Oceny (104)

Celina
Termin usługi: październik 2021

Zamówiłam kanapę w październiku. Teraz w listopadzie tydzień przed dostawą dzwonią do mnie że kanapy nie dostanę bo jej nie będzie. Jakieś jaja zaliczkę wzięli ciekawe kto obracał moimi pieniędzmi przez miesiąc i czy mi odsetki zwrócą. nie polecam do dziś nie dostałam zwrotu zaliczki.nie dbaja o klienta już tam nic nie kupie

Salony meblowe

1.0
Wiola
Termin usługi: październik 2021

Beznadzieja,bajka kończy się wraz z wydaniem pieniędzy, meble w paczkach przyjeżdżają uszkodzone ,reklamacja totalna zlewka na klienta,wielotygodniowe czekanie na załatwienie sprawy to jeżdżenie do salonu Agata ,zmarnowane paliwo i czas ,i tylko nerwy.Po głebszym dochodzeniu piękne meble jak nas informowano podobno z Polski okazały sie produkowane na Ukrainie. Gdybyśmy wiedzieli o rym wczesniej napewno byśmy ich nie kupili.Przyszłym klientom.radzimy zanim coś kupią zeby sie naprawde dobrze zastanowili czy kupować w tym sklepie,a punkt reklamacyjny jest wręcz oblegany,każdy ma tam jakis problem. Któregos dnia będąc przy odbiorze wymienionych elementów poprosilismy o rozpakowania czy to są te elementy i czy kompletne odpowiedź pana z magazynu była taka że on nie ma czasu tylko podetknąl kwitek do podpisania że odbieramy ,jak sie mąz uparł dopiero przyszedł inny pan który rozpakował i własnie wtedy przekonaliśmy się na własne oczy jak panowie z magazynu obchodzą sie z tymi meblami ,jeden wiózł na paleciaku jakieś meble w paczkach a drugi przejezdzajac obok innym wózkiem widłowym walnąl w te meble 2 razy i widzielismy ze zostały uszkodzone a potem takie komuś wysyłają.Żenada

brog danuta
Termin usługi: październik 2021

Witam,nie moge pozytywnie ocenic,poniewaz brakuje jednej paczki, zlozylismy reklamacje NR:2021/10/REKL/GKR/000180a prducent ma dwa tygodnie na skontaktowanie się z nami.!!!!Meble kupione 30.09.021.później jeszcze czekac na dowiezienie i montaz.Czy mam z tego powodu "skakać z radosci" ?

Kris
Termin usługi: grudzień 2020

Niestety, reklama to jedyna rzecz jaka tej sieci wychodzi. Na dwa duże zakupy w tej sieci oba okazały się 'trafione'. Zamówione stoliki nocne przyjechały do nas rozbite co okazało się dopiero po rozpakowaniu. Oczywiście sklep mimo że stoliki dostarczył początkowo nie chciał słyszeć o jakiejkolwiek wymianie i dopiero interwencja u kierownika salonu przyniosła skutek. Opóźniona o kilka tygodni dostawa to przy tych 'przebojach' mały pikuś. Infolinia, jest tylko po to żeby była bo załatwić przez nią oczywiście niczego nie można. Żeby tego było mało, po 2 miesiącach eksploatacji rozpada się łóżko kupione w tym samym salonie. Wezwany na miejsce technik salonu potwierdza nieprawidłowy montaż, ale oczywiście nie zostawia nam protokołu z oględzin. Reakcja sklepu na zgłoszoną reklamację jest tym razem bardzo szybka. Oczywiście zostaje przez salon odrzucona bo winny jest klient bo po co na kanapie siedzi. Odradzam wszystkim kupowanie w tej sieci, bo doświadczeń podobnych do naszych jak się okazuje jest całe mnóstwo. Sklep pewnie liczy na to że większość klientów da za wygraną. My postanowiliśmy z nieuczciwością i dyletanctwem walczyć i idziemy z reklamacją do sądu. Wszystko ma swoje granice

Salony meblowe

1.0
Klient
Termin usługi: marzec 2021

Sprzedają meble uszkodzone, nie można zrezygnować z zakupu, nie zwracają pieniędzy za sprzedany, uszkodzony mebel, reklamacja trwa bardzo długo,nie zależy im na klientach. Zdecydowanie nie polecam.

