DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45

Oceny (512)

N
Termin usługi: grudzień 2019

Po raz kolejny porażka. Gdybym wiedziała od razu, że paczka będzie wysłana DHL poprosiłabym o zmianę dostawcy. Kuriera nie było, paczka od razu awizowana. Poszła do punktu w jakiejś Żabce wcale nie najbliżej mnie (ponad 15km), ale tam już kolejny dzień są różne mylne informacje i nie wiem czy tam jest czy też w sortowni.

Jola
Termin usługi: grudzień 2019

Beznadziejna firma , kurier nawet nie wjeżdza na osiedle tylko zostawia paczki w sklepie, który nie ma z nimi podpisanej umowy . Paczki wartościowe np. Zallando o wielkiej wartości zostawia u sąsiadów o dwadziescia nr. od adresata. Sa potem poszukiwania a kurier nie potrafił podać numeru domku gdzie zostawił . Musiał przyjechać i na czuja jej szukał. koszmar

niezadowolony klient
Termin usługi: grudzień 2019

Firma niegodna polecenia. Nie podejmują nawet próby doręczenia paczki.Od razu zostawiają paczkę w punkcie Servicepoint. Nie chce im się pracować. Nie polecam. Beznadzieja!!!!

seb
Termin usługi: grudzień 2019

czekam na paczke od tygodnia w srode zlapala mnie grypa leze w lozku caly dzien dzwonek do drzwi sprawy tel naladowany , sprawdzam status na stronie po nr przesylki kurier nie zastal mnie w domu ! wow! zadnego maila zadnego smsa nic , dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem system nie rozpoznaje nr mojej przesylki , jak zyc ! ?? zenada nie firma Pan Heniu swoja dorozka sprawniej by zoorganizowal ...

Agnieszka
Termin usługi: grudzień 2019

Dramat! To jest kolejny raz. Nie potrafię zliczyć tych razów. Czekam w domu na paczkę, kurier się nie pojawia a ja dostaje info, że prosiłam o przekazanie paczki, byłam nieobecna itp itd. Paczki do odbioru w Kowalach albo wracają do nadawcy. Żadnego kontaktu z żywym człowiekiem, wyłącznie durny automat. Żenada to mało powiedziane. najgorsza firma kurierska!

sfrustrowana
Termin usługi: grudzień 2019

Hit, tego jeszcze nie było. Jestem na urlopie, uczę się do ważnego egzaminu, nie wychodzę z domu. Dostałam maila o doręczeniu przesyłki w godzinach 8-10, czekam nic. Ok, opóźnienie. O 15 sprawdzam status, dalej w doręczeniu. O 16 nagle nieudane doręczenie - nie ma mnie w domu. Mieszkam w bloku na parterze, mam zapalone światło... kuriera ani widu ani słychu. Oczywiście brak numeru do kuriera, a dodzwonienie się na infolinię granicy z cudem - mi pomimo 10 prób się nie udało.

Stah
Termin usługi: grudzień 2019

Szkoda gadać na mailu widniała informacja, że paczka zostanie doręczona między godziną 10-12 dnia 03.12.2019. Oczywiście nikt się nie zjawił wieczorem status zmienił się na Przesyłka została błędnie zaadresowana lub adres Odbiorcy jest niepełny. Prosimy o wypełnienie. A już o 21 godzinie następna informacja. Kurier DHL nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia. Ponowna próba doręczenia nastąpi w ciągu najbliższych dwóch dni roboczych. Wiecie co jeśli naprawdę jest jakiś problem to są takie rzeczy jak telefony w dzisiejszych czasach... Ogólnie kiedyś DHL potężna firma nie pozwalała sobie na takie cyrki a przez ostatni miesiąc same problemy z wami, omijać szerokim łukiem.

pat
Termin usługi: grudzień 2019

Kurier olewa doreczenie, paczka od tygodnia na kowalach i dalej lezy.Nic sie nie zmienila oferta dostarczani dalej olewanie. najgorsza firma kurierska. nie rzetelna,nie punktualna,kurierzy nie kontaktuja sie.

DC
Termin usługi: grudzień 2019

po mimo obecności w domu awizo o niezastaniu adresata. BOK fatalny, nie chcą przekazać telefonu do kuriera. Po 3 dniach od awizo i poszukiwaniach kuriera przesyłka dotarła. Na pytanie dlaczego otrzymałam od Pana awizo skoro byłam w domu, kurier odpowiedział, że tego dnia nie miał paczki w samochodzie ( wow jaka pamięć!) i to centrala wysyła smsy z awizo... zabawne :)

Malgorzata
Termin usługi: grudzień 2019

Nie pierwszy raz wysylam paczke z zagranicy do Polski i nie pierwszy raz obsluga polskiego dhl jest fatalna. Po calym dniu ocxekiwania odbiorcy na paczke, okzuje sie ze w systemie ppjawia sie informaja iz kurier nikogo nie zastal, w zwiazku z czym przesylka nieodebrana. To poprostu kpina!!!

