2.0
31 ocen

Multimedia Polska SA

adres
81-341 Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9
telefon
0 801-701-801 infolinia  fax:  58 666-03-09
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (19) »

Opinie + dodaj ocenę


1.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

MULTIMEDIA schodzą na psy

od czterech dni proszę o usunięcie usterki internetu, - brak łączności z siecią. wykonałam sześć telefonów do konsultantów. Jeden z Panów konsultantów zlokalizował mnie w Gdańsku, adres mają w komputerze nr klienta. Od tego samego konsultanta dowiedziałam się, iż linia jest ok. i muszę sama naprawić awarię!!! SKANDAL. Nie ukrywam, kolejni konsultanci : Pan Łukasz Rakowiecki i Pan Michał Gunera, próbowali mi pomóc, ale ten ostatni, Pan Michał, stwierdził, iż łącze należy do ŁĄCZPOLU, i tylko jeden technik serwisuje tą sieć. RACHUNKI PŁACĘ DO MULTIMEDIA!!! Pan Michał nie był w stanie określić kiedy zostanie usunięta awaria. Najlepsza była Pani konsultantka, która totalnie mnie zbyła. Jestem osobą przebojową i kreatywną, a więc przypomniałam sobie, iż swego czasu przy zakładaniu internetu otrzymałam nr telefonu do serwisantów, z którego skorzystałam. Pan Mateusz Skrzypkowski, do którego się dodzwoniłam załatwił moją sprawę w przeciągu 5 min. Dziś przyjechał serwisant, który stwierdził uszkodzenie przekaznika w skrzynce zbiorczej. Gdyby w tej firmie pracowali bardziej kompetentni ludzie, to nasze rachunki byłyby o wiele niższe.

  • NIEZADOWOLONA I WŚCIEKŁA (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 29 .08. - 01.09.
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Słaba jakość usługi TV kablowej

Z niecierpliwością czekam na wypowiedzenie omowy abonamentu TV. Poziom doprowadzenia sygnału ogranicza istotne możliwości nowoczesnych telewizorów. Kazali mi dowiedzieć się u Samsunga dlaczego nie mogę nagrywać na dysk zewnętrzny lub dlaczego nie mam podglądu innego programu lub dlaczego nie mogę zatrzymać odtwarzanego programu i wiele innych. Awaryjność - pikselowanie, konieczność wielokrotnego konfigurowania w celu uzyskania dostępu do nieoczekiwanie niedostępnych programów np. wczoraj nie miałem dostępu do ale kino hd i kilku innych stacji w HD. Już nie dzwonię do Biura Obsługi bo bardzo grzecznie nie powiedzą nic istotnego w sprawie koniecznych inwestycji. Według mnie multimedia osiągnęły stan nasycenia dochodami od skołowanych Klientów.

  • WW (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

....

Pierwszy raz w życiu piszę gdziekolwiek, jakąkolwiek opinię, ale poziom tej firmy, ich praktyki wobec klienta i moja z góry przegrana wobec nich pozycja sprawia, że postanowiłam chociaż tutaj napisać, co o nich myślę, może ktoś wstrzyma się przed ofertą tej firmy.(...) Celowo lub przez niekompetencje pracowników wprowadzają w błąd, co naraża na dodatkowe koszty klientów. rozważam wstąpienie na drogę sądową, ale czy warto dla 150 zł. Z drugiej strony to AŻ 150 zł(...)

  • aga (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Porażka i nikomu nie polecam tego dostawcy usług

Kontakt z infolinią to jedna wielka pomyłka, osoby niekompetentne, nauczone regułek z kartki,jedyne co potrafią powiedzieć " z ich poziomu to niemożliwe" a jak możliwe przecież to poziom poniżej dna!!! Telefonicznie przedłużyłem umowę i to mój błąd, którego już więcej nie popełnię nie podpiszę z nimi już żadnej umowy. I każdej osobie, która to będzie chciała zrobić odradzę.

