2.5
oceń »

Decathlon Przymorze sklep sportowy

adres
Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

znajduje się w Galeria Przymorze

 
inne oddziały
telefon
58 761-39-00  fax:  58 761-39-00
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie


1.4

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

Odradzam serwis tenisowy

Oddałem do serwisu dwie rakiety tenisowe (wymiana naciągu, razem z kupieniem od nich nowych naciągów). Mimo, że na wydruku pisało że termin do odebrania to sobota, Pan serwisant powiedział że będzie albo wcześniej i wtedy powiadomią telefonicznie, albo przyjść w niedzielę. Mieszkam daleko od Decathlonu i dla pewności pojechałem w poniedziałek, i okazało się, że rakiety są nieruszone. Dwie godziny i bilety w dwie strony w błoto, no ale rozumiem serwisant był na zwolnieniu lekarskim, ok zdarza się. Zapewnili że na jutro będzie już na pewno (nalegałem na to bo akurat miałem jechać do domu na święta). Następnego dnia dzwonie upewnić się, żeby znowu wycieczki bez sensu nie robić i okazuje się , że dalej nie są zrobione więc pytam czy cytuję "Czy na 100% będą gotowe na jutro". Serwisant mówi, że tak na 100% on to będzie robił i do 14 na 100% będzie. Z tego powodu zostałem dzień dłużej w Gdańsku płacąc za dodatkowy nocleg i skazując się na tłok w pociągu. Następnego dnia zajechałem do Decathlonu specjalnie po 15, żeby być pewny, że jest zrobione i okazało się, że nie zrobili. Zero szacunku do klienta, bo rozumiem zachorować ale 2 razy kłamać że będzie na jutro to naprawdę żenada. Odradzam

  • Piotr (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.03.2015
  • Polecam innym: nie

3.4

w kategorii

Sklepy turystyczne i sportowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.4

emgej - opinia

Witam, do serwisu chciałem oddać tylne koło do centrowania. Kolo za plecione na nowy sezon, obręcz w stanie bardzo dobrym, wymienione wszystkie szarych i wymieniona piasta. Na miejscu jeżeli zostaniemy serwisanta, co jest trudne, to dowiemy się, że niestety nie da się tego w 30 min.*, a nawet w danym dniu. Pan łaskawie patrząc na moje kolo zrobił mi wykład na temat odbierania szprych itp. Co to nie on i gdzie on nie był. Nie wiedział, że taki sam zestaw jeździł w zeszłym sezonie zapleciony w serwisie. Tak odprawiony poszedłem na oliwę( nie wysepka). Tam Pan od drzwi zauważył, że z jednej strony jest zły zaplot. Na następny dzień kolo do odebrania. Nie trzeba wymieniać szprych. O dziwo! Życzę udanego i bezpiecznego sezonu.

  • emgej (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.03.2015
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu.

1.8

w kategorii

Serwis sprzętu sportowego

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Czas oczekiwania 7-9 dni

To jakaś żenada.Czas oczekiwania na serwis snowboardu 7-9 dni.I rzecz jasna jak to określił Pan z serwisu' głowy nie daje' że tyle czasu im wystarczy.Zamiast siedzieć i robić przy sprzęcie rowerowym i zimowym to Pan krążył po sklepie jak meteoryt.Więc nie dziwię się że aż tyle potrzebują czasu.Widać że serwisem zajmują się po prostu pracownicy z danego działu. A szkoda bo w ten sposób tracą klientów.

  • J (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2014
  • Polecam innym: nie