4.8
oceń »

DOM SUSHI Restauracje Japońskie Sopot

adres
81-704 Sopot, Bohaterów Monte Cassino 38 (Trzy Gracje) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 550-70-07, 509-646-222
e-mail
sopot@domsushi.pl
www
godziny otwarcia
codziennie12:00 - 22:00

Napisali o nas

O nas

Pierwsza i największa restauracja japońska z pływającymi łódeczkami sushi w Trójmieście! Zlokalizowana w sercu Sopotu, z pyszną, gorącą kuchnią japońską. Urzeka niespotykanym wystrojem i najdłuższą pływającą rzeką sushi w Polsce! Daj się porwać!

Opinie


5.8

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Polecam

Byłam dzisiaj i zdecydowanie polecam.Bardzo smacznie!!!

  • Ola (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 15.09.2014
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta
  • Charakter wizyty: we dwoje

5.8

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Zdecydowanie POLECAM!

Do Domu Sushi chodzę ze znajomymi od ponad 3 lat. Zawsze jestem bardzo zadowolony, i mogę szczerze każdemu polecić. Bardzo uprzejmi i doświadczeni sushi masterzy - Daniel i Mateusz, ciągle zaskakują nas nowymi smakami. Zdecydowanie polecam, nie ma lepszego sushi baru w Trójmieście! Pozdrawiam serdecznie sushimasterów Daniela i Mateusza i kelnerkę Lucynkę!

  • Michał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10-08-2014
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

3.2

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    2
     
  • menu:
    4
     
  • jakość potraw:
    5
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

Rozczarowanie

Wybraliśmy się ze znajomymi w weekend, z wcześniej wykupionym grouponem( tylko na pływający bar). Po dłuższej chwili czuliśmy się niezręcznie bo pływał tylko 1 tależyk z sushi. Potwierdziliśmy warunki grouponu i czekaliśmy dalej. Niestety sushi na łódeczkach przybywało w wolnym tempie a sushimaster w tym czasie przygotowywał zamówienia na telefon. Totalne olewanie klienta. Czułam się niezręcznie i miałam ochotę jak najszybciej wyjść - ci z grouponem przyszli się nażreć to niech czekają.

  • Kurusia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05-07-2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

2.5

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    2
     
  • menu:
    2
     
  • jakość potraw:
    2
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

nie polecam

Bylam w Domu Sushi kilka razy. Jedzenie jest coraz gorsze. Ryba w sushi byla zimna, jakby wyjęta z lodu chwilę wcześniej. Nori twarde, kawalki pozwijane tak, ze rozpadaly się w dloni. Menu nieczytelne, nie wiadomo ile sie placi za zamówienie. Rezerwacja stolika na wieczór byla niemożliwa, mimo kilkukrotnych prob w różnych terminach. Obsluga kelnerska bardzo przeciętna, długi czas oczekiwania na menu, na zamówienie i rachunek. Nie polecam nikomu.

  • jakkolwiel (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • Charakter wizyty: we dwoje

4.8

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    5
     
  • menu:
    5
     
  • jakość potraw:
    5
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.8

Bardzo przyjemnie

Lokal odwiedziłam w Sopocie po raz pierwszy - wcześniej byłam w Gdańsku i Toruniu, więc menu było mi znane. Bardzo przyjemne wyjście, smaczne sushi w dużym wyborze i pan sushimaster, który pytał i doradzał. Nieco denerwowały mnie panie kelnerki, które pytały o deser, kiedy byłyśmy dopiero w połowie jedzenia samego sushi - chyba że to była sugestia, by się z jedzeniem pospieszyć ^^ Nie podobał mi się system rezerwacji poprzez stronę internetową firmy, ponieważ po dokonaniu rezerwacji pojawił się komunikat, że obsługa lokalu skontaktuje się telefonicznie w celu potwierdzenia rezerwacji - uważam to za niepotrzebne zamieszanie. Generalnie polecam.

  • Clio (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.10.2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

5.5

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.5

Do tanich nie należy, ale jedzenie przepyszne!

