1.9
oceń »

Multimedia Polska SA

adres
81-341 Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9
telefon
0 801-701-801 infolinia  fax:  58 666-03-09
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

awarie internetu w chyloni

Jestem klientem MM juz kilka lat ale moja umowa się kończy we wrześniu i to będzie koniec "przygód" z tą "firmą". Od prawie tygodnia są spore przerwy w dostawie internetu . Dzwoniąc do BOK jedna śpiewa-"pracujemy nad tym". Pytam tylko jak długo można naprawiać usterkę. Poziom tej firmy jest ... przepraszam oni nie mają poziomu więc szkoda czasu na słuchanie ofert i bajek. Każdy operator lepszy niż MM :-(

  • zeplet (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2015
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Multimedia Gdynia

Multimedia rozsyłają w Gdyni po domach oferty swoich usług ,zamieszczają nr. tel. doradcy 661-297-655 pod który dodzwonić się graniczy z cudem . Natomiast ,gdy uda się już dodzwonić, panie po drugiej stronie telefonu nie wiele mogą nam pomóc informują jedynie, aby udać się do biura klienta,gdzie np: w Gd.Chyloni kolejki długie z perspektywą kilkugodzinnego oczekiwania, zaś na zadawane pytania odpowiadają lakonicznie i szybko odkładają słuchawkę. Numery kontaktowe 345345345 i 244244244 to już totalna kpina z klientów ,muzyka i reklamy ! Dobra rada: - uczcie się pozyskiwać nowych klientów oraz szanujcie tych klientów , z których żyjecie .

  • TAD. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Telewizja

Nie będę sie rozpisywała próbowali mnie naciągnąć obiecali rozszerzenie oferty za tą samą cenę ale się nacięli bo jak na fakturze przyszło, że mam sporo dopłacić to im odtworzyłam nagraną rozmowę z ich pracownikiem. Z przykrością musieli mi uznać zarzuty. Nie przdłużę z nimi umowy.

  • Irka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu nie polecam

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Totalne dno

multimedia zeszły na psy ,swoją ofertę programową mają jak ze smietnika , wszystko prawie strae odgrzewane kotlety , zabrali BBC i NG , a dodali jakieś śmieci za tą sama kasę , już podjąłem decyzję nie przedłużam z nimi umowy , dno i jeszcze raz dno a tak w ogóle to robią sobie co chcą bez konsultacji z nami czyli klientami , buraki i tyle w temacie , koniec z nimi

  • polon (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
5.6

oferta

jest viva polska na kanałach 502-548, mtv polska 503-549, tvp seriale 55-428 to są kanały zdublowane i PO CO ! na naziemnej jest bardzo ciekawy kanał " FUKUS" bardzo ciekawy o wszystkim i BRAK GO W OFERCIE I SZKODA JEST BARDZO INTERESUJĄCY DLA WSZYSTKICH A NIE DLA JEDNOSTEK.

  • jan (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Wielkie dno i 1 metr mułu

Internet do ..........co COMENT wiecznie zgrywanie łącza nie da sie normalńie pracować ,mowię dość i szukam innego dostawcy .

  • Wnerwiony. Gość z Chyloni. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Ostatnie 3lata
  • Polecam innym: nie

Nieuczciwi i naciągacze z Multimedi Polska

Przez 11 lat miałam stałe zlecenie na koncie dla Multimedia za kablówkę, ani dnia nie spóżniłam się z opłatą, tj 42 zł za miesiąc. Przyszedł do mnie ich przedstawiciel i mówi że jak dopłacę 5 zł więcej miesięcznie to będę miała więcej programów. Przeczytałam dokładnie umowę, podpisałam a za miesiąc przyszedł rachunek 75 zł !!! Nie zgodziłam sie to od razu odcieli mi TV i kazali zapłacić za zerwanie umowy 700 zł. Przecież to ONI nie dotrzymali umowy a nie ja !!! Odwoływałam się do Gdyni, pisałam pisma do Wrocławia... Złodzieje, oszuści, naciągacze !!! NIE POLECAM, UWAŻAJCIE NA mULTIMEDIA!!!

  • Kasia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: NIKOMU

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Każdy inny dostawca tylko nie oni!

