3.2
oceń »

Empik Gdańsk Główny

adres
80-895 Gdańsk, Podwale Grodzkie 8

znajduje się w City Forum

 
inne oddziały
telefon
22 451-04-66  fax:  58 305-76-93
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


1.0

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    -
     
  • nowości:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Żenująca obsługa na skrajnie niskim poziomie

Dzisiaj postanowiłam kupić ramki do zdjęć w empiku. Jestem mamą i poruszam się z dzieckiem w wózku. Nie mogłam przedostać się do głębi sklepu, ponieważ ścieżki były zawalone małymi regałami i produktami promocyjnymi i najzwyczajniej w świecie nie mieściłam się z wózkiem. Podeszłam więc do dwóch młodych osób z obsługi i grzecznie poinformowałam, że nie da się wjechać do sklepu z wózkiem gdyż przejścia są zbyt wąskie przez wyłożony w przejściach towar i żeby na przyszłość obsługa wzięła ten fakt pod uwagę. Panie zareagowały totalną obojętnością a kiedy zwróciłam się zrezygnowana do wyjścia usłyszałam od pań cytuję "niech spierdala". Żenada i chamstwo! Mamy omijajcie ten sklep!

  • Katarzyna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 08.12.2013
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • nowości:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Zamówienie online przedpremierowe

Zamówiłem sobie gierkę na parę tygodni przed premierą a że to nie małe pieniądze za kolekcjonerkę to inna kwestia. natomiast otrzymałem maila że zamówienie jest do odbioru po czym okazuje się że to nieprawda i zamówienie będzie wysłane z magazynu dopiero w dniu premiery o godzinie 22 więc ja się pytam jaki jest sens?? zamiast zagrać w dniu premiery to musze poczekać jeszcze dzień bądź więcej bo oni w dniu premiery wysyłają i to o 22 to co za paranoja...??!! ludzie skoro zamawia się coś przed premierą to po to żeby otrzymać to w dniu premiery a nie później... Masakra...

  • JK (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04-05.11.13
  • Polecam innym: nie

3.6

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    5
     
  • nowości:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.6

Brak kultury pracowników Empiku

Poszukiwałam w empiku płyty a ponieważ nie mogłam jej odszukać podeszłam do pracownika Empiku chcąc poprosić o pomoc, w tym momencie pan wyciągnął komórke udając że coś pisze i bez słowa odszedł, pomyślałam że może to jakaś ważna sprawa itp. więc udałam się do pani która była niedaleko, usłyszałam od niej 'nie mam czasu, proszę zaczekać na kolegę'. Nie mając książki a jedynie gazetę udając się do kasy trafiłam na panią, która zdecydowanie była 'nie w sosie' i na odpowiedź, że niestety nie mam drobnych a jedynie 50zł miała minę jakbym jej krzywdę zrobiła.... Jak widać większość pracowników ma klienta 'w poważaniu'. Odradzam wizytę komukolwiek

  • Zawiedziona (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipec 2013
  • Polecam innym: nie

2.6

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    2
     
  • nowości:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
2.6

Zyga - opinia

Grzecznie zapytałem o płytę Trzeciego Wymiaru na co urocza pani mi powiedziała "Jest jedna na stanie szukał Pan pod T ?" Ja powiedziałem że tak a Piękna Pani na to "Jak nie ma to znaczy że zostało skradzione"

  • Zyga (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Dziś
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    -
     
  • nowości:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

podziękowania dla P.Karola

Serdeczne podziękowania dla sympatycznego P. Karola dzięki któremu odzyskałam zagubiony w dniu 9 stycznia 2013 r.telefon komórkowy. Bardzo dziękuję, życzę dużo szczęścia

  • Ewa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 9.01.2013
  • Polecam innym: tak

2.6

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    3
     
  • nowości:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.6

Sprzedawca biletów na koncerty- totalna porażka!!!

W dniu 25.11.2012 godz. 19.00 w EMPIKU PODWALE GRODZKIE chciałam zakupić bilet rodzinny na Disney On Ice do Ergo Areny. Kasjer stwierdził, że u nich nie można kupić takiego pakietu więc za 4-osobową rodzinę miałam zapłacic 380 zł. I jeszcze dodał, że Empiki nie posiadają takiego systemu z rabatami!!! Zrezygnowana opuściłam sklep.... Następnego dnia udałam się do Empiku w Galerii Bałtyckiej. Tam okazało się, że bez jakichkolwiek przeszkód można kupić jednak pakiet rodzinny. Zapłaciłam za bilet dla czterech osób 285 zł. Za niewiedzę sprzedawcy byłabym stratna o 95 zł. Ogromny negatyw!!!

  • ewunia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25.11.2012
  • Polecam innym: nie

4.8

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    5
     
  • nowości:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.8

liza - opinia

"nie ma takiego numeru"!!! :(

  • liza (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14.09.2012
  • Polecam innym: nie mam zdania

2.4

w kategorii

Księgarnie

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • nowości:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.4

Dramatyczna obsługa

Obsługa w tym empiku już od dłuższego czasu schodzi na psy. Niechętnie udzilają pomocy i informacji. Poszukiwać książek trzeba najlepiej na własną rękę. Jedni odsyłają do drugich i ogólnie widać, że klient im przeszkadza. Jedyną miłą osobą jest pan ochroniarz na wejściu, który chociaż dzień dobry i do widzenia mówi. Szkoda, kiedyś naprawdę lubiłam tam przychodzić.

  • Natalia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2012
  • Polecam innym: nie
    • obsługa:
      2.4
       
    • asortyment:
      3.8
       
    • nowości:
      4.2
       
    • przystępność cen:
      3.2
       
    • ocena ogólna:
      2.7
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.2