Salony meblowe

1.6
Łukasz
Termin usługi: luty 2021

Czarny przestrzec wszystkich chętnych przed zakupem czegokolwiek w tym salonie, jakość produktów jest fatalna pomimo tego iż są prezentowane w bardzo ładnym świetle. Lecz najgorsze w tym wszystkim że kiedy już dojdzie do reklamacji to dział reklamacji powyższej firmy ma w głębokim poszanowaniu państwa sprawę, a jakiekolwiek próby kontaktu są po prostu niemożliwe. Rogówka zakupiona za 3300 zł wytrzymała 3 miesiące, uszkodzona odebrana z mieszkania pieniądze nie oddane do tej pory pomimo upływu trzech tygodni zostawia się ludzi bez niczego. Ostrzegam i nie polecam!!!!

Marzena
Termin usługi: grudzień 2020

Jakość mebli i obsługa posprzedażowa to tragedia na reklamację trzeba czekać miesiącami, mimo, że z ich winy meble przyjeżdżają niekompletne. Mimo opłaconej dostawy trzeba sobie samemu po brakujące elementy pojechać. Problem ze zwrotem, wszystko robią na złość byleby jak najpóźniej oddać pieniądze za wadliwy produkt. Szczerze odradzam!

Salony meblowe

1.2
Kinga
Termin usługi: lipiec 2020

W lipcu kupiłam między innymi stół szklany w którym wybuchła półka. Sklep oczywiście nie uznał reklamacji - mimo, że ja w niczym nie zawiniłam. Półka wybuchła sama - bez niczego. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Miałam otrzymać samą półkę "w ramach dobrych relacji" - i na tym koniec. Dział reklamacji w Gdańsku nie odbiera ode mnie telefonów - ani nie oddzwania. Mogę śmiało powiedzieć, że mój numer jest rozłączany Raz zadzwoniłam z innego numeru - oddzwonili po 15 minutach. Przypadek? Nie otrzymałam odpowiedzi dlaczego nie oddzwaniają na mój numer. Raz odpowiedzieli na maila - że to tylko grzecznościowo mam otrzymać półkę i mam czekać. Czekam łącznie ponad dwa miesiące. Szczerze nie polecam.

Salony meblowe

2.6
Bartek
Termin usługi: sierpień 2020

Wszystkie opinie związane z wydłużonym czasem oczekiwania potwierdzają się. W moim przypadku opóźnienie miesięczne. Przed zakupem o opóźnieniach nikt nie informuje.

Salony meblowe

2.0
Klient
Termin usługi: lipiec 2020

Zamówienie złożone w maju, zarówno na stronie, jak i w potwierdzeniu zamówienia informacja, że po 14 dniach otrzymam meble. Minęły ponad 2 miesiące i towaru nadal brak. Kiedy proszę na infolinii o konkretną datę, kiedy otrzymam towar, dostaję kolejne kłamstwa "będzie jutro", "mam informację, że już we wtorek będzie u pana" itp - oczywiście towaru nadal nie otrzymałem. Zostaje odbijanie się o zwrot pieniędzy.

Salony meblowe

1.0
Michał
Termin usługi: maj 2020

Zamówienie przyszło dopiero po ponad miesiącu. Stelaż otrzymałem uszkodzony, w wielu miejscach pęknięty. Teraz kolejny raz czekam na reklamację... Z całego serca odradzam zakupy w tym sklepie.

Salony meblowe

1.0
Krzysztof
Termin usługi: czerwiec 2020

Dnia 20.05.2020 zamówiłem dwie sofy Marcos. Nie skusiła mnie cena gdyż była dość wysoka-skusił mnie 10 dniowy termin realizacji. Zależało mi aby towar otrzymać maksymalnie do dnia 09.06.2020. Niestety towaru nie ma. Panie na infolinii są miłe ale wiedzą tyle co my zaglądając w status zamówienia. Niestety nie wiedzą kiedy i czy towar zostanie wysłany. Nagminnie używają słowa "niezwłocznie", nie potrafią podać konkretnej daty co doprowadza mnie do szewskiej pasji. Bawiąc się dziś w detektywa zadzwoniłem również do firmy DTS która powinna odebrać towar od Agata Meble-niestety nie mają nawet zlecenia na odbiór. Więc towar jest nie wiadomo gdzie ale kasa wzięta już 20.05. To się nazwa biznes. Dodam,iż jestem klientem wyrozumiałym ale nie znoszę braku jakiegokolwiek poczucia winy. Klient nasz Pan to dla tej firmy obca dywiza. Przyszły kliencie tej firmy. Proszę nie kupuj tutaj! Nie mogę się doczekać kiedy ta firma zniknie z mapy!

