1.8
oceń »

Jarsat - telewizja - internet - telefon

adres
80-288 Gdańsk, Leona Kruczkowskiego 25
telefon
58 736-50-01
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


Kodowanie kanalow

Wczoraj 22.09. 2014 r o godz. 22ej zostały zakodowane prawie wszystkie kanały tv Jarsat. Dzisiaj rano nikt nie potrafił mi udzielić logicznej odpowiedzi dlaczego tak się stało. Czyzby nowa cenzura ze strony firmy? Nie podpisujcie nowych umów i nie przedłużajcie. z mojego doświadczenia jest to najgorsza tv jaka znam.

  • Małgorzata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: NIKOMU

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Pseudo-Internet

Tragedia, ciągłe awarie, niska prędkość, łącze niestabilne, problemy z odtwarzaniem multimediów, długi czas oczekiwania na naprawę, najczęściej brak efektów po naprawie, niesłuszne wezwania do zapłaty. Podsumowując: OMIJAĆ Z DALEKA!-KPINA Z KLIENTÓW! POZIOM 0. Pozostaje mieć nadzieje że po wykupie przez Vectrę sytuacja zmieni się na lepszą.

  • Szczęśliwy abonent Jarsatu (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012-2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Najgorszy dostawca jakiego znam

Miałem internet od 3 różnych dostawców, w różnych częściach Trójmiasta. Sieć Jarsat losowo zrywa połączenie - awarii albo zgłosić nie można, albo są tygodniami nie naprawiane - po zgłoszeniu problemu serwisanci dzwonią RAZ i tylko z zastrzeżonego numeru, żeby nie można było oddzwonić - oferta 3Mb/s za ~47zł to kpina (brak update'u prędkości dla stałych klientów, na starszych umowach) Standardy Jarsatu można porównać chyba tylko do naszej kadry narodowej w piłkę nożną.

  • k. (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013.11.01-2014.08.21
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

awaryjność i obsługa

Częstotliwość awaryjności numer jeden w Polsce!!! Żenada od ponad doby nie mam Internetu kilkukrotnie dzwoniłam na infolinię i cały czas słyszałam tą samą śpiewkę " sprawa została przekazana technikom" Klienta mają gdzieś, ważne, że płaci!!!

  • Emilia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013-2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

firma dno

Zero poszanowania dla kilenta! Skladajac reklamacje dostalam odpowiedz, ze w ciagu miesiaca bedzie odpowiedz, zlozylam ja 10 lutego, dzisiaj jest 21 marca i gdybym "100" razy nie zadzwonila (z czego 98 odebrali w ogole) i nie napisala "1500" wiadomosci to do dzisiaj bym nie uzyskala odpowiedzi. W tej firmie robi sie wszystko z laski! Na nieszczescie trafilam na lokalizacaje, ze poza nimi nie ma innych osiedlowych operatorow, ale juz koniec mojej cierpliwosci! Zawsze jest wyjscie awaryjne. Nie polecam nikomu korzystania z ich uslug!

  • Monika (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: reklamacje
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

....

Podają że masz zadłużenie kwota z kosmosu i płać bo do sądu!!! Telefonów nie odbierają tygodniami. Po tel. doszli że nie ma długów. Dwa miesiące i są ponownie ale inna kwota z kosmosu - kosmici?. Opłaty za 6 lat opłacone na poczcie posiadam potwierdzenia

  • Zofia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

największa ignorancja z jaką miałem do czynienia

Nie sądziłem, że kiedykolwiek spotkam się z tak ogromną ignorancją. Przez 2 tygodnie starałem się zgłosić awarię. Sugerowany przez Jarsat kontakt telefoniczny jako forma zgłaszania usterek, to jakiś totalny skandal. Przez 2 tygodnie nie udało mi się nawet tam dodzwonić. Wysłałem także zgłoszenie przez internet, po tygodniu dostałem wiadomość, że mieli jakąś awarię i teraz powinno już działać. Oczywiście w moim przypadku ta "naprawa" nie zadziałała. Pomijając już fakt, że w przypadku takich grubszych awarii wypadałoby poinformować użytkowników o tym. Stanowczo odradzam wszystkim zainteresowanym jakąkolwiek formę współpracy z tą firmą. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś komentować na 3mieście, ale poziom frustracji osiągnął już wszelkie granice.

  • pl (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

...

