2.1
oceń »

Multimedia Polska SA

adres
81-341 Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9
telefon
0 801-701-801 infolinia  fax:  58 666-03-09
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Najlepsz1 oferta w gdyni

Jestem zadowolona co do ceny i jakości usług,czytelna umowa .To co czytam u poprzedników ktorzy się negatywnie wypowiadają ,nie rozumieją że promocja trwa okreslony czas po tym okresie o ile nie rezygnuje się się z usług ceny wchodzą na stawki cennikowe ale promocje można przedłóżyć na kolejny okres.To zrozumiałe.

  • anna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: tak

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

przy umowie z MULTIMEDIA gdzie mam 80 MGbit/sek mój kolega ma

przy umowie z MULTIMEDIA gdzie mam 80 MGbit/sek a mój kolega ma 60MGbit/sek TUTAJ podaje przykład w grze internetowej mam 400 pingu gdy przy tej predkosci internetu ping powinien być max 40 im wiecej tym gorzej kolega zato z UPC a ma nie wiecej niz 50 pingu PING to przelicznik gra pokazuje z jaką predkąścią dziala nasz internet w danej grze mam nadzieje ze uda mi się zerwać umowe i przejsc do innego lepszego sprzedawcy Dziekuje

  • gracz i twórca filmów na serwis społecznościowy YouTube (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 7 24 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Beznadzieja całkowicie odradzam wszystkim

Stałych klientów traktują jeszcze gorzej niż nowych. Jeśli chce się zerwać umowę będąc wieloletnim abonentem to i tak trzeba płacić 3 miesięczne wypowiedzenie i cieszyć się, jeśli nie zapłacimy dodatkowo 500 zł kary. Ceny za usługi wysokie. Jak byłem w UPC to zrywając umowę nie musiałem płacić żadnej kary ani 3 miesięcy wypowiedzenia więc polecam UPC.

  • wkurzony (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

Obsługa woła o pomstę do nieba!!!

Punkt obsługi w Gdyni to dramat! Nie ma słów, którymi mogłabym wyrazić swoje oburzenie! Czeka się tam 1,5 do dwóch godzin, nie ma przy tym żadnych toalet. Przygotowanych jest 6 stanowisk do obsługi, ale czynne jest jedno, najwyżej dwa. Panie wchodzą, obsłużą jednego klienta i wychodzą na pół godziny. Ludzie się buntują, bo mają dość takiego lekceważenia, tymczasem panie obsługujące stają się wówczas niemiłe. Przełożony jest wyłącznie w poniedziałki pomiędzy godziną 15 a 17.Co robi przez pozostałą część tygodnia? Nie wiadomo! Jeśli ktoś ma skargę musi grzecznie ustawić sie w kolejce w poniedziałek od 15 do 17, w pozostałe dni skargi nie są przyjmowane. Poza tym firma sama w sobie jest tak problemowa, tak robi klientom pod górkę, że nikomu nie polecam. Strzeżcie sie i omijajcie szerokim lukiem. Chyba tylko zgon może uratować człowieka od Multimedii, bo np sprzedaż mieszkania to nie jest wystarczający powód. Nie wyplączecie się z umowy, także uważajcie. A oferta szału nie robi!

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nigdy i nikomu!!! strzeżcie się!

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Badziewie

Jest to moja pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. Rozmawiam z gościem przez telefon i dogaduję się co do oferty. Miałem mieć umowę na 65zł, a rachunki mi przychodzą po prawie 90, bo mam włączone dodatkowe usługi o których nie raczył mnie poinformować. Jakość łącza internetowego - dramatyczna. Muszę po 5 razy resetować połączenie, żeby obejrzeć film przez internet, Samo założenie? Przychodzi do mnie para - babka śmierdzi fajami i ubrana w brudny dres wchodzi jak do siebie nawet nie zaproszona do salonu siada mi w tych zasyfiałych ciuchach na kanapie, gość jeszcze nie zaczął pracować, a już mi się żali że mu się nie chce. Jeżeli chodzi o telewizję? Prosiłem faceta, że chcę mieć pakiet z kanałem nsport żebym mógł oglądać żużel w niedziele, oczywiście tego kanału nie ma w moim pakiecie. Otwarcie mówię, że wracam do cyfrowego polsatu. Drożej, ale mam to co chcę.

  • Bartosz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

W życiu nie podpisujcie u nich umowy na cokolwiek!

Oddział w GDyni to totalne kpiny!!! Kobiety, ktore tam pracuja sa niekompetentne i nie douczone! CELOWOWO wprowadzaja klienta w blad, a potem kazda kryje kazda udajac ze to niemozliwe!!!!!! NAJGORSZA OBSLUGA JAKA W ZYCIU SPOTKALNEM! WSTYD!!! Firma powinna zatrudnic kogos kto zajmie sie skzoleniem personelu i zadba o PR bo poki co potrafia jedynie oszukiwac a uslugi jakie oferuja sa totalnym gownem. Jeszcze raz pozdrawiam Panie z Gdyni, ktore oklamaly mnie i narazily na duze koszty!

