Oceny (220)

Bert
  

Polecam omijać. Przy podpisywaniu umowy wszystko ładnie, do czasu przyjścia instalatora. Sprzęt z antykwariatu, robota na sztukę. Wypadające końcówki i problemy z dostawą telewizji i internetu. Tłumaczenie braku tv kablowej i internetu przez zakłócające nadajniki w pobliżu to jakaś bajka dla dzieci. Prośba o instalatora od roku i nic. Jak już szanowny Pan instalator był umówiony między 11ą a 13ą to zwyczajnie zanotował że nikogo nie było w domu a ja jak pajac od 8ej do 16ej na księcia czekałem.

Telewizja kablowa

1.0
ela
  

Zrezygnowałam z usług Multimediów z powodu nie lojalności tej firmy. Nie dostawałam rzetelnych informacji co spowodowało naliczanie dodatkowych opłat ( nie zostałam poinformowana o zakończeniu promocji). Przy wypowiadaniu umowy, oraz przy zdawaniu dekoderów nikt nie powiedział że zostały nie dopłaty. Nie dostałam również w tej kwestii żadnej informacji drogą listową, emailową bądź smową. Skończyło się straszeniem windykatorem. W rozmowie telefonicznej również nie dowiedziałam się skąd dokładnie powstałe nie dopłaty. O ile do jakości sprzedawanych usług nie mam żadnych zastrzeżeń, o tyle obsługa osób zatrudnionych w Multimediach ( Gdańsk , ul. Gospody) oraz osoby pracującej na infolinii pozostawia wiele, wiele do życzenia. Rozmowę zakończyłam życząc panu żeby darł się tak na żonę, jak drze się na mnie. To jakaś pomyłka!!! Chciałam prostego wyjaśnienia skąd ta nie dopłata, nie mam zamiaru nikogo oszukiwać, a zostałam okrzyczana jak małe dziecko. Po firmie o takim zasięgu usług można spodziewać się że zatrudniają osoby przeszkolone w kontaktach z osobami które było nie było, ale płacą na ich pensje.

Telewizja kablowa

1.2
Monika klient któremu niedotrzymali pelnej umowy!!!!
Termin usługi: wrzesień 2018

ludzie nie nabierajcie sie przy podpisywaniu lub przedłuźaniu umowy z multimedia .do dziś zbywaja mnie krecą i kłamią a oferty ktora obiecali do dziś nie dostałam mimo usilnych kontaktow telefonicznych na infolini pracuja sami kłamcy którzy cały czas oszukuja i zbywaja klienta.ludzie piszcie na nich do rzecznika praw numer znajdziecie w internecie .ja bede pisala skarge na nich do rzecznika jesli nie odniosa sie do mojego pisma ktore im wysłałam o dotrzymanie umowy ktorej nie dotrzmali przy podpisywaniu nowej umowy.juz nigdy wiecej nie uczciwych operatorów sieci !!!!!!!!!!!! nie polecam multimedi jak najdalej od takich nielojalnych firm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Telemaniak
  

1, 5 godz w kolejce żeby usłyszeć - ale ja nie rozumiem po co Pan do nas przyjechał.

Telewizja kablowa

1.7
Gdynia-karwiny
  

Nawet nie potrafia sie normalnie rozstac z dlugoletnim klientem,-zaklocaja obraz w okresie wypowiedzenia,-naklejajac na obraz swoje glupoty

