3.6
oceń »

Esc.pl Sp. z o.o.

adres
80-262 Gdańsk, al. Grunwaldzka 137 pokaż na mapie
telefon
58 340-01-84  fax:  58 340-01-85
e-mail
info@esc.pl
www
 
sklep internetowy
godziny otwarcia
pn-pt10:00 - 18:00
sob11:00 - 14:00

O nas

Sprzedaż zestawów, podzespołów oraz akcesoriów komputerowych. Serwis.

Opinie


1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Skrajnie nieodpowiedzialna obsługaa

Niestety miałem nieprzyjemność kupować w owym sklepie. Zamówiłem przez internet laptopa i chciałem go odebrać na miejscu, lecz okazało się, że nie ma go na magazynie. Pan do notebookow polecił mi "super" asusa, jak się później okazało cała seria tego modelu była wyprodukowana z wadą fabryczną, temat był mocno opisywany na elektrodzie(nie miałem możliwości sprawdzić opinii na jego temat, bo się spieszyłem i zawierzyłem sprzedawcy). Laptop został fatalnie naprawiony przez serwis asusa. Do dziś nie jest w pełni sprawny, a Pan sprzedawca w żadnej mierze nie poczuwa się do winy. Dziękuje za taką obsługę. Były to na pewno moje ostatnie zakupy w tym sklepie.

  • Jan (mężczyzna, 31-40 lat)

5.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

B. - opinia

Kilka miesięcy temu oddałam laptop do naprawy. Pan stwierdził, że danych zapisanych nie da się odzyskać, a było to dla mnie bardzo ważne. Ku mojemu zdziwieniu, wszystko odzyskane. Za co jestem wdzięczna.

  • B. (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12.2013
  • Polecam innym: tak

3.4

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.4

Obsługa najsłabszym ogniwem

Wczoraj miałem wątpliwą przyjemność dokonać zakupu w sklepie Esc.pl. Poprosiłem o dostępny od ręki plecak do laptopa, ale sprzedawca nie pozwolił mi dokończyć zdania, tylko odesłał mnie do swojego kolegi. Zdziwiło mnie to bardzo, bo przy stanowiskach obsługi nie znalazłem informacji, który sprzedawca za co odpowiada. Chodziło o produkt jednostkowy typu sprzedawca podaje – klient płaci – koniec obsługi. Produkt był dosłownie kilka kroków od sprzedawcy, ale ten po prostu nie chciał mnie obsłużyć. W czasie gdy ja czekałem na moją kolej u drugiego sprzedawcy, ten pierwszy zdążył obsłużyć cały sznurek osób, które weszły do salonu później niż ja. Po 15 minutach czekania na moją kolej poprosiłem o dostępny od ręki plecak do laptopa 17”. Po podaniu plecaka sprzedawca zaczął sobie konwersować na GG mimo mojej deklaracji chęci zakupu i trzymanego przeze mnie banknotu w dłoni. Być może myślał, że tego nie widzę, ale na jego nieszczęście monitor podłączony do jego komputera ma zbyt dobre kąty, bym nie dostrzegł, co tak zaaferowało sprzedawcę, że przestał się ze mną komunikować. Zostałem po prostu olany. Nie dziwię się, skąd takie opinie w necie o obsłudze tego sklepu...

  • Michał, lat 29 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28/08/2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Serwis tego sklepu jest żałosny

Nie polecam tego sklepu. Obsługa reklamacyjna jest na skandalicznym poziomie. Nic już u nich nie kupię. Serwis traktuje klienta jako intruza. Kazali mi napisać pisemną reklamację. Kiedy poprosiłem o kartkę bym mógł ją napisać powiedzieli, że mi jej nie dadzą bo nie mają takiego obowiązku i kazali mi jechać do domu i wrócić jak już ją będę miał. Potem było już tylko coraz gorzej. Między innymi dano mi do zrozumienia, że nie jestem dla nich klientem. Dziwne, że jeszcze można w ten sposób traktować klienta, a właściciel jeszcze takich pracowników nie zwolnił. Widać oczywistą próbę zbywania klienta by nie mógł skorzystać z przysługujących mu praw. (...)

  • qqq (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2014
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Rewelacja

Zamówienia przyjęte i zrealizowane w ciągu niespełna 24 godzin, miła profesjonalna obsługa, towar w świetnym stanie. Polecam ;)

  • Biskup (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24 godziny
  • Polecam innym: tak

5.4

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Jan - opinia

Bardzo dobra obsługa , szybka realizacja zamówienia (3,5 dnia z dostawą , a zakupiłem zestaw komputerowy z dosyć dużymi wymaganiami)

  • Jan (mężczyzna, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.07.2013
  • Polecam innym: tak

4.8

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    4
     
  • promocje:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.8

Bardzo ich lubię

Nie wiem, czy pracuje tam jeszcze bardzo fajny pan z dawnego ZNAKu, ale generalnie jeśli coś mam kupić, to tylko w ESC :)

  • Łukasz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: co jakiś czas
  • Polecam innym: tak

3.2

w kategorii

Akcesoria komputerowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

obsługa popełnia błędy - klient za nie płaci

Kupowaliśmy podzespoły, chcąc zmodernizować stary komputer - całość zestawu dobierał nam pan z obsługi, po wcześniejszym podaniu listy naszego aktualnego sprzętu. Kieszeń do starego dysku, która miała być niezbędna aby podłączyć go do nowej płyty, okazała się być niepotrzebna, wiec chcieliśmy ją zwrócić. Przez telefon poinformowano nas, że zwrócić nie można, tylko wymienić na inny sprzęt, więc pojechaliśmy wymienić ją na kość pamięci (za niewielką dopłatą). Na miejscu - niespodzianka - tylko opcja zwrotu z jednoczesnym uiszczeniem opłaty za "wypożyczenie" sprzętu! Próby wyjaśnienia sytuacji, za którą odpowiedzialny jest pan który namówił nas na niepotrzebny zakup, skończyły się tekstem "trzeba było pomyśleć przed zakupem"..

  • Joanna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013
  • Polecam innym: nie