1.9
32 oceny

Multimedia Polska SA

adres
81-341 Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9
telefon
0 801-701-801 infolinia  fax:  58 666-03-09
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (19) »

Opinie + dodaj ocenę


2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Obsługa w BOK w C.H.Chylonia

Facet z zarostem ok 30-ki Brak słów... Osoba wszędzie doszukująca się problemów, jest tam chyba tylko po to by wkurzać klientów, jak ktoś ma ochotę na déjà vu do czasów PRL to polecam, zupełne zaprzeczenie tego co można spotkać w innych firmach. Gratuluję UPC przejęcia takich pracowników.

  • mający nadzieję że w UPC będzie lepiej (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.01.17
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

nie polecam. non stop brak internetu i brak kompetentnych osob do jego naprawy

place za pakiet telewizja internet telefon. zasiegu non stop prawie nie ma . jesli chodzi o naprawe łącze sie s=z sekretarka ktora jest automatyczny pan i mowi to samo. zadnej pomocy, zeby cos naprawic trzeba jezdzic do siedziby multimedii, tracic czas , prosic o naprawe czegos za co sie placi i nie dziala. w koncu jak laskawie przyjezdza Pan, mowi zeby wziac informatyka bo on nic z tym nie zrobi bo nie jest pewnien czy to ich wina czy moze nie................ multimedia zdecydowanie idzie na ilosc a nie jakosc. ja osobiscie w najblizszym czasie zmieniam dostawce internetu. i jeszcze raz szczerze nie polecam.

  • ola. (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10 lat
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

MULTIMEDIA schodzą na psy

od czterech dni proszę o usunięcie usterki internetu, - brak łączności z siecią. wykonałam sześć telefonów do konsultantów. Jeden z Panów konsultantów zlokalizował mnie w Gdańsku, adres mają w komputerze nr klienta. Od tego samego konsultanta dowiedziałam się, iż linia jest ok. i muszę sama naprawić awarię!!! SKANDAL. Nie ukrywam, kolejni konsultanci : Pan Łukasz Rakowiecki i Pan Michał Gunera, próbowali mi pomóc, ale ten ostatni, Pan Michał, stwierdził, iż łącze należy do ŁĄCZPOLU, i tylko jeden technik serwisuje tą sieć. RACHUNKI PŁACĘ DO MULTIMEDIA!!! Pan Michał nie był w stanie określić kiedy zostanie usunięta awaria. Najlepsza była Pani konsultantka, która totalnie mnie zbyła. Jestem osobą przebojową i kreatywną, a więc przypomniałam sobie, iż swego czasu przy zakładaniu internetu otrzymałam nr telefonu do serwisantów, z którego skorzystałam. Pan Mateusz Skrzypkowski, do którego się dodzwoniłam załatwił moją sprawę w przeciągu 5 min. Dziś przyjechał serwisant, który stwierdził uszkodzenie przekaznika w skrzynce zbiorczej. Gdyby w tej firmie pracowali bardziej kompetentni ludzie, to nasze rachunki byłyby o wiele niższe.

  • NIEZADOWOLONA I WŚCIEKŁA (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 29 .08. - 01.09.
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Słaba jakość usługi TV kablowej

Z niecierpliwością czekam na wypowiedzenie omowy abonamentu TV. Poziom doprowadzenia sygnału ogranicza istotne możliwości nowoczesnych telewizorów. Kazali mi dowiedzieć się u Samsunga dlaczego nie mogę nagrywać na dysk zewnętrzny lub dlaczego nie mam podglądu innego programu lub dlaczego nie mogę zatrzymać odtwarzanego programu i wiele innych. Awaryjność - pikselowanie, konieczność wielokrotnego konfigurowania w celu uzyskania dostępu do nieoczekiwanie niedostępnych programów np. wczoraj nie miałem dostępu do ale kino hd i kilku innych stacji w HD. Już nie dzwonię do Biura Obsługi bo bardzo grzecznie nie powiedzą nic istotnego w sprawie koniecznych inwestycji. Według mnie multimedia osiągnęły stan nasycenia dochodami od skołowanych Klientów.

  • WW (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

....

Pierwszy raz w życiu piszę gdziekolwiek, jakąkolwiek opinię, ale poziom tej firmy, ich praktyki wobec klienta i moja z góry przegrana wobec nich pozycja sprawia, że postanowiłam chociaż tutaj napisać, co o nich myślę, może ktoś wstrzyma się przed ofertą tej firmy.(...) Celowo lub przez niekompetencje pracowników wprowadzają w błąd, co naraża na dodatkowe koszty klientów. rozważam wstąpienie na drogę sądową, ale czy warto dla 150 zł. Z drugiej strony to AŻ 150 zł(...)

