Energa S.A.

adres
80-309 Gdańsk, al. Grunwaldzka 472
(Olivia Point, Poziom 5) pokaż na mapie

znajduje się w Olivia Business Centre

 
inne oddziały
telefon
58 778-83-00  fax:  58 778-83-99
e-mail
e...@energa.pl pokaż
www
www.energa.pl

Napisali o nas

O nas

ENERGA SA - holding elektroenergetyczny, dostawca prądu do około 2, 8 mln. klientów w centralnej i północnej Polsce. Na stronach m.in.: informacje dla klientów, kontrahentów i dziennikarzy.

Opinie + dodaj ocenę


5.7

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Ocena energi gdańsk za kompleksową obsługę majego mieszkania

Jestem w enerdze (poprzednio ze słupsk) od 45 lat i zawsze będę wierny tej firmie bo nigdy się na niej nie zawiodłem !

  • zibi (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: na bieżąco
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Sylwia - opinia

Nikomu nie polecam od ponad roku nie mam licznika na starym mieszkaniu a oni dalej naliczają faktury i wszystkie moje wplaty z nowego miejsca zamieszkania przelewaja na stare a w eboku zamiast zlikwidowac konto gdzie nie ma licznika i umowy zlikwidowali tam gdzie mieszkam i jest pobor energi po 8 miesiacach dostałam dopiero numer klienta i 1 fakture a oni zamkneli mi moje konto ha wszelkie tłumaczenia i pisma na nic nie dają nie wiem co oni za ludzi tam przyjmują aby tyle tłumaczyć i dalej nic,vzy to takie trudne zamknąć tamtą umowe tym bardziej że brałam umowe na nowe mieszkanie czekam tylko co bedzie dalej napisałam kolejny raz jak nie załatwią tej sprawy zrywam umowe bo sie nie wywiązują człowiek chce normalną fakture a w systemie wisi jako brak klienta ale za to jest klientem tam gdzie ktos inny mieszka i tam gfzie nie ma licznika już jego brak człowiek

  • Sylwia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.112016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Ogrzewanie i techniki grzewcze

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Faktura od Dwunastu miesięcy nie dostępna.

Chermetycznie zamknięta mafia. Zero kontaktu. A w punktach obsługi nikt nic nie wie. Od 12 miesięcy nie mogę doprosić się rachunku za prąd. Zmieniłem taryfę kilka miesięcy temu a oni dalej naliczają ceny po staremu. Masakra. Dzwoniłam do kilku osób z tej firmy i wszyscy odpowiadają w ten sam sposób. Za trzy tygodnie wyślemy fakturę. To ja muszę im podać datę wymiany licznika bo oni nie wiedzieli ze mam inną taryfę. Państwo w państwie. I najlepsze ze muszę to wyruwnać w sześć miesięcy. Prędzej otrzymam audiencje w Franciszka niż dotrę do kogoś kompetentnego z firmy Energa.

  • Bbbbb (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.10.2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

igraszka - opinia

To co się dzieje w tej firmie to masakra. Od ponad roku nie umieją nic załatwić. Najpierw dostaje rachunek po 9 miesiącach na blisko 500 zł (mimo że nikt tam nie mieszka), po czym bez mojej wiedzy zmieniają mi licznik na inną taryfę i wystawiają kolosalne rachunki. Reklamacji nie rozpatrują w ogóle. TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA OD TEJ ... FIRMY

  • igraszka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 08-05-2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Ogrzewanie i techniki grzewcze

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

To jest skandal

Energa to jedna wielka MASAKRA!!! Od 5 miesięcy próbuję załatwić problem z rozliczeniem rzeczywistym. Dzwonię kilkanaście razy na 555555555, byłem ostatnio w biurze obsługi klienta w Galerii Przymorze a pani mi mówi że ona nie ma wglądu w moje dane. To ja się pytam po jakiego ch..... ona tam siedzi? Dzwonię do punktu obsługi, to mnie przełączają, a potem 20 min czekania i nic. Tłumaczą się że mają nowy system. Więc próbuję podać dane w nowym systemie - błąd. Zastanawiam się, gdzie to można zgłosić, bo irytuje mnie takie podejście do klienta. Wiele razy miałem do czynienia z tą nazwijmy to "firmą" i za każdym razem jest to jakiś nonsens. Mojemu koledze ostatnio naliczyli fakturę na 1500 zł, gdzie od zawsze płacił ok 100zł. Co najciekawsze, chodzi z tym od Pawła do Gawła i nic nie może załatwić. MASAKRA.

  • GOŚĆ anty energa (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: dziś
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Żenada

Od pół roku proszę o łaskawe wystawienie mi faktury za korzystanie z energii, dzwonię na infolinię - zapewniają, a nic nie robią, piszę maile - odpowiadają po miesiącu albo i wcale, łażę po salonach obsługi- nic nie mogę zrobić. Faktury jak nie było tak nie ma. Jestem ciekawa jaką uzyskam za okres od 06.06.2015 do 10.12.2015+, bo przecież ciągle jej nie mam. Żenada i pełna ignorancja oraz lekceważenie klienta. Cieszę się, że chociaż prądu mi nie odłączają. Zdecydowanie czas na zmiany w systemie obsługi klienta.

  • Asia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: pół roku
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Bałagan, bałagan, bałagan, brak szacunku dla klienta!

Od dwóch miesięcy walczyłam o wystawienie korekty do zawyżonej faktury. Po moich nieustannych telefonach z pytaniami co się dzieje z tematem, bo w ciągu 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, o których mówią zapisy umowy kompleksowej nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, wywalczyłam korektę. Niestety szczęście trwało krótko, ponieważ następna faktura okazała się również zawyżona. Nikt z szanownych Panów, nie raczy pofatygować tyłka do klienta w celu poprawnego spisani licznika. Żenujące.

  • Małgorzata (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30.09.2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Oczekuję na fakturę przez 3 miesiace ...

Oczekuję na fakturę przez 3 miesiace Pomimo zgłoszenia pod nr.: 555 555 555 nadal nie otrzymano faktury. Poprzednia faktura nr.: L3P11604265/1504/00014 Prosze o pilne wyjaśnienie. Kiedy otrzymam fakturę? Kinga Szulc dotyczy: Zakole 5/4 75-646 Koszalin NR KLIENTA: 11604265 Uważam to za skandaliczny bałagan panujący w Waszej firmie. Napisałem e-maila do ebok. Nadel ez odpowiedzi. Po prostu skandal.

  • Ryszard (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: nie wiem o co chodzi
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Ogrzewanie i techniki grzewcze

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Promocja

Zostałem oszukany na pseudopromocji "gwarancja stałej ceny" Nie wypada takiemu GIGANTOWI energetycznemu stosować takich sztuczek

  • Stefek2 (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1.07.2015
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »