PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdańsk

Odczyty z gazomierza z grupy taryfowej 12T można podawać w następujący sposób:
email: cc. poog@pgnig. pl
sms: 608 600 608
www. odczyt. pgnig. pl
Zapraszamy również do korzystania z e-BOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) ebok. poog. pgnig. pl

Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 1.7 10 ocen

    oferta:
    2.0
     
    jakość usług:
    1.7
     
    czas realizacji:
    2.1
     
    przystępność cen:
    2.2
     
    ocena ogólna:
    1.8
     
    średnia ocena (max 6.0)
    1.7

inormacja

Jestem oburzony. Zadzwoniłem na nr 583259902 i czekam ponieważ odezwała się sekretarka. Na końcu dowiaduję się że muszę podać nr pesel lub NIP. Chciałem uzyskać tylko informację na zadane pytanie jakiemuś konsultantowi. Oczywiście formułka informowała mnie, że rozmowa bedzie nagrywana. Pytam po co komuś moje dane. Totalna bzdura. Oczywiście nie podałem żadnych info które żądano. Ostatecznie nie połączyłem sie z żadnym konsultantem. Skasowało mi tylko minuty. Kto wymyślił te sekretarki, czy nie można normalnie dodzwonić się bez tych podstępnych ceregieli.

  • oburzony (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05-02-2014
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
-
 
czas realizacji:
-
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

średniowiecze

średniowiecze - dlaczego nie ma firmy konkurencyjnej ? -od razu stawki byłyby inne, obsługa, zniknęły by kolejki, a tak -robią co chcą, wszystko i wszystkich mają w dupie !!!

  • gazownik (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.11.2013
  • Polecam innym: nie

4.2

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
5
 
jakość usług:
5
 
czas realizacji:
4
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
4
 
średnia ocena (max 6.0)
4.2

axal - opinia

W końcu biuro otwarte w przystępnych godzinach.

  • axal (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2013
  • Polecam innym: tak

1.6

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
2
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
2
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.6

TRAGEDIA!!

Tragedia!! Obsługa w BOK na najniższym poziomie. Naliczono mi bezpodstawnie odsetki, na pytanie dlaczego się tak stało, nikt nie potrafił odpowiedzieć, jeszcze nakrzyczano na mnie. Pani Aleksandra Kilos niekompetentna, nadaje się do pracy nie z ludźmi! Sugeruję jej więcej szacunku do ludzi!! Może powinna liczniki spisywać?!!

  • Janek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 15-04-2012
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Izabela - opinia

Na początku stycznia 2013 r. po usłyszeniu reklamy w radiu Gdańsk , zachęcającej do podania stanu licznika , szybko dodzwoniłam się do ich biura i podałam bieżący stan. Aby załapać się na nowe ceny.Pani powiedział ,że w maju przyjdzie nowe naliczenie i od razu nastąpi zwrot za miesiące od stycznia do maja , a nowa prognoza będzie liczona według nowych stawek .Nowy rachunek otrzymałam koło 20 maja . I co ? Nic .Rachunek nie uwzględnił żadnej bonifikaty od stycznia , a na eboku nie ma śladu podania stanu licznika w styczniu . Szok .Stary rachunek to większe zużycie gazu , a nowe prognozy zdecydowanie mniejsze .Ale , żeby było śmiesznie , za nowe prognozy zapłacę o 100 zł więcej niż za poprzedni okres , mimo mniejszej ilości zużytego gazu i obniżki cen . Oszuści - inne słowa nie przychodzą mi do głowy . Jeśli kogoś spotkało to co mnie zachęcam do dyskusji na forum .

  • Izabela (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2013
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
2
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.4

tragedia

Jakość obsługi wprost tragiczna. Kolejki kilometrowe jak sie pojedzie na miejsce, ślamazarne panie nie znające się na obsłudze komputera (który podobno się wieszał ciągle). Telefonów nie odbeirają. Naliczone zostały mi opłaty za dziedziczone mieszkanie i poprosiłam o faktury dokumentujące stan zaległości. 3 razy prosiłam i nic! A o pieniądze się ciągle upominali! ALE uwaga - jest na nich sposób! Napisałam maila ze skargą i prośba o interwencje do Warszawy. 4 dni później poleconym przyszedł komplet faktur. Oczywiście bez żadnego dołączonego pisma, ale co chciałam to dostałam.

  • Ad.. (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie

3.2

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
4
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
4
 
przystępność cen:
4
 
ocena ogólna:
3
 
średnia ocena (max 6.0)
3.2

OBSŁUGA BEZNADZIEJNA

WITAM!Dzwonie od 2 miesiećy na wałową do Gdańska...niestety nabija mi na rachunek telefoniczny,a nikt nie odbiera...???Czy tak postępuje sie z klientami???Jak sie z wami skontaktować??zero odzewu,nawet wiadomośc zostawialam i nic.....