  • aga (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Porażka i nikomu nie polecam tego dostawcy usług

Kontakt z infolinią to jedna wielka pomyłka, osoby niekompetentne, nauczone regułek z kartki,jedyne co potrafią powiedzieć " z ich poziomu to niemożliwe" a jak możliwe przecież to poziom poniżej dna!!! Telefonicznie przedłużyłem umowę i to mój błąd, którego już więcej nie popełnię nie podpiszę z nimi już żadnej umowy. I każdej osobie, która to będzie chciała zrobić odradzę.

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Brak internetu

Notoryczny brak internetu oraz sygnału w tel stacjonarnym. Doprowadza mnie to do szału ciagłe dzwonienie do multimedii i zglaszanie usterek. Trzy nowe routery i 5 kabli zakupionych z myślą ze to nasza wina. Ale na nic to. Ciągłe zrywanie sygnału internetowego zmusza nas do przejścia do upc lub innej konkurencji.

  • Avi (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Długoletni
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Internet

Notoryczny brak dostępu do internetu, sytuacja wciąż powtarzająca się.

  • pero358 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05.07.2016
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Ocena obsługi kablówki i internetu

Obsługa w biurze w Stargardzie jak i w Biurze na infolinii nie zasługuje nawet na ocenę 1, jest mniej niż ZERO. Mój NR KLIENTA: 0057335, proszę zajrzeć w moją kartotekę od stycznia ile razy pracownicy popełnili błędy, ile razy ja musiałam jeździć do biura wyjaśniać albo dzwonić to się w głowie nie mieści. Z koncem stycznia wyłączono mi internet zamiast z koncem marca, bo w biurze obsługa żle wpisała datę. Musiałam interweniować i podłączono mi ponownie, ale wymieniono toner na inny, bo na starym monter nie mógł podłączyć, spisał protokół z numerami, że jeden zabiera drugi zostawia. Oczywiście znowu nie zostało odnotowane zdanie sprzętu, tylko wystawiono mi fakturę na 240 zł. Po wielu interwencjach, pisania wyjaśnień została zrobiona korekta. W lutym z Biura Obsługi zadzwoniła Pani i przekonała mnie, żebym nie rezygnowała z usług państwa. Ze względu na moją przeprowadzkę uzgodniliśmy zmianę umowy i przeniesienie usługi na nowy adres. Na 4.05.2016 umówiona byłam na podłączenie nowej usługi, ale monterowi nik nie zgłosił, więc musiałam interweniować, Od maja mam płacić 53 zł a faktura przyszła na 66 zł. opłaciłam 53zł 30.05 a widnieje że jest nie zapłacone a obiecano przysłać korektę

  • Wanda 57335 nr klienta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Kpina i totalna porażka

Po 4 latach zrezygnowałam z MM. Nieustanny brak internetu, nikt oczywiscie nigdy nie potrafił wyjaśnić, dlaczego tak sie dzieje. Abonament drogi, rachunki wyższe niż powinny być, jak sie okazało potem, mialam właczone jakieś dodatkowe opcje, o których przedstawiciel nie raczył nie poinformować. W Punkcie Obsługi Klienta kolejki rodem z PRL. I 3 stanowiska czynne. Katastrofa! Minimum 4-5 h czekania, żeby oddać sprzęt /co zreszta zrobilam za posrednictwem kuriera, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na wziecie wolnego dnia z pracy, bo muszę oddać dekoder/.Mam 4 znajomych, którzy są/byli pracownikami MM. Sami mowili, ze ta firma to totalny syf i jak najdalej od MM. Odradzam, odradzam I jeszcze raz odradzam.

  • Gosieńka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Masakra

Obsługa niekompetentna, każdy mówi co innego, wprowadzają ludzi w bład. 7 dni temu zawarto ze mną telefonicznie umowę na przedłużenie usług, inny pakiet usług. Chciałam zrezygnować z umowy. Dziś w dziale obsługi , po odstaniu 1,5h w kolejce, pani poinformowała mnie, że zrezygnować mogę do 10 dni od otrzymania umowy pocztą, ponieważ umowy tej dotychczas nie otrzymałam to mam najpierw na nią zaczekać a potem złożyć rezygnację na piśmie. Druga pani z infolini zaś poinformowała mnie, że odstąpienie od umowy zawartej telefonicznie nie przysługuje mi gdyż jest to aneks a nie nowa umowa. Trzecia pani powiedziała, że nie wie jak jest i musze skontaktować się z konsultantką, z która zawierałam umowę....

  • Mo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.2016
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

To ma być obsługa?

Zakończenie umowy czyli wypowiedzenie, nie może być dostarczone mailem, jedynie pocztą... jaka firma nie potrafi odebrać MAILA?! Obsługa w punkcie obsługi Klienta, bo tylko tak można złożyć wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym - 4 GODZINY CZEKANIA W KOLEJCE!!! NIGDY I NIGDZIE NIE SPOTKAŁEM TAK FATALNEJ OBSŁUGI!!! Totalna KOMUNA!!! Po 3 godzinach jedna z osób w kolejce chciała skorzystać z toalety - nie można ponieważ jest tylko dla pracowników! NIGDY NIE SPOTKAŁEM TAK BEZNADZIEJNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA!!!

