IKEA Gdańsk

adres
80-298 Gdańsk, Złota Karczma 26 pokaż na mapie
telefon
58 769-93-00  fax:  58 796-93-10
e-mail
s...@ikea.com pokaż
www
www.IKEA.pl/gdansk
godziny otwarcia
pn-sob10:00 - 21:00
nd10:00 - 20:00

Napisali o nas

O nas

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków życia dla wielu ludzi, poprzez oferowanie funkcjonalnych artykułów wyposażenia wnętrz o dobrym wzornictwie i w przystępnych cenach.

Opinie + dodaj ocenę


1.2

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Ta firma to jest jakis koszmar

Po raz trzeci przywiezli mi obite drzwi od tej samej szafy. Na dodatek podczas montowania szafy, przewiercili przewody w scianie. Radze Wam nic tam nie kupowac a jak juz kupujecie to skladajcie sami, bo to co odwala ekipa dostawców i monterów z Gdanska to jest kompletne przegiecie.

  • Pawel (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.6
 

brawo..

byłam dziś z teściową po meble do jej kuchni. Liczyłam, że w ładną pogodę i po 20 -stej załatwię to od ręki bo projekt już był. Ale zrobiłam trochę błędów w projekcie i trochę trwało to naprawianie. Ukłon w kierunku całego działu, zostali z nami do końca pomagali w najdrobniejszym szczególe uprzedzając, że o 21:00 wyłączą się komputery. Zdążyliśmy a było to dla nas ważne. Dziękuję bardzo pani K. za cierpliwość i czas z wiedzą, że za chwilę może mieć już free time

  • nina (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017

3.4

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.4
 

problemy z transportem zakupionych towarów do Klienta

UWAGA: IKEA nie kontroluje czy sprzedany towar dotarł do Klienta, który u nich zamówił i zapłacił za transport. Liczy się, że kasa wpłynęła. Wynajęta firma transportowa dostarcza towar kiedy chce, a jeżeli klient składa reklamację, to twierdzą, że go nie było w domu w umówionym terminie. Oczywiście, to klient musi się upominać o dostawę, bo ani IKEA ani ich firma transportowa się poczuwają do kontaktu z klientem. Pełen "profesjonalizm".

  • rozczarowany (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2016
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      3.0
       
    • oferta:
      4.0
       
    • jakość asortymentu:
      4.5
       
    • przystępność cen:
      3.7
       
    • ocena ogólna:
      3.0
       
    średnia ocena (max 6)
    3.4