Oceny (73)

Marta
Termin usługi: maj 2023

Czuję się w obowiązku napisać opinię o sklepie, gdyż krąży o nim wiele tych niepochlebnych i odstraszających potencjalnych klientów,co myślę niepotrzebnie szkodzi firmie. Złożyłam zamówienie we wtorek z zapłatą z góry przez przelew natychmiastowy.Pieniądze zostały pobrane z konta, niestety nie otrzymałam żadnego potwierdzenia ze sklepu.Wtedy zaczęłam czytać opinie o sklepie i delikatnie mówiąc zaniepokoiłam się,gdyż były to moje pierwsze zakupy.Odczekałam 24godziny,czyli do środy i drogą e-mail wysłałam zapytanie czy moje zamówienie dotarło (dodam,że sytuacja że nie email z potwierdzeniem nie dotarł zdarzała mi się także w przeszłości w innych sklepach, więc nie jest to nic nadzwyczajnego).Gwoli jasności,wysłałam na standardowy adres podany na stronie.W przeciągu ok godziny lub dwóch dostałam odpowiedź,że zamówienie jest pakowane i najprawdopodobniej tego samego dnia zostanie wysłane. Dodatkowo dostałam link do śledzenia. Zgodnie z obietnicą buty dotarły do mnie w czwartek,takie jak chciałam,rozmiar zgodny z opisem. Moim zdaniem opieka klienta jest na bardzo wysokim poziomie,responsywność bardzo dobra a sam produkt zgodny z opisem i wysłany w błyskawicznym tempie. Bardzo polecam!

Obuwie

6.0
Monika
Termin usługi: sierpień 2022

Niestety ale nie polecam, wręcz przestrzegam aby nie robic zakupów w tym sklepie!!!! Buty wysłali zupełnie inne niż zamawiałam bo tamtych nie mieli na stanie. Czekam na zwrot pieniędzy już 3 tydzień. W odpowiedzi usłyszałam że to firma blue media ma problem ze zwrotem środków na moje konto. Po kontakcie z firmą blue media Pani poinformowała mnie ze taki zwrot w ogóle nie został zlecony. (...) Omijać szerokim łukiem!!!

Obuwie

1.0
Kinga
Termin usługi: maj 2022

nie polecam. towar za 600 zł uszkodzony, a obsługa ma klienta gdzieś. Zdecydowanie najgorszy sklep internetowy

Obuwie

1.0
jz
Termin usługi: listopad 2021

zakup obuwia w sklepie internetowym. Reklamacja zaczyna być problemem. Opisuje problem wadę, w odpowiedzi informacja jak dobierać buty. P.S. Kalosze nie nadają się do używania - bardzo gruba i sztywna cholewka

Obuwie

3.6
Olek
Termin usługi: marzec 2020

Firma się rozwija, zmienia asortyment - idą z duchem czasu. Extra!;)

Obuwie

5.4
Basia
Termin usługi: styczeń 2020

Super sklep! Kupuję tu od lat i jeszcze nigdy się nie zawiodłam! :) Byłoby jeszcze bardziej super gdyby poszerzyli swoją ofertę odzieży ;)

Obuwie

6.0
karol Arendt
Termin usługi: grudzień 2019

Super sklep....jedyny z Martensem w 3 City.....Szeroka oferta.Mieli nawet pasty martensa.Szczerze polecam

Obuwie

5.4
Linda
 

Fajny sklep, miła obsługa, z reklamacjami nigdy nie miałam problemu, dlatego zaskakują mnie te opinie (może to konkurencja??) Widać, że zaczęli iść w różne marki jak np. Carhart (extra!;) Osobiście lubię tę firmę - jest co wybierać.

Obuwie

5.2
Michał
 

Bardzo dziwne podejście do klienta. Reklamacja odrzucona z powodu złego sznurowania obuwia. Pracownicy nie instruowali jak należy je prawidłowo wiązać. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.

Obuwie

2.0
Bartek
 

Postawa sklepu w trakcie reklamacji obuwia to jedna wielka farsa. Orzeczenie o braku uznaniu reklamacji stwierdził pracownik sklepu, buty nie zostały odesłane do producenta. Odnosze wrażenie ,że buty sprzedawane w sklepie są nieorginalne lub gorszej jakości niż sprzedawane w innych miejscach. Zakupiona tutaj para martensow i dwie pary conversów miały zniszczoną podeszwe po niecałym roku spontanicznego używania.

Obuwie

2.6
Norbert Gierczk
 

Polecam ten sklep!