Jestem stałą klientką, odwiedzam ich przynajmniej raz na dwa miesiące. Za każdym razem wychodzę bardzo zadowolona i jeszcze długo pozostaje mi w pamięci smak ich przepysznego sushi! Co prawda menu jest nie do końca intuicyjne, ale sushi master zawsze chętnie doradzi i wyczaruje przepyszne smaki. A płonący Dragon zawsze zwala mnie z nóg! Wystrój może nie powala, ale jest czysto i przyjemnie. Jedyna moja uwaga, co przydałoby się poprawić (i to w zasadzie do większości knajp z sushi w Trójmieście) - sposób parzenia zielonej herbaty! O ile temperatura wody jest jeszcze w miarę ok, to nie powinno się zostawiać sitka z liśćmi przez cały czas w imbryku, bo zielona hebrata ma to do siebie, że parzona zbyt długo wydziela nieprzyjemną w smaku gorycz. Ja zawsze po prostu proszę o coś do odstawienia sitka i sama je wyjmuję w odpowiednim czasie, ale jak ktoś się nie zna to będzie później musiał znosić ten smak ;) Pozdrawiam serdecznie, na pewno będę wracać :)

  • Truśka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Sierpień 2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem
  • Charakter wizyty: we dwoje

6.0

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Rija666 - opinia

Jak dla mnie zawsze rewelacja. Ilekroć jesteśmy na spacerze w Sopocie zachodzimy tam z dzieckiem. Master sushi fajnie zagaduje i zabawia rozmową, przy czym nie jest nachalny. Nie ma problemu, żeby nagiąć menu. Zawsze wszystko idealnie. Lubię też Dom Sushi w Gdańsku, ale tam nikt nie zagaduje przy pływających łódeczkach, a zawsze jest tak, że sushi master w Sopocie namawia nas na swoje specjały, o których nawet nie wiedzieliśmy, że tak fenomenalnie smakują. Dziękujemy bardzo i do kolejnego widzenia ;)

  • Rija666 (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Co najmniej raz w miesiącu ;)
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem
  • Charakter wizyty: rodzinny / z dziećmi

3.8

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    3
     
  • menu:
    5
     
  • jakość potraw:
    4
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.8

Niewydolność

To słowo najlepiej opisuje funkcjonowanie tego baru sushi. Krzeseł jest niewiele, 2 sushimasterów i chyba jeden chef na zapleczu. Niestety gdy prawie wszystkie miejsca są zajęte, o co w małym lokalu nietrudno, zwyczajnie nie wyrabiają się z obsługą. Ogołocone łódeczki smutno okrążają miejsce pracy sushimasterów, którzy z coraz bardziej depresyjnymi minami gubią się w obsłudze. Goście walczą o z rzadka tylko ustawiane na łódkach talerzyki i biorą co podpłynie. Nie ma mowy o zamówieniu własnej kompozycji sushi. Naczekaliśmy się dłuuugooo, zgarnęliśmy kilka przypadkowych talerzyków tylko dlatego, że kelnerka umieszczała je na łódeczkach tuż obok nas, zapłaciliśmy słono i głodni wynieśliśmy się do pobliskiego pewniaka. Podczas coraz bardziej irytującego oczekiwania obserwowałam rzednące miny innych gości, w takim samym jak nasze położeniu. Kiedy przy płaceniu rachunku podzieliłam się z kelnerką uwagami na temat marnej wydajności, usłyszałam zdawkowe "Przykro mi", w tonie który świadczył, że wcale nie jest jej przykro i raczej ma to w nosie lub już się do takich opinii przyzwyczaiła. Słabo.

  • Bjetris (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2.07.2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

6.0

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Pyszności :)

Moja ostatnia wizyta w Domu Sushi jak zawsze sprawiła mi dużo radości, wybrałyśmy się tam z przyjaciółkami i spędziłyśmy fantastycznie czas. Pan Rafał jak zawsze uśmiechnięty, w mistrzowski sposób przyrządził nam wspaniałe sushi którego każdy kawałek był prawdziwą ucztą! W dodatku wszystko ślicznie podane aż chce się jeść : ) Najfajniejsze jest to że widzę jak powstaje to co zaraz zjem dlatego uwielbiam tu przychodzić! Zdecydowanie polecam

  • Ilona (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.03.2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

5.7

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.7

Najlepsze sushi w Trojmiescie!

Po raz kolejny jestem zachwycona :) Pan Marcin zrobil dla nas na prawde przepyszne sushi w wielu ciekawych wersjach. Wszystkim goraco polecam!

  • Goska (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • Charakter wizyty: we dwoje

3.3

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    4
     
  • menu:
    5
     
  • jakość potraw:
    3
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.3

NIEUCZCIWE GRUPONY W DOMU SUSHI !!!!

DS w Sopocie odwiedzam od kilku lat. Tym razem (pierwszy raz) postanowiłem skorzystać z oferty Grupon i wybrałem się tam z osobą towarzyszącą. Niestety, ale poczuliśmy się zrobieni w trąbę, a wręcz oszukani, bowiem serwowano nam bardzo skromne porcje przyrządzane z tanich składników, a podawane na czerwonych i czarnych talerzykach!! Nie muszę nikomu mówić co to oznacza, bo podczas wizyt niezapowiedzianych i płatnych gotówką zawartość talerzyków jest zgodna z kartą menu. Ponadto muszę niestety przyznać rację jednemu z innych opiniodawców, który napisał że DS w Sopocie stracił na jakości. To przykre, ale prawdziwe. To już nie ten klimat i nie ta sama obsługa jak 3-4 lata temu. Porcje są mniejsze, ceny wyższe, kombinacje wyczuwa się na kilometr, i szczerze mówiąc nie będę już polecać tej restauracji znajomym, a tym bardziej z Gruponem. Andrzej, 42 l. Gdańsk Ps. Znam wszystkie ich restauracje, ale ta w Sopocie podpadła mi i niestety rzuciła głęboki cień na całą firmę.

