Oceny (40)

Pani
Termin usługi: czerwiec 2023

jak płacisz kartą to doliczają 5% do kwoty. Tragedia a nie sklep. Omijać !!!

Laptopy, notebooki, tablety

1.0
T.M.
Termin usługi: sierpień 2021

Zakupiłem u państwa zestaw komputerowy który miał pełnić funkcję media serwera. Od czasu zakupu do awarii urządzenie przepracowało może 200h. Uszkodzone elementy i zawiozłem do serwisu GRAL. Tak pan z serwisu od razu stwierdził ,że widzi standardowe uszkodzenie jednego z pinów w gnieździe procesora. jak powiedział " często na forach o tym piszą". chciałem zrobić zdjęcie uszkodzenia by pokazać je w serwisie AJS. Sam nie byłem w stanie znaleźć usterki więc poprosiłem Pana z serwisu by mi wskazał miejsce gdzie znajdę usterkę. Tu ku mojemu zdziwieniu Pan z serwisu powiedział ze ma słaby wzrok i że teraz nie widzi tej usterki ale na przyjęciu musi wpisać ze uszkodzony pin w złączu. Dala mnie oczywistym jest ze taka adnotacja będzie powodem do odrzucenie reklamacji. Następnie Pan w serwisie powiedział ze nie przyjmie mi też do reklamacji procesora ponieważ nie ma naklejki z pudełka.

Laptopy, notebooki, tablety

2.8
Niezadowolona
Termin usługi: listopad 2019

Panowie z Grala muszą być bardzo zajęci - co zrozumiałe, ale oczekiwanie przez 2 tygodnie na diagnozę zepsutego komputera to nieporozumienie. Zero kontaktu w tym czasie. Podczas rozmowy telefonicznej dostałam informację, że "prawdopodobnie" zajmą się sprzętem w następnym tygodniu. Strach pomyśleć, jaki byłby czas oczekiwania na naprawę. Duży minus za obsługę klienta.

Laptopy, notebooki, tablety

3.0
Przemyslaw
Termin usługi: listopad 2018

Kupiłem tutaj składany komputer który do dzisiaj jest niezawodny

Laptopy, notebooki, tablety

4.5
Zawiedziony
Termin usługi: marzec 2018

Krotka konkluzja dla wlasciciela jestesny klientem do momentu przekazania pieniedzy potem jestesmy juz tylko upierdliwymi problemami... Gwarancja do bramy pozniej sie nie znamy.

Laptopy, notebooki, tablety

2.5
Sylwia
Termin usługi: sierpień 2017

Dwukrotnie korzystałam z usług. Za każdym razem byłam zaskoczona miłą obsługą i niewielkimi cenami. "Lenowo" córki i zawiasy kompa "trzymają" ;)

Laptopy, notebooki, tablety

6.0
Wojciech Gajewski
Termin usługi: lipiec 2017

Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Oferta sprzedaży przez stronę internetową jest tak skonstruowana, że pozbawia klienta możliwości zwrotu towaru. Za parę złotych straciliście wieloletniego klienta

Laptopy, notebooki, tablety

2.4
borgo
Termin usługi: grudzień 2016

w grudniu oddałem lapka do naprawy czekałem ponad miesiąc odebrałem ze spalonym mostkiem na matrycy,obsługa fatalna ten za ladą był nieuprzejmy ,noga więcej tam nie stanie i odradzam innym.. . Korzystam z innego serwisu który zna się na komputerach,co nie powiem o tym serwisie!!!

Laptopy, notebooki, tablety

1.0
Krzysztof
Termin usługi: czerwiec 2017 

Pomyłka sprzedającego zamiast tonera CE310A do HP sprzedał toner C310 do drukarki OKI. Mimo reklamacji po około 3 godz. od sprzedaży w serwisie do dnia dzisiejszego a to już prawie miesiąc cisza. Nadmienię że toner był kupowany dla małej firmy co takie podejście bardzo utrudniło pracę. Teraz będę odradzał tą firmę wszystkim kolegom po fachu jak i współpracującym projektantom. Lepiej zapłacić parę złotych więcej ale mieć profesjonalną obsługę.

Oprogramowanie (sprzedaż)

2.2
Rafa
 

Przyszedłem do serwisu z nowo kupionym używanym komputerem. Windows nie wykrywał części urządzeń. Pan na poczekaniu doinstalował potrzebne sterowniki. Nie wziął za to pieniędzy, coś jeszcze doradził. Szybko, sprawnie, w miłej atmosferze. Polecam.

Barth
Termin usługi: maj 2016

Przyszedłem do serwisu Gral z laptopem Dell, który odmówił współpracy. Miły pan szybko stwierdził, że to wina zwarcia baterii. Usunął usterkę w 3 minuty i nie chciał za to pieniędzy. Byłem naprawdę zdumiony.

