Agata Meble - salon meblowy

Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 2.7 11 ocen

    w kategorii

    Salony meblowe
    obsługa:
    2.3
     
    oferta:
    3.6
     
    jakość asortymentu:
    2.6
     
    przystępność cen:
    2.9
     
    ocena ogólna:
    2.2
     
    średnia ocena (max 6.0)
    2.7

2.0

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
2
 
oferta:
2
 
jakość asortymentu:
1
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.0

porazka

Witam.Jak odpaliłam forum i ocene to czuje sie lepiej,ze ne jestem sama .Juz zaczełam watpic w swoje własne zdanie.Obiecuja ,panowie przy załatwianiu reklamacji widza problem i sa mili ....niestety konczy sie- obiecanki cacanki.....Trzy razy mam wymieniony naroznik i za kazdym razem jest gdzies uszkodzony .na poczatku kolor i porwany ,potem w innym miejscu uszkodzony wogle TRAGEDIA,szkoda pisac...Za trzecxim razem juz GORA obiecała ze bedzie ok .,a tu niespodzianka PRZYKRA OCZYWISCIE .Dowoz towaru tez w słowach jest punktualny....Ludzie omijajcie SKLEP AGATY .Polecam Wam wykonac jednak na zamowienie mebel.

  • EMI (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

3.2

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
1
 
oferta:
5
 
jakość asortymentu:
4
 
przystępność cen:
4
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
3.2

Brak profesjonalizmu!!!!

Nie polecam tego sklepu - Gdańsk Przywidzka. Meble otrzymałam nie te co trzeba,w dodatku źle skręcone i uszkodzone, w reklamacjach niby ktoś pracuje,ale to tylko ściema, nie wiem po co podają nr telefonu jak nikt go nie odbiera.Obsługa na najniższym poziomie,zero kultury i poszanowania czasu klienta.Kolejki do kas masakryczne,nawet w środku tyg w godz.porannych.Nikt nie przejmuje się tym,żę w kolejce stoi 6 klientów.Stałam do kasy z niemowlakiem 40 min.po czym musiałam cofnąć się,bo cena produktu okazała się wyższa niż na etykiecie i stałam kolejne 20 min żeby Pani łaskawie zrobiła różnicę na kasie,oczywiście pomijam fakt,że musiałam udowodnić,iż cena się różni- przecież to powinien zrobić pracownik.Na dodatek Pani kasjerka prychała coś pod nosem i nie spieszyła się pomimo długiej kolejki,natomiast kiedy podeszły do niej inne pracownice sklepu Pani nagle znalazła czas dla koleżanek olewając klientów. Widać nie zależy pracownikom na swojej pracy,a przecież jest tak wiele osób,które pracy potrzebują. Ja więcej zakupów tam nie zrobię i będę przestrzegać wszystkich przed tym sklepem, jest wiele firm które dbają o klienta.

  • Anna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.02.2013
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
6
 
oferta:
5
 
jakość asortymentu:
5
 
przystępność cen:
4
 
ocena ogólna:
5
 
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Polecam zakup mebli w salonie Agata w Gdańsku ul. Przywidzka

Dokonałam zakupu mebli Forest w w/w salonie i jestem bardzo zadowolona. Obsługa profesjonalna wszystko dokładnie wyjaśniła. Na meble czekałam tylko 3-tygodnie zamiast 5. Kilka dni wcześniej zostałam poinformowana przez obsługę o terminie dostawy. Otrzymałam dokładnie to co zamówiłam i w idealnym stanie. Ponadto panowie od transportu wspaniali: szybko i sprawnie wnieśli meble, rozpakowali ,wynieśli kartony i ustawili wszystko we wskazanym miejscu. Serdecznie polecam zakupy w tym salonie

  • Krystyna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2013
  • Polecam innym: tak

Firma transportowa, którą wynajeła Agata Meble

Salon Agaty mi się podoba.Niestety firma transportowa to porażka.Przestrzegam wszystkich.Siedzi tam facet w krótkich spodenkach jak wybierał się na plażę a nie do pracy.Zamówiłem usługę transportu mebla wraz z montażem.Na miejscu okazało się że ekipa nie wie o montażu.Facet na miejscu twierdzi ze muszę dopłacic kolejne 250zł.Wczesniej nie odbiera w ogóle telefonu.PRZESTRZEGAM wszystkich przed tą firmą.Zakuy w Agacie - TAK; transport w tej firmie - NIGDY!!! Zostaniecie oszukani. Oszustwo i zero profesjonalizmu. NIGDY WIĘCEJ!!!

