2.2
31 ocen

Multimedia Polska SA

adres
81-341 Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9
telefon
0 801-701-801 infolinia  fax:  58 666-03-09
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Internet

Notoryczny brak dostępu do internetu, sytuacja wciąż powtarzająca się.

  • pero358 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05.07.2016
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Ocena obsługi kablówki i internetu

Obsługa w biurze w Stargardzie jak i w Biurze na infolinii nie zasługuje nawet na ocenę 1, jest mniej niż ZERO. Mój NR KLIENTA: 0057335, proszę zajrzeć w moją kartotekę od stycznia ile razy pracownicy popełnili błędy, ile razy ja musiałam jeździć do biura wyjaśniać albo dzwonić to się w głowie nie mieści. Z koncem stycznia wyłączono mi internet zamiast z koncem marca, bo w biurze obsługa żle wpisała datę. Musiałam interweniować i podłączono mi ponownie, ale wymieniono toner na inny, bo na starym monter nie mógł podłączyć, spisał protokół z numerami, że jeden zabiera drugi zostawia. Oczywiście znowu nie zostało odnotowane zdanie sprzętu, tylko wystawiono mi fakturę na 240 zł. Po wielu interwencjach, pisania wyjaśnień została zrobiona korekta. W lutym z Biura Obsługi zadzwoniła Pani i przekonała mnie, żebym nie rezygnowała z usług państwa. Ze względu na moją przeprowadzkę uzgodniliśmy zmianę umowy i przeniesienie usługi na nowy adres. Na 4.05.2016 umówiona byłam na podłączenie nowej usługi, ale monterowi nik nie zgłosił, więc musiałam interweniować, Od maja mam płacić 53 zł a faktura przyszła na 66 zł. opłaciłam 53zł 30.05 a widnieje że jest nie zapłacone a obiecano przysłać korektę

  • Wanda 57335 nr klienta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Kpina i totalna porażka

Po 4 latach zrezygnowałam z MM. Nieustanny brak internetu, nikt oczywiscie nigdy nie potrafił wyjaśnić, dlaczego tak sie dzieje. Abonament drogi, rachunki wyższe niż powinny być, jak sie okazało potem, mialam właczone jakieś dodatkowe opcje, o których przedstawiciel nie raczył nie poinformować. W Punkcie Obsługi Klienta kolejki rodem z PRL. I 3 stanowiska czynne. Katastrofa! Minimum 4-5 h czekania, żeby oddać sprzęt /co zreszta zrobilam za posrednictwem kuriera, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na wziecie wolnego dnia z pracy, bo muszę oddać dekoder/.Mam 4 znajomych, którzy są/byli pracownikami MM. Sami mowili, ze ta firma to totalny syf i jak najdalej od MM. Odradzam, odradzam I jeszcze raz odradzam.

  • Gosieńka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Masakra

Obsługa niekompetentna, każdy mówi co innego, wprowadzają ludzi w bład. 7 dni temu zawarto ze mną telefonicznie umowę na przedłużenie usług, inny pakiet usług. Chciałam zrezygnować z umowy. Dziś w dziale obsługi , po odstaniu 1,5h w kolejce, pani poinformowała mnie, że zrezygnować mogę do 10 dni od otrzymania umowy pocztą, ponieważ umowy tej dotychczas nie otrzymałam to mam najpierw na nią zaczekać a potem złożyć rezygnację na piśmie. Druga pani z infolini zaś poinformowała mnie, że odstąpienie od umowy zawartej telefonicznie nie przysługuje mi gdyż jest to aneks a nie nowa umowa. Trzecia pani powiedziała, że nie wie jak jest i musze skontaktować się z konsultantką, z która zawierałam umowę....

  • Mo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.2016
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

To ma być obsługa?

