Oceny (220)

Wajdelota
Termin usługi: 2017

Jestem bardzo nie zadowolony zarówno z usług tej firmy jak i współpracy (kontaktu) z tą firmą. Ponadto wysokie ceny, a internet potrafi zrywać połączenie!!! Ciężko się do nich dodzwonić i cokolwiek załatwić porządnie przez infolinie :(

Dostawcy internetu

1.0
czarodziej
Termin usługi: 12 z 24 miesiecy

Do oceny zmusila mnie lekcewazaca infolinia klienta... Uwagi "Pana sekretarki" prowadza do tego, ze cokolwiek by sie nie wcisnelo i tak nie polaczymy sie z konsultantem. najlepsze jest to, ze KARZA wyslac wyniki testu z ich wlasnej platformy testowej opartej na... FLASHU... do tego uruchamiajacego sie bezposrednio w przegladarce... szkoda gadac, tym bardziej, ze net osiaga wartosci zblizone do reklamowanych naprawde bardzo razadko, co niestety ujeli w umowie (kazdy dostawca netu to robi ale oni wykorzystuja to baaardzo czesto). dzis np. nie dalo sie nic zrobic (mecz bayern-real - tylko w C+:))

Dostawcy internetu

3.3
Anonim
  

Osoba która była podłączyć u mnie w dniu dzisiejszym internet z telewizja był ironiczny i bezczelny. W mkmencie gdy mówił "ze idzie do skrynki na dol" widziałam przez okno jak na dole palił papierosy i gadał z kimś przez 15 minut. Sytuacja powtórzyła się dwa razy po czym ostatecznie wrócił do mieszkania i powiedział ze kabel główny jest zniszczony i on nic nie zrobi. Po czym po prostu wyszedł. Skandal.

Telewizja kablowa

1.8
użytkownik
Termin usługi: 19.02.2013

Szok że ta firma jeszcze istnieje na rynku to cud. Obsługa totalna porażka.Telefoniczne zalatweinie sprawy graniczy z cudem. Własciciel firmy nic z tego sobie nie robi,pewnie konkurencja śpi widząc takie neidociągnięcia w tej firmie. Rezygmnuje z uslug tej firmy i nie polecam innym.

Dostawcy internetu

2.2
mający nadzieję że w UPC będzie lepiej
Termin usługi: 16.01.17

Facet z zarostem ok 30-ki Brak słów... Osoba wszędzie doszukująca się problemów, jest tam chyba tylko po to by wkurzać klientów, jak ktoś ma ochotę na déjà vu do czasów PRL to polecam, zupełne zaprzeczenie tego co można spotkać w innych firmach. Gratuluję UPC przejęcia takich pracowników.

Dostawcy internetu

2.3
ola.
Termin usługi: 10 lat

place za pakiet telewizja internet telefon. zasiegu non stop prawie nie ma . jesli chodzi o naprawe łącze sie s=z sekretarka ktora jest automatyczny pan i mowi to samo. zadnej pomocy, zeby cos naprawic trzeba jezdzic do siedziby multimedii, tracic czas , prosic o naprawe czegos za co sie placi i nie dziala. w koncu jak laskawie przyjezdza Pan, mowi zeby wziac informatyka bo on nic z tym nie zrobi bo nie jest pewnien czy to ich wina czy moze nie................ multimedia zdecydowanie idzie na ilosc a nie jakosc. ja osobiscie w najblizszym czasie zmieniam dostawce internetu. i jeszcze raz szczerze nie polecam.

Dostawcy internetu

2.5
NIEZADOWOLONA I WŚCIEKŁA
Termin usługi: 29 .08. - 01.09.

od czterech dni proszę o usunięcie usterki internetu, - brak łączności z siecią. wykonałam sześć telefonów do konsultantów. Jeden z Panów konsultantów zlokalizował mnie w Gdańsku, adres mają w komputerze nr klienta. Od tego samego konsultanta dowiedziałam się, iż linia jest ok. i muszę sama naprawić awarię!!! SKANDAL. Nie ukrywam, kolejni konsultanci : Pan Łukasz Rakowiecki i Pan Michał Gunera, próbowali mi pomóc, ale ten ostatni, Pan Michał, stwierdził, iż łącze należy do ŁĄCZPOLU, i tylko jeden technik serwisuje tą sieć. RACHUNKI PŁACĘ DO MULTIMEDIA!!! Pan Michał nie był w stanie określić kiedy zostanie usunięta awaria. Najlepsza była Pani konsultantka, która totalnie mnie zbyła. Jestem osobą przebojową i kreatywną, a więc przypomniałam sobie, iż swego czasu przy zakładaniu internetu otrzymałam nr telefonu do serwisantów, z którego skorzystałam. Pan Mateusz Skrzypkowski, do którego się dodzwoniłam załatwił moją sprawę w przeciągu 5 min. Dziś przyjechał serwisant, który stwierdził uszkodzenie przekaznika w skrzynce zbiorczej. Gdyby w tej firmie pracowali bardziej kompetentni ludzie, to nasze rachunki byłyby o wiele niższe.