  • Numer 699 w kolejce... (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 29-02-2016
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Tragedia w punktach obsługi klienta.

Zarówno w punkcie obsługi na osiedlu Żabianka jak i przy ulicy Wendy w Gdyni pomieszczenia i ilość stanowisk nie są dostosowane do ilości interesantów. Skutkiem tego tworzą się kolejki jak w PRL-u. Firma traktuje klientów jak śmieci. Co do usług i ich cen, temat wyczerpano w poprzednich wypowiedziach. Dzisiaj rezygnuję z usług tej firmy.

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Inetrnet w MultiMedia Gdynia

Ostatnio przedłużałem umowę w MultiMedia w pełnym pakiecie jak dotychczas, jednocześnie zwiększyłem przesył danych w internecie na 30MB . Serwisant zainstalował u mnie nowy modem ,lecz jednocześnie w rozdzielni tak obniżył poziom sygnału , że teraz internet u mnie tak zamula jak przy 2MB... ? Serwisant mówił,że teraz tam ma być... - Tak funkcjonuje dzisiaj internet w MultiMedia w Gdyni.

  • Ted. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Nielegalne praktyki w umowie promocyjnej , rozwiązanie umowy

Podpisanie umowy na 24 miesiące w okresie promocyjnym na pakiet ( internet, TV ,telefon) wiąże się z jednoczesnym nie poinformowaniem klienta iż rozwiązania umowy musi nastąpić 3 miesiące przed okresem promocyjnym ( czyli 21 miesiącu). Jeżeli złoży się rozwiązanie umowy w 24 miesiącu , otrzymuje się w prezencie rozwiązanie umowy w dopiero po 3 miesiącach z jednoczesnym wzrostem dwukrotnym rachunków gdyż w tym okresie gdyż nie obowiązuje już promocja. Typowa pułapka na klienta który nie wczyta się w drobny tekst umowy. Mimo iż taka praktyka jest nielegalna (trzymiesięczny okres wypowiedzenia) i zaskarżana wielokrotnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta , dalej chętnie stosowana jest przez MM narażając klientów na straty. Nie jest to jednak jedyna nielegalna praktyka stosowana przez tą firmę , otrzymała już wielokrotnie kary finansowe przez UOKiK za ich stosowanie . O tym można poczytać na necie. Trzeba bardzo uważać na umowę, a na nawet na rozmowę telefoniczną z przedstawicielami bo można wpaść w pułapkę . Posiadam TV i internet od 10 lat z kolejnymi przejęciami między firmami do MM włącznie . Obsługa MM jest nieprofesjonalna. Odradzam całkowicie zawarcie umowy

  • afi (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

TRAGEDIA!!

ludzie omijajcie to firme jak mozecie to co ona oferuje to tragedia internet wieczne problemy wieczorami prawie brak , wieczne problemy z przedluzeniem umowy bledy i nieprawidlowe faktury , gdyby byla tylko inna firmy nigdy bym z niej nie korzystal - odradzam !!!!

  • Radek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03-02-2016
  • Polecam innym: nie

2.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.7

Tydzień bez neta

Witam, korzystam z multimedii od ponad roku, to już bodajże 3-4 przypadek, kiedy przez tydzień nie mam dostępu do neta. Odpowiedź żadna ("Pana wniosek został przekazany..." blablabla, 0 konkretów. średniowiecze, bagna, muł. Tu nie chodzi o to, że jestem maniakiem, ale dorabiam przez neta, a przez nich nie mogę. tracę pieniadzę, ale jak widzę po komentarzach, nie jestem pierwszy. ODRADZAM

  • zawiedziony (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1440-01-01
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Kpina i porażka

Spróbujcie coś załatwić w biurze obsługi... Nie jedna państwowa przychodnia lekarska nie powstydzi się takich kolejek

  • Janek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Multimedia z Oddziałem w Świdnicy oraz kierownictwo w Gdyni

Oddział w Świdnicy oceniam bardzo nagannie jak również bezpośredni nadzór przełożonych z Gdyni.Nie wiem kto nad czym tam panuje.Porażka dlatego zrezygnowałem z ich usług.

  • Gość (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Multimedia to jakaś kpina!

W biurze obsługi klienta w Gdyni czekałam dzisiaj 50 minut, żeby się dowiedzieć że nie ma internetu bo jest jakaś usterka. No jak by tego nie powiedzieli to w życiu bym się nie domyśliła że przez usterkę nie mam internetu. Ich inteligencja powala!

  • GoŚĆ (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24.11.2015
  • Polecam innym: nie