Urząd Miejski w Gdańsku

adres
80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody 8/12 pokaż na mapie

Miasto Gdańsk obiekty w tej lokalizacji (1) »

 
inne oddziały
telefon
58 323-60-00, 323-60-68  fax:  58 302-39-41
e-mail
u...@gdansk.gda.pl pokaż
www
www.gdansk.pl
godziny otwarcia
Urząd miejski
pn-wt8:00 - 16:00
śr8:00 - 17:00
czw8:00 - 16:00
pt8:00 - 15:00

O nas

Zapraszamy na oficjalną stronę internetową miasta: wszystko o Urzędzie, co i jak załatwić, procedury on-line, prawo lokalne, przetargi; wszystko o Gdańsku, noclegi, imprezy, atrakcje turystyczne, kamery on-line, galeria.

GODZINY PRACY!

poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek 8:00 - 16:00
środa 8:00 - 17:00
czwartek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 15:00


Zapraszamy na oficjalną stronę internetową miasta www.gdansk.pl: wszystko o Gdańsku, noclegi, kalendarz imprez, atrakcje turystyczne, plan miasta, rozkłady jazdy, filmy, kamery on-line, galeria zdjęć, historia miasta, wszystko o urzędzie, co i jak załatwić, procedury on-line, prawo lokalne, władze miasta, oferty inwestycyjne, przetargi.

Podstawowe dla mieszkańców sprawy takie jak: rejestracja pojazdów, wydawanie dowodów osobistych, praw jazdy, sprawy meldunkowe, rejestracja działalności gospodarczej itd., można załatwić w Zespołach Obsługi Mieszkańców (ZOM):

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Informacja - parter
tel.: 58 323 69 00

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 2
ul. Milskiego 1
80-809 Gdańsk
Informacja - parter
tel.: 58 323 71 70,  58 323 71 49

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 3
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja - parter oraz stanowisko 18
tel.: 58 323 60 30 oraz 68

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 4
ul. Wilanowska 2
80-809 Gdańsk
Informacja
tel.: 58 323 71 30

Szczegółowy wykaz wydziałów, zakres obowiązków, dane teleadresowe dostępne są tutaj

Galeria zdjęć

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Zespół Obsługi Mieszkańsców 4 (ul. Wilanowska)

Gorąco polecam to miejsce jeśli potrzebujecie wymiany dowodu czy prawa jazdy. Zarówno Pan i Pani w okienku z dowodami jak i Panie w obu punktach z prawem jazdy są bardzo pomocni. Życzliwe podejście podczas obsługi jak również chęć pomocy zarówno przy składaniu wniosków jak i przy odbieraniu. Miłe zaskoczenie bo tak życzliwego podejścia nie spodziewałam się w urzędzie. W wielu punktach obsługi (innych dziedzin) nie spotkałam się z taką chęcią ułatwienia wszelkich formalności. Wiadomo że wszystko jest uzależnione od ludzi- ja trafiłam na bardzo sympatycznych ludzi i baaardzo dziękuję, że zmiana dokumentów okazała się miłym obowiązkiem zamiast drogi przez mękę. Tak trzymać !!

  • Justyna Nowak (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017

3.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    2
     
  • pomoc merytoryczna:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Wiele rzeczy do poprawy

-Parking dla petentów nie dostępny, większość miejsc zajętych przez urzędników, parking dla urzędników jest bliżej niż ten dla petentów. - Godziny otwarcia powinny być przyjazne dla mieszkańców miasta, jeden dzień od 7.00, a inny do 18.00, tak aby każdy mógł załatwić sprawy -USC powinien mieć oddzielne wejście -brak wiedzy osób obsługujących sprawy podatkowe.

  • przem (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2017

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Prosty druczek o podatku - do złożenia na parterze. Czekam godzinę w kolejce, myśląc że Pani mi pomoże z wątpliwościami. Otóż nie, ekspert jest w pok. 251 na 3 piętrze na samym końcu korytarza. Idę. W środku 4 biurka, tylko 1 pracownik. Kolejka 12 osób. Godzinę później moja kolej. Pan pomaga wypełnić, oddaje. Wracam na parter, składam, ale mam pewną wątpliwość, oczywiście pani w okienku mi nie pomoże, muszę wrócić pod 251. Wracam, znów godzina w kolejce. Tłumaczę Panu, że źle policzył. Zdziwicie się - przyznaje mi racje! Tak, okazuje się, że mam lepsze oko od "eksperta". Wypełniamy ponownie i znów czekam godzinę na parterze. Udało się. Tylko 4 godziny oczekiwania i 2 km biegania po schodach. I sam musiałem błędy urzędnika wynajdywać. Cudownie.

  • autor (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Życzliwie, kompetentnie i sprawnie.

Byłam dzisiaj klientką pokoju 238 .Pani Aleksandra Wyszecka przyjęła mnie pomimo, że kończyła już pracę . Życzliwie i kompetetnie pomogła w mojej sprawie. Dziękuję bardzo. Panowie z ochrony również super pokierowali gdzie trzeba bez pytania z wyczuciem i taktem, że petentka się zagubiła.

  • Marzena Cedry Wielkie (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016-10-25

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

pokój 320 UM Gdańsk

22 lipca 2016, wczoraj zostałam potraktowana jak królowa w pokoju 320. Rzeczowo i na dokładkę nadzwyczaj życzliwie i serdecznie. Wielkie podziękowania dla wszystkich pracowników pokoju 320

  • Barbara (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.07.2016

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

UM w Gdańsku Nowe Ogrody

Wielkie podziękowania dla Wydziału Spraw Obywatelskich (dowody osobiste). Zgubiony dowód mojej córki został wydany w tempie super expres (bardzo nam zależało na bardzo krótkim terminie) wyjazd powrotny do UK w ciągu 3 dni! Bardzo miła, profesjonalna, szybka obsługa, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Podziękowania dla Pani Kierownik za osobiste pilotowanie mojego tematu i wszystkich osób współpracujących Bravo!!

  • Beata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.06.2016

5.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    5
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Bardzo profesjonalnie.

Na skutek nieuważnego przeczytania informacji dotyczącej godzin urzędowania,zastałam drzwi konkretnego pokoju zamknięte. Pomimo tego otworzono biuro dla mnie i bez problemu moja sprawa została załatwiona. Właśnie takie sytuacje świadczą o profesjonaliżmie pracowników urzędu. Dotyczy pokoju 320 oraz pani Gryczan. Dziękuję.

  • Roztargniona petentka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2015
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      4.6
       
    • pomoc merytoryczna:
      4.6
       
    • czas oczekiwania:
      4.7
       
    • ocena ogólna:
      4.7
       
    średnia ocena (max 6)
    4.7
     

Wideo

Play Play dworu i parku w Nenkau zobacz na mapie Gdańska, czyli w późniejszym Jasieniu."> Play Play Play
Więcej filmów