2.2
33 oceny

Multimedia Polska SA

adres
81-341 Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9
telefon
0 801-701-801 infolinia  fax:  58 666-03-09
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Nielegalne praktyki w umowie promocyjnej , rozwiązanie umowy

Podpisanie umowy na 24 miesiące w okresie promocyjnym na pakiet ( internet, TV ,telefon) wiąże się z jednoczesnym nie poinformowaniem klienta iż rozwiązania umowy musi nastąpić 3 miesiące przed okresem promocyjnym ( czyli 21 miesiącu). Jeżeli złoży się rozwiązanie umowy w 24 miesiącu , otrzymuje się w prezencie rozwiązanie umowy w dopiero po 3 miesiącach z jednoczesnym wzrostem dwukrotnym rachunków gdyż w tym okresie gdyż nie obowiązuje już promocja. Typowa pułapka na klienta który nie wczyta się w drobny tekst umowy. Mimo iż taka praktyka jest nielegalna (trzymiesięczny okres wypowiedzenia) i zaskarżana wielokrotnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta , dalej chętnie stosowana jest przez MM narażając klientów na straty. Nie jest to jednak jedyna nielegalna praktyka stosowana przez tą firmę , otrzymała już wielokrotnie kary finansowe przez UOKiK za ich stosowanie . O tym można poczytać na necie. Trzeba bardzo uważać na umowę, a na nawet na rozmowę telefoniczną z przedstawicielami bo można wpaść w pułapkę . Posiadam TV i internet od 10 lat z kolejnymi przejęciami między firmami do MM włącznie . Obsługa MM jest nieprofesjonalna. Odradzam całkowicie zawarcie umowy

  • afi (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

TRAGEDIA!!

ludzie omijajcie to firme jak mozecie to co ona oferuje to tragedia internet wieczne problemy wieczorami prawie brak , wieczne problemy z przedluzeniem umowy bledy i nieprawidlowe faktury , gdyby byla tylko inna firmy nigdy bym z niej nie korzystal - odradzam !!!!

  • Radek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03-02-2016
  • Polecam innym: nie

2.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.7

Tydzień bez neta

Witam, korzystam z multimedii od ponad roku, to już bodajże 3-4 przypadek, kiedy przez tydzień nie mam dostępu do neta. Odpowiedź żadna ("Pana wniosek został przekazany..." blablabla, 0 konkretów. średniowiecze, bagna, muł. Tu nie chodzi o to, że jestem maniakiem, ale dorabiam przez neta, a przez nich nie mogę. tracę pieniadzę, ale jak widzę po komentarzach, nie jestem pierwszy. ODRADZAM

  • zawiedziony (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1440-01-01
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Kpina i porażka

Spróbujcie coś załatwić w biurze obsługi... Nie jedna państwowa przychodnia lekarska nie powstydzi się takich kolejek

  • Janek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Multimedia z Oddziałem w Świdnicy oraz kierownictwo w Gdyni

Oddział w Świdnicy oceniam bardzo nagannie jak również bezpośredni nadzór przełożonych z Gdyni.Nie wiem kto nad czym tam panuje.Porażka dlatego zrezygnowałem z ich usług.

  • Gość (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Multimedia to jakaś kpina!

W biurze obsługi klienta w Gdyni czekałam dzisiaj 50 minut, żeby się dowiedzieć że nie ma internetu bo jest jakaś usterka. No jak by tego nie powiedzieli to w życiu bym się nie domyśliła że przez usterkę nie mam internetu. Ich inteligencja powala!

  • GoŚĆ (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24.11.2015
  • Polecam innym: nie

5.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.7

Szczerze polecam

Nie rozumiem dlaczego większość wypowiedzi na forum na temat tej firmy jest negatywnych. Niedawno wynająłem mieszkanie na Grabówku i podpisałem nową umowę na internet 60 mega. Ulotka była w skrzynce więc nie musiałem nawet nigdzie się ruszać, dogadałem się z przedstawicielem (661 028 498 - taki numer był na ulotce) który mi powiedział kiedy i jak wyłączyć te nieszczęsne ukryte usługi, po 3 dniach przyszedł technik, podłączył, płacę równo 41zł i wszystko działa idealnie. Co prawda po wifi prędkość jest trochę niższa (50 mega) ale zawsze po wifi prędkość jest niższa więc mnie to w ogóle nie zaskoczyło. Do teraz nie miałem żadnych przerw w dostawie internetu. Moi koledzy wzięli sobie taki sam internet z największą telewizją za ok 60-70zł i też są bardzo zadowoleni, dlatego jak czytam wypowiedzi niektórych osób, to zastanawiam się czy żyjemy w tej samej rzeczywistości.. Szczerze polecam.

