Branch Schenker Sp. z o.o.
Oceny (9)
firma kurierska klęska! Omijać szerokim łukiem. Paczka miała być dostarczona we wtorek. Każdego dnia na infolinii mówili, że jutro będzie, a to mają problem, kurier paczki nie zabrał i wiele, wiele więcej wymówek. Opryskliwe osoby pracujące na infolinii. Po ciężkich bólach, paczka dotarła w piątek. Niestety z połamanymi dachówkami. nie polecam nikomu!
Transport ciężarowy
Jest wiele firm spedycyjnych, jeśli chcecie przewieźć cokolwiek innego niż słomę (lub coś mniej cennego), to odradzam. Zrujnowali święta mojej rodzinie trzymając w magazynie i bez powodu przesyłkę paletową przez 3 dni. Jest wiele firm spedycyjnych na rynku, jeśli zależy Wam żeby przesyłka dojechała na czas odradzam tą firmę. To moje drugie, dokładnie takie samo doświadczenie. Dodatkowo potwierdzam głosy nt. kierowców, którzy po prostu kłamią. Przyjaciel oczekiwał cały dzień na planowaną dostawę, by w końcu dowiedzieć się, że go rzekomo nie było w domu. Kłamcy i partacze.
Transport ciężarowy
Mimo, iż cały czas ktoś był w domu kurier oczywiscie jak zwykle okazał się wróżbitą Maciejem i zaznaczył, że nikogo nie było. Nawet się nie skontaktował, więc zakladam, że koło mojego domu to nawet nie przejechal. Nie polecam! Myślałam, że takie rzeczy to tylko na Facebooku... Najgorsza firma!
Transport ciężarowy
Czekam trzeci dzień na przesyłkę ze sklepu internetowego. To znaczy 3 dni temu miała przyjść ale się im gdzieś zgubiła, odnalazła się wczoraj. Zagubiona przesyłka waży 60 kg. wczoraj już wysłać nie mogli chociaż odnalazła się w południe. Prosiłam żeby chociaż wysłali jakimś porannym transportem dziś ale się okazuje że się też przesyłka na poranny transport nie załapała.. Pół tygodnia z mojego urlopu schrzanione czekając na przesyłkę. A końca nie widać
Transport ciężarowy
Dnia 18.07.2018r otrzymałem z firmy DB Schenker smsa , że w dniu 19.07.2018r między godz. 8.00 a 17.00 otrzymam przesyłkę. Odwołałem zaplanowany wyjazd i cierpliwie czekałem mimo iż rozpiętość czasu dostawy wynosząca 9 godż. wydawała mi się zdecydowaną przesadą i totalnym brakiem szacunku dla klienta . Straciłem cały dzień a dostawy i tak nie było . Nikt z firmy DB Schenker nie uważał za stosowne zawiadomić mnie o zmianie terminu. Kto to czyta niech wnioski wyciągnie sam . Namawiam do korzystania z usług tej firmy wszystkich którzy mają za dużo wolnego czasu i go kompletnie nie cenią.
Należy za wszelką cenę unikać tej "firmy". Wczoraj po awizowaniu smsem spędziłem 8 godzin oczekując na dostawę przesyłki. Miałem awizo i informację ze śledzenia że rano przesyłka dotarła do Gdyni. Dzisiaj po południu udało mi się dodzwonić do oddziału w Gdyni który poinformował mnie, że ..... "nie otrzymałem przesyłki bo ona do nich nigdy nie dotarła". Tak wiec Schenker w pełni świadomie naraził mnie na stratę jednego dnia. Gdybym dzisiaj nie zadzwoni l to bym stracił kolejny dzień. Od tej pory przy zakupie towarów będę zaznaczał, że nie zgadzam się na wykorzystanie tej firmy transportowej. POZIOM USŁUG - 0 DBAŁOŚĆ O KLIENTA - 0 TERMINOWOŚĆ - 0 RAZEM - 0
Transport ciężarowy
Kurier firmy Schenker obsługujący Wzg.Św.Maksymiliana w Gdyni arogancki. Pozostawił towar bez możliwości sprawdzenia zawartości. Niestety był lekko uszkodzony. Zgodnie z otrzymanym e-mailem kurier miał obowiązek odczekania 10 minut celem sprawdzenia przesyłki. Niestety kurier odmówił. Towar ważył 5 kg, ale oczywiście nie raczył go wnieść tylko zażyczył sobie żeby przyjść po przesylkę pod dom.
Transport ciężarowy
Dzień dobry Korzystałem z Państwa usług pierwszy raz, z powodu zakupu internetowego lodówki i muszę powiedzieć, że jestem, lekko mówiąc bardzo niezadowolony z usługi przynajmniej z dwóch powodów: 1. Telefonów nie odbieracie, kontakt e-mail nie funkcjonuje, gdyż uruchomienie e-connect na strona e-reklamacje/e-connect powoduje przekierowanie na stronę z komunikatem „strony nie znaleziono”. 2. Kurier odmówił spisania protokołu szkody / rozbieżności. Zaraz po przyjęciu pieniędzy ok. 14 15 odjechał, a ja zostałem z lodówką, która po rozpakowaniu okazała wybrakowana tj. niedomykające się drzwi, nie pasujące półki oraz skazy na lakierze w widocznym miejscu. Kurier odmówił spisania protokołu wykazując przy tym bardzo arogancką postawę. Stwierdził, żebym zadzwonił sobie do firmy Schenker i zgłosił ten fakt, bo on musi mieć jakieś dodatkowe zlecenie. Odmówił przy tym podania nr telefonu, na który mam dzwonić – powiedział żebym sobie znalazł w internecie. W internecie natomiast, na Waszej stronie, jest tak jak napisałem w pkt. 1, czyli dziadostwo. Proszę o pilny kontakt i wyjaśnienie sprawy (dostawa 31.07.2017 ok. godziny 14 15, numer przesyłki: 2445797703, nr listu przewozowego 2445797703.
1. Nie dotrzymano pierwotnego terminu dostawy, przesunięto na dzień następny. 2. Nie zawiadomiono mnie o godz doręczenia towaru. 3.Kurier zostawił towar podsunął do podpisania kwit, nie czekając na sprawdzenie przesyłki , tłumacząc się brakiem czasu . Młoda , niedoświadczona osoba , która akurat była w domu podpisała,po czym okazało się , że towar dojechał uszkodzony.
Usługi spedycyjne i celne