Salony meblowe

1.0
Mała
Termin usługi: maj 2020

Ostatni raz w życiu zrobiłam zakup w sieci Agata meble.Mówię o zamówieniu w sklepie internetowym.Zamrożone pieniądze!Zaraz będzie dwa tygodnie w opoznieniu dostawy i totalne zero informacji.Wydzwaniam co drugi dzień od przekroczonego terminu i z drugiej strony słyszę ,że mam czekać na maila i tak co drugi dzień....Żenada..Odradzam zakupów w tej sieci.Sama jutro idę do rzecznika praw konsumenta!

natalia
Termin usługi: maj 2020

Uwaga !!!Zakupy, w tym sklepie to jakiś dramat!!! Robienie zakupów w Agata meble to strata czasu, pieniędzy i niestety nerwów. Twój zakup kończy się w momencie wydania Twoich pieniędzy. Meble kupione w Lutym w salonie z pomocą obsługi klienta, dotarły nie kompletne! Zabrakło najwżniejszej części, aby można było go poskładać. Co robi sklep Agata meble? Ma Cie w głębokim poważaniu. Rozwalone kartony z elementami mebli zalegają w pokoju od miesięcy! spychalstwo jeden dział odsyła do drugiego, i tak robisz błędne koło. Osobiście zrobiłam kilkadziesiąt kilometró do sklepu AGATA w sprawie reklamacji. rezultat? Zmarnowane paliwo, a szczątki mebla nadal zalegają w domu nie złożone. Profesjonalny montażysta z resztą płatny, nie jest w stanie dobrze złożyć mebli !!! Od Lutego BRAK zwrotu pieniędzy, co jest nawet nie zgodne prawem. Natomiast firma nic sobie z tego nie robi, bo kolejne dziesiątki nowych klientów codziennie wchodzi do sklepu. warto przeczytać komentarze rozsiane po internecie od bezradnych oszukanych klientów firmy agata meble! Proszę zauważyć, że jako jedyny sklep nie mają ocen w google!

Salony meblowe

1.0
Gabi
Termin usługi: maj 2020

Czekam na meble już 22 dni, 3 razy interweniowałem i otrzymuję ciągle tą samą odpowiedź z automatu na adres e-mail, że wysyłka może potrwać do 8 dni roboczych, ale 8 dni roboczych w ciągu 22 dni dawno już upłynęło. żadnego konkretnego terminu nie podają. Przy zakupie była informacja, ze towar dostępny od ręki jak po 2 tygodniach zapytałem dlaczego go nie otrzymałem, to odpowiedź była, że właśnie zjechał do magazynu no i oczywiście dostawa do 8 dni roboczych. nigdy tam już niczego nie kupię, wcześniej kupowałem dużo, ale własnym transportem teraz byłem zmuszony zamówić z dostawą.

Salony meblowe

3.4
Urszula Nawrocka
Termin usługi: kwiecień 2020

Mam bardzo dobre zdanie na temat Sklepu meblowego Agata . Miła obsługa , reklamacja rownież, bez żadnych problemów i w normalnym terminie