Witam, klientem Jarsatu zostałam tylko dlatego, że w moim bloku nie było innej opcji..niezadowolona jestem od samego początku, częste awarie, wyłączanie internetu bez powodu( po opłaceniu rachunku) śmieszne komunikaty "groźby" ponaglające płatność(tydzień po opłaceniu rachunków) poprostu śmiech na sali i niepoważny kontrahent. Nie polecam nikomu...próbuje sie od 2 dni dodzwonić do biura obsługi i ciągke melodyjka a dzwonie po 5-6 razy! masakra dobrze,żę sprzedali się Vectrze...

  • Kaha (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od roku
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Kiepska jakosc

Kiepska jakosc swiadczonych uslug - przychodzi niedziela i nie da sie normalnie korzystac.

  • LS (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2010
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Tragedia nie polecam !!!

Po tygodniowym oczekiwaniu na naprawe połączenia internetowego otrzymalismy odpowiedż iż nie opłaca im sie naprawiać połączenie bo na mojej ulicy jest jedynie kilku abonentów. Tak włanie traktuje sie klientów. Firma nastawiona jedynie na zysk klient ich nie obchodzi. Obsługa techniczna niekompetentna. Jednym słowem TRAGEDIA !!!!

  • Adam (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18-01-214
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

nieposzanowanie klienta

od momentu zgłoszenia awarii minal tydzień zanim skontaktowal się ze mna technik, po jednej nieudanej probie polaczenia się ze mna zamknal zlecenie z powodu braku kontaktu gdzie probowalam się z nim skontaktować tego samego dnia jeszcze ze 4 razy, panowie z BOK mnie w tym uświadomili i stworzyli nowe zlecenie gdzie zaznaczona została prosba o kontakt po godz 16:00 (ja tez pracuje), technik zadzwonil po 5 dniach od kolejnego zgłoszenia o 13:30! przypomniałam mu o prośbie godzinowej to się bezczelnie rozlaczyl! tak się klienta nie traktuje! nie mam internetu od prawie 2 tygodni, a zaplacic trzeba było do 15-go! będę się starac o rozwiązanie umowy z winy Jarsatu.

  • Monika (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.01
  • Polecam innym: nie

3.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.3

niesłuszne wezwanie do zapłaty po raz drugi

dlaczego nikt nie odbiera od państwa telefonu jestem inwalidą i nie stać mnie na wysłuchiwanie Waszych melodyjek,za które muszę płacić,znów otrzymałam wezwanie do uregulowania zaległości,których NIE MAM.Taka sytuacja ma miejsce po raz drugi.Tym razem na pewno nie pojadę na Kruczkowskiego po przepraszam.tylko pójdę do Rzecznika Praw Konsumenta-nauczcie swoje księżniczki księgować dobrze faktury.Jestem w trakcie chemioterapii i proszę mnie nie denerwować-NIC WAM NIE ZALEGAM-dziękuję.co do działania internetu i telewizji nie ma zastrzeżeń

  • teresa bielecka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1.o9.2012
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

krys - opinia

Internet bardzo szybki i stabilny (przynajmniej na Ujeścisku - SM Szadółki) więc dziwią mnie negatywne opinie na temat jakości bądź awaryjności. Prędkość internetu dostałem w ramach promocji dużo wyższą niż w umowie. Prędkość upload 20Mb/s !!! Chyba żaden dostawca internetu na moim osiedlu nie proponuje takiego upload-u. Z telewizji i telefonu nie korzystam więc się nie wypowiadam.

  • krys (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od listopada 2013
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

stado baranow

Niedouczony technik przyszedl zwiekszyc predkość internetu, a konkretnie sprawdzić co jest przyczyną niskiej prędkości, z zamowionych i opłacanych 5 Mbit/sek , predkośc na downloadzie wahala sie w przedziale 0,5 do 1 Mbit. Przyszeld chlop wylogował modem i powiedział że musi isć bo ma dużo pracy. Tyle go widziałem. Maja wszystko w d....ie odkąd zaczeli być przejmowani przez Vectrę. Mam nadzieję że takich techników wywalo na zbity pyst z tej roboty. Niech ida stukać w klawiature, na kasie w hipermarkecie. Koleś na numerze serwisowym nic nie moze zrobić. Nie moze skontaktować sie z technikiem ktory podjął sie zlecenie, nie moze z nikim sie skontaktować. Mam pytanie retoryczne. Po co on tam w ogole siedzi.

  • slka (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: rok
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    -
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

NAJGORSZA FIRMA !!! OSTRZEGAM !