  • Student22 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 5.09.2015
  • Polecam innym: tak

2.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Multimedia - Oferta dla długoterminowego klienta

Płacę 112zł za 20MB internetu - masakra. Kupiliśmy z żoną telewizor, więc chciałem renegocjować umowę do normalnego poziomu i dobrać jakiś pakiet programów telewizyjnych. W UPC zapłaciłbym jakies 79zł za to co chciałem (pakiet internet+tv), w Maxnet około 85zł, znajomi w tym samym budynku za to co chciałem płacą 99zł w Multimedii (ale oni maja dodatkowo wykupiony Canal+HD). Przedstawiciel Multimedii mnie odesłał na infolinię. Dzwonie i po bardzo nieprzyjemnej dyskusji, dowiedziałem się, że musiałbym płacić 160+zł miesięcznego abonamentu, za dołożenie telewizji do mojego rachunku. Okazuje się, że oni mogą tylko dołożyć do abonamentu, a nie zmienić istniejącej umowy. Gdybym był nowym klientem, to bym to samo dostał za połowę ceny. Dla porównania - Play (sieć komórkowa) przy ostatnim przedłużaniu umowy obsługa klienta sama mi powiedziała z jakich funkcji abonamentu nie korzystam, co mi się nie opłaca i obniżyliśmy mój abonament o 30zł/msc. Stanowczo nie polecam Multimedii ze względu na obsługę klienta i politykę firmy.

  • Naytenic (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4 lata (niestety)66
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Najlepsz1 oferta w gdyni

Jestem zadowolona co do ceny i jakości usług,czytelna umowa .To co czytam u poprzedników ktorzy się negatywnie wypowiadają ,nie rozumieją że promocja trwa okreslony czas po tym okresie o ile nie rezygnuje się się z usług ceny wchodzą na stawki cennikowe ale promocje można przedłóżyć na kolejny okres.To zrozumiałe.

  • anna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: tak

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

przy umowie z MULTIMEDIA gdzie mam 80 MGbit/sek mój kolega ma

przy umowie z MULTIMEDIA gdzie mam 80 MGbit/sek a mój kolega ma 60MGbit/sek TUTAJ podaje przykład w grze internetowej mam 400 pingu gdy przy tej predkosci internetu ping powinien być max 40 im wiecej tym gorzej kolega zato z UPC a ma nie wiecej niz 50 pingu PING to przelicznik gra pokazuje z jaką predkąścią dziala nasz internet w danej grze mam nadzieje ze uda mi się zerwać umowe i przejsc do innego lepszego sprzedawcy Dziekuje

  • gracz i twórca filmów na serwis społecznościowy YouTube (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 7 24 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Beznadzieja całkowicie odradzam wszystkim

Stałych klientów traktują jeszcze gorzej niż nowych. Jeśli chce się zerwać umowę będąc wieloletnim abonentem to i tak trzeba płacić 3 miesięczne wypowiedzenie i cieszyć się, jeśli nie zapłacimy dodatkowo 500 zł kary. Ceny za usługi wysokie. Jak byłem w UPC to zrywając umowę nie musiałem płacić żadnej kary ani 3 miesięcy wypowiedzenia więc polecam UPC.

  • wkurzony (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

Obsługa woła o pomstę do nieba!!!

Punkt obsługi w Gdyni to dramat! Nie ma słów, którymi mogłabym wyrazić swoje oburzenie! Czeka się tam 1,5 do dwóch godzin, nie ma przy tym żadnych toalet. Przygotowanych jest 6 stanowisk do obsługi, ale czynne jest jedno, najwyżej dwa. Panie wchodzą, obsłużą jednego klienta i wychodzą na pół godziny. Ludzie się buntują, bo mają dość takiego lekceważenia, tymczasem panie obsługujące stają się wówczas niemiłe. Przełożony jest wyłącznie w poniedziałki pomiędzy godziną 15 a 17.Co robi przez pozostałą część tygodnia? Nie wiadomo! Jeśli ktoś ma skargę musi grzecznie ustawić sie w kolejce w poniedziałek od 15 do 17, w pozostałe dni skargi nie są przyjmowane. Poza tym firma sama w sobie jest tak problemowa, tak robi klientom pod górkę, że nikomu nie polecam. Strzeżcie sie i omijajcie szerokim lukiem. Chyba tylko zgon może uratować człowieka od Multimedii, bo np sprzedaż mieszkania to nie jest wystarczający powód. Nie wyplączecie się z umowy, także uważajcie. A oferta szału nie robi!

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nigdy i nikomu!!! strzeżcie się!