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Brak internetu

Notoryczny brak internetu oraz sygnału w tel stacjonarnym. Doprowadza mnie to do szału ciagłe dzwonienie do multimedii i zglaszanie usterek. Trzy nowe routery i 5 kabli zakupionych z myślą ze to nasza wina. Ale na nic to. Ciągłe zrywanie sygnału internetowego zmusza nas do przejścia do upc lub innej konkurencji.

  • Avi (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Długoletni
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Internet

Notoryczny brak dostępu do internetu, sytuacja wciąż powtarzająca się.

  • pero358 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05.07.2016
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Ocena obsługi kablówki i internetu

Obsługa w biurze w Stargardzie jak i w Biurze na infolinii nie zasługuje nawet na ocenę 1, jest mniej niż ZERO. Mój NR KLIENTA: 0057335, proszę zajrzeć w moją kartotekę od stycznia ile razy pracownicy popełnili błędy, ile razy ja musiałam jeździć do biura wyjaśniać albo dzwonić to się w głowie nie mieści. Z koncem stycznia wyłączono mi internet zamiast z koncem marca, bo w biurze obsługa żle wpisała datę. Musiałam interweniować i podłączono mi ponownie, ale wymieniono toner na inny, bo na starym monter nie mógł podłączyć, spisał protokół z numerami, że jeden zabiera drugi zostawia. Oczywiście znowu nie zostało odnotowane zdanie sprzętu, tylko wystawiono mi fakturę na 240 zł. Po wielu interwencjach, pisania wyjaśnień została zrobiona korekta. W lutym z Biura Obsługi zadzwoniła Pani i przekonała mnie, żebym nie rezygnowała z usług państwa. Ze względu na moją przeprowadzkę uzgodniliśmy zmianę umowy i przeniesienie usługi na nowy adres. Na 4.05.2016 umówiona byłam na podłączenie nowej usługi, ale monterowi nik nie zgłosił, więc musiałam interweniować, Od maja mam płacić 53 zł a faktura przyszła na 66 zł. opłaciłam 53zł 30.05 a widnieje że jest nie zapłacone a obiecano przysłać korektę

  • Wanda 57335 nr klienta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Kpina i totalna porażka

Po 4 latach zrezygnowałam z MM. Nieustanny brak internetu, nikt oczywiscie nigdy nie potrafił wyjaśnić, dlaczego tak sie dzieje. Abonament drogi, rachunki wyższe niż powinny być, jak sie okazało potem, mialam właczone jakieś dodatkowe opcje, o których przedstawiciel nie raczył nie poinformować. W Punkcie Obsługi Klienta kolejki rodem z PRL. I 3 stanowiska czynne. Katastrofa! Minimum 4-5 h czekania, żeby oddać sprzęt /co zreszta zrobilam za posrednictwem kuriera, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na wziecie wolnego dnia z pracy, bo muszę oddać dekoder/.Mam 4 znajomych, którzy są/byli pracownikami MM. Sami mowili, ze ta firma to totalny syf i jak najdalej od MM. Odradzam, odradzam I jeszcze raz odradzam.

  • Gosieńka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Masakra

Obsługa niekompetentna, każdy mówi co innego, wprowadzają ludzi w bład. 7 dni temu zawarto ze mną telefonicznie umowę na przedłużenie usług, inny pakiet usług. Chciałam zrezygnować z umowy. Dziś w dziale obsługi , po odstaniu 1,5h w kolejce, pani poinformowała mnie, że zrezygnować mogę do 10 dni od otrzymania umowy pocztą, ponieważ umowy tej dotychczas nie otrzymałam to mam najpierw na nią zaczekać a potem złożyć rezygnację na piśmie. Druga pani z infolini zaś poinformowała mnie, że odstąpienie od umowy zawartej telefonicznie nie przysługuje mi gdyż jest to aneks a nie nowa umowa. Trzecia pani powiedziała, że nie wie jak jest i musze skontaktować się z konsultantką, z która zawierałam umowę....

