3.5
oceń »

Klub Cocomo Go Go

adres
81-718 Sopot, Bohaterów Monte Cassino 63

znajduje się w Centrum Haffnera

 
inne oddziały
telefon
884-920-111
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


4.6

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    5
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.6

Zadowolony

było dobrze, moi kumple też tak sądzą

  • zadowolony (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: no studentom i kolesiom na najniższej krajowej to nie polecam, bo ceny są wysokie

5.8

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

cocomo

ja tam bardzo polecam ten klub , bylem z kolegami z wymiany, bardzo fajnie sie bawiliśmy z pięknymi dziewczynami . Miejsce dla każdego kto ma troche grosza i chce się dobrze zabawić

  • michal (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30-06-2014
  • Polecam innym: tak

5.2

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    5
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

Chcesz się rozerwać - polecam:)

Byłem z kolegami tydzień temu w lokalu w Sopocie. Sami zaczepiliśmy Panią z różową parasolką, która z uśmiechem zaprowadziła Nas do klubu. Weszliśmy i Pani zaprowadziła Nas do stolika. Każdy z Nas wypił po piwie, dziewczyny dotrzymywały Nam towarzystwa. Kolega akurat miał urodziny, więc zamówiliśmy specjalnie dla Niego taniec prywatny. Wszyscy byli zadowoleni, w tym Nasz solenizant:D i po 4 godzinach opuściliśmy mury Sopockiego Klubu.

  • Zadowolony klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: zeszły tydzień
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: Mężczyznom

6.0

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Pat - opinia

Drodzy Panowie Decydując sie na wejscie do ekskluzywnego klubu go-go musicie sie liczyc z tym, ze w srodku sa rozniez ekskluzywne ceny. To ze bez glowy wydajecie panowie pieniadze badz nie kontrolujecie siebie samych pod wplywem alkocholu swiadczy tylko i wylacznie o tym jak bardzo nie potraficie kontrolowac siebie samych.

  • Pat (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1.04.2014
  • Polecam innym: tak

1.6

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    1
     
  • klimat i wystrój:
    2
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.6

...

nachalne panie z parasolkami, przy samym wejściu dodatkowe "po cywilnemu" zachwalające lokal, czasem krążące między innymi paniami z parasolkami - ciekawe, skoro to klub dla FACETÓW to co one mogą zachwalać? Swojego szefa chyba tylko... Cena 30 zł za wejście, w razie klient nie kupiłby koszmarnie drogiego bezalkoholowego drinka tancerce.

  • Michał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: frajerom i nieudacznikom

1.8

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    1
     
  • klimat i wystrój:
    2
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Omijac z daleka.Okradaja!!!!

Witam, personel klubu okrada klientow.Z kart w dziwny sposob gina duze sumy pieniedzy.Bylismy kolejnymi ofiarami pazernych kelnerek/barmanek. Na google mozna znalezc opinie klientow z W.B, Danii czy Holandi okradzionych przez personel.Ogolnie podniesionyjest alert o card scamingu.

  • Bart (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12/2013
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    1
     
  • klimat i wystrój:
    2
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Żebractwo

Dziewczyny bardzo ładne, przysiadają się od razu i... czasem nawet się nie przywitają i nie przedstawią. Żądają postawienia im drinka za minimum 100, a najlepiej 250zł. Wtedy możesz dopiero z nimi pogadać. Chętnie bym im za miłe towarzystwo tego drinka postawił, ale żeby się choć trochę postarały. Straszą manegerką, że je pogoni i że trzeba im szybko drinka postawić. Wszystkie dziewczyny wymęczone, siedząc przy swoich stolikach ziewają, krzyczą na siebie której pora i wydaje mi się, że nawet nie mają chwili na pójście do toalety. Wystrój ładny, choć klimat beznadziejny. Obsługa natrętna. Nie polecam.

