3.0
oceń »

Decathlon Przymorze sklep sportowy

adres
Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

znajduje się w Galeria Przymorze

 
inne oddziały
telefon
58 761-39-00  fax:  58 761-39-00
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie


3.4

w kategorii

Sklepy turystyczne i sportowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.4

emgej - opinia

Witam, do serwisu chciałem oddać tylne koło do centrowania. Kolo za plecione na nowy sezon, obręcz w stanie bardzo dobrym, wymienione wszystkie szarych i wymieniona piasta. Na miejscu jeżeli zostaniemy serwisanta, co jest trudne, to dowiemy się, że niestety nie da się tego w 30 min.*, a nawet w danym dniu. Pan łaskawie patrząc na moje kolo zrobił mi wykład na temat odbierania szprych itp. Co to nie on i gdzie on nie był. Nie wiedział, że taki sam zestaw jeździł w zeszłym sezonie zapleciony w serwisie. Tak odprawiony poszedłem na oliwę( nie wysepka). Tam Pan od drzwi zauważył, że z jednej strony jest zły zaplot. Na następny dzień kolo do odebrania. Nie trzeba wymieniać szprych. O dziwo! Życzę udanego i bezpiecznego sezonu.

  • emgej (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.03.2015
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu.

1.8

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Czas oczekiwania 7-9 dni

To jakaś żenada.Czas oczekiwania na serwis snowboardu 7-9 dni.I rzecz jasna jak to określił Pan z serwisu' głowy nie daje' że tyle czasu im wystarczy.Zamiast siedzieć i robić przy sprzęcie rowerowym i zimowym to Pan krążył po sklepie jak meteoryt.Więc nie dziwię się że aż tyle potrzebują czasu.Widać że serwisem zajmują się po prostu pracownicy z danego działu. A szkoda bo w ten sposób tracą klientów.

  • J (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2014
  • Polecam innym: nie

3.5

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Jeśli możesz skorzystać z INNEGO serwisu rowerowego - nie zastanawiaj się

Przed majówką terminy serwisu rowerów dwutygodniowe, bo nie ma serwisanta, tylko zajmują się tym pracownicy działu rowery - w międzyczasie. Wstawiłam do serwisu dwa rowery - na podstawowy przegląd. Na karteczce z przyjęcia była prośba o odrdzewienie łańcuchów. Przed odbiorem okazało się, że serwis nie świadczy takich usług, okazało się też, że niemożliwe jest przejrzenie przerzutek, bo serwis nie zajmuje się takim typem przerzutek, ani odrdzewienie łańcucha, bo takich usług również się tam nie świadczy. Regulacja hamulców skończyła się tym, ze linkę musiałam w jednym z rowerów popuścić sama, bo klocki hamowały koło. Jednak co najgorsze - tu UWAGA - nie zostały zachowane podstawowe zasady bezpieczeństwa - przednie koła rowerów zdjęte do przewozu autem i potem lekko włożone nie zostały w serwisie przykręcone (chociaż zwracałam na to uwagę oddając rowery). Mogłoby się skończyć tragicznie... W związku z brakami w przeglądzie cena usługi została obniżona, ale przecież nie po to oddałam tam rowery... Obsługa jest przemiła, ale tak "zarobiona", że jakość usługi serwisowej jest na niskim poziomie.

  • Ewa (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.04.2013
  • Polecam innym: nie