  • AGNES 29 (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012.12.05-2013.02.06
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
-
 
czas realizacji:
-
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

CZY NIE MOŻNA ZROBIĆ Z TĄ FIRMĄ PORZĄDKU? GDZIE JEST PREZES?

PORAŻKA! Nie wiem co się K..... dzieje z tą firmą!!!!! Wynajmuję mieszkanie i jestem upoważniona do tego aby podawać stan licznika i otrzymywać informację o kwocie faktury przez telefon. Najpierw był problem że niby nie ma upoważnienia, potem po interwencji właściciela nagle upoważnienie się znalazło.. ale był dość duży problem z dodzwonieniem się. Co miesiąc dzwonię i co miesiąc jest jakiś problem na tej zasranej infolinii. Po kilku miesiącach podawania stanu licznika i otrzymywania informacji o rachunku przez telefon... w tym miesiącu dostałam informację iż nie może mi pani podać kwoty faktury bo nie ma upoważnienia!!! Skandal!!!!! SKANDAL!!! SKANDAL!!!! DO PREZESA - CZAS WYMIENIĆ PERSONEL I OPROGRAMOWANIE.

  • WAŁOWA (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od października
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
2
 
jakość usług:
2
 
czas realizacji:
2
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
2.0

MoniaGd - opinia

a ja właśnie dodzwoniłam się za pierwszym razem....

  • MoniaGd (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25-10-2012
  • Polecam innym: nie mam zdania

SKANDALICZNE STAWKI ZA "OPŁATY STAŁE" - "abonament"

Jak to jest ,że płacę 30 zł za samo posiadanie licznika?? Zero zużycia a tu takie kwoty?? To jest nienormalne.

  • Jacek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.03.2012
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

meksyk

bandyckie ceny, zero kompetencji, nawet nie wiem jak ich normalny rachunek wyglada bo ich nie otrzymuje, fakt iz jest to jedyny bandyta sprawia ze haracz (nie mozna tego inaczej nazwac) jest ogromny, dodzwonic do nich sie nie da, w pukcie kolejki bez przerwy, obsluga jest fatalna - jestem problemem, nie rozwiazaniem. na szczescie mam kominek i niedlugo wypowiem umowe pgnig bo do energii to sie chociaz dodzwonic moge, wychodzi juz na to samo z cenami, a i placenie jednego rachunku jest wygodniejsze. oby nam kurek zkrecili i firma padnie

  • kubek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: bez przerwy
  • Polecam innym: nie

TRAGEDIA Z DODZWONIENIEM SIE DO PGNiG

TO JUZ JEST SKANDAL DZWONIE OD KILKU DNI NA KILKANAŚCIE NUMERÓW TELEFONÓW PGNIG I NIKT NIE RACZY ODEBRAC TELEFONU, NA INFOLINII WSZYSCY SĄ ZAJĘCI I TAK CAŁY DZIEŃ NIE OTRZYMAŁEM RACHUNKU DO ZAPŁATY TYLKO OD RAZU WEZWANIE TRAGEDIA !!!!

  • michał (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06-06-2012
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
-
 
czas realizacji:
-
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Szlag może człowieka trafić!

Guzik pomogło wprowadzenie infolinii! Bez przerwy, non stop "wszyscy nasi konsultanci są zajęcia" - tak od rana do końca pracy. Plus idiotyczne wezwanie do pozostawienia wiadomości! Co, mam poprosić, żeby oddzwonili, najlepiej do domu i najlepiej wieczorem, po serialu???

  • Wkurzona klientka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28 maja 2012
  • Polecam innym: nie

teraz OK

Przez pół roku nie udało mi się dodzwonić. Kilkadziesiąt minut co miesiąc. Dziś zmiana. Na 323-01-81 infolinia. Menu dobrze rozplanowane. Połączenie do konsultantki od razu (może szczęście ;-) ). Pani kompetentna, po prostu czytała mi w myślach. Dostałem wyczerpujące informacje. Za kontakt z klientem dziś 6/6. Można? Można.

  • Krzysztof (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012.05.16
  • Polecam innym: tak

PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdańsk

adres
80-858 Gdańsk, Wałowa 41/43 pokaż na mapie
tel 58 325-99-02  fax:  58 325-99-20
e-mail
cc.poog@pgnig.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt8:00 - 18:00
ocena
1.7 10 opinii
dodaj ocenę
więcej

Lokalizacja na mapie