojej pracy, a bagatelizowanie dolegliwości pacjentów może kiedyś doprowadzić do poważnych konsekwencji.

Laryngolodzy

1.0
Mila
Termin usługi: styczeń 2015

Witam, niedawno byłam na pierwszej wizycie u tego lekarza. Byłam bardzo rozczarowana jego podejściem do swojej pracy, jak i pacjenta. Miałam taką nagłą sytuację, która wymagała natychmiastowego rozwiązania, a on nie udzielił mi pomocy. Obojętnie odpowiadał mi na pytania i kazał szybko opuścic gabinet.Takich lekarzy unikac, którzy nie mają szacunku do ludzi i śmieją się pod nosem.. nie polecam tego lekarza.

Laryngolodzy

2.0
zwierzak
Termin usługi: 22.08.2014

rzeczowy,moze nie wylewny ale miły,kompetentny i szybki w działaniu pomógł mim dzieciom i jestem super zadowolona

Laryngolodzy

5.2
Pacjent
 

Lekarza nie polecam, zupełny brak empatii, naburmuszony i niesympatyczny. Pacjenta traktuje z lekceważeniem, niech zmieni zawód, na taki gdzie jest brak kontaktuz ludźmi. Mówi,ze się zna na leczeniu, ale padejścia ludzkiego do Pacjenta nie ma. Panie Doktorze chorym potrzebny jest tez przyjazny ton głosu i optymistyczne zdanie, a nie naburmuszony Doktor, jak zwykle nbez humoru i ... znieczulenia.

Kuba
Termin usługi: 2013-06-07

Pan doktor przyjmuje pacjentów chyba z przymusu lub za karę. Ironiczne, wręcz cyniczne podejście do pacjenta. Kompetencje (jak widać także z powyższych opinii) też wątpliwe. Mam nadzieję, że kierownik przychodni Nowy Chełm zatrudni nowego, który zgodnie z przysięgą Hipokratesa będzie chciał pomagać chorym, a przede wszystkim z szacunkiem ich traktował. Bo pozytywne podejście do chorego to połowa sukcesu. Pan Dariusz powinien zająć się raczej pracą naukową wtedy pacjenci by mu nie przeszkadzali.

Laryngolodzy

1.0
MATKA
Termin usługi: 29.11.2011

- DZISIAJ NIE, JUTRO NIE A POJUTRZE WYJEŻDŻAM NA KONFERENCJĘ... TO PO CO SIE OGŁASZA?

Zdegustowana
Termin usługi: pażdziernik 2011

Nie polecam. Ten specjalista nie kieruje sie dobrem pacjenta, NIESTETY... Do tego lekarza trafiłam kierując sie opiniami z internetu. Zapisałam do przychodni nfz zapisałam tam córeczkę, która leczyła się pod kontrolą tego lekarza do dnia dzisiejszego. Pewnego dnia poprosiłą o przyjęcie dziecka z bólem ucha, które odebrałam po telefonie ze szkoły. Natychmiast zadzwoniłam do rejestracji dowiedzieć sie o godzinach przyjęć. Jakież było moje zdziwienie kiedy pani zażądała ode mnie skierowania od lekarza pediatry POWTÓRNEGO, bo, jak określiła - nie mam po co przyjeżdżac bez niego. Po upewnieniu się i Rzecznika Praw Pacjenta, że nie jest to prawdą i poza tym lekarz musi przyjać DZIECKO z bólem, pani blondynka dalej upierała się przy swoim.Doktor Babiński nie chciał przyjąć dziecka, ale zmienił zdanie, gdy zażądałam pisemnej odmowy przyjęcia pacjenta z bólem. Czekałam w kolejce z córeczką, aż przyjął wszystkich pacjentów. Po zbadaniu córki stwierdził początek ZAPALENIA UCHA, ale nie zgodził się dać mi 2 dni zwolnienia z pracy i polecił przyjechać raz jeszcze następnego dnia. Pokazał, kto tutaj jest dla kogo... Szkoda, że na tym ucierpiał pacjent, ale za to "ego" pana doktora NIE.

Laryngolodzy

1.2
pacjentka
Termin usługi: 11.08.2008

Doskonałe podejście do pacjenta, duża fachowość.Polecam.

Laryngolodzy

4.6
Mat
 

Wielki plus za wizyty domowe. Przyjechał na czas, co nie jest wśród lekarzy normą. Cierpliwie i zbadał dość żywe dziecko i obrazowo wytłumaczył w czym problem i jak leczyć krok po kroku. Wizyta nie odbywała się w wielkim pośpiechu więc była czas na wiele pytań. Spokojnie mogę polecić!

Laryngolodzy

5.0