Wzburzony i bezsilny klient
Termin usługi: wrzesień 2019

(ciąg dalszy z cz. I) Będąc więc postawionym w sytuacji "bez wyjścia" przyjąłem rozwiązanie, jakie mi zaproponowano, czyli usunięcie wady poprzez zamontowanie nowej szuflady i dostarczenie naprawionej sofy pod wskazany adres. Blisko miesiąc od momentu złożenia reklamacji przywieziono mi identyczną uszkodzoną i dodatkowo zabrudzoną kanapę wraz z zapakowaną oddzielnie dodatkową szufladą (bez możliwości montażu! - brak otworów w szufladzie). Byłem zbulwersowany powyższym potraktowaniem mnie, jako klienta, a także rozwiązaniem reklamacji, która miała miejsce. Nie mam więcej sił, ani nie chcę prowadzić dalszych dyskusji z salonem "Agata Meble", ani z działem reklamacji (po wcześniejszych doświadczeniach), a jedyne co pozostaje mi zrobić i co mogę zrobić, to ostrzec Ciebie, Szanowny Konsumencie, przed kontaktem i zakupami w niniejszym salonie. I będę to czynił przy każdej możliwej okazji... Z poważaniem, wzburzony i bezsilny klient p.s. uwaga na przemiłą obsługę!

Salony meblowe

2.0
Wzbużony i bezsilny klient
Termin usługi: wrzesień 2019

Szanowny Kliencie! Piszę do Ciebie z ostrzeżeniem przed zakupami i kontaktem z salonem Agata Meble w Gdańsku i sposobem rozpatrywania reklamacji. W połowie września br. dokonałem zakupu dwóch sof za cenę blisko 2 400 zł. Po przywiezieniu i rozpakowaniu okazało się, że jedna z nich jest uszkodzona (połamana szuflada!). Na miejscu spisano reklamację z prośbą o wymianę na nową, bez uszkodzeń. Po dwóch tygodniach otrzymałem odpowiedź, że moje "roszczenia dotyczące wymiany towaru na nowy zostały odrzucone, a reklamacja będzie realizowana poprzez usunięcie wady" (jak się dowiedziałem się w biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów, niestety w pierwszej kolejności sprzedawca ma prawo do usunięcia wady, jeżeli jest to tańszym kosztem niż wymiana towaru na nowy). W rozmowie bezpośredniej w dziale reklamacji poinformowano mnie, że usunięcie wady będzie zrealizowane poprzez zamontowanie nowej szuflady i dostarczenie naprawionej sofy pod wskazany adres. Jednocześnie poinformowano mnie, że mogę złożyć odwołanie od takiego załatwienia reklamacji, jednak w praktyce będzie wiązało się to z tym, że mogę stracić i sofę i nie odzyskać za nią pieniędzy. (ciąg dalszy w cz. II)

Salony meblowe

2.0
Kuba
Termin usługi: październik 2019

Wysłali mi uszkodzoną kanapę której nie przyjąłem, od tego czasu minął miesiąc, reklamacja niby uznana ale od miesiąca czekam i nic, gdy zadzwonię to albo nie odbierają ale przesuwają wciąż sprawę o tydzień.

Salony meblowe

1.0
Małgorzata
Termin usługi: czerwiec 2019

Zrobiliśmy duże zamówienie w salonie Agata. Bardzo tego żałujemy. Narożnik, którego model oglądaliśmy na stronie, na żywo wyglądał tandetnie. Dzięki zaangazowanej Pani z działu sof i kanap wybraliśmy fajny model, ale niestety nie uniknęliśmy rozczarowania. Nie dość, że narożnik dostaliśmy uszkodzony, to w dodatku nie jest wygodny, w przeciwieństwie do modelu oglądanego i testowanego w sklepie. Na nasze nieszczęście wadę dostrzegliśmy dopiero po rozlożeniu, a 14 dni na zwrot minęlo. Na reklamację się nie zdecydowaliśmy, bo to uszkodzenie mechaniczne, wiec pewnie ocenionoby, ze to nasza wina. Poza tym, czas realizacji w Agacie jest koszmarny. Na stół i krzesła czekamy już 6 tygodni, bez konkretnej informacji kiedy meble do nas dotrą(enigmatycznego sms o tym, że jest opóźnienie nie biorę pod uwagę). Postanowilośmy telefonicznie dowiedzieć się czegoś. Pani która jakimś cudem odebrała telefon(w Agacie z reguły nikt nie podnosi sluchawki),nie była w stanie nam pomóc, bo w systemie żadnej informacji nie znalazła. Kazała nam dzwonić na konkretny dział, gdzie nikt nie odbiera, obojętnie o jakiej godzinie się dzwoni. Zakupy i kontakt z tym sklepem to dla nas przykra przygoda.

Salony meblowe

3.0