2.8
4 oceny

Nadmorskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - Dom Medyczny "Polanki"

adres
80-308 Gdańsk, Polanki 7 (Oliwa) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 763-97-00  fax:  58 763-97-06
e-mail
polanki@ncm.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 19:00

O nas

Zapraszamy do Pracowni Rezonansu Magnetycznego
od poniedziałku do piątku w godz.: 7.00-19.00
w soboty w godz.: 7.30-13.30
tel.: 58 763-97-15

W Domu Medycznym "Polanki" przyjmuje: internista, pediatra, chirurg, ginekolog, reumatolog.

Opinie + dodaj ocenę


1.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

niekompetencja pracowników - rezonans magnetyczny

Zgłosiłam się do tej placówki w celu wykonania rezonansu kręgosłupa szyjnego. Dodam, że noszę aparat stały ortodontyczny oraz mam implanty w stopach (operacja halluksów). W początkowym wywiadzie pracownica placówki nie umiała określić, czy z implantami mogę poddać się temu badaniu, stwierdziła: "najwyżej naciśnie pani guzik, jak poczuje ciