2.5
oceń »

Empik Galeria Bałtycka

adres
80-264 Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

znajduje się w Galeria Bałtycka

 
inne oddziały
telefon
22 451-03-59
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


4.0

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    6
     
  • nowości:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
4.0

Iwona - opinia

Salon Empik piękny , przestronny ale.... Obsługa tak zajęta swoimi sprawami , że na pomoc przy odnalezieniu książki klientowi nie ma co liczyć. Proszę szukać na regale i to jedyna wskazówka , w przypadku gdy szukamy pozycji nie wiedząc jak wygląda okładka to należy przeczytać wszystkie grzbiety książek tam umieszczonych. Porażka. Stanowisko do pakowania książek zastawione kartonami , bezużytecznym stojakiem po cukierkach nijak się tam dostać . Nie zrobię tam węcej zakupów mając do wyboru inne salony .

  • Iwona (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 8.05
  • Polecam innym: nie

3.8

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    5
     
  • nowości:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
3.8

Asortyment OK - obsługa NIE

Lubię empik za jego uniwersalność, można tu kupić najnowsze książki, gry filmy, gadżety - wszystko. Ceny są jednak dość wysokie. Ciekawe są też organizowane spotkania ze znanymi ludźmi. Największym minusem sklepu jest obsługa. Personel jest miły, ale czas załatwiania sprawy czy umiejętność poinformowania klienta leży i kwiczy. A ten telefon to chyba jest im niepotrzebne, bo dzwonię już 3 dzień i nikt nie odbiera.

  • xxc (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: co jakiś czas
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    -
     
  • nowości:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Pani Magdalena

Pani Magdalena kasjerka (zmiana 2.09.2013 o godzinie 19:27) nie nabiła mi punktów PayBack, a kiedy się o nie upomniałam chamsko odpowiedziała, że jest już za późno i zaczęła narzekać na swoją pracę, że musi każdego klienta się o to pytać a po kilku godzinach pracy ma już tego dość.Takie zachowanie uważam za nieprofesjonalne, radzę lepiej dobierać pracowników, bo obecni nie są zadowoleni ze swoich obowiązków.

  • kientka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2.09.2013 r. godzina 19.27
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • nowości:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

odradzam zakupow w empiku

Obsluga :ludzie ktorzy tam pracuja sa poprostu beznadziejni , ceny z kosmosu , na zakupy przychodza glownie ludzie bogaci ktorzy nie maja co zrobic z kasa , atmosfera i muzyka totalne dno!!!

  • ziomek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.08.2013
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • nowości:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

reklamacja

Sprzedano mi wadliwy e-czytnik, który był przeznaczony jako prezent pod choinkę.Złóżyłem 27.12. reklamację,obiecano mi wymienić go na nowy, ale po mojej kolejnej interwencyjnej wizycie w empiku w dniu 28.12. odnoszę wrażenie,że w firmie panuje chaos i nikt nie potrafi mi powiedzieć, kiedy otrzymam nowy czytnik.Wszystko w rękach jakiegoś mitycznego dyrektora.Jak na razie zapłaciłem 299 zł za wadliwy towar i nikt się w firmie epik z tego powodu nie wstydzi.Kłania się PRL!

  • Wojciech Wszędybył (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12.2012
  • Polecam innym: nie
    • obsługa:
      1.2
       
    • asortyment:
      4.0
       
    • nowości:
      5.0
       
    • przystępność cen:
      2.5
       
    • ocena ogólna:
      2.8
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.5