  • Mo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.2016
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

To ma być obsługa?

Zakończenie umowy czyli wypowiedzenie, nie może być dostarczone mailem, jedynie pocztą... jaka firma nie potrafi odebrać MAILA?! Obsługa w punkcie obsługi Klienta, bo tylko tak można złożyć wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym - 4 GODZINY CZEKANIA W KOLEJCE!!! NIGDY I NIGDZIE NIE SPOTKAŁEM TAK FATALNEJ OBSŁUGI!!! Totalna KOMUNA!!! Po 3 godzinach jedna z osób w kolejce chciała skorzystać z toalety - nie można ponieważ jest tylko dla pracowników! NIGDY NIE SPOTKAŁEM TAK BEZNADZIEJNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA!!!

  • Numer 699 w kolejce... (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 29-02-2016
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Tragedia w punktach obsługi klienta.

Zarówno w punkcie obsługi na osiedlu Żabianka jak i przy ulicy Wendy w Gdyni pomieszczenia i ilość stanowisk nie są dostosowane do ilości interesantów. Skutkiem tego tworzą się kolejki jak w PRL-u. Firma traktuje klientów jak śmieci. Co do usług i ich cen, temat wyczerpano w poprzednich wypowiedziach. Dzisiaj rezygnuję z usług tej firmy.

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Inetrnet w MultiMedia Gdynia

Ostatnio przedłużałem umowę w MultiMedia w pełnym pakiecie jak dotychczas, jednocześnie zwiększyłem przesył danych w internecie na 30MB . Serwisant zainstalował u mnie nowy modem ,lecz jednocześnie w rozdzielni tak obniżył poziom sygnału , że teraz internet u mnie tak zamula jak przy 2MB... ? Serwisant mówił,że teraz tam ma być... - Tak funkcjonuje dzisiaj internet w MultiMedia w Gdyni.

  • Ted. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Nielegalne praktyki w umowie promocyjnej , rozwiązanie umowy

Podpisanie umowy na 24 miesiące w okresie promocyjnym na pakiet ( internet, TV ,telefon) wiąże się z jednoczesnym nie poinformowaniem klienta iż rozwiązania umowy musi nastąpić 3 miesiące przed okresem promocyjnym ( czyli 21 miesiącu). Jeżeli złoży się rozwiązanie umowy w 24 miesiącu , otrzymuje się w prezencie rozwiązanie umowy w dopiero po 3 miesiącach z jednoczesnym wzrostem dwukrotnym rachunków gdyż w tym okresie gdyż nie obowiązuje już promocja. Typowa pułapka na klienta który nie wczyta się w drobny tekst umowy. Mimo iż taka praktyka jest nielegalna (trzymiesięczny okres wypowiedzenia) i zaskarżana wielokrotnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta , dalej chętnie stosowana jest przez MM narażając klientów na straty. Nie jest to jednak jedyna nielegalna praktyka stosowana przez tą firmę , otrzymała już wielokrotnie kary finansowe przez UOKiK za ich stosowanie . O tym można poczytać na necie. Trzeba bardzo uważać na umowę, a na nawet na rozmowę telefoniczną z przedstawicielami bo można wpaść w pułapkę . Posiadam TV i internet od 10 lat z kolejnymi przejęciami między firmami do MM włącznie . Obsługa MM jest nieprofesjonalna. Odradzam całkowicie zawarcie umowy

  • afi (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

TRAGEDIA!!

ludzie omijajcie to firme jak mozecie to co ona oferuje to tragedia internet wieczne problemy wieczorami prawie brak , wieczne problemy z przedluzeniem umowy bledy i nieprawidlowe faktury , gdyby byla tylko inna firmy nigdy bym z niej nie korzystal - odradzam !!!!

