Oceny (10)

Aleksandra
Termin usługi: grudzień 2023

Zdumiewające jest to jak fatalna obsługa klienta panuje w tak renomowanej firmie. Wszystko wygląda super dopóki nie podpisze się umowy, w której rzekomo miało być wszystko zawarte, a później okazuje się zupełnie inaczej pomimo zapewnień pracowników, którzy później są zwalniani. Może warto było by ich odpowiednio przeszkolić z zakresu usług jakie firma świadczy? Zero kontaktu i zainteresowania, a reklamacja..? Można pisać do woli, a i tak NIKT nie raczy odpowiedzieć, mimo obowiązujących terminów. Czy kadra zarządzająca firmą się tym w ogóle interesuje, czy jesteśmy pojedynczym przypadkiem? Nigdy nie polecę tej firmy, a wręcz będę przestrzegać innych!

Leasing

1.0
Tomasz L
Termin usługi: maj 2023

Jestem zbulwersowany i zdegustowany moim doświadczeniem z firmą Masterlease. Zakupiłem od nich samochód, który okazał się być prawdziwym koszmarem. Nie tylko sprzedali mi auto z zainstalowanym chip tuningiem, który spowodował ogromne problemy i koszty naprawy w wysokości 59 tysięcy złotych, ale także nie poczuli się odpowiedzialni za swoje działania. Firma Masterlease nie tylko lekceważy moje problemy, ale także ignoruje moje próby rozwiązania tej sytuacji. Ich brak zainteresowania i nieuczciwość są absolutnie nie do przyjęcia. Nie tylko nie przyznają się do swojego błędu, ale również nie podejmują żadnych działań w celu naprawienia szkody, którą mi wyrządzili. Chciałbym ostrzec potencjalnych klientów przed tą firmą. Jeśli szukasz uczciwego i godnego zaufania partnera do zakupu samochodu, omijaj Masterlease szerokim łukiem. Ich postawa jest nie do przyjęcia, a ich brak odpowiedzialności i brak zainteresowania klientami jest absolutnie skandaliczny. Nie tylko zamierzam skierować tę sprawę do sądu, ale również rozpocząć kampanię informacyjną na różnych platformach mediowych, aby ujawnić prawdę o Masterlease.

Leasing

1.0
Vex
Termin usługi: sierpień 2018

taka (nie)ciekawa historia z mego życia wzięta: 27.07 mój samochód został rozbity. Według TU sprawcy naprawa to 77tys. Czy przewyższy to wartość pojazdu by była szkoda całkowita? do dnia 28.08 Masterlease mówił że TU nadal nie podjęło decyzji w tej sprawie. Jako że TU ma 30 dni na wypłatę odszkodowania, to skontaktowałem się z TU i otrzymałem od nich kopie 2 pism: z 17.08 z decyzją o szkodzie całkowitej i prośbą o zgodę na wypłatę odszkodowania z 21.08 z ponowieniem prośby

Leasing

1.0
Jacek
Termin usługi: 2008

Leasing

1.0
san
Termin usługi: od 2010 roku

Co prawda to mój pierwszy w życiu leasing, ale jak dotąd nie doświadczyłam żadnych problemów ani przykrości związanych z leasingowaniem (ani używaniem leasingowanego) auta. Pracownicy ML byli bardzo pomocni, kiedy zatrzymano mój dowód rej. (z powodu przedawnionego przeglądu.. :)) Zatem polecam jak najbardziej!

Leasing

5.2
Klaustrof
Termin usługi: 2005-2011

Jedna wielka porażka. Dział Obsługi-fikcja, Warsztaty - naprawy u kowala. odradzam

Leasing

1.0
RAFAL
Termin usługi: 2008

Leasing

1.0
Gdańszczanin
Termin usługi: niestety w trakcie

Leasing

1.0
FIP
Termin usługi: trwa

Tak koszmarnego leasingu jeszcze nigdy nie doświadczyłem. Totalna porażka na każdym kroku.

Leasing

1.2
Kibic
Termin usługi: 2006- 2011

Na poziomie łapania klienta obiecują wszystko. Potem płać raty i to co im przyjdzie do głowy. Między innymi: - poinformowanie straży miejskiej o adresie klienta (mandat za prakowanie), - przy rozliczeniu leasingu (zdanie auta na koniec) doliczą tyle wymyślonych obciążęń, że sam bym na to nie wpadł, - ostatni serwis (wykupiony) jest maksymalnie "oszczędny". BOK działa z opóźnieniem

Leasing

2.2