Dostawcy internetu

1.7
WW
  

Z niecierpliwością czekam na wypowiedzenie omowy abonamentu TV. Poziom doprowadzenia sygnału ogranicza istotne możliwości nowoczesnych telewizorów. Kazali mi dowiedzieć się u Samsunga dlaczego nie mogę nagrywać na dysk zewnętrzny lub dlaczego nie mam podglądu innego programu lub dlaczego nie mogę zatrzymać odtwarzanego programu i wiele innych. Awaryjność - pikselowanie, konieczność wielokrotnego konfigurowania w celu uzyskania dostępu do nieoczekiwanie niedostępnych programów np. wczoraj nie miałem dostępu do ale kino hd i kilku innych stacji w HD. Już nie dzwonię do Biura Obsługi bo bardzo grzecznie nie powiedzą nic istotnego w sprawie koniecznych inwestycji. Według mnie multimedia osiągnęły stan nasycenia dochodami od skołowanych Klientów.

Telewizja kablowa

1.5
aga
Termin usługi: 2015

Pierwszy raz w życiu piszę gdziekolwiek, jakąkolwiek opinię, ale poziom tej firmy, ich praktyki wobec klienta i moja z góry przegrana wobec nich pozycja sprawia, że postanowiłam chociaż tutaj napisać, co o nich myślę, może ktoś wstrzyma się przed ofertą tej firmy.(...) Celowo lub przez niekompetencje pracowników wprowadzają w błąd, co naraża na dodatkowe koszty klientów. rozważam wstąpienie na drogę sądową, ale czy warto dla 150 zł. Z drugiej strony to AŻ 150 zł(...)

Dostawcy internetu

1.0
Piotr
  

Kontakt z infolinią to jedna wielka pomyłka, osoby niekompetentne, nauczone regułek z kartki,jedyne co potrafią powiedzieć " z ich poziomu to niemożliwe" a jak możliwe przecież to poziom poniżej dna!!! Telefonicznie przedłużyłem umowę i to mój błąd, którego już więcej nie popełnię nie podpiszę z nimi już żadnej umowy. I każdej osobie, która to będzie chciała zrobić odradzę.

Telewizja kablowa

1.0
Avi
Termin usługi: Długoletni

Notoryczny brak internetu oraz sygnału w tel stacjonarnym. Doprowadza mnie to do szału ciagłe dzwonienie do multimedii i zglaszanie usterek. Trzy nowe routery i 5 kabli zakupionych z myślą ze to nasza wina. Ale na nic to. Ciągłe zrywanie sygnału internetowego zmusza nas do przejścia do upc lub innej konkurencji.

Dostawcy internetu

1.8
pero358
Termin usługi: 05.07.2016

Notoryczny brak dostępu do internetu, sytuacja wciąż powtarzająca się.

Dostawcy internetu

2.0
Wanda 57335 nr klienta
  

Obsługa w biurze w Stargardzie jak i w Biurze na infolinii nie zasługuje nawet na ocenę 1, jest mniej niż ZERO. Mój NR KLIENTA: 0057335, proszę zajrzeć w moją kartotekę od stycznia ile razy pracownicy popełnili błędy, ile razy ja musiałam jeździć do biura wyjaśniać albo dzwonić to się w głowie nie mieści. Z koncem stycznia wyłączono mi internet zamiast z koncem marca, bo w biurze obsługa żle wpisała datę. Musiałam interweniować i podłączono mi ponownie, ale wymieniono toner na inny, bo na starym monter nie mógł podłączyć, spisał protokół z numerami, że jeden zabiera drugi zostawia. Oczywiście znowu nie zostało odnotowane zdanie sprzętu, tylko wystawiono mi fakturę na 240 zł. Po wielu interwencjach, pisania wyjaśnień została zrobiona korekta. W lutym z Biura Obsługi zadzwoniła Pani i przekonała mnie, żebym nie rezygnowała z usług państwa. Ze względu na moją przeprowadzkę uzgodniliśmy zmianę umowy i przeniesienie usługi na nowy adres. Na 4.05.2016 umówiona byłam na podłączenie nowej usługi, ale monterowi nik nie zgłosił, więc musiałam interweniować, Od maja mam płacić 53 zł a faktura przyszła na 66 zł. opłaciłam 53zł 30.05 a widnieje że jest nie zapłacone a obiecano przysłać korektę

Telewizja kablowa

2.5
Gosieńka
  

Po 4 latach zrezygnowałam z MM. Nieustanny brak internetu, nikt oczywiscie nigdy nie potrafił wyjaśnić, dlaczego tak sie dzieje. Abonament drogi, rachunki wyższe niż powinny być, jak sie okazało potem, mialam właczone jakieś dodatkowe opcje, o których przedstawiciel nie raczył nie poinformować. W Punkcie Obsługi Klienta kolejki rodem z PRL. I 3 stanowiska czynne. Katastrofa! Minimum 4-5 h czekania, żeby oddać sprzęt /co zreszta zrobilam za posrednictwem kuriera, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na wziecie wolnego dnia z pracy, bo muszę oddać dekoder/.Mam 4 znajomych, którzy są/byli pracownikami MM. Sami mowili, ze ta firma to totalny syf i jak najdalej od MM. Odradzam, odradzam I jeszcze raz odradzam.