  • Andrzej (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

4.2

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    5
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    3
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
4.2

Bardzo się zepsuł

Dom Sushi był rewelacją dwa sezony temu, gdy za barem rządził jeszcze dawny Sushi Master. Od tamtego czasu kolejne wizyty to zjazd w dół. Dziś według nas już nic nie usprawiedliwia tak wysokich cen za sushi w tym sopockim lokalu. W cenie, w której w DS można otrzymać sushi używając grouponów można mieć wyśmienite sushi w innych małych barach na mieście. Nie wiem, czy to efekt zmęczenia, czy zmian kadrowych, ale ktoś powinien wstrząsnąć tym barem, żeby wrócił do świetności. Ogólna ocena na dziś to 3,5, bo rozbudowane menu i miła obsługa to rzeczy ważne, ale nie zastąpią jakości potraw.

  • Maciek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2013
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

5.8

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Super:)

Jestem zachwycona. Odwiedziłam restaurację w ramach promocji Groupon, więc miałam obawy, które dotyczyły standardu obsługi i jakości menu. Z doświadczenia wiem, że klienci "promocyjni" są traktowani gorzej i akcja mająca na celu promocję lokalu wychodzi odwrotnie, tym razem zostałam mile zaskoczona. Żadnych problemów z rezerwacją, bardzo uprzejma obsługa, pyszne jedzenie i fajna atmosfera. Na pewno wrócę. Bardzo polecam wszystkim!

  • zabol (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.03.2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta
  • Charakter wizyty: we dwoje

4.3

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    4
     
  • menu:
    5
     
  • jakość potraw:
    5
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.3

Kombinacje z grouponem

Mam nieodparte wrażenie że lokal zaczął kombinować z klientami trafiającymi do lokalu z kuponem Grouponu w ręku. Korzystałem z kuponów zniżkowych w DS zakażdym razem jak pojawiały się na Grouponie i widzę że zkażdym kolejnym razem zakres ich użycia jest coraz węższy: a to tylko na dwie osoby, a to bez alkoholi, a tym razem: na dwie osoby, bez alkoholi i tylko na talerzyki. Ok. zasady są znane w momencie kupowania kuponu, ale wrażenie pozostaje. Gorsze jest to że restauracja stara się umawiać "grouponowiczów" na z góry określone godziny tłumacząć się tym że na inne nie ma miejsc. Nie mogliśmy się umówić na godzinę 19 bo podobno nie było a tymczasem lokal był wypełniony przez "aż" 4 osoby, z kolei o godzinie 20 na którą mielismy rezerwację na łódkach pływały same czarne talerzyki, a Sushi Master był jeden i w czasie naszego pobytu zdąrzył nam przygotować tylko jeden talerzyk. w tym czasie przygotowywał też zestawy na zamówienia telefoniczne. Oferta Grouponu -50% staje się więc fikcją, skoro mozna wybierać wsród samych najdroższych zestawów. PS. Sushi tradycyjnie świetne.

  • Michał (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: paź2012
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: jestem stałym klientem
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

5.3

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    5
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.3

Rewelacja

Byliśmy już nie raz w Domu Sushi ale wczorajsza wizyta bardzo pozytywnie nas zaskoczyła. Byliśmy obsługiwani przez Pana Daniela, Czarnego Mastera :) Jest profesjonalistą i widać, że kocha to co robi, wszystko było mega smaczne. Wystarczy mu powiedzieć żeby zrobił coś dobrego a on ma już swoją wizję...za każdym razem zaskakiwał nas czymś nowym. Jak nie będzie Pana Daniela to już nawet nie wchodzimy :). Wspomnę jeszcze, że potrawy z kuchni też były bardzo smaczne. Bardzo polecam.

  • Ola i Michał (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 31.10.2012
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • Charakter wizyty: we dwoje
    • obsługa:
      4.8
       
    • menu:
      5.3
       
    • jakość potraw:
      5.0
       
    • klimat i wystrój:
      5.2
       
    • przystępność cen:
      3.9
       
    • ocena ogólna:
      4.6
       
    średnia ocena (max 6.0)
    4.8

Panorama okolicy