3.3
oceń »

EURO STYL Spółka z ograniczona odpowiedzialnościa Spółka Komandytowa

adres
80-175 Gdańsk, Leszczynowa 6 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 770-14-00  fax:  58 320-73-87
e-mail
biuro@eurostyl.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 17:00

O nas

EURO STYL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa prowadzi działalność deweloperską od 2007 r. Dzięki dużemu kapitałowi spółka w krótkim czasie osiągnęła pozycję jednego z liderów na trójmiejskim rynku mieszkaniowym.

Opinie


5.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość:
    5
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Polecam!

A ja mam pozytywne doświadczenia z tym deweloperem. Osiedle dobrze się prezentuje mimo upływu kilku lat (Morskie), na elewacjach nie pojawiły się żadne zacieki ani inne niespodzianki, jest ładna zieleń, architektura przyzwoita, części wspólne niczego sobie. Bardzo kompetentna obsługa, i bardzo zaangażowana - kierowniczka biura sprzedaży w Gdyni po prostu emanuje entuzjazmem;). Do tego zdecydowałam się skorzystać z usługi wykończenia pod klucz i jestem mega zadowolona z jakości tego wykończenia. Generalnie widzę prawie same plusy. Cena mogłaby być niższa...ale nie można mieć wszystkiego.

  • AM (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2015
  • Polecam innym: tak

4.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość:
    3
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
4.0

Mieszkania na parterze bez prądu i wody

Kupiłam mieszkanie na parterze i dostałam mieszkanie z ogródkiem bez kranu na zewnątrz , który umożliwia podlewanie ogrodu oraz bez gniazdka który umożliwia skoszenie trawy! Dział reklamacji wypiął się na mnie twierdząc że nie jest to w ich standardzie. Tak więc mają bardzo niskie standardy! Niby "cudowny deweloper", a nie wie, że aby utrzymać ładny ogród trzeba trawę kosić i podlewać. Sama musiałam kuć podłogę w całym mieszkaniu aby doprowadzić wodę na zewnątrz! skandal! Musiałam za to słono zapłacić! Deweloper jednak się nie poczuwa do błędu a powinien! Inni deweloperzy mają to w standardzie jadnak EUROSTYL NIE!

  • Anna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015
  • Polecam innym: tak

2.2

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość:
    2
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Ostrożnie z zakupem

Witam serdecznie, i ja podpisuje się pod wszystkim zarzutami dotyczącymi działu reklamacji. Niestety firma chcąc sprzedawać prestiżowo wyglądające osiedla posługuje się często dziwnej maści podwykonawcami i jest bardzo dużo niedoróbek, które później latami można próbować wyegzekwować, gdyż firma przeciąga proces reklamacyjny w sposób znakomity do czasu końca terminu gwarancji/rękojmi, tak by jak najmniej rzeczywiście poprawić. Fatalna obsługa posprzedażowa.

  • BB (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2010
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość:
    4
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Dział reklamacji( część pracowników) to tylko nazwa bez pokrycia

W dniu 13.10.14 napisałem do działu reklamacji mejla o treści: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Witam (...) dnia 24.07.2013 dot. pominiętych napraw elewacji budynek 27c/b. Do dnia dzisiejszego nie zostala wykonana ani jedna naprawa wyszczegolniona w mejlu, ktory otrzymala Pani w 24.07.2013 a potwierdzila Pani przyjecie reklamacji w dniu 26.09.2013 W dniu 27.10.14 otrzymałem mejla z odpowiedzią: Witam Pana Dziękuję za przesłaną informację Skonsultuję sprawę z pozostałymi pracownikami i w przyszłym tygodniu odniosę się do Pana wiadomości Pozdrawiam Dziś jest dzień 18.12.14 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi! Typowe traktowanie klienta po sprzedaży.... Ostrzegam wszystkich, którzy nie przypilnują niektórych pracowników działu reklamacji