  • Piotruś Pan (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2013
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    1
     
  • klimat i wystrój:
    -
     
  • lokalizacja:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Poziom zenujacy

Bezczelna obsluga, rzeczy wziete do szatni tajemniczo "gina" i przez 30 minut nie mozna sie ich doprosic spowrotem. Brak paragonow za wejscie do klubu (ktos chyba dorabia w ten sposob). Dziewczyny z wygladu ok, niemniej jednak poziom intelektualny i kultura osobista jest ponizej jakichkolwiek standardow. Ewidentnie wszyscy chca dorobic na lewo i nawet sie z tym nie kryja.

  • ja (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: raz
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    2
     
  • klimat i wystrój:
    1
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Grzesiek - opinia

Nadmierna nachalnosc. Wygorowane ceny. Mierne tancerki. Tylko jedna dziewczyna byla sympatyczna i inteligentna, i do tego przepiekna.

  • Grzesiek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2013
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.6

Super !!

Miejsce polecam. Świetne dziewczyny i generalnie dobry klimat. Niektórzy narzekają, że drogo, ale klub reklamuje się jako ekskluzywny i mi się taki wydaje. Mają świetne alkohole jak ktoś lubi :) Raczej takich w innych klubach się nie dostanie.

  • Andrzej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2013
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: każdemu

2.6

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    2
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.6

Mega nie polecam!

Żeby odzyskać zostawioną (przez 10min) rzecz trzeba wykupić ją drinkiem o zawyżonej cenie, a właściwie to dwoma, aż się kasa na koncie skończy. Byłem tam pierwszy i ostatni raz!

  • Piotr (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05.04.2013
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: Desperatom

2.0

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    2
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Wszystko fajnie ale....

Byliśmy w tym klubie w zeszła sobotę i pozostał pewien niesmak a mianowicie tak drogo to nawet w Szkocji nie jest ,w aberdeen za polowe tej kasy wybawisz sie do rana.no chyba ze zostaliśmy delikatnie mówiąc wyskubani ze względu na nasz stan upojenia;) ,reasumujac za 4000 które ta zostawiliśmy spedzilibysmy baaaarrrdzo miła noc w innym lokalu.takze polecam tym co nie wiedza co z kasa robić a dla reszty uwaga ,omijać z daleka.ja na przykład byłem tam dwukrotnie,pierwszy i ostatni raz

  • Janek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 9/03/2013
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    4
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Polecam!!

Miła obsługa,piękne panie a zwłaszcza Jedna z która miałem przyjemność rozmawiać dnia 02.12.12 Patrycja i najważniejsze miałem o czym:) Cudowna dziewczyna,wie jak zacząć rozmowę ,uśmiechnięta i inteligentna.. Wszystko jak najbardziej na plus!! PYTANIE do obsługi lokalu:Kiedy znów można porozmawiać z Patrycja taka mała brunetka,kiedy zastanę ją w lokalu??:)Będę wdzięczny za odpowiedz!

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.12.12
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: Wszystkim

1.8

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    1
     
  • klimat i wystrój:
    2
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

MASAKRA

Dziewczyny są brzydkie, nie potrafią tańczyć- jedynie kręcą się wokół rury jakby nie wiedziały co ze sobą zrobić. Kelnerka wmawia mi kolejny alkohol 5 razy, mimo, że zamówiłem, co chciałem. Mega drogo. Nie polecam!!

  • Maciek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.11.2012
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: desperatom

4.6

w kategorii

Kluby nocne

  • obsługa:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.6

Jan - opinia

Klub dobrze zorganizowany. Panie zapraszaja jeszcze przed wejsciem. Profesjonalna ochrona, ktora nie stwarza problemow jak mato miejsce w wielu innych klubach. Najwieksze uklony skladam w strone kielnerek - mile, pomocne. Niestety tancerki sa nachalne, zdecydowana większość z nich jest mało elokwentna i klient nudzi się samą rozmową. Nie trafia do nich, kiedy sie zwroci uwage, ze rozmowa sie nie klei. Mimo wszystko jak najbardziej na plus.

  • Jan (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.09.2012
  • Polecam innym: nie mam zdania
    • obsługa:
      3.3
       
    • klimat i wystrój:
      3.9
       
    • lokalizacja:
      4.6
       
    • przystępność cen:
      3.2
       
    • ocena ogólna:
      3.6
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.5