Laptopy, notebooki, tablety

6.0
pab Andrzej
Termin usługi: 19-03-2016

Miałem awarię mojego PC, teoretycznie z pomocą kolegi z pracy, który od kilkunastu lat zajmuje się komputerami w firmie w której pracuję (duża firma IT) namierzyliśmy potencjalnie podejrzane elementy w kompie (płyta główna lub procesor). Kupiłem używaną płytę - nadal ten sam problem, następnie używany procek, nadal ten sam problem! Mając cięgle ten sam problem w sobotę obdzwoniłem kilka serwisów, przedstawiając każdemu sytuację z informacją, że mam kupioną drugą płytę główną i procek, serwisy te dawały terminy przynajmniej za kilka dni oraz cenę mniej lub bardziej znośną. Jak się okazało, Gral który po wysłuchaniu przez tel. mojego problemu i to co aktualnie mam stwierdził, że może spróbować podjąć diagnozę od ręki i to za o wiele niższą cenę niż konkurenci. I tak też się stało w rzeczywistości: po przyjechaniu do nich już na wstępie Pan z serwisu przyjął założenie co u mnie padło, następnie po podłączeniu sprzętu zakupionego z neta prawie w 100% potwierdził swoją tezę i w ostateczności na moim sprzęcie ostatecznie potwierdził co dolega mojemu PC. I to wszystko zajęło ok 10 min. Winowajcą okazał się zasilacz! W sklepie doradzili co warto kupić, było miło i fajnie :). Polecam!

Laptopy, notebooki, tablety

5.8
Staś
Termin usługi: 18.02.2016

Panowie w serwisie rewelacyjni, wiedza i doświadczenie na najwyższym poziomie, zagięli mnie a miałem sie za asa od składania komputerów ;) Pomogli, doinformowali, Dzięki! W sklepach różnie bywa, duże kolejki, wolno obsługiwane, koledzy za ladą zazwyczaj już zmęczeni i mało zainteresowani klientem, ale prawda taka, że wpadam zawsze tuż przed 19tą. Jest ok.

Laptopy, notebooki, tablety

5.0
Woland
Termin usługi: 23.01.2016

Bardzo dobre podejście i pomocni pracownicy :)

Laptopy, notebooki, tablety

5.4
AgaG
Termin usługi: 19-11-2015

Jak w nagłówku - pełen profesjonalizm oraz przemiła obsługa kompetentnych Panów. Daję 6 i polecam każdemu!

Laptopy, notebooki, tablety

6.0
Kamila
Termin usługi: 3.11.2015

Szybka, miła obsługa ma bardzo dobre podejście do klienta, naprawa skuteczna, szybka. Nic dodać nic ująć;)

Laptopy, notebooki, tablety

6.0
Aleksandra
Termin usługi: 09/10.11.2015

Panowie są bardzo uprzejmi. Pomimo swej złożoności i mocnego uszkodzenia, ładowarka była gotowa zaraz na drugi dzień. Jeśli chodzi o cenę to bardzo przystępna, właściwie żadna, bo Pan zrobił to "z dobrego serca" :)

Laptopy, notebooki, tablety

6.0
Tomasz Hildebrand
 

Polecam serwis. Profesjonalna, miła obsługa i w moim przypadku ekspresowa naprawa. Tak trzymać chłopaki :)

Laptopy, notebooki, tablety

6.0
Andrzej
Termin usługi: Wrzesień 2015

Witam, Kupiłem zamiennik tonera QUANTEC CB435 po wydrukowaniu paru stron (około 10) toner się skończył.W serwisie u góry dostałem informacje że toner zostanie wymieniony na nowy.Przyjechałem i dostałem pusty toner ten który reklamowałem oraz informacje że może się proszek wysypał w drukarce.Przestrzegam przed kupowaniem w Gral-u tonerów do drukarek.Jest to loteria albo toner jest pełny lub pusty a i tak reklamacja nie zostanie uwzględniona.

Laptopy, notebooki, tablety

3.4
Anita
Termin usługi: 01.10.2014

oddając mój laptop do zdiagnozowania problemu jaki w nim wystąpił usłyszałam że hp tak mają i że mam wyrzucić laptop przez okno 10 piętra jak znowu mi się zawiesi. Czyli zapłaciłam 50 zł za to że panowie nawet go nie rozkręcili mimo że mówiłam że był obciążany programami testującymi i nic nie wykazały. Panowie nie wiedzieli co dolega dla laptopa a jak zaniosłam go gdzie indziej to po jednym dniu dowiedziałam się co było nie tak i za mniejsze pieniądze.

Laptopy, notebooki, tablety

1.6