3.5
15 ocen

Agata Meble - salon meblowy

adres
80-174 Gdańsk, Przywidzka 10 pokaż na mapie

znajduje się w Morski Park Handlowy

telefon
58 888-12-00
www
 
sklep internetowy

godziny otwarcia

codziennie10:00 - 20:00

Napisali o nas

  • W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble
    W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble artykuł sponsorowany 25 października 2012 (9 opinii) W piątek o godz. 10 zostanie otwarty jeden z największych w Polsce salonów Agata Meble. Klienci znajdą w nim meble z każdego zakątka świata. Czekać na nich będzie też przemiła...

O nas

Nowoczesny sklep Salony Agata w Gdańsku, przy ul. Przywidzkiej 10 (Morski Park Handlowy) posiada aż 17 tys. m2. Znajdą w nim Państwo ogromny wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz. Salon posiada również studio kuchenne. Zapraszamy!

Opinie + dodaj ocenę


2.2

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

TRAGEDIA !!!

rogówka zakupiona w lutym rozpadła się w lipcu reklamacja złozona 15.07 dziś 16.08 i nic zero odzewu meble tandetnej jakości powinny zostać wymienione od razu na takie bez wad a tu przez miesiąc nic!!!! jutro jade tam po pracy porozmawiać z dyrektorem

  • kamil (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10,02,2016
  • Polecam innym: nie

4.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.6

Bardzo fajny Salon

Kupiłem ostatnio meble dla juniora w Salonie Agata na Przywidzkiej i jestem bardzo zadowolony. Po długich bojach zdecydowaliśmy się na komplet Jogo (nie wszystkie elementy, bo pokój za mały). Realizacja zamówieni nawet szybsza niż podawali przy zakupie. Młody super zadowolony, my również!

  • Maio (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.07.2016
  • Polecam innym: tak

4.6

w kategorii

Meble dla dzieci

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.6

meble dla dzieci

Niedawno zamówiliśmy zestaw mebli do pokoju córeczki i przyjechały do nas szybciej niż się spodziewaliśmy. Mili panowie szybko nam je złożyli i teraz córeczka prawie nie wychodzi ze swojego raju :)

  • alina (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: tak

3.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Fatalna obsługa

Obsługa Agata Meble na ul. Przywidzkiej w Gdańsku interesuje się klientem tylko do momentu płatności. Zupełny brak możliwości kontaktu po dokonaniu wpłaty zaliczki. Do Pana z obsługi klienta próbowałam się dodzwonić przez dwa dni (na numer który podał w umowie) bezskutecznie. Zadzwoniłam więc do działu reklamacji (co też łatwe nie jest) Pan obiecał że Pan Mateusz oddzwoni .... czego oczywiście nie zrobił. Olewanie klientów i niesłowność to moje wrażenia. Decyduję się na zwrot zakupionego towaru... w razie jakiegokolwiek problemu po zakupie wiem już że proces reklamacji będzie bardzo uciążliwy i nieprzyjemny.

  • kl (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: tak

2.5

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Agata !!Czytaj

Drogie ceny, na dzień promocji zawyżone :D. Pani z obsługi nie wiedziała jak włączyć drukarkę, czekałem 30min na wydrukowanie zamówienia. Umowy, nie korzystne dla klienta

  • Krzysztof 42 (mężczyzna, pow. 40 lat)

1.8

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Reklamacja w 3 miesiące + żenująca obsługa reklamacji