Telewizja kablowa

1.0
august
  

Jestem właśnie po rozmowie telefonicznej z operatorem Multimedia i muszę się podzielić swoją opinią. Jestem bardzo długo w tej firmie i przechodzimy obecnie na tv cyfrową ,co zobowiązuje nas do podpisania nowej umowy. Otrzymałem propozycję z pakietami do przemyślenia. Dzisiaj sprawdzam te same oferty, pakiety w internecie i cóż za zdziwienie kiedy tu pakiet SuperBox kosztuje 1127zł (miesiąc gratis+23m-ce x 49zł), a w „nagrodę” za korzystanie z usług Multimedia niemal od samego początku powstania firmy- długo (posiadam też tu internet) muszę przepłacić 337 zł(24X61zł=1464). Dzwoniąc do konsultanta w większym skrócie otrzymałem odpowiedz, że jest to propozycja dla nowych klientów, a starsi.... powinni rozwiązać umowę, po to by za trzy miesiące skorzystać z tej propozycji- dziecinada i fajne udogodnienie. Nie było żadnej propozycji kompromisu np: 2 miesiące gratis= 100żł. Więc chcę bardzo podziękować dyrekcji, doradcy za takie podejście do sprawy. To się bardzo często powtarza. Nie należy się za bardzo przywiązywać do „swoich” operatorów, bo to tylko nam się wydaje, że jesteśmy ważni. Chociaż z drugiej strony są nas miliony. Pozdrawiam.

karol
Termin usługi: luty 2018

Po 3 latach już mam dosyć tego dostawcy. Naprawdę nie polecam. Kręcą i mącą ludziom w głowach tak aby ci zgłupieli i najchętniej dali sobie spokój z czymkolwiek. Świadczone usługi tragedia.

mnk
Termin usługi: luty 2018

Jakiś czas temu przeprowadziłem się do miejsca, gdzie jedyną możliwością podłączenia internetu była multimedia. Praktycznie raz dziennie, albo i więcej, router się restartuje, po czym dość długo nawiązuje połączenie. Wieczorami, jeśli ktoś lubi relaksować się przy gierkach, częste lagi oraz packet losty, nieraz nie do zniesienia. Ping w granicach 200ms. Infolinia legenda. Podczas kolejnych etapów naciskania przycisków, pytania w stylu "czy ta dioda się świeci ?", po czym kolejne "a ta dioda pod tamtą diodą się świeci ?". Po 30m i przejściu testu IQ dla ameby umysłowej zostajemy poinformowani, że wszyscy konsultanci są zajęci. Niestety mam wrażenie, że jest dużo więcej osób niż pozwala na to infrastruktura sieci, przez co jest się skazanym na takie a nie inne działanie. Nie polecam.

Dostawcy internetu

2.7
Klient
Termin usługi: styczeń 2018

Internet fatalny przerwy w dostawie to standart dzisiaj od rana nie ma i telewizji i internetu w biurze obsługi tylko automat nawija że usunięcie awarii do godz. 12:00 lub 14:00 . Paranoja

Dostawcy internetu

2.2
bg
Termin usługi: styczeń 2018

Najniższa jakość internetu. Kilkugodzinne przerwy w internecie to standard. Najdłużej nie było internetu prawie tydzień. Obsługa klienta chamska i nie potrafi podać informacji o przybliżonym czasie awarii. Dodatkowo po każdym wyłączaniu prądu muszę dzwonić do działu technicznego, w celu ręcznego włączaniu internetu. Jedyną zaleta jest w miarę niska cena.

Dostawcy internetu

1.3
Olek
Termin usługi: grudzień 2017

Częste awarie,od miesiące przynajmniej raz dziennie przerywa Internet na około 30 min. Serwis był wysyłany podobno już 3 razy jednak nic nie naprawili. Od 4 dni brak Internetu, serwisant zamiast naprawić zadzwonił po godzinach ze wszystko powinno być wporzadku jednak tak nie jest. Brak słów nie polecam

Dostawcy internetu

1.0
Monika
  

Odradzam Multimedie a w szczególności podpisywanie umowy o energie. Podpisałam z nimi umowę na 24 miesiące i przez cały okres był zawsze jakiś problem. Albo faktura nie przyszła, albo mieli opóźnienia co cię później wiązało z większym kosztem miesięcznym. Okres umowy się kończy, więc zdecydowałam się na wypowiedzenie umowy. Ku mojemu rozczarowaniu okazało się, że w systemie mają umowę, która niby była podpisana na 48 miesięcy. Ale mam przed sobą umowę zawartą na 24 m-ce. Bałagan mają straszny. Żenada!!!! Pozostaje mi teraz rzecznik praw konsumenta. Bo tak tego nie zostawię!!!