Słaba jakość usługi a papierów wysyłają tonę!Faktura,druk przelewu,wezwanie do zapłaty,ponaglenie.cała kasa od klienta idzie na wypłatę dla pani z biura obsługi i papier

  • Kasia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2008-2014
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Uczciwe 2 na 6

Oferta dość przystępna cenowo i w miarę elastyczna. Jednak to byłby koniec zalet. Wieczne ścięcia internetu, przerywanie, lagi, odcinanie internetu regularnie, DOSŁOWNIE po 20 razy w ciągu godziny po 30 sekund i to w godzinach szczytu. BARDZO zawodne połączenie, dobre dla niedzielnego przeglądacza stron. Sytuacja z przerywaniem połączenia miała miejsce w Gdyni (również u znajomych w Multimedia) przez kilkanaście dni z rzędu, by ustać na miesiąc i znów wrócić. O oglądaniu filmów online, czy graniu można kompletnie zapomnieć, gdyż nigdy nie mamy pewności, że w tej właśnie godzinie Multimedia znów zacznie notorycznie przerywać dostęp do Internetu - powtarzam, weryfikowałem u znajomych z Gdyni i w identycznym momencie ucinało im połączenie z Internetem. Notoryczne problemy całej ich (przynajmniej Gdyńskiej) infrastruktury dyskwalifikują tego dostawcę w moich oczach i nie mogę się doczekać końca umowy.

  • D (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: dwa lata
  • Polecam innym: nie

5.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.5

Ja jestem zadowolona

Ja jestem zadowolona Jestem klientką MULTIMEDIÓW od kilku miesięcy dostałam bardzo korzystną ofertę i jak na razie nie żałuje. Podpisałam umowę z przedstawicielem o nazwisku Kiełbasa, wszystko mi rozpisał wytłumaczył, kwota rachunku taka na jaką się umawialiśmy, żadnej awarii do tej pory nie miałam wszystko działa jak należy.Na chwilę obecną mogę polecić.

  • Anna (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: Wszystkim

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Profesjonalizm tej firmy nie miesci sie nawet w jakiejkolwiek skali :)

w skrocie... obsluga klienta - firma krzak - doslownie i w przenosni :) jakosc uslug - byc moze dobra czy dostateczna ale co z tego jak abonent traci nerwy czas i zdrowie w nieprofesjonalnych kontaktach z operatorem. oferta - ogolnie ok ale bez szalenstw co w dzisiejszych czasach kiedy trzeba przyciagnac klienta za wszelka cene odbierane jest jako uwstecznianie sie... teraz odrobine szerzej... jestem nowym klientem, jeszcze nie zaczalem korzystac na dobre z uslug tej firmy a juz powstal naprawde bardzo duzy niesmak zarowno w kwestii oferty jaka mi przedstawiono w stosunku do tej ktora moglem jak to sie pozniej okazalo uzyskac jak i w kwestii ogolnej obslugi przez tak zwanych konsultantow zarowno w biurze jak i na infolinii... po podpisaniu umowy okazuje sie ze nieprofesjonalizm w obsludze klienta az poraza... jedni twierdza ze cos jest wlaczone a pozniej okazuje sie ze nie jest innym razem ktos twierdzi ze mozna cos zalatwic w danym momencie pozniej okazuje sie ze trzeba dzwonic ponownie pozniej az do skutku.. ogolnie na nie i to bardzo na nie.. szkoda tylko ze oczekiwania byly tak bardzo pozytywne... :) pozdrawiam wszystkich chcacych cieszyc sie ze wspolpacy z TA firma.. krzak :)

  • don kichot :) (kobieta, do 18 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu o zdrowych zmyslach :)

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Skandal

Witam, co miesiąc regularnie wpłacałem należną kwotę za rachunki i raz pomyliłem się o 4 zł !!! ,,Multimedia" zamiast mi to przenieść na następny miesiąc to wysłała list z KRAJOWEGO REJESTRU DŁUGU skandal i chore.

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Zdecydowanie nie polecam
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Korzystam z kabl.TV,internetu 30 Mb i telefonu

Jestem klientką Multimedia Gdynia od ponad 6 lat,a nie odnotowałam jakichś większych problemów związanych z odbiorem wykupionych usług.Zdarzyło mi się w ciągu tego czasu trafić na niekompetencję ze strony telefonicznej obsługi technicznej. Na szczęście dla firmy i dla mnie pracują tu także ludzie w pełni kompetentni, profesjonalni, pomocni i uprzejmi, jak pan Przemysław Lechniewski, Artur Kocot i Marek Wencel. Właśnie dzięki takim pracownikom obsługi Multimedia jestem zadowoloną klientką i kilkukrotnie przedłużałam tu umowę. Bardzo dziękuję i polecam usługi tej firmy przy Waszym współudziale.

