Decathlon Przymorze sklep sportowy

Napisali o nas

Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 4.0 1 ocena

    obsługa:
    6.0
     
    oferta:
    3.0
     
    jakość asortymentu:
    1.0
     
    przystępność cen:
    5.0
     
    ocena ogólna:
    5.0
     
    średnia ocena (max 6.0)
    4.0
  • 2.0 4 oceny

    obsługa:
    2.8
     
    jakość usług:
    1.3
     
    czas realizacji:
    1.0
     
    przystępność cen:
    3.3
     
    ocena ogólna:
    2.0
     
    średnia ocena (max 6.0)
    2.0

1.8

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

obsługa:
3
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Czas oczekiwania 7-9 dni

To jakaś żenada.Czas oczekiwania na serwis snowboardu 7-9 dni.I rzecz jasna jak to określił Pan z serwisu' głowy nie daje' że tyle czasu im wystarczy.Zamiast siedzieć i robić przy sprzęcie rowerowym i zimowym to Pan krążył po sklepie jak meteoryt.Więc nie dziwię się że aż tyle potrzebują czasu.Widać że serwisem zajmują się po prostu pracownicy z danego działu. A szkoda bo w ten sposób tracą klientów.

  • J (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2014
  • Polecam innym: nie

3.5

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

obsługa:
6
 
jakość usług:
2
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
5
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Jeśli możesz skorzystać z INNEGO serwisu rowerowego - nie zastanawiaj się

Przed majówką terminy serwisu rowerów dwutygodniowe, bo nie ma serwisanta, tylko zajmują się tym pracownicy działu rowery - w międzyczasie. Wstawiłam do serwisu dwa rowery - na podstawowy przegląd. Na karteczce z przyjęcia była prośba o odrdzewienie łańcuchów. Przed odbiorem okazało się, że serwis nie świadczy takich usług, okazało się też, że niemożliwe jest przejrzenie przerzutek, bo serwis nie zajmuje się takim typem przerzutek, ani odrdzewienie łańcucha, bo takich usług również się tam nie świadczy. Regulacja hamulców skończyła się tym, ze linkę musiałam w jednym z rowerów popuścić sama, bo klocki hamowały koło. Jednak co najgorsze - tu UWAGA - nie zostały zachowane podstawowe zasady bezpieczeństwa - przednie koła rowerów zdjęte do przewozu autem i potem lekko włożone nie zostały w serwisie przykręcone (chociaż zwracałam na to uwagę oddając rowery). Mogłoby się skończyć tragicznie... W związku z brakami w przeglądzie cena usługi została obniżona, ale przecież nie po to oddałam tam rowery... Obsługa jest przemiła, ale tak "zarobiona", że jakość usługi serwisowej jest na niskim poziomie.

  • Ewa (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.04.2013
  • Polecam innym: nie

4.0

w kategorii

Sklepy turystyczne i sportowe

obsługa:
6
 
oferta:
3
 
jakość asortymentu:
1
 
przystępność cen:
5
 
ocena ogólna:
5
 
średnia ocena (max 6.0)
4.0

ollo - opinia

Ten sklep jest świetny. Nigdy nie wychodzę z pustymi rękoma. Zakupy robię zazwyczaj z dziećmi, które kochają ten sklep - piłki hulajnogi, trampoliny stoły tenisowe i wszystko możesz używać do woli. Sprzedają własne marki, mało oryginalnych i dobrych jakościowo rzeczy. Ceny są dobre. Każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa jest bardzo młoda i kompetentna. Trzeba szukać pracownika pracującego na odpowiednim sporcie, bo pomoc gościa ze sportów wodnych jest super na tym sektorze ale na innym brak kompetencji będzie nadrabiał uśmiechem. I wg mnie kierownik lub nawet dyrektor pracujący na kasie to przesada, a w tym sklepie to normalne

  • ollo (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012/12
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: początkujący sportowcy, łowcy cen

1.0

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

obsługa:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
-
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Nie polecam serwisu!!

Chodziłam kilka razy z rowerem, w sprawie "głupiej" wymiany dętek. Najpierw rower nie był gotowy na czas, po odebraniu okazało się, że w serwisie zepsuli coś z przerzutkami przy wymianie dętek. Po oddaniu do reklamacji znowu rower nie był na czas, a dziś, gdy chciałam napompować rower na stacji okazało, że rzekomy wentyl samochodowy wcale nie jest samochodowy i nie mogłam napompować roweru na stacji, co obiecywał mi Pan w Decathlonie. Cena również uważam, że za wysoka.

  • Kari (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Maj
  • Polecam innym: nie

1.6

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

obsługa:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
1.6

Maciek Lis - opinia

Kupiłem ROWER byłem 6 razy w serwisie i nic nie zrobili problem jest do dzisiaj

  • Maciek Lis (mężczyzna, do 18 lat)
  • Polecam innym: nie

Decathlon Przymorze sklep sportowy

adres
Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1 pokaż na mapie

znajduje się w Galeria Przymorze

 
inne oddziały
tel 58 761-39-00  fax:  58 761-39-00
www
godziny otwarcia
pn-sob9:00 - 21:00
nd10:00 - 20:00
ocena
3.0 5 opinii
dodaj ocenę
więcej

Lokalizacja na mapie