Telewizja kablowa

1.5
Olek
Termin usługi: październik 2017

Czeste awarie,slaba oferta.No i naciagneiety zostalem na jakiegos Emila/antyvirusa.Nie polecam.W moim regionie nie ma konkurancji i to jest problem.Czekam cierpliwie na moment kiedy bede mogl pożegnać sie z nimi.

Artur
Termin usługi: wrzesień 2017

Dzięki złożeniu wypowiedzenia usług rok temu udało się "dostać" na pożegnanie internet za przytomną cenę. Ale rok się skończył i multipanienki zaczęły wydzwaniać i w kółko to samo. A ja nie chcę "promocji" dzięki której będę więcej płacić. Słuchają, obiecują i dzwonią ponownie z tym samym. Można pójść do biura obsługi - ale kolejki lepsze niż w NFZ. Więc pozostaje wysyłanie pocztą kolejnego wypowiedzenia - jest to jedyny sposób "dialogu" z Multimedią, który wszystkim gorąco polecam. A numery z których dzwonią - na czarną listę aby był spokój.

Dostawcy internetu

3.2
dsfdsf
Termin usługi: sierpień 2017

Internet działa świetnie, da się oglądać filmyw 4k, ale do czasu; raz na miesiąc, może rzadziej, zdarza mu się bezwarunkowo zawiesić, po czym samoczynnie naprawić w przeciągu paru godzin - można wybaczyć. Ogół polecam, internet b szybki

Dostawcy internetu

5.0
Michał
  

Nie polecam. Dzwonią, obiecują, nie dotrzymują słowa. Ani przepraszam, ani zwrotu pieniędzy za usługi, których od czerwca nie potrafią mi włączyć (za które regularnie płacę). Umawiają się na telefon na konkretny termin, muszę być w domu, nie dzwonią - standardowe zagranie tej firmy.

Telewizja kablowa

1.0
Kuba
Termin usługi: sierpień 2017

Jak masz awarię to zapomnij że się gdziekolwiek dodzwonisz, jeśli kilkakrotnie cię nie rozłączy i po 30 min w końcu dojdziesz do opcji połączenia z konsulatantem to będziesz czekał ok 20 min żeby się znim połączyć i będziesz szczęsliwy jęsli po 15minutach cie zwyczajnie nie rozłączy, takiej farsy to nigdzie nie widziałem, i tylko z tego powodu rezygnuję z ich usług.

Michał
  

Bardzo marna jakość usług. Od prawie 2 m-cy nie mogę się doprosić o poprawne włączenie pakietów TV. Kontakt z biurem obsługi beznadziejny.

Telewizja kablowa

1.2
strzegomianin
  

Najgorszy przedstawiciel handlowy wdolnoslaskim oddziale to pani Alicja Kowalik omijac z daleka bo puzniej same problemy.

Telewizja kablowa

1.2
Klient
Termin usługi: luty 2017

Posiadam i nich Internet 60Mbps, oraz cyfrówkę. Ja nie narzekam. Fakt, że nieraz dodzwonić się do nich jest ciężko, ponieważ katarynka nawija jak porąbana, ale jak tylko się uda, to jest okej. Po instalacji usługi był tylko jeden problem, że zainstalowany modem był w standardzie docsis 2, a nie 3, jednak tego samego dnia przyjechał monter i wymienił na cisco epc3010, gdzie podłączyłem go pod router. Fakt, że zdarzyła się już awaria całego miasta (przynajmniej tak mi powiedziano), która uziemiła mnie na ok. 4 godziny, ale jak każdy ma jakieś awarie. Prędkość oscyluje na poziomie 55 - 64 Mbps, także jestem zadowolony. odradzam brać modemy z funkcją WiFi (kolega ma i działa tragicznie), także tylko zwykły modem kablowy i router, który będzie w stanie obsłużyć prędkość wykupionego łącza. Z telewizją nie mam żadnego problemu. raz były piksele na TV, ale odkręcenie przewodu antenowego i ponowne jego wkręcenie usunęło usterkę. Czytając niektóre opinie można się pośmiać. Wnioskować można, że niektórzy używają usług bez podstawowego myślenia. A zamiast marudzić sprawdzić, czy na przewodzie pod modemem zrywa.

Dostawcy internetu

4.2