  • Radek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03-02-2016
  • Polecam innym: nie

2.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.7

Tydzień bez neta

Witam, korzystam z multimedii od ponad roku, to już bodajże 3-4 przypadek, kiedy przez tydzień nie mam dostępu do neta. Odpowiedź żadna ("Pana wniosek został przekazany..." blablabla, 0 konkretów. średniowiecze, bagna, muł. Tu nie chodzi o to, że jestem maniakiem, ale dorabiam przez neta, a przez nich nie mogę. tracę pieniadzę, ale jak widzę po komentarzach, nie jestem pierwszy. ODRADZAM

  • zawiedziony (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1440-01-01
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Kpina i porażka

Spróbujcie coś załatwić w biurze obsługi... Nie jedna państwowa przychodnia lekarska nie powstydzi się takich kolejek

  • Janek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Multimedia z Oddziałem w Świdnicy oraz kierownictwo w Gdyni

Oddział w Świdnicy oceniam bardzo nagannie jak również bezpośredni nadzór przełożonych z Gdyni.Nie wiem kto nad czym tam panuje.Porażka dlatego zrezygnowałem z ich usług.

  • Gość (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Multimedia to jakaś kpina!

W biurze obsługi klienta w Gdyni czekałam dzisiaj 50 minut, żeby się dowiedzieć że nie ma internetu bo jest jakaś usterka. No jak by tego nie powiedzieli to w życiu bym się nie domyśliła że przez usterkę nie mam internetu. Ich inteligencja powala!

  • GoŚĆ (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24.11.2015
  • Polecam innym: nie

5.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.7

Szczerze polecam

Nie rozumiem dlaczego większość wypowiedzi na forum na temat tej firmy jest negatywnych. Niedawno wynająłem mieszkanie na Grabówku i podpisałem nową umowę na internet 60 mega. Ulotka była w skrzynce więc nie musiałem nawet nigdzie się ruszać, dogadałem się z przedstawicielem (661 028 498 - taki numer był na ulotce) który mi powiedział kiedy i jak wyłączyć te nieszczęsne ukryte usługi, po 3 dniach przyszedł technik, podłączył, płacę równo 41zł i wszystko działa idealnie. Co prawda po wifi prędkość jest trochę niższa (50 mega) ale zawsze po wifi prędkość jest niższa więc mnie to w ogóle nie zaskoczyło. Do teraz nie miałem żadnych przerw w dostawie internetu. Moi koledzy wzięli sobie taki sam internet z największą telewizją za ok 60-70zł i też są bardzo zadowoleni, dlatego jak czytam wypowiedzi niektórych osób, to zastanawiam się czy żyjemy w tej samej rzeczywistości.. Szczerze polecam.

  • Student22 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 5.09.2015
  • Polecam innym: tak

2.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Multimedia - Oferta dla długoterminowego klienta

Płacę 112zł za 20MB internetu - masakra. Kupiliśmy z żoną telewizor, więc chciałem renegocjować umowę do normalnego poziomu i dobrać jakiś pakiet programów telewizyjnych. W UPC zapłaciłbym jakies 79zł za to co chciałem (pakiet internet+tv), w Maxnet około 85zł, znajomi w tym samym budynku za to co chciałem płacą 99zł w Multimedii (ale oni maja dodatkowo wykupiony Canal+HD). Przedstawiciel Multimedii mnie odesłał na infolinię. Dzwonie i po bardzo nieprzyjemnej dyskusji, dowiedziałem się, że musiałbym płacić 160+zł miesięcznego abonamentu, za dołożenie telewizji do mojego rachunku. Okazuje się, że oni mogą tylko dołożyć do abonamentu, a nie zmienić istniejącej umowy. Gdybym był nowym klientem, to bym to samo dostał za połowę ceny. Dla porównania - Play (sieć komórkowa) przy ostatnim przedłużaniu umowy obsługa klienta sama mi powiedziała z jakich funkcji abonamentu nie korzystam, co mi się nie opłaca i obniżyliśmy mój abonament o 30zł/msc. Stanowczo nie polecam Multimedii ze względu na obsługę klienta i politykę firmy.

  • Naytenic (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4 lata (niestety)66
  • Polecam innym: nie