  • BYLY Klient (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: OSOBOM KTORE LUBIA BYCV OSZUKIWANE

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

awarie internetu w chyloni

Jestem klientem MM juz kilka lat ale moja umowa się kończy we wrześniu i to będzie koniec "przygód" z tą "firmą". Od prawie tygodnia są spore przerwy w dostawie internetu . Dzwoniąc do BOK jedna śpiewa-"pracujemy nad tym". Pytam tylko jak długo można naprawiać usterkę. Poziom tej firmy jest ... przepraszam oni nie mają poziomu więc szkoda czasu na słuchanie ofert i bajek. Każdy operator lepszy niż MM :-(

  • zeplet (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2015
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Multimedia Gdynia

Multimedia rozsyłają w Gdyni po domach oferty swoich usług ,zamieszczają nr. tel. doradcy 661-297-655 pod który dodzwonić się graniczy z cudem . Natomiast ,gdy uda się już dodzwonić, panie po drugiej stronie telefonu nie wiele mogą nam pomóc informują jedynie, aby udać się do biura klienta,gdzie np: w Gd.Chyloni kolejki długie z perspektywą kilkugodzinnego oczekiwania, zaś na zadawane pytania odpowiadają lakonicznie i szybko odkładają słuchawkę. Numery kontaktowe 345345345 i 244244244 to już totalna kpina z klientów ,muzyka i reklamy ! Dobra rada: - uczcie się pozyskiwać nowych klientów oraz szanujcie tych klientów , z których żyjecie .

  • TAD. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Telewizja

Nie będę sie rozpisywała próbowali mnie naciągnąć obiecali rozszerzenie oferty za tą samą cenę ale się nacięli bo jak na fakturze przyszło, że mam sporo dopłacić to im odtworzyłam nagraną rozmowę z ich pracownikiem. Z przykrością musieli mi uznać zarzuty. Nie przdłużę z nimi umowy.

  • Irka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu nie polecam

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Totalne dno

multimedia zeszły na psy ,swoją ofertę programową mają jak ze smietnika , wszystko prawie strae odgrzewane kotlety , zabrali BBC i NG , a dodali jakieś śmieci za tą sama kasę , już podjąłem decyzję nie przedłużam z nimi umowy , dno i jeszcze raz dno a tak w ogóle to robią sobie co chcą bez konsultacji z nami czyli klientami , buraki i tyle w temacie , koniec z nimi

  • polon (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
5.6

oferta

jest viva polska na kanałach 502-548, mtv polska 503-549, tvp seriale 55-428 to są kanały zdublowane i PO CO ! na naziemnej jest bardzo ciekawy kanał " FUKUS" bardzo ciekawy o wszystkim i BRAK GO W OFERCIE I SZKODA JEST BARDZO INTERESUJĄCY DLA WSZYSTKICH A NIE DLA JEDNOSTEK.

  • jan (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Wielkie dno i 1 metr mułu

Internet do ..........co COMENT wiecznie zgrywanie łącza nie da sie normalńie pracować ,mowię dość i szukam innego dostawcy .

  • Wnerwiony. Gość z Chyloni. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Ostatnie 3lata
  • Polecam innym: nie

Nieuczciwi i naciągacze z Multimedi Polska

Przez 11 lat miałam stałe zlecenie na koncie dla Multimedia za kablówkę, ani dnia nie spóżniłam się z opłatą, tj 42 zł za miesiąc. Przyszedł do mnie ich przedstawiciel i mówi że jak dopłacę 5 zł więcej miesięcznie to będę miała więcej programów. Przeczytałam dokładnie umowę, podpisałam a za miesiąc przyszedł rachunek 75 zł !!! Nie zgodziłam sie to od razu odcieli mi TV i kazali zapłacić za zerwanie umowy 700 zł. Przecież to ONI nie dotrzymali umowy a nie ja !!! Odwoływałam się do Gdyni, pisałam pisma do Wrocławia... Złodzieje, oszuści, naciągacze !!! NIE POLECAM, UWAŻAJCIE NA mULTIMEDIA!!!

  • Kasia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: NIKOMU

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Każdy inny dostawca tylko nie oni!