We wrześniu kupiliśmy zestaw mebli producenta forte, w którym po złożeniu okazało się że w każdym z 3 elementów zestawu była wada. Złożyłem reklamację i... przy pierwszym spotkaniu z serwisem przyjechali nie przygotowani - zamiast sprawdzić towar który forte im przekazało do wymiany dopiero przy mnie okazało się ze nie mają tego co trzeba. przy drugim spotkaniu przywieźli elementy które były w moim zestawie do wymiany, ale przy montażu okazało się że też są też wadliwe. przy trzeciej próbie kobieta i facet z działu reklamacji mimo że siedzą 3m obok siebie nie potrafili ze sobą rozmawiać-rano dzwoni ona że wymienią cały mebel, a po południu on mnie dopytuje co jest z moja reklamacją. Żenada+brak komunikacji - na to można liczyć! Kultura osobista osób z tego działu sięga dna. Dopiero monit u dyr sklepu sprawę ruszył dalej. czwarta próba -przywieziony został nowy cały mebel, który przy montażu okazał się być tez wadliwy,wiec (uwaga to nie żart!!!) zaproponowali mi wymianę na ten który jest na wystawie-super co? Kupiłem nowy mebel a proponują używkę demo z wystawy..Normalnie myślałem że się cofnąłem do prl-u!! piąta próba=nowy mebel złożono i w końcu nie był wadliwy. 3 miesiące!!

  • Stolarz amator (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta

sprzedający w dziale kanap totalnie niekompetentny, nie potrafi poprawnie złożyć zamówienia. Składał je dwa razy nieskutecznie przez co czas oczekiwania na kanapę sięgnął 2 miesięcy, sprawa jeszcze w toku bo musiał złożyć zamówienie po raz trzeci co oczywiście wydłuża czas o kolejne 6 tygodni. Łącznie 3,5 miesiąca oczekiwania. Jak ktoś lubi czekać i jest cierpliwy to polecam sklep :)

  • tadeusz (mężczyzna, 31-40 lat)

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Obsługa kas

Obsługa na kasie to skrajna niekompetencja. Najpierw pani (specjalnie z małej litery) prowadzi PRYWATNĄ rozmowę przez telefon, zmuszając wszystkich do słuchania owej konwersacji, o której poziomie nie będę się wypowiadał, przyczyniając się do tworzenie kolejki. Po czym poprosiła rozmówce, żeby chwilę poczekał, żeby z wielką łaską wykonała swój obowiązek i obsłużyła klienta, wykazując się skrajną niekompetencją twierdząc, że dopiero co kupionego towaru nie można wymienić na inny w tej bądź wyższej cenie. Oczywiście musiało to się skończyć interwencją kierownika, który potwierdził możliwość dokonania wymiany. To nie pierwszy raz kiedy jestem obsługiwany przy kasie "jak za karę". Obsługa na sklepie to zupełnie inna bajka.

  • Michał (mężczyzna, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.02.2016
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.6

Obsługa w porządku

Dużo tutaj negatywnych opinii, ale ja się wyłamię. Zakupiłem w Agata Meble zestaw krzeseł, kanapę i meble do salonu. Plusy: - panowie z magazynu załadowali mi kanapę na samochód zanim zdążyłem poprosić ich o pomoc, za co byłem bardzo wdzięczny; - meble przyszły 3 tygodnie przed terminem (sprzedawca uprzedzał mnie, że dostawa może potrwać i podał mi najdłuższy termin). W sumie czekałem na meble 3 tygodnie. - meble mają ciekawe rozwiązania ułatwiające montaż - większość części meblowych jest dobrej jakości. - obsługę salonu i magazynu oceniam dobrze. Minusy: -płyty meblowe grubości około 18mm słabej jakości. Podczas montażu kołka płyta pękła pomimo, że wykonywałem to delikatnie. Ogólnie oceniam pozytywnie salon Agata Meble. Pozdrawiam szczególnie magazyn za pomoc w załadunku czerwonej Corolli kombi ;-)

  • Tomi76 (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 31.12.2015
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

bałagan

Tragedia, 3miesiące czekałam na wymiane kanapy i po 3 miesiącach przyszła nie ta kanapa... w sklepie nikt nic nie wie. Dwa razy upominałam sie o kanapę , dzwoniłam do producenta który wysłał mi dokumenty które świadczą o tym że kanapa była po tygodniu wysłana do sklepu. Gdybym sie nie dopominała to pewnie nigdy bym nie dostała towaru. Mało tego, Panowie którzy przyjechali z meblem byli bardzo nie mili, przyjechali nie zgodnie z ustaloną godziną. Bardzo sie śpieszyli i w sumie byli szczęsliwi że przywiezli nie ten mebel bo mogli sobie niechać nie męcząc sie składaniem kanapy.