Obuwie

5.8
aramejczyk
 

Nie ma takiej niskiej oceny bo jedna gwiazdka to za dużo dla tego sprzedawcy. Kupiłem buty w tym sklepie po niecałym tygodniu odpadła w jednym bucie podeszwa. Wysłałem do reklamacji i otrzymałem taki oto tekst. cyt" Po przeanalizowaniu reklamowanego towaru nie widzę podstaw do zwrotu gotówki lub wymiany na nowe. Materiał użyty do produkcji obuwia nie budzi żadnych zastrzeżeń. Tego rodzaju uszkodzenie jest wadą nieistotną, to znaczy taką którą można całkowicie usunąć i przywrócić pierwotny stan obuwia." Dodam że przy rozmowie telefonicznej dowiedziałem się że mogli naprawić te buty ale przy zgłaszaniu reklamacji nie podałem że chcę ( oczywiście w arkuszu jaki mają na stronie nie ma opcji naprawy) W ogóle rozmowa nie była miła wręcz chamska i traktowano mnie na zasadzie "takie mamy procedury ...." Kategorycznie nie polecam tego sklepu .

Obuwie

1.4
Pan
 

Przestrzegam przed kupnem obuwia w tym sklepie ze względnu na proces reklamacyjny. Jak coś sie stanie z butami nie ma żadnych szans na uznanie reklamacji. Moje buty po 1,5 miesiąca sie rozkleiły, logo odpada, jednym słowem dramat. A i sklep uznaje ze to normalny proces zużycia proporcjonalny do czasu użytkowania. Wstyd, ze można taka opinie wydać. Dlatego nie odpuszczę, i przygotowuje wniosek do sądu. Odradzam wszystkim!

Obuwie

1.0
Pankracy
 

Za zakupy dostaje się punkty rabatowe, ale są one tylko na nie przecenione produkty. 98% rzeczy w sklepie to promocja więc skorzystać się nie da.

Obuwie

3.2
Sylwia
 

Kupiłam tam 5 par, z czego 3 się rozwaliły po kilku miesiącach chodzenia, oczywiście reklamacja odrzucona.

Obuwie

1.4
zawiedziony
 

Obsługa jest miła jedynie do czasu zakupu, potem już jest tylko gorzej. Obuwie wydaje się być nieoryginalne. Zwrot czy reklamacje(odrzucane są wszystkie bo zawsze jest wina klienta). Czat na stronie może wprowadzić jedynie w błąd. Celem jest tylko wepchnięcie obuwia. Zdecydowanie nie polecam. Radzę wydać parę złotych więcej i kupić w jakimś rzetelnym sklepie bo tu jedynie można popsuć sobie nerwów i stracić pieniądze.

Obuwie

1.0
Dżasta Dżasta
 

Do wszystkich reklamujących: Niecały rok temu zakupiłam w tym Sklepie Conversy (w październiku). W sierpniu odesłałam na reklamację, z uwagi na rozklejone podeszwy w zgięciach butów. Oczywiscie standardowo reklamacja została odrzucona, o czym można przeczytać w wielu komentarzach. Doszłam do wniosku, że nie dam się oszukiwać i skontaktowałam się z UOKiK\'iem, który polecił niezależną opinię Rzeczoznawcy. Pani z Reklamacji Eastend nie pałała sympatią, mówiąc, że mam Jej nie pouczać, bo w reklamacjach praqcuje 25 lat. Gratulacje - z takim doświadczeniem tak traktować Klientów. Odesłałam buty do rzeczoznawcy, który ocenił wadę. Sporządził specjalną ocenę oraz pismo. Oczywiście upomnieć o swoje się musiałam, bo trwałoby to w nieskończoność. Po 2 miesiącach całej batalii odzyskałam pieniądze za buty i zwrócono mi koszty rzeczoznawcy. Pamiętajcie - nie należy się poddawać i trzeba walczyć o swoje. Ja nie dałam się oszukać!

Obuwie

2.6
A N D R Z E J
 

W ostatnim okresie czasu dokonałem w Sklepie ''Eastend'', zakupu kilku par obuwia w promocyjnych cenach.Bardzo dobra współpraca, szybka realizacja zamówienia, buty firmowe bardzo dobrej jakości, zgodne z opisem i bardzo korzystnej promocyjnej cenie.Polecam innym osobom, bo naprawdę warto.Życzę udanych zakupów i pozdrawiam serdecznie...

Obuwie

6.0
Piotr
 

Zakupiłem u nich parę adidasów po miesiącu rozwalił się, zaznaczam, że nie były noszone codziennie. Reklamacja odrzucona. Nie chciało mi się juz dalej walczyć z nimi. Następny zakup drogie klapki, po 2 miesiącach pęknięcia podeszwa w dwóch butach. Reklamacja odrzucona. Tym razem nie popuszcze i po odwołaniu składam sprawę do sądu no i poczekamy co się stanie. Trzeci raz nie dam się nabrać... Nie polecam nikomu, chyba te obuwie musi być jakiejś niższej jakości niż w oryginalnych sklepach. Obsługa posprzedazna dno.

Obuwie

2.8
luk
 

Wszystko dobrze do momentu wady towaru, właściciele zapomnieli, że nie tylko kasa za towar się liczy. Obsługa po sprzedaży to najważniejsza sprawa budująca wizerunek firmy. Wizerunku brak niesmak zostaje i internecie będzie słaba opinia !!! Nie polecam reklamacja to masakra ! Nie kupujcie tu towaru bo odpowiedzialności brak !!!

Obuwie

1.8