  • Zawiedziony Klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2013
  • Polecam innym: nie

3.4

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
2
 
oferta:
5
 
jakość asortymentu:
4
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
3
 
średnia ocena (max 6.0)
3.4

totalna olewka

Zamowilem szafe dodatkowo lozko i garderobe. Czekam juz 2miesiac na szafe ktora byla najwaniejsza 0 informacji kiedy jak i gdzie... za kazdy dzien opoznienia placa 0,1 % czyli okolo 1zl...smieszne. nie polecam

  • Siatkowski (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06.06.2013
  • Polecam innym: nie

5.2

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
6
 
oferta:
5
 
jakość asortymentu:
5
 
przystępność cen:
5
 
ocena ogólna:
5
 
średnia ocena (max 6.0)
5.2

klientka z Gdyni (zadowolona) :)

W czerwcu 2013r. kupiłam kanapę dwuosobową Nina 2. Obsługiwała mnie młodziutka ekspedientka i okazała się ona bardzo pomocna. Potrafiła doradzić zestawienia kolorów, była bardzo grzeczna i miła. Najbardziej obawiałałam się terminu dostawy , bo przeczytałam w innych opiniach że są duże opóźnienia, ale w moim przypadku kanapa była gotowa tydzień przed terminem. Bardzo zależało mi na czasie. Jestem bardzo mile zaskoczona rzetelnością i fachowością obsługi. Kanapa jest wygodna i porządnie wygląda. Jakoścui użytych materiałów w tej chwili nie jestem w stanie ocenić, na razie jest dobrze. Pozdrawiam pracowników

  • klientka z Gdyni (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.06.2013r. (data odbioru)
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
1
 
oferta:
4
 
jakość asortymentu:
1
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
2.0

NIE POLECAM, GORĄCO ODRADZAM

Dopóki jest się klientem, który jeszcze nie zapłacił, wydają się super, ale potem już nie jest zabawnie. Dostałam produkt wadliwy a dział reklamacji tylko udaje że pracuje. Po wielokrotnych próbach zareklamowania (nikogo nawet nie interesuje, o co chodzi) ich odpowiadanie na maile kończy się jednym tekstem: proszę przysłać dowód zakupu - tak jakby go nie mieli w systemie. Po czym za parę dni, już po wysłaniu wszystkiego, co można, kolejny mail od nich: proszę przysłać dowód zakupu. Ile razy mam wysyłać im fakturę, żeby uwierzyli, że to ja kupiłam mebel, który jakiś koleś chyba po pijaku składał w fabryce. Są niesłowni, kontakt telefoniczny to obiecanki cacanki, po których nic się nie dzieje. Nie mówię, że to wina pracowników, podejrzewam, że w Agata meble mają taki wspaniały system, nastawiony na to, że klientowi w końcu się znudzi i sobie odpuści. Odradzam.

  • Ewa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wiosna, 2013
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
jakość asortymentu:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.4

Nigdy więcej

Przestrzegam przed zakupami w salonie Agata Meble na ul.Przywidzkiej. Pełna amatorszczyzna obsługi, nie dotrzymują podanych terminów, kierownicy działów na równi ze sprzedawcami olewają klientów. Szkoda czasu, pieniędzy a przede wszystkim nerwów.

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30 dni.
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
2
 
oferta:
4
 
jakość asortymentu:
3
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Niestety salon nie daje sobie rady

Salon ma fajne meble, i to na tyle. Kolejki do kas, do załatwienia rat- absurdalne. Zamówiona kanapa przyjechała, na fotel czekamy od 2 tygodni. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem! Umówiony termin kolejnej dostawy= brak transportu, brak kontaktu. Szkoda nerwów, czasu. Nie polecam nikomu. Pracownicy nie dają sobie rady z ogarnięciem wszystkiego, jest ich tam za mało- co skutkuje fatalnymi opóźnieniami i marną jakością obsługi.

  • Katarzyna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2013
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
jakość asortymentu:
2
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Tragedia nie kupujcie tam

Na zamówioną kanapę czekaliśmy 8 tygodni po czym dostaliśmy nie taką i jeszcze uszkodzoną. Po złoszeniu reklamacji już 2 tygodnie czekamy na kogoś z serwisu i 0 odzewu - mają wyjebane na wszystko

  • klient (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.11.2012
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
2
 
oferta:
1
 
jakość asortymentu:
1
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.4

Masakra!!!

Nie polecam tam robić zakupów!!! Na zamówioną sofe trzeba było czekac 1,5 miesiąca, a jak juz dotarla to była podarta i w ogole żle zmontowana!! Zwrot towaru niemożliwy !!

  • s (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Salony meblowe

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
jakość asortymentu:
2
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Beznadzieja!

Jeśli kiedykolwiek ktoś będzie rozważał zakupy w tym sklepie odradzamy !!! Niby zwykły stół i 4 krzesła, a czekaliśmy i czekaliśmy. hmm może dlatego, że towar leciał z Malezji gdzie został wyprodukowany. Tam tez chyba nie znają się na symetrii, bo po skręceniu krzeseł okazało się , że jedna z nóg jest krótsza. Ale to nie było najgorsze w tym sklepie. Odbiór towaru to masakra. Głównie "dzięki" ochroniarzowi, który otrzymał nawet od nas ksywę- strażnik teksasu. Wyganiał ludzi z parkingu, gdzieś na koniec ulicy, pracownicy z wózkami musieli oczywiście się tam udać co niesamowicie spowalniało pracę. Długie kolejki, a mamy przecież demokracje i XXI wiek- komputery itd. Cóż czynnik ludzki zawodzi najbardziej!! Pozdrawiamy jednak sympatycznego Pana, który nas obsługiwał- życząc mu zmiany pracy na lepszą!!!!!!

  • Magda&Łukasz (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 19.12.2012
  • Polecam innym: nie

Agata Meble - salon meblowy

adres
80-174 Gdańsk, Przywidzka 10

znajduje się w Morski Park Handlowy

tel 58 888-12-00
zgłoś do aktualizacji
ocena
2.7 11 opinii
dodaj ocenę
więcej