  • Anita B. (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość asortymentu:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

3 na 5 mebli uszkodzonych - po reklamacji miesiąc i nic.. / Gdańsk

Nie polecam sklepu, już sam też więcej tam nie wejdę. Po dostarczeniu mebli okazało się, że szafa ma uszkodzoną listwę ozdobną, łóżko ma źle wywiercone otwory do montażu a komoda ma uszkodzoną listwę ozdobną na froncie... Reklamacja została złożona 19.12 a dzisiaj (15.01.2016) dalej meble nie są skręcone. PORAŻKA !

  • Bartek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 19.12.2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

czas oczekiwania na zamowienie z kosmosu mozna nie dożyć

czas oczekiwania na zwykłą kanapę 2 miesiące gdybym wiedział najpierw zamówiłbym tą kanapę a dopiero potem kupił mieszkanie , znalezienie mieszkania, załatwienie kredytu, wszystkich formalności notarialnych, protokołów zdawczo odbiorczych etc oraz remontu zajęło mi miesiąc czasu ale dalej nie mam gdzie usiąść bo czekam na kanapę. oczywiście pani zapewniała, że na pewno kanapa będzie wcześniej niestety nie będzie. a brać tych emigrantów niech skręcają te kanapy skoro u nas nie ma komu ....!!!! w piątek szczypiorniści zaczynają ME a ja będę musiał mecze oglądać jak po viagrze, czyli na stojąco , pozdrawiam innych klientów Agata meble szadółki, którzy czekają na zakupy... ale czytając inne wpisy to jestem pewien, że przyjedzie nie kompletna albo uszkodzona i zabawa zacznie się na całego

  • paweł (mężczyzna, 31-40 lat)

2.2

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Zakup łóżka do sypialni

W październiku zakupiliśmy (podpisaliśmy umowę wpłacając zadatek) z żoną w salonie łóżko do sypialni. Mieliśmy oczekiwać do końca listopada i ku naszemu zaskoczeniu już w połowie miesiąca otrzymaliśmy informację o możliwości odbioru. W dniu dzisiejszym udałem się do salonu w celu dogrania szczegółów i jakie było moje zaskoczenie gdy potraktowano mnie jak intruza. Obcesowo odesłano do kasy celem opłacenia rachunku a do tego Pani ekspedientka nie była w stanie odpowiedzieć czy w ramach transportu jest również montaż (mimo tego, że regulamin przewiduje uzyskanie tej informacji u sprzedawcy). Kasa to oddzielna opowieść i do tego tragiczna (nie będę się rozpisywał). Gdy w końcu dotarłem do punktu zajmującego się transportem, to na stojąco odebrano ode mnie dokumenty, bo dwóch panów zajmujących się dowozem zajmowało fotele i nie było w stanie się podnieść gdy przyszedł klient. Żenada do kwadratu. Ciekawi mnie tylko jaka będzie jakość dostarczonego towaru. Niemniej na zakupy więcej do tego sklepu nie wrócimy.

  • Jerzy (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12.11.2015
  • Polecam innym: nie

3.2

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

Zero kontaktu

Po co im telefon skoro nikt od tygodnia nie odbiera?! A ja czekam na kanape juz 7 tygodni zamiast 5!!! Dramat!

  • Miki (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.08.2015
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru

Co to za sklep w którym nie można zwrócić towaru??? Zakupiłam towar w niedziele na prezent ale okazało się że ktoś ze znajomych też kupił to samo tylko innej firmy więc dzwonie pytam czy mogę zwrócić? NIE!!!! Co to za polityka? Rozumiem po nie wiadomo jakim czasie, ale to minęło raptem 24h. Dlatego nie polecam zakupów w sklepie stacjonarnym bo to jest chore żeby w dzisiejszych czasach nie można było zwrócić towaru. Dodam dokładnie że chodzi o komplet garnków a nie o sofę czy zestaw mebli na zmówienie.

  • Niki (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4.10.2015
  • Polecam innym: nie
przejdŸź do pełnej mapy »