5.7
oceń »

Monument9 - centrum telefonów komórkowych

adres
81-304 Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

znajduje się w Centrum Riviera

 
inne oddziały
telefon
793-330-359
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
pn-czw10:00 - 21:00
pt-sob10:00 - 22:00
nd10:00 - 20:00

Opinie


6.0

w kategorii

Salony tel. komórkowych

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

POLECAM BEZ WAHANIA NAJLEPSZY SERWIS-CZYTAJ!!!

Kolekcjonuję telefony komórkowe,także i te starsze modele, np BlackBerry 8707.Pan Technik w serwisie jest rewelacyjny i poradzi sobie z każdą usterką,jak np naprawa PROTOTYPU Motoroli Z6,gdzie w trzech poprzednich serwisach poradzono mi ją wyrzucić do kosza na śmieci.Motorola najzwyczajniej w świecie działa jak nowa!Koszt wgrania nowego softu do BB Storm2 był również śmieszny(w innym serwisie w Gdyni "symulacyjnie" policzono mi 120 zł).Ostatnio potrzebowałam śrubek do mało spotykanego modelu komórki i śrubki te znalazły się w przeciągu jednego dnia.Do każdej sprawy Panowie podchodzą b poważnie- np mój Samsung i8510 potrzebował naprawy aparatu-potrzebna była specjalna część,na której sprowadzenie musiałam czekać-wobec tego wpisana zostałam w kolejkę oczekujących,gdyż część do aparatu była trudna do zdobycia.Za każdym razem słyszę,że każda usterka,z którą przynosi się swój telefon,to jest wyzwanie dla serwisu i dlatego robią wszystko,by klient był zadowolony.Z całą odpowiedzialnością polecam serwis,gdyż "testowałam" różne- i nie pochwalam chyba żadnego.No,jeszcze kiedyś,kiedyś byli Panowie z Robson.gsm,ale wyjechali za granicę...;).Jednym słowem pozytywnie!:)

  • Białystok Wita Zulkę (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: zeszły rok i bieżący
  • Polecam innym: tak

5.4

w kategorii

Salony tel. komórkowych

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Zadowolony klient

Nie przyszło by mi do głowy żeby pisać pochwały na temat serwisu komórkowego, ale wyjątkowo sobie zasłużyli. Miałem bardzo nietypową sytuację, w której na ponownej wymianie podzespołu serwis nie tylko nie zarobił, ale na bank stracił. Nie ukrywam, że robi na mnie wrażenie gdy okazuje się, że dobro klienta jest dla firmy ważniejsze niż niezaprzeczalny cel nadrzędny prowadzenia serwisu jakim jest zarobek.

  • Janusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.02.2013
  • Polecam innym: tak
    • obsługa:
      6.0
       
    • oferta:
      5.5
       
    • promocje:
      5.0
       
    • przystępność cen:
      5.5
       
    • ocena ogólna:
      6.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    5.7