Oceny (13)

Gerard z Rodziną
Termin usługi: październik 2023

Bardzo miła i fachowa obsługa Pań za ladą jak i w doradztwie

Księgarnie

6.0
Iwona
Termin usługi: 8.05

Salon Empik piękny , przestronny ale.... Obsługa tak zajęta swoimi sprawami , że na pomoc przy odnalezieniu książki klientowi nie ma co liczyć. Proszę szukać na regale i to jedyna wskazówka , w przypadku gdy szukamy pozycji nie wiedząc jak wygląda okładka to należy przeczytać wszystkie grzbiety książek tam umieszczonych. Porażka. Stanowisko do pakowania książek zastawione kartonami , bezużytecznym stojakiem po cukierkach nijak się tam dostać . Nie zrobię tam węcej zakupów mając do wyboru inne salony .

Księgarnie

4.0
xxc
Termin usługi: co jakiś czas

Lubię empik za jego uniwersalność, można tu kupić najnowsze książki, gry filmy, gadżety - wszystko. Ceny są jednak dość wysokie. Ciekawe są też organizowane spotkania ze znanymi ludźmi. Największym minusem sklepu jest obsługa. Personel jest miły, ale czas załatwiania sprawy czy umiejętność poinformowania klienta leży i kwiczy. A ten telefon to chyba jest im niepotrzebne, bo dzwonię już 3 dzień i nikt nie odbiera.

Księgarnie

3.8
kientka
Termin usługi: 2.09.2013 r. godzina 19.27

Pani Magdalena kasjerka (zmiana 2.09.2013 o godzinie 19:27) nie nabiła mi punktów PayBack, a kiedy się o nie upomniałam chamsko odpowiedziała, że jest już za późno i zaczęła narzekać na swoją pracę, że musi każdego klienta się o to pytać a po kilku godzinach pracy ma już tego dość.Takie zachowanie uważam za nieprofesjonalne, radzę lepiej dobierać pracowników, bo obecni nie są zadowoleni ze swoich obowiązków.

Księgarnie

1.0
ziomek
Termin usługi: 26.08.2013

Obsluga :ludzie ktorzy tam pracuja sa poprostu beznadziejni , ceny z kosmosu , na zakupy przychodza glownie ludzie bogaci ktorzy nie maja co zrobic z kasa , atmosfera i muzyka totalne dno!!!

Księgarnie

1.0
Wojciech Wszędybył
Termin usługi: 12.2012

Sprzedano mi wadliwy e-czytnik, który był przeznaczony jako prezent pod choinkę.Złóżyłem 27.12. reklamację,obiecano mi wymienić go na nowy, ale po mojej kolejnej interwencyjnej wizycie w empiku w dniu 28.12. odnoszę wrażenie,że w firmie panuje chaos i nikt nie potrafi mi powiedzieć, kiedy otrzymam nowy czytnik.Wszystko w rękach jakiegoś mitycznego dyrektora.Jak na razie zapłaciłem 299 zł za wadliwy towar i nikt się w firmie epik z tego powodu nie wstydzi.Kłania się PRL!

Księgarnie

2.8
piter
Termin usługi: gvfgv

super ceny i fajne żeczy

Księgarnie

5.4
Don't Cry
Termin usługi: 18.04.2012

Ceny są strasznie wysokie. Jedna płyta (The Doors) kosztowała 60 zl. Pojechałam do innego sklepu, gdzie kosztowała już połowę taniej... No właśnie, z cenami jest rożnie. Obsluga, nowości - okej. Asortyment...hm. Ja osobiście jestem troszkę zawiedziona, bo nie znalazłam płyty Nirvany, The Beatles i The Rolling Stones - szukałam, nie było. Ogółem nie jest najlepiej, ani najgorzej, dziękuję.

Księgarnie

3.8
plowy_turysta
Termin usługi: niepamiętam :)

Empik ma po prostu za duży asortyment, nie kupi sie tam tylko książek jak księgarni , czy gier jak w gamestopie itd. Ja osobiście miałem podobnie kiedy kupiłem preordera battlefielda 3 i chciałem zapytac czy mam sie zgłosic w dniu premiery czy to jakoś inaczej działa.Obsługa nie wiedziała o co mi chodzi. Dopiero po 2-3 telefonach dowiedziałem sie że w dniu premiery moge sie zgłosic po gre. ocena marna, ale nie mam za co ich winic...

Księgarnie

2.6
Andrzej G
Termin usługi: 2011-11-10

Po pierwsze CENY np. gier są o jakieś 20 pln droższe niż o jedno piętro wyżej w galerii (...) Secundo pracownicy są niekompetentni. Na jednej z płyt DVD były dwie ceny. Grzecznie pytam, która obowiązuje, a koleś z obsługi błysnął humorem i powiedział żebym sobie wybrał. Film odłożyłem na półkę. Poszedłem piętro wyżej (...) i tam kupiłem.

Księgarnie

2.0
anil.ewe@onet.pl
Termin usługi: często

Obsługa bardzo miła, sympatyczna i pomocna, a w szczególności pan Kuba :)

Księgarnie

6.0
xXx
Termin usługi: Raz w miesiącu

Jestem bardzo zadowolony z zakupów robionych w tym Empiku. Obsługa zorientowana, kulturalna (niestety wyjątki czynią regułę ale się nie zraziłem), mila, kasjerki zawsze uśmiechnięte. Pracownicy na sali chętni do pomocy i sami ją proponujący (BRAWO!!). Wielki plus dla p. Agaty z kas! Świetny pracownik, życzę kierownikowi salonu więcej takich! Pozdrawiam serdecznie! xXx

Księgarnie

6.0
karolina
Termin usługi: 18.05.2009

ten empik chyba lubię najbardziej jedyna rzecz która mi przeszkadza to daty premiery zamieszczone na internecie mam na mysli to ze w empiku ksiazka taka pojawia sie przewaznie z miesiecznym opoznieniem

Księgarnie

4.0