Zakończenie umowy czyli wypowiedzenie, nie może być dostarczone mailem, jedynie pocztą... jaka firma nie potrafi odebrać MAILA?! Obsługa w punkcie obsługi Klienta, bo tylko tak można złożyć wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym - 4 GODZINY CZEKANIA W KOLEJCE!!! NIGDY I NIGDZIE NIE SPOTKAŁEM TAK FATALNEJ OBSŁUGI!!! Totalna KOMUNA!!! Po 3 godzinach jedna z osób w kolejce chciała skorzystać z toalety - nie można ponieważ jest tylko dla pracowników! NIGDY NIE SPOTKAŁEM TAK BEZNADZIEJNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA!!!

  • Numer 699 w kolejce... (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 29-02-2016
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Tragedia w punktach obsługi klienta.

Zarówno w punkcie obsługi na osiedlu Żabianka jak i przy ulicy Wendy w Gdyni pomieszczenia i ilość stanowisk nie są dostosowane do ilości interesantów. Skutkiem tego tworzą się kolejki jak w PRL-u. Firma traktuje klientów jak śmieci. Co do usług i ich cen, temat wyczerpano w poprzednich wypowiedziach. Dzisiaj rezygnuję z usług tej firmy.

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Inetrnet w MultiMedia Gdynia

Ostatnio przedłużałem umowę w MultiMedia w pełnym pakiecie jak dotychczas, jednocześnie zwiększyłem przesył danych w internecie na 30MB . Serwisant zainstalował u mnie nowy modem ,lecz jednocześnie w rozdzielni tak obniżył poziom sygnału , że teraz internet u mnie tak zamula jak przy 2MB... ? Serwisant mówił,że teraz tam ma być... - Tak funkcjonuje dzisiaj internet w MultiMedia w Gdyni.

  • Ted. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Nielegalne praktyki w umowie promocyjnej , rozwiązanie umowy

Podpisanie umowy na 24 miesiące w okresie promocyjnym na pakiet ( internet, TV ,telefon) wiąże się z jednoczesnym nie poinformowaniem klienta iż rozwiązania umowy musi nastąpić 3 miesiące przed okresem promocyjnym ( czyli 21 miesiącu). Jeżeli złoży się rozwiązanie umowy w 24 miesiącu , otrzymuje się w prezencie rozwiązanie umowy w dopiero po 3 miesiącach z jednoczesnym wzrostem dwukrotnym rachunków gdyż w tym okresie gdyż nie obowiązuje już promocja. Typowa pułapka na klienta który nie wczyta się w drobny tekst umowy. Mimo iż taka praktyka jest nielegalna (trzymiesięczny okres wypowiedzenia) i zaskarżana wielokrotnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta , dalej chętnie stosowana jest przez MM narażając klientów na straty. Nie jest to jednak jedyna nielegalna praktyka stosowana przez tą firmę , otrzymała już wielokrotnie kary finansowe przez UOKiK za ich stosowanie . O tym można poczytać na necie. Trzeba bardzo uważać na umowę, a na nawet na rozmowę telefoniczną z przedstawicielami bo można wpaść w pułapkę . Posiadam TV i internet od 10 lat z kolejnymi przejęciami między firmami do MM włącznie . Obsługa MM jest nieprofesjonalna. Odradzam całkowicie zawarcie umowy

  • afi (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

TRAGEDIA!!

ludzie omijajcie to firme jak mozecie to co ona oferuje to tragedia internet wieczne problemy wieczorami prawie brak , wieczne problemy z przedluzeniem umowy bledy i nieprawidlowe faktury , gdyby byla tylko inna firmy nigdy bym z niej nie korzystal - odradzam !!!!