  • Iwona (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Nie polecam

zrywa połączenie, występuje duże opóźnienie. Kupujesz transfer do 30 mb/s a prawie zawsze jest maks 15 mb/s a nierzadko 2 mb/s.

  • Kamil (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

opłaty

Opłaty opłacam systematycznie,ale zawsze mam wezwanie do zapłaty.Dług rośnie.Wyjaśnienia przez telefon- wyjaśniłem i dalej to samo.Płacę tyle co trzeba.Telewizja działa .Bałagan i tyle .Pozostaje mi jedno wizyta w dziale obsługi,ale czy to naprawi mój problem?Spróbuję.

  • Adam Kuczkowski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Tragedia internet i telewizja.

Korzystam z usługi od 6 miesięcy. Z netem sa wieczne problemy a w ostatnim czasie nawet telewizja nawala. Internet często przerywa i to nie ważne czy jest dzień czy noc, czasem całkowicie zanika a czasem transfer spada do wartości uniemożliwiających pracę. Telewizja w ostatnich czasach była parę razy w ogóle niedostępna a ostatnio są cały czas kwadraty ( takie jakby piksele) i dźwięk zanika. Usługi dodatkowe takie jak telewizja internetowa też często jest niedostępna. Pomoc techniczna do bani, z reguły słyszę odpowiedź, że to przejściowe problemy. Jedynie cena jest bardzo atrakcyjna, płacę jakieś 70 % ceny podobnej usługi UPC, ale tam jednak dużo lepiej to działało. Rozumiem, że niższa cena może przekładać się na niższej jakości usługę, ale tego nie da się w wielu chwilach oglądać a z netu korzystać. Dodam, że technicy przy montażu uważali, że paramenty linii są rewelacyjne (mieszkam w Gdyni, dzielnica Wielki Kack). Teraz tylko przemęczyć do końca umowy i szukać innych opcji. Pozdrawiam Arek

  • Arek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Żenada

W kwestii telewizji nie będę się wypowiadał bo to nie ten temat ale internet to już przesada. Korzystam z łącza 60 mb. Co prawda szybkie ale mimo to żaden test nie pokazał nigdy więcej niż 30. Ciągłe tłumaczenia, że to zależy od ilości użytkowników itp. Skoro umowa jest na 60-kę to taka powinna być bez względu na wszystko. Codziennie, przeważnie w godzinach wieczornych zrywa sygnał, potrzebny jest restart modemu inaczej nie ruszy. W telefonicznym BOK ciągle ta sama odpowiedź - u nas wszystko działa bez zarzutu chociaż mojemu znajomemu raz się ktoś wygadał, że to niby z powodu konserwacji są zerwania sygnału. Mi tej informacji nie chcieli potwierdzić. Jeśli chodzi o działanie biura obsługi to już jest przesada, żeby cokolwiek załatwić trzeba się uzbroić w cierpliwość i zarezerwować minimum 2 godziny. Przy najbliższej okazji dziękuję tej firmie za współpracę. Proponuję się zastanowić nim ktoś podpisze z nimi umowę, moje zdanie jest na NIE

  • oksyw (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 2008
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Przedmowcy juz wszystko powiedzieli, TRAGEDIA

zapomnij o nocnym necie, oni wychodza z zalozenia ze w nocy nikt nie powinien siedziec wiec ok 12-1 baaaardzo czesto wylaczany jest net na cala noc... Kpina jak ...

  • ces (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Internet

Nie da się nic robić jest taki moment gdy internet wyłącza się w jednym momencie na około 10-15 minut .

  • Krzysztof (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22-02-2014
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Internetowy koszmar

od 15 grudzina 2013, wydzwaniam do nich na BOK i "wypraszam" o interwencję w sprawie netu...Ciągłe zrywanie, prędkowść nie ta. Router - wymieniny, Kabel ze skrzynki do mieszkania - wymieniony, remont mieszkania -(żeby schować kabel) zrobiony, modem po 4-tej wizycie technika wymieniony, net bezpośrednio na kablu - to samo!zapisaem już 3 kartki zeszytu nazwisk konsuktantów i "obietnic". 6 lutego zadzwoniono do mnie, że wgrano nowe oprogramowowanie, może będzie lepiej... - nie jest. Net 60 -ka, a chodzi jak by miał 1 i dalej zrywa. Nie polecam.

  • Wiktor z Gdyni (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od listopada
  • Polecam innym: nie