Od 2 tygodni próbuję dodzwonić się do działu technicznego i nikt nie odbiera. Już kilkakrotnie z BOK wzięli mój numer i powiedzieli, że oddzwonią i nie oddzwonili ! Pani w BOK mówi, że technicznymi sprawami się nie zajmuje. Ostrzegam przed tą firmą. Nie podpisujcie z nimi umowy !

  • Klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od ponad roku
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

DRAMAT!

Klientami Jarsatu byliśmy 7 lat. Ostatnio postanowiliśmy zmienić telewizję analogową w cyfrową i zaczęły się problemy. Pani na infolinii obiecywała cuda (mnóstwo kanałów i darmowy drugi telewizor) za niezbyt wygórowaną cenę. Umówiliśmy się na podłączenie i mimo, że domownik musiał zwolnić się z pracy, technik się nie zjawił. Dopiero po kilku dniach zostaliśmy podłączeni, ale... drugi tv za 35 zł/m-c, opłata za dekoder 10 zł/m-c (o czym nie było mowy przez telefon), a i kanały się nie zgadzały. Postanowiliśmy, że rezygnujemy - wszak mamy 10 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. I tutaj kolejna niespodzianka - pani kierownik twierdzi, że wraz z anulowaniem umowy na TV cyfrową, odłączają nas od analogowej i nie ma innego wyjścia! Od kiedy JARSAT stał się dużą firmą istnieje konieczność rozmowy z milionem konsultantów, niczego nie można się dowiedzieć. No ale na szczęście nie jesteście jedyni na rynku ;-)

  • Ag (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: NIKOMU!

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Jarsat najgorsza telewizja

Posiadam jarsat tv, jest wielkim jednym syfem ze tak napisze, w wekendy odlaczaja programy praktycznie co drugi dzien brak tv, dzwoniąc na infolinie nie odbieraja tele, pan technik klamie w zywe oczy. Nie polecam tej firmy!!!!!

  • elka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: tv
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Wykorzystują klienta

Po pierwsze są tzw. legalnymi oszustami, gdyż wykorzystują kruczki prawne. Automatycznie przedłużają umowę na czas określony po roku od podpisania umowy. Niestety po zerwaniu umowy naliczają karę taką jaka obowiązuje w ich chorym cenniku w okresie obowiązywania umowy na czas określony. Internet działa słabi i jest bardzo awaryjny. Byle burza i dwa tygodnie bez internetu. Obiecują i tak nie naprawiają.

  • Scoldfield (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012-13
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Awarie

Awarie, awarie, awarie. Tak wygląda w ostatnich dniach mój dostęp do internetu. Sprawę by załatwiła obsługa/serwis, lecz nikt chyba tam nie pracuje. Można próbować dzwonić- próbować.

  • emha (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Ostatnie pół roku
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Nie polecam

Przerwy w dostępie do Internetu - te krótkotrwałe dość często, kilku lub kilkunastogodzinne średnio 1-2 w miesiącu. Płącę regularnie, a domagają się zwrotu nienależnej kwoty. Jarst/Attu przejęła sieć Infinity i tak stałem się ich klientem. Latem tego roku nakłonili mnie do podpisania nowej umowy. Tylko że w tej umowie był błędny numer konta. Wpłaciłem na stare konto i od tego czasu zaczęły się problemy. Sprawę wyjaśniałem telefonicznie, poprosili żeby wysłać maila z wnioskiem o przeksięgowanie jakiejś kwoty, co ciekawe mniejszej niż opłata miesięczna. Wysłałem. A tu nadal sms-y wzywające do uregulowania rzekomej zaległości. Znowu dzwonię i płacę za minuty. Niby wszystko wyjaśnione, a tu sms-y dalej. Piszę maile wyjaśniające sprawę. Odpowiedź że jest OK, a tu kolejne sms-y ponaglające i dodatkowo wezwanie listem. Potem kolejna odpowiedź mailowa z przeprosinami i znowu ponaglenia, w końcu ekran powitalny od Jarsatu, że mam uregulować. Obsługa zapewnia że wszystko OK, a tu kolejne ponaglenia. Próba wyłudzenia nienależnej zapłaty - nic więcej. Bałagan w firmie, rozmowy z konsultantami i maile nie przynoszą efektu. Rezygnuję z ich usług, tym bardziej, że są lepsze oferty na rynku.

  • Tomek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Od przejęcia Infinity
  • Polecam innym: nie