2.2
4 oceny

PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdańsk

adres
80-858 Gdańsk, Wałowa 41/43
telefon
58 325-99-02  fax:  58 325-99-20
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (4) »

Opinie + dodaj ocenę


2.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    2
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Marnotrawienie czasu klientów

Bardzo wiele czasu zajmuje załatwienie czegokolwiek. Najpierw trzeba odczekać godzinę w kolejce. Potem należy dopełnić bardzo wielu biurokratycznych formalności, które nie wiem komu służą. Załatwienie spraw w Wodociagach i Enerdze to czysta przyjemność. W PGNiG - droga przez mękę. Niewielka konkurencja ze strony innych firm dostarczających gaz robi swoje jak widać. Pracownicy zachowują się jak typowi polscy urzędnicy, petenta traktując z góry. Ciężko uzyskać odpowiedź na pytania - pracownicy odpowiadają tonem pełnym niecierpliwości i na skróty. Swoją sprawę załatwiłam dopiero po trzeciej wizycie, a jak się dziś okazało - i tak nie do końca. Będę musiała tam jechać po raz czwarty. Szlag człowieka może trafić.

  • Karolina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj/czerwiec 2016
  • Polecam innym: nie

4.6

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.6

...

Poprzednie wizyty w PGNiG były torturą. Długie kolejki, mnóstwo spraw do załatwiania, panie denerwujące się, bo klient czegoś nie rozumie. Dziś spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Przyszłam dopełnić ostatnich formalności, co wiązało się się z wypisywaniem różnych papierów, w których nie jestem ani trochę zorientowana. Bardzo pomocna była pani, która mnie obsługiwała (na umowie mam zapisane, że to była p. Danuta Górska). Cierpliwie i z uśmiechem odpowiadała na moje wszystkie pytania, nie zbywała mnie, doradzała również, która oferta będzie dla mnie najkorzystniejsza i DLACZEGO. Bardzo serdecznie dziękuję za okazaną pomoc przy załatwianiu formalności!

  • Kasia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 15.10.2015
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Opinia a właściwie skarga

W Starogardzie działające od lat biuro PGNIG zostało zamknięte. Na bramie, na budynku biura nie ma żadnej informacji informacji, setki ludzi przychodzą i mówią różne wyrazy, których nie będę cytować. Pięćdziesięciotysięczne miasto a dodatkowo powiat zostaje zlekceważony przez firmę, która pobiera co miesiąc miliony. Proszę powiedzieć gdzie cokolwiek można załatwić np. przepisanie gazomierza przy sprzedaży mieszkania. Dosłownie ignorancja, chamstwo, skandal. Sprawa będzie omawiana na Radzie Miasta. Trzeba coś z tym zrobić. Zbigniew Jarosz

  • Zbigniew Jarosz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.07.2015
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

Unikać jak ognia !

Uzyskanie warunków przyłączenia graniczy z cudem! A samo przyłączenie obiektu to prawdziwa droga krzyżowa.

  • wiesław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: nie
    • oferta:
      3.5
       
    • jakość usług:
      2.3
       
    • czas realizacji:
      3.0
       
    • przystępność cen:
      2.5
       
    • ocena ogólna:
      2.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.2