3.6
5 ocen

Esc Sp. z o.o.

adres
80-262 Gdańsk, al. Grunwaldzka 137
telefon
58 340-01-84  fax:  58 340-01-85
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (10) »

Opinie + dodaj ocenę


3.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    2
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Nie polecam

Komputer za 7000 tys zł dotarł z niepoprawnie zainstalowanym systemem - problemy z LAN i SSL oraz nieprzypisany wolumin dysku twardego 1000 GB. TOTALNA IGNORANCJA SERWISU! Kazali wezwać informatyka, żeby przeinstalował system!

  • Wojtek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2016
  • Polecam innym: nie

3.4

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.4

Koszmarny serwis

Zadzwoniłem do nich z pytaniem, czy mogę przywieźć komputer stacjonarny na diagnostykę podzespołów. "Oczywiście, nie ma problemu." Więc pojechałem. Wlokłem się z wielkim pudłem przez pół miasta komunikacją miejską, aby po 10 sekundach Pan powiedział, że nie mogą sprawdzić bo jest to stary model płyty i procesora. Nie mógł zapytać się przez telefon jak stary to sprzęt. Bo po co? Jedyny plusik to taki, że za darmo sprawdzili kartę graficzną. Przykro mi, ale nie polecam serwisu.

  • Wojtas (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10/2015
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Serwis - ESC Gdańsk, wcale nie tak źle jak wynika z kilku opinii

Opinia dotyczy serwisu sklepu ESC - oddałem na początku lipca kupioną na allegro kartę graficzną na gwarancji. Zdziwiło mnie, że przy zgłoszeniu zaznaczono wyraźne, że karty nie nabyłem bezpośrednio tylko z allegro. Bałem się, że zostanę gorzej potraktowany. Tak się jednak nie stało, serwis zareklamował kartę, a potem nawet wobec sprzeciwu dystrybutora ponownie zażądał naprawy usterki. Ostatecznie otrzymałem nową kartę lepszego modelu. A to dzięki determinacji panów z serwisu, którym dziękuję. Także ja serwis ESC oceniam pozytywnie.

  • Wodztec (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Bardzo zadowolona, polecam !

Miło zaskoczyła mnie obsługa w serwisie. Oddałam komputer do reklamacji na gwarancji, bo mi dźwięk w nim nie działał. Okazało się w testach, że to była jednak wina czegoś w systemie, jakiś błąd programowy. Przy okazji zrobili testy całego komputera i wyszło, że mam już dysk twardy uszkodzony z jakimiś błędnymi sektorami. Dzięki temu, że wykryli wcześniej jakieś wady, to mogłam zachować swoje dane. Dysk z serwisu wrócił dosyć szybko i mogłam odebrać komputer po 12 dniach. Zrobili mi reinstalację systemu, który dostarczyłam i dźwięk rzeczywiście działa bez problemu. Brawo !

  • Melka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24-07-2015

3.0

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Obsługa sklepu = DNO

Wybrałem ten sklep z uwagi na cenę i bliskość w mieście - wszystko dobrze, do momentu gdy następuje kontakt z klientem. Osoby tam sprzedające mają ZEROWĄ wiedzę na temat kontaktu z drugą osoba, są chamscy, gburowaci, uważają się za osiedlowych wyjadaczy komputerowych. Chłopcy - taka prawda, że jesteście zwykłymi miernotami, którzy nie mają odwagi nawet przyznać się do własnego błędu. Zdecydowanie nie polecam - niższa cena jest ważna, ale podejście do klienta, obsługa posprzedażna, doradzanie - TOTALNE DNO. Niczego się nie dowiecie konkretnego od nich, żadnej fachowej wiedzy. Lepiej samemu w internecie poczytać, przynajmniej ma się pewność, że jakieś inteligentne osoby odpowiedzą.

  • Marcin (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015
  • Polecam innym: nie