Telewizja kablowa

1.0
Mo
Termin usługi: 03.2016

Obsługa niekompetentna, każdy mówi co innego, wprowadzają ludzi w bład. 7 dni temu zawarto ze mną telefonicznie umowę na przedłużenie usług, inny pakiet usług. Chciałam zrezygnować z umowy. Dziś w dziale obsługi , po odstaniu 1,5h w kolejce, pani poinformowała mnie, że zrezygnować mogę do 10 dni od otrzymania umowy pocztą, ponieważ umowy tej dotychczas nie otrzymałam to mam najpierw na nią zaczekać a potem złożyć rezygnację na piśmie. Druga pani z infolini zaś poinformowała mnie, że odstąpienie od umowy zawartej telefonicznie nie przysługuje mi gdyż jest to aneks a nie nowa umowa. Trzecia pani powiedziała, że nie wie jak jest i musze skontaktować się z konsultantką, z która zawierałam umowę....

Dostawcy internetu

1.3
Numer 699 w kolejce...
Termin usługi: 29-02-2016

Zakończenie umowy czyli wypowiedzenie, nie może być dostarczone mailem, jedynie pocztą... jaka firma nie potrafi odebrać MAILA?! Obsługa w punkcie obsługi Klienta, bo tylko tak można złożyć wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym - 4 GODZINY CZEKANIA W KOLEJCE!!! NIGDY I NIGDZIE NIE SPOTKAŁEM TAK FATALNEJ OBSŁUGI!!! Totalna KOMUNA!!! Po 3 godzinach jedna z osób w kolejce chciała skorzystać z toalety - nie można ponieważ jest tylko dla pracowników! NIGDY NIE SPOTKAŁEM TAK BEZNADZIEJNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA!!!

Dostawcy internetu

1.5
Marek
  

Zarówno w punkcie obsługi na osiedlu Żabianka jak i przy ulicy Wendy w Gdyni pomieszczenia i ilość stanowisk nie są dostosowane do ilości interesantów. Skutkiem tego tworzą się kolejki jak w PRL-u. Firma traktuje klientów jak śmieci. Co do usług i ich cen, temat wyczerpano w poprzednich wypowiedziach. Dzisiaj rezygnuję z usług tej firmy.

Telewizja kablowa

2.0
Ted.
  

Ostatnio przedłużałem umowę w MultiMedia w pełnym pakiecie jak dotychczas, jednocześnie zwiększyłem przesył danych w internecie na 30MB . Serwisant zainstalował u mnie nowy modem ,lecz jednocześnie w rozdzielni tak obniżył poziom sygnału , że teraz internet u mnie tak zamula jak przy 2MB... ? Serwisant mówił,że teraz tam ma być... - Tak funkcjonuje dzisiaj internet w MultiMedia w Gdyni.

Telewizja kablowa

2.5
afi
  

Podpisanie umowy na 24 miesiące w okresie promocyjnym na pakiet ( internet, TV ,telefon) wiąże się z jednoczesnym nie poinformowaniem klienta iż rozwiązania umowy musi nastąpić 3 miesiące przed okresem promocyjnym ( czyli 21 miesiącu). Jeżeli złoży się rozwiązanie umowy w 24 miesiącu , otrzymuje się w prezencie rozwiązanie umowy w dopiero po 3 miesiącach z jednoczesnym wzrostem dwukrotnym rachunków gdyż w tym okresie gdyż nie obowiązuje już promocja. Typowa pułapka na klienta który nie wczyta się w drobny tekst umowy. Mimo iż taka praktyka jest nielegalna (trzymiesięczny okres wypowiedzenia) i zaskarżana wielokrotnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta , dalej chętnie stosowana jest przez MM narażając klientów na straty. Nie jest to jednak jedyna nielegalna praktyka stosowana przez tą firmę , otrzymała już wielokrotnie kary finansowe przez UOKiK za ich stosowanie . O tym można poczytać na necie. Trzeba bardzo uważać na umowę, a na nawet na rozmowę telefoniczną z przedstawicielami bo można wpaść w pułapkę . Posiadam TV i internet od 10 lat z kolejnymi przejęciami między firmami do MM włącznie . Obsługa MM jest nieprofesjonalna. Odradzam całkowicie zawarcie umowy

Telewizja kablowa

1.8
Radek
Termin usługi: 03-02-2016

ludzie omijajcie to firme jak mozecie to co ona oferuje to tragedia internet wieczne problemy wieczorami prawie brak , wieczne problemy z przedluzeniem umowy bledy i nieprawidlowe faktury , gdyby byla tylko inna firmy nigdy bym z niej nie korzystal - odradzam !!!!

Dostawcy internetu

1.0