  • Radek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03-02-2016
  • Polecam innym: nie

2.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.7

Tydzień bez neta

Witam, korzystam z multimedii od ponad roku, to już bodajże 3-4 przypadek, kiedy przez tydzień nie mam dostępu do neta. Odpowiedź żadna ("Pana wniosek został przekazany..." blablabla, 0 konkretów. średniowiecze, bagna, muł. Tu nie chodzi o to, że jestem maniakiem, ale dorabiam przez neta, a przez nich nie mogę. tracę pieniadzę, ale jak widzę po komentarzach, nie jestem pierwszy. ODRADZAM

  • zawiedziony (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1440-01-01
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Kpina i porażka

Spróbujcie coś załatwić w biurze obsługi... Nie jedna państwowa przychodnia lekarska nie powstydzi się takich kolejek

  • Janek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Multimedia z Oddziałem w Świdnicy oraz kierownictwo w Gdyni

Oddział w Świdnicy oceniam bardzo nagannie jak również bezpośredni nadzór przełożonych z Gdyni.Nie wiem kto nad czym tam panuje.Porażka dlatego zrezygnowałem z ich usług.

  • Gość (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Multimedia to jakaś kpina!

W biurze obsługi klienta w Gdyni czekałam dzisiaj 50 minut, żeby się dowiedzieć że nie ma internetu bo jest jakaś usterka. No jak by tego nie powiedzieli to w życiu bym się nie domyśliła że przez usterkę nie mam internetu. Ich inteligencja powala!

  • GoŚĆ (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24.11.2015
  • Polecam innym: nie

5.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.7

Szczerze polecam

Nie rozumiem dlaczego większość wypowiedzi na forum na temat tej firmy jest negatywnych. Niedawno wynająłem mieszkanie na Grabówku i podpisałem nową umowę na internet 60 mega. Ulotka była w skrzynce więc nie musiałem nawet nigdzie się ruszać, dogadałem się z przedstawicielem (661 028 498 - taki numer był na ulotce) który mi powiedział kiedy i jak wyłączyć te nieszczęsne ukryte usługi, po 3 dniach przyszedł technik, podłączył, płacę równo 41zł i wszystko działa idealnie. Co prawda po wifi prędkość jest trochę niższa (50 mega) ale zawsze po wifi prędkość jest niższa więc mnie to w ogóle nie zaskoczyło. Do teraz nie miałem żadnych przerw w dostawie internetu. Moi koledzy wzięli sobie taki sam internet z największą telewizją za ok 60-70zł i też są bardzo zadowoleni, dlatego jak czytam wypowiedzi niektórych osób, to zastanawiam się czy żyjemy w tej samej rzeczywistości.. Szczerze polecam.

  • Student22 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 5.09.2015
  • Polecam innym: tak

2.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Multimedia - Oferta dla długoterminowego klienta

Płacę 112zł za 20MB internetu - masakra. Kupiliśmy z żoną telewizor, więc chciałem renegocjować umowę do normalnego poziomu i dobrać jakiś pakiet programów telewizyjnych. W UPC zapłaciłbym jakies 79zł za to co chciałem (pakiet internet+tv), w Maxnet około 85zł, znajomi w tym samym budynku za to co chciałem płacą 99zł w Multimedii (ale oni maja dodatkowo wykupiony Canal+HD). Przedstawiciel Multimedii mnie odesłał na infolinię. Dzwonie i po bardzo nieprzyjemnej dyskusji, dowiedziałem się, że musiałbym płacić 160+zł miesięcznego abonamentu, za dołożenie telewizji do mojego rachunku. Okazuje się, że oni mogą tylko dołożyć do abonamentu, a nie zmienić istniejącej umowy. Gdybym był nowym klientem, to bym to samo dostał za połowę ceny. Dla porównania - Play (sieć komórkowa) przy ostatnim przedłużaniu umowy obsługa klienta sama mi powiedziała z jakich funkcji abonamentu nie korzystam, co mi się nie opłaca i obniżyliśmy mój abonament o 30zł/msc. Stanowczo nie polecam Multimedii ze względu na obsługę klienta i politykę firmy.

  • Naytenic (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4 lata (niestety)66
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Najlepsz1 oferta w gdyni

Jestem zadowolona co do ceny i jakości usług,czytelna umowa .To co czytam u poprzedników ktorzy się negatywnie wypowiadają ,nie rozumieją że promocja trwa okreslony czas po tym okresie o ile nie rezygnuje się się z usług ceny wchodzą na stawki cennikowe ale promocje można przedłóżyć na kolejny okres.To zrozumiałe.