Jacek
Termin usługi: listopad 2019

kurier z góry awizuje przesyłki, zero jakiegokolwiek kontaktu, infolinia to kpina, trzeba samemu odbierać paczki na Kowalach, dno i metr mułu, najgorsza firma kurierska

jolero
Termin usługi: listopad 2019

Drugi kontakt w ostatnim czasie i druga porażka. Otrzymuję informację, że przesyłka zostanie dostarczona między 12-14, a następnie o 18:30 informację, że kurier o 16:30 nie zastał nikogo pod adresem. porażka!!!! żenada!!! KPINY!!!!

Aleksandra
Termin usługi: listopad 2019

Jestem bardzo zadowolona z obsługi. W dniu dostawy otrzymałam sms z informacją że przesyłka zostanie dostarczona. Po jej numerze mogłam śledzić przesyłkę i sprawdzić godziny dostawy . Kurier skontaktował się ze mną telefonicznie godzinę przed doręczeniem. W pełni profesjonalna obsługa. Bardzo dziękuję .

Natalia
Termin usługi: listopad 2019

Najgorsza z możliwych firm kurierskich. Nigdy nie dostarczają paczki pod wskazany adres, tłumacząc się przy tym, że nikogo nie zastali. Dziwne, że nie zastali nikogo w miejscu pracy? Nagle w punkcie odbioru kurier twierdzi, że nie zna adresu. Głowna ulica w Sopocie, śmiech. Podana również była nazwa firmy. DHL zainwestujcie w nawigację dla pracowników(albo możecie przeprowadzić szkolenie z ulic danego obszaru), możecie także zawiesić działalność, tak będzie prościej. Zdecydowanie nie polecam.

Maciej
Termin usługi: listopad 2019

Najgorsza firma kurierska jak funkcjonuje w tym kraju. Infolinia godna partacza.

Ania
Termin usługi: listopad 2019

U mnie sytuacja zdarza się drugi raz, choć jak widać nie tylko mi. Cały dzień czekania na kuriera w domu pod wskazanym adresem, po czym dostaję informację, że kurier nikogo nie zastał. Na następny dzień to samo... i informacja, ze trzeba odebrać samemu w punkcie na kowalach, gdzie muszę jechać godzinę czasu (choć równie dobrze, przy użyciu odrobiny rozumu paczkę można zostawić w punkcie dhl żabka 3 min od wskazanego adresu, jesli tak ciężko dostarczyć do klienta). Nie rozumiem tego, macie numery telefonu - ciężko napisać smsa, zadzwonić???

Merol
Termin usługi: październik 2019

Kurier zamówiony paleta może leżeć tygodniami i tak jej nie odbiorą codziennie trzeba jeszcze raz zamawiać, aż kurierowi zachce się przyjechać i odebrać.

Wojciech
Termin usługi: październik 2019

Za każdym razem coś... Kiedyś chyba 2 dni z rzędu kurier podobno był ale nie dał znaku, że będzie dostarczał paczkę. Teraz wielki problem z przekierowaniem a normalnie działającej infolinii nie ma. Nie polecam.

Regina Swigon
Termin usługi: wrzesień 2019

nigdy wiecej i powiadomienie w mozliwie szerokim zakresie wraz z ostrzezeniem nigdy wiecej DHL. Za przesylke wyslana z Niemiec do niepelnosprawnej osoby w Polsce zaplacilam 17,99 €. Zawiadomilam odbiorce sledzac doreczenie paczki w internecie o odbiorze w poniedzialek. Caly dzien odbiorca oczekiwal na paczke. Nie zostala doreczona. Natomiast informacja na portalu ze nie zastano odbiorcy. Identyczna sytuacja we wtorek. Nikt nie dzwonil, nikt nie wrzucil do skrzynki zawiadomienia ze kurier byl. I znowu informacja na portalu- odbiorcy nie zastano. Odbiorca jest osoba niepelnosprawna mieszka w Gdyni i musi odebrac Paczke w Gdansku Kowale gdzie praktycznie nie ma mozliwisci dotarcia. Zawiadomie tez DHL w Niemczech niech szukaja innych partnerow do wspolpracy bo DHL Express Gdansk nie zasluguje na nazwe DHL. Tutaj nie mozna podjac zadnej oceny. Jest to zwykly brak profesjonalnosci. Niewiarygodne i oburzajace. Regina Swigon

A.K.
Termin usługi: wrzesień 2019

Kolejny raz leniwy kurier awizuje przesyłkę podczas mojego pobytu w domu, na infolinii wymuszają na mnie odbiór paczki z parcel point, skladanie interwencji nic nie daje, w przypadku wysokobudzetowej oplaconej paczki - najpierw po zlozeniu interwencji w cudowny sposob zaginela, a po 3 tygodniach wrocila do nadawcy wbrew dyspozycjom. Teraz kolejny raz przechodzę przez to pieklo. niekompetentni, nieudolni i najgorsi.