2.1
3 oceny

Decathlon Przymorze sklep sportowy

adres
Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

znajduje się w Galeria Przymorze

 
inne oddziały
telefon
58 761-39-00  fax:  58 761-39-00
www
www.decathlon.com.pl
 
sklep internetowy
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (4) »

Opinie + dodaj ocenę


Usługi serwisowe

Oddałam deskę na całkowitą naprawę do serwisu Decatlona i jestem bardzo niezadowolona. Smarowanie zrobione niechlujnie, pozostały duże kawałki topionego wosku (parafiny) na powierzchni ślizgowej, natomiast niektóre dziury pozostały nie zasmarowane. Najgorsze jest to że, osoba naprawjająca wypełniła zadrapania czarnym smarem bez zgody klienta na to. Moim zdaniem wypadałoby najpierw zadzwonić i spytać się czy ja się na to zgadzam, a potem oszpecić deskę. Oczywiście czarne pasy wzdłuż powierzchni ślizgowej nie wpływają na jakość jazdy, ale kolory się nie zgadzają, a estetycznie deska jest zepsuta. W przypadku zamiaru sprzedaży deski stanowić to będzie problem. Prosiłam także o naprawę krawędzi z przodu. Zostało to dopisane do rachunku, ale nie zostało wykonane. Gdy zadzwoniłam w sprawie złożenia reklamacji (nie odebrałam deski osobiście, byłam pewna że profesjonaliści naprawią ją jak najlepiej) to jakiś facet mi powiedział "jestem tutaj na wymiane, nie mogę pomóc, proszę dzwonić za parę dni". Jestem kompletnie rozczarowana i nie polecam powierzać waszych ukochanych desek i nart Decatlonowi.

  • Julia P. (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Sklepy turystyczne i sportowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Rozczarowana - opinia

Dzisiaj spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja. Kupowałam buty nike i przy płaceniu podałam pani kasjerce kartę podarunkową. Po przeskanowaniu jej powiedziała, że do zapłacenia jest jeszcze ponad sto złotych chociaż całość kwoty na karcie zdecydowanie przekraczała sumę zakupów. Gdy zwróciłam uwagę pani powiedziała, że na karcie było 50 zł, ale wtedy i tak po ściągnięciu pieniędzy z karty byłoby poniżej stu złotych do zapłacenia. Na szczęście na końcu okazało się jednak, że karta podarunkowa pokryła koszt zakupów, a suma na karcie pozostała oczekiwana po ściągnięciu pieniędzy. Na koniec tłumacząc się powiedziała, że przeczytała kwotę z nie tej rubryki. Mam nadzieję, że następnym razem personel będzie adekwatnie przeszkolony, bo to mogła nie być wcale wina tej pani, ale bylejakiego szkolenia swoich pracowników w firmie Decathlon. Mam nadzieję, że to pojedynczy incydent, ponieważ przy poprzednich zakupach takich problemów nie było.

  • Rozczarowana (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.12.2015
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: Nikomu

1.4

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

Odradzam serwis tenisowy

Oddałem do serwisu dwie rakiety tenisowe (wymiana naciągu, razem z kupieniem od nich nowych naciągów). Mimo, że na wydruku pisało że termin do odebrania to sobota, Pan serwisant powiedział że będzie albo wcześniej i wtedy powiadomią telefonicznie, albo przyjść w niedzielę. Mieszkam daleko od Decathlonu i dla pewności pojechałem w poniedziałek, i okazało się, że rakiety są nieruszone. Dwie godziny i bilety w dwie strony w błoto, no ale rozumiem serwisant był na zwolnieniu lekarskim, ok zdarza się. Zapewnili że na jutro będzie już na pewno (nalegałem na to bo akurat miałem jechać do domu na święta). Następnego dnia dzwonie upewnić się, żeby znowu wycieczki bez sensu nie robić i okazuje się , że dalej nie są zrobione więc pytam czy cytuję "Czy na 100% będą gotowe na jutro". Serwisant mówi, że tak na 100% on to będzie robił i do 14 na 100% będzie. Z tego powodu zostałem dzień dłużej w Gdańsku płacąc za dodatkowy nocleg i skazując się na tłok w pociągu. Następnego dnia zajechałem do Decathlonu specjalnie po 15, żeby być pewny, że jest zrobione i okazało się, że nie zrobili. Zero szacunku do klienta, bo rozumiem zachorować ale 2 razy kłamać że będzie na jutro to naprawdę żenada. Odradzam

  • Piotr (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.03.2015
  • Polecam innym: nie