3.6
4 oceny

Mado s.c.- mechanika, blacharstwo, lakiernictwo, diagnostyka

adres
81-605 Gdynia, Słoneczna 61
telefon
58 624-13-60  fax:  58 624-71-56
www
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


4.3

w kategorii

Warsztaty, mechanika, elektryka

  • obsługa:
    5
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.3

serwis solidny chociaz drogi

Z uslug MADO korzystalem kilka razy. Najczesciej chodzilo u usuniecie usterki ktora wyszla na przegladzie , a przy przy tym znalazly sie inne rzeczy do zrobienia . Zawsze dzwonili , mowili ile to dodatkowe bedzie kosztowalo i pytali czy robic . Czesci wychodza u nich drogo, bo zamawiaja firmowe. Ale ja nie mam czasu latac i szukac zamiennikow. Dniowka dlubania przy aucie (nie zadna blacharka po kolizji , ale prosta wymiana rurek, uszczelek, czyszczenie itp) wychodzi u nich ok 400zl. No a na fakturze jeszcze dochodzi VAT. Ale po 1.5 dnia auto bylo zrobione ,choc rachunek bolal. Moglbym to samo pewnie zrobic w jakims warsztacie-garazu pod Gdynia za 2/3 ceny czy mniej, ale wole wiecej nie probowac bo mam przykre doswiadczenia. Obsluga w MADO jest OK - profesjonalna i mila. No i maja stacje diagnostyczna na miejscu tj przeglad rejestracyjny mozna zrobic od razu.

  • Mirek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2017
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

5.0

w kategorii

Warsztaty, mechanika, elektryka

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    -
     
  • jakość usług:
    5
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Podjęli się naprawy, gdzie w trzech warsztatach nie przejawiali chęci do naprawy

Jestem zadowolony, wymiana wachaczy i geometria tak jak się umawialiśmy, wspomniałem o falujących obrotach silnika, a przyjmujący moje auto krótko odpowiedział, sprawdzimy... W trzech warsztatach które zajmują się japończykami - zbywali mnie, mówili mi Panie trza zostawić auto na kilka dni bo trzeba szukać bo to morze być wszystko...A tu w "MADO", miłe zaskoczenie po prostu sprawdzimy...można, można, bez wymyślania. Polecam ten warsztat...

  • Tomasz / Mazda MPV (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016.11.08
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.2

w kategorii

Warsztaty, mechanika, elektryka

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

serdecznie NIE POLECAM....

nie polecam warsztatu "MADO". Komunikacja z Panem za biurka "krzyś" pozostawia wiele do życzenia.... dawno nie rozmawialem z kims tak przemądrzałym.... Ceny w porownaniu z konkurencja wypadaja bardzo słabo. Niewiem jak wykonanie bo ostatecznie nie skorzystałem z usług. generalnie nie polecam!!

  • marek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.01.2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.8

w kategorii

Warsztaty, mechanika, elektryka

  • obsługa:
    3
     
  • asortyment:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Dodatkowe koszty przez naprawę

Zamówiona wymiana tulei wachacza została wykonana dobrze i na czas, niestety mechanik przedobrzył z podciągnięciem linki ręcznego nie sprawdzając kół co w trakcie świąt skutkowało długą i nierzyjemną podróżą oraz kolejną naprawą... nie polecam.

  • Tomasz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30.10.2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta
    • obsługa:
      4.0
       
    • asortyment:
      3.5
       
    • jakość usług:
      3.3
       
    • terminowość:
      4.8
       
    • przystępność cen:
      2.8
       
    • ocena ogólna:
      3.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.6