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Badziewie

Jest to moja pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. Rozmawiam z gościem przez telefon i dogaduję się co do oferty. Miałem mieć umowę na 65zł, a rachunki mi przychodzą po prawie 90, bo mam włączone dodatkowe usługi o których nie raczył mnie poinformować. Jakość łącza internetowego - dramatyczna. Muszę po 5 razy resetować połączenie, żeby obejrzeć film przez internet, Samo założenie? Przychodzi do mnie para - babka śmierdzi fajami i ubrana w brudny dres wchodzi jak do siebie nawet nie zaproszona do salonu siada mi w tych zasyfiałych ciuchach na kanapie, gość jeszcze nie zaczął pracować, a już mi się żali że mu się nie chce. Jeżeli chodzi o telewizję? Prosiłem faceta, że chcę mieć pakiet z kanałem nsport żebym mógł oglądać żużel w niedziele, oczywiście tego kanału nie ma w moim pakiecie. Otwarcie mówię, że wracam do cyfrowego polsatu. Drożej, ale mam to co chcę.

  • Bartosz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

W życiu nie podpisujcie u nich umowy na cokolwiek!

Oddział w GDyni to totalne kpiny!!! Kobiety, ktore tam pracuja sa niekompetentne i nie douczone! CELOWOWO wprowadzaja klienta w blad, a potem kazda kryje kazda udajac ze to niemozliwe!!!!!! NAJGORSZA OBSLUGA JAKA W ZYCIU SPOTKALNEM! WSTYD!!! Firma powinna zatrudnic kogos kto zajmie sie skzoleniem personelu i zadba o PR bo poki co potrafia jedynie oszukiwac a uslugi jakie oferuja sa totalnym gownem. Jeszcze raz pozdrawiam Panie z Gdyni, ktore oklamaly mnie i narazily na duze koszty!

  • BYLY Klient (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: OSOBOM KTORE LUBIA BYCV OSZUKIWANE

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

awarie internetu w chyloni

Jestem klientem MM juz kilka lat ale moja umowa się kończy we wrześniu i to będzie koniec "przygód" z tą "firmą". Od prawie tygodnia są spore przerwy w dostawie internetu . Dzwoniąc do BOK jedna śpiewa-"pracujemy nad tym". Pytam tylko jak długo można naprawiać usterkę. Poziom tej firmy jest ... przepraszam oni nie mają poziomu więc szkoda czasu na słuchanie ofert i bajek. Każdy operator lepszy niż MM :-(

  • zeplet (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2015
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Multimedia Gdynia

Multimedia rozsyłają w Gdyni po domach oferty swoich usług ,zamieszczają nr. tel. doradcy 661-297-655 pod który dodzwonić się graniczy z cudem . Natomiast ,gdy uda się już dodzwonić, panie po drugiej stronie telefonu nie wiele mogą nam pomóc informują jedynie, aby udać się do biura klienta,gdzie np: w Gd.Chyloni kolejki długie z perspektywą kilkugodzinnego oczekiwania, zaś na zadawane pytania odpowiadają lakonicznie i szybko odkładają słuchawkę. Numery kontaktowe 345345345 i 244244244 to już totalna kpina z klientów ,muzyka i reklamy ! Dobra rada: - uczcie się pozyskiwać nowych klientów oraz szanujcie tych klientów , z których żyjecie .

  • TAD. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Telewizja

Nie będę sie rozpisywała próbowali mnie naciągnąć obiecali rozszerzenie oferty za tą samą cenę ale się nacięli bo jak na fakturze przyszło, że mam sporo dopłacić to im odtworzyłam nagraną rozmowę z ich pracownikiem. Z przykrością musieli mi uznać zarzuty. Nie przdłużę z nimi umowy.

  • Irka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu nie polecam

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Totalne dno

multimedia zeszły na psy ,swoją ofertę programową mają jak ze smietnika , wszystko prawie strae odgrzewane kotlety , zabrali BBC i NG , a dodali jakieś śmieci za tą sama kasę , już podjąłem decyzję nie przedłużam z nimi umowy , dno i jeszcze raz dno a tak w ogóle to robią sobie co chcą bez konsultacji z nami czyli klientami , buraki i tyle w temacie , koniec z nimi

  • polon (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
5.6

oferta

jest viva polska na kanałach 502-548, mtv polska 503-549, tvp seriale 55-428 to są kanały zdublowane i PO CO ! na naziemnej jest bardzo ciekawy kanał " FUKUS" bardzo ciekawy o wszystkim i BRAK GO W OFERCIE I SZKODA JEST BARDZO INTERESUJĄCY DLA WSZYSTKICH A NIE DLA JEDNOSTEK.

  • jan (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Wielkie dno i 1 metr mułu

Internet do ..........co COMENT wiecznie zgrywanie łącza nie da sie normalńie pracować ,mowię dość i szukam innego dostawcy .

  • Wnerwiony. Gość z Chyloni. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Ostatnie 3lata
  • Polecam innym: nie