Dworzec PKP Sopot

adres
81-710 Sopot, Dworcowa 7 pokaż na mapie

Dworzec PKP Sopot obiekty w tej lokalizacji (27) »

telefon
19-757
www
www.pkp.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tragedia

W środku sezonu otwarta jedna kasa i to z dosc problemowa pania w okienku. Czas oczekiwania w kolejce - ponad godzina. Wiec szybki zakup biletu nie wvhodzi w gre.

  • Nika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

obsługa Kas baletowych

Dzis wracając z Sopotu do domu chciałam kupić bilet na pociąg który odjeżdża z Sopotu o 19.51 podeszłam wiec do kasy jedna osoba byla w kolejce, a za mną nie było nikogo. Poczekałam na swoją kolej. Gdy już mogłam kupic bilet Pani zasłania mi przed nosem roletę mówiąc ze kasa juz nie czynna.Żadna inna kasa oprócz skm nie byla czynna wiec powiedziałam tej Pani, że mogłaby mi jeszcze sprzedać bilet zwłaszcza, że jestem osobą niepełnosprawną a podobno takie osoby sa obsługiwane bez kolejki. Powiedziała, ze nie sprzeda opuściła roletę do końca i poszła sobie. Rozumiem, ze każdy zasługuje na przerwę, ale nie dopuszczalne jest to ze pasażer nie ma gdzie kupic biletu. Ja spokojnie mogę kupic w pociągu bez dopłaty, ale osoby pełnosprawne juz muszą dopłacać do biletu często więcej niż za sam bilet. Tak samo dodatkową opłatę za wypisanie biletu płacą osoby niepełnosprawne jadące z opiekunem Jechałam z opiekunem dlatego zrobiłam zdjęcie zamkniętych kas i kupiliśmy bilet w pociągu. nie pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją na dworcu w Sopocie. Miasto ma nowy zadbany dworzec tylko pytam sie po co taki ogromny dworzec jak o 19.40 nie ma kasy w której można kupic bilet.

  • pasażer (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14.03.2017
  • Polecam innym: tak

informacja na peronach

Witam,wczioraj odprowadzałam do pociągu moich gości i jestem bardzo rozczarowana,głośniki na peronach,są tak ciche ,że wogóle nie mozna nic usłyszeć jaka informacja jest podawana,nie moglismy zrozumieć jak są rozmieszczone wagony w pociągu,jak się póżniej okazalo waqgon ,którym byliśmy zainteresowani znajdowały się na końcu pociągu,możecie sobie państwo wyobrazić jaki stres przeżyła starsza osoba,która z ogeaniczeniem ruchowym musiała prawie biedz,a nie nie była w stanie.Chciałabym zauważyć ,że dworzec jest nowy,a taki felerny.Mam nadzieję ze ten bubel niezwłocznie zostanie naprawiony.Pozdrawiam

  • Halina (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26 12 2016
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »
    • wygląd i czystość:
      1.0
       
    • bezpieczeństwo:
      1.0
       
    • dodatkowe usługi:
      1.0
       
    • ocena ogólna:
      1.0
       
    średnia ocena (max 6)
    1.0