Słaba jakość usługi a papierów wysyłają tonę!Faktura,druk przelewu,wezwanie do zapłaty,ponaglenie.cała kasa od klienta idzie na wypłatę dla pani z biura obsługi i papier

  • Kasia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2008-2014
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Uczciwe 2 na 6

Oferta dość przystępna cenowo i w miarę elastyczna. Jednak to byłby koniec zalet. Wieczne ścięcia internetu, przerywanie, lagi, odcinanie internetu regularnie, DOSŁOWNIE po 20 razy w ciągu godziny po 30 sekund i to w godzinach szczytu. BARDZO zawodne połączenie, dobre dla niedzielnego przeglądacza stron. Sytuacja z przerywaniem połączenia miała miejsce w Gdyni (również u znajomych w Multimedia) przez kilkanaście dni z rzędu, by ustać na miesiąc i znów wrócić. O oglądaniu filmów online, czy graniu można kompletnie zapomnieć, gdyż nigdy nie mamy pewności, że w tej właśnie godzinie Multimedia znów zacznie notorycznie przerywać dostęp do Internetu - powtarzam, weryfikowałem u znajomych z Gdyni i w identycznym momencie ucinało im połączenie z Internetem. Notoryczne problemy całej ich (przynajmniej Gdyńskiej) infrastruktury dyskwalifikują tego dostawcę w moich oczach i nie mogę się doczekać końca umowy.

  • D (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: dwa lata
  • Polecam innym: nie

5.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.5

Ja jestem zadowolona

Ja jestem zadowolona Jestem klientką MULTIMEDIÓW od kilku miesięcy dostałam bardzo korzystną ofertę i jak na razie nie żałuje. Podpisałam umowę z przedstawicielem o nazwisku Kiełbasa, wszystko mi rozpisał wytłumaczył, kwota rachunku taka na jaką się umawialiśmy, żadnej awarii do tej pory nie miałam wszystko działa jak należy.Na chwilę obecną mogę polecić.

  • Anna (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: Wszystkim

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Profesjonalizm tej firmy nie miesci sie nawet w jakiejkolwiek skali :)

w skrocie... obsluga klienta - firma krzak - doslownie i w przenosni :) jakosc uslug - byc moze dobra czy dostateczna ale co z tego jak abonent traci nerwy czas i zdrowie w nieprofesjonalnych kontaktach z operatorem. oferta - ogolnie ok ale bez szalenstw co w dzisiejszych czasach kiedy trzeba przyciagnac klienta za wszelka cene odbierane jest jako uwstecznianie sie... teraz odrobine szerzej... jestem nowym klientem, jeszcze nie zaczalem korzystac na dobre z uslug tej firmy a juz powstal naprawde bardzo duzy niesmak zarowno w kwestii oferty jaka mi przedstawiono w stosunku do tej ktora moglem jak to sie pozniej okazalo uzyskac jak i w kwestii ogolnej obslugi przez tak zwanych konsultantow zarowno w biurze jak i na infolinii... po podpisaniu umowy okazuje sie ze nieprofesjonalizm w obsludze klienta az poraza... jedni twierdza ze cos jest wlaczone a pozniej okazuje sie ze nie jest innym razem ktos twierdzi ze mozna cos zalatwic w danym momencie pozniej okazuje sie ze trzeba dzwonic ponownie pozniej az do skutku.. ogolnie na nie i to bardzo na nie.. szkoda tylko ze oczekiwania byly tak bardzo pozytywne... :) pozdrawiam wszystkich chcacych cieszyc sie ze wspolpacy z TA firma.. krzak :)

  • don kichot :) (kobieta, do 18 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu o zdrowych zmyslach :)

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Skandal

Witam, co miesiąc regularnie wpłacałem należną kwotę za rachunki i raz pomyliłem się o 4 zł !!! ,,Multimedia" zamiast mi to przenieść na następny miesiąc to wysłała list z KRAJOWEGO REJESTRU DŁUGU skandal i chore.

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Zdecydowanie nie polecam
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Korzystam z kabl.TV,internetu 30 Mb i telefonu

Jestem klientką Multimedia Gdynia od ponad 6 lat,a nie odnotowałam jakichś większych problemów związanych z odbiorem wykupionych usług.Zdarzyło mi się w ciągu tego czasu trafić na niekompetencję ze strony telefonicznej obsługi technicznej. Na szczęście dla firmy i dla mnie pracują tu także ludzie w pełni kompetentni, profesjonalni, pomocni i uprzejmi, jak pan Przemysław Lechniewski, Artur Kocot i Marek Wencel. Właśnie dzięki takim pracownikom obsługi Multimedia jestem zadowoloną klientką i kilkukrotnie przedłużałam tu umowę. Bardzo dziękuję i polecam usługi tej firmy przy Waszym współudziale.

  • Iwona (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Nie polecam

zrywa połączenie, występuje duże opóźnienie. Kupujesz transfer do 30 mb/s a prawie zawsze jest maks 15 mb/s a nierzadko 2 mb/s.

  • Kamil (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie