3.8
oceń »

III Urząd Skarbowy w Gdańsku

adres
80-560 Gdańsk, Żaglowa 2 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 346-43-46  fax:  58 346-41-23
e-mail
us2207@pm.mofnet.gov.pl
www
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (4) »

O nas

Godziny przyjmowania interesantów:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 8. 00-15. 00;
środa 8. 00-18. 00.

Numery kont bankowych:
NBP O/O Gdańsk

Podatek dochodowy od osób prawnych (CIT)
81101011400165352221000000

Podatek od towarów i usług (VAT)
31101011400165352222000000

Podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT)
78101011400165352223000000

Pozostałe dochody z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych m.in.:
podatek od czynności cywilno prawnych, podatek od spadków i darowizn:
72101011400165352227000000

ul. Żytnia 4/6
80-749 Gdańsk
tel. (58) 690-59-00
fax: (058) 690-59-24
dotyczy działów:
1) Dział Kontroli
2) Dział Podatków Pośrednich
3) Dział Egzekucyjny

Opinie


1.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

centrala

bardzo nie mila obsluga na centrali pani ta jest nie uprzejmna nie odbiera telefonow trudni sie dodzwonic powinni zmienic obsluge bo ta sie nie nadaje

  • andzia (kobieta, pow. 40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Katarzyna Brożek - opinia

Szczególne podziękowania dla Pani z p.306, która zajęła się nami kompleksowo i poprowadziła przez kolejne etapy załatwiania sprawy. Do tego z przemiłym uśmiechem.

  • Katarzyna Brożek (kobieta, pow. 40 lat)

4.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
4.0

rozliczenie PIT-u

Pani z działu rozliczeń /chyba/ pomogła mi telefonicznie rozwiązać problem z PIT-em, uprzejmie wyjaśniając o co chodzi. Dziękuję.

  • K.Potulska (kobieta, pow. 40 lat)

3.5

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    2
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Ewakuacja :)

Udając się na wezwanie urzędu trafiłem od razu do właściwego pokoju. Grzecznie wchodząc w godzinach przyjmowania interesantów nie zdążyłem się jeszcze odezwać poza kulturalnym z mojej strony "Dzień dobry" usłyszałem: "Proszę poczekać!" Żadnych klientów w środku nie było. 3-4 panie rozmawiały o prywatnych sprawach a ja czekałem, czekałem ...20 min. Trzeba pokazać kto tu rządzi - takie odniosłem wrażenie. W końcu wychodzi jedna pani i...zamyka drzwi na klucz. Zdziwiony pytam kiedy zosatnę i przez kogo przyjęty bo kolerzanek chyba Pani nie zamyka w pokoju. Padła odpowiedź: kolerzanki wyszły na salę obsługi. Ale kto i o której mnie przjmie? Pan poczeka - padła odpowiedź. A co ja robię??? Pani po obserwacji mojego wyrazu twarzy i komentarzu: jak można się tak ewakuować innym wyjściem i klienta zostawić samego stwierdziła chyba że mogą być problemy, bo za parę minut jednak się łaskawie ktoś pojawił. Od tego momentu to już same plusy - otrzymałem wyczerpującą odpowiedź, zostałem pouczony kulturalnie, życzono mi miłego dnia, a to wszystko zajęło max 2 min!. Skąd więc to podejście pracowników urzędu jak do petenta a nie klienta? Brak ilości personelu czy chęci bycia przyjaznym ludziom?

  • zbigniewG (mężczyzna, pow. 40 lat)
    • obsługa:
      3.5
       
    • pomoc merytoryczna:
      4.8
       
    • czas oczekiwania:
      3.5
       
    • ocena ogólna:
      4.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.8