  • anna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: tak

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

przy umowie z MULTIMEDIA gdzie mam 80 MGbit/sek mój kolega ma

przy umowie z MULTIMEDIA gdzie mam 80 MGbit/sek a mój kolega ma 60MGbit/sek TUTAJ podaje przykład w grze internetowej mam 400 pingu gdy przy tej predkosci internetu ping powinien być max 40 im wiecej tym gorzej kolega zato z UPC a ma nie wiecej niz 50 pingu PING to przelicznik gra pokazuje z jaką predkąścią dziala nasz internet w danej grze mam nadzieje ze uda mi się zerwać umowe i przejsc do innego lepszego sprzedawcy Dziekuje

  • gracz i twórca filmów na serwis społecznościowy YouTube (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 7 24 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Beznadzieja całkowicie odradzam wszystkim

Stałych klientów traktują jeszcze gorzej niż nowych. Jeśli chce się zerwać umowę będąc wieloletnim abonentem to i tak trzeba płacić 3 miesięczne wypowiedzenie i cieszyć się, jeśli nie zapłacimy dodatkowo 500 zł kary. Ceny za usługi wysokie. Jak byłem w UPC to zrywając umowę nie musiałem płacić żadnej kary ani 3 miesięcy wypowiedzenia więc polecam UPC.

  • wkurzony (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

Obsługa woła o pomstę do nieba!!!

Punkt obsługi w Gdyni to dramat! Nie ma słów, którymi mogłabym wyrazić swoje oburzenie! Czeka się tam 1,5 do dwóch godzin, nie ma przy tym żadnych toalet. Przygotowanych jest 6 stanowisk do obsługi, ale czynne jest jedno, najwyżej dwa. Panie wchodzą, obsłużą jednego klienta i wychodzą na pół godziny. Ludzie się buntują, bo mają dość takiego lekceważenia, tymczasem panie obsługujące stają się wówczas niemiłe. Przełożony jest wyłącznie w poniedziałki pomiędzy godziną 15 a 17.Co robi przez pozostałą część tygodnia? Nie wiadomo! Jeśli ktoś ma skargę musi grzecznie ustawić sie w kolejce w poniedziałek od 15 do 17, w pozostałe dni skargi nie są przyjmowane. Poza tym firma sama w sobie jest tak problemowa, tak robi klientom pod górkę, że nikomu nie polecam. Strzeżcie sie i omijajcie szerokim lukiem. Chyba tylko zgon może uratować człowieka od Multimedii, bo np sprzedaż mieszkania to nie jest wystarczający powód. Nie wyplączecie się z umowy, także uważajcie. A oferta szału nie robi!

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nigdy i nikomu!!! strzeżcie się!

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Badziewie

Jest to moja pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. Rozmawiam z gościem przez telefon i dogaduję się co do oferty. Miałem mieć umowę na 65zł, a rachunki mi przychodzą po prawie 90, bo mam włączone dodatkowe usługi o których nie raczył mnie poinformować. Jakość łącza internetowego - dramatyczna. Muszę po 5 razy resetować połączenie, żeby obejrzeć film przez internet, Samo założenie? Przychodzi do mnie para - babka śmierdzi fajami i ubrana w brudny dres wchodzi jak do siebie nawet nie zaproszona do salonu siada mi w tych zasyfiałych ciuchach na kanapie, gość jeszcze nie zaczął pracować, a już mi się żali że mu się nie chce. Jeżeli chodzi o telewizję? Prosiłem faceta, że chcę mieć pakiet z kanałem nsport żebym mógł oglądać żużel w niedziele, oczywiście tego kanału nie ma w moim pakiecie. Otwarcie mówię, że wracam do cyfrowego polsatu. Drożej, ale mam to co chcę.

  • Bartosz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2014
  • Polecam innym: nie