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2010
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

w imieniu całej firmy przepraszam Pana za długie oczekiwanie na odpowiedź. Mamy świadomość, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Staramy się odpowiadać na bieżąco na korespondencję otrzymaną od naszych Klientów, jednak może się zdarzyć – i tak stało się w tym wypadku – że przy dużej liczbie zadań do wykonania jakaś sprawa umyka. Aby m.in. zapobiegać takim sytuacjom obecnie pracujemy nad systemem, który pozwoli lepiej zarządzać kontaktami z Klientami (nowy system CRM), efekty tych prac będą widoczne pod koniec bieżącego roku.
Na szczęście fakt, iż otrzymał Pan odpowiedź dopiero 30 grudnia nie wpłynął na termin naprawy usterki – bowiem z powodu warunków atmosferycznych do koniecznych prac będziemy mogli przystąpić dopiero na wiosnę. Co oczywiście nas nie usprawiedliwia i nie zmienia faktu, iż chcemy, aby nasi Klienci byli informowani jak najszybciej to możliwe o wszystkich sprawach związanych ze zgłaszanymi reklamacjami i czuli się komfortowo w kontakcie z nami. Proszę uwierzyć, że brak odpowiedzi z naszej strony w ustalonym terminie nie wynikał w żadnym razie ze złej woli i przyjąć jeszcze raz szczere przeprosiny.

Bartosz Podgórczyk
Dyrektor Działu Marketingu

autor: EURO STYL


2.3

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

grzyb w piwnicy

Po 2 m-cach od dnia odebrania mieszkania zgłosiłam pleśń w piwnicy,dostałam środek, który nic nie pomógł. Po 5 m-cach reklamację zgłosiłam ponownie, pan zobaczył, powąchał (śmierdzi już w całym korytarzu) i nic. Czekam na odp już m-c, w końcu zadzwoniłam i dowiedziałam się że sprawdzają czy wentylacja jest prawidłowo wykonana. Myślę, że tej reklamacji nie usuną, pozostanie sprawa sądowa. Zdecydowanie NIE POLECAM. Jeśli trzeba usunąć poważne usterki w ramach reklamacji szukają winnych w innych.

  • Nawigator B2 (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,
dziękujemy za czas poświęcony nam podczas spotkania, które odbyło się z naszej inicjatywy 28 września i na którym udało nam się wyjaśnić opisany przez Panią wyżej problem. Przepraszamy także za zwłokę w udzieleniu pisemnej odpowiedzi na Pani zgłoszenie.
Po otrzymaniu zarówno Pani zgłoszenia, jak i zbiorczego zgłoszenia od administracji obiektu przystąpiliśmy do działania celem odnalezienia przyczyny występowania problemów z wentylacją w pomieszczeniach piwnic i ich skutków. Zawiódł niestety brak informacji do Pani z naszej strony, za co jeszcze raz przepraszamy.
W pierwszym rozpoznaniu przyczyn sugerowaliśmy się zmianami w ustawieniach wentylacji przez Administratora, które nie powinny mieć miejsca i mogą mieć negatywny wpływ na skuteczność wentylacji. Administrator przywrócił ustawienia projektowe i nadal poszukiwał innych przyczyn podwyższonej wilgotności. Podejrzewał, że przyczyną podwyższonej wilgotności panującej w piwnicach jest wilgoć uwięziona w podłodze. Ten kierunek okazał się również błędnym. W efekcie wskutek badania wentylacji na miejscu przez projektanta , którego wezwaliśmy do zbadania sprawy, wykryto bezpośrednią przyczynę, jaką okazała się niedrożność kanału wentylacyjnego. W związku z tym, że niedrożność tego kanału była spowodowana działaniem naszego wykonawcy wezwaliśmy go do udrożnienia kanału i tym samym przywrócenia należytej pracy wentylacji. Jako odpowiedzialni wobec Państwa podejmiemy także działania osuszania i dezynfekcji piwnic, tak aby przywrócić je do stanu sprzed zaistnienia sytuacji.
Przykro nam, że tak długo Pani czekała na ostateczne rozwiązanie tej kwestii, jednak zjawisko podwyższonej wilgotności i występowania zagrzybień nie było nam dotychczas znane w innych naszych inwestycjach, w których wentylacja jest wykonana w podobny sposób. Przyczyn występowania pewnych zjawisk może być zawsze wiele i ich odnalezienie niestety czasem wiąże się z eliminowaniem po kolei wszelkich możliwości.
Jeszcze raz dziękujemy za zakup mieszkania na Osiedlu Nawigator i zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, gdyby miała Pani jeszcze jakieś pytania w tej lub innej sprawie.

autor: Euro Styl

    • obsługa:
      3.2
       
    • oferta:
      4.2
       
    • jakość:
      3.0
       
    • terminowość:
      3.4
       
    • przystępność cen:
      3.0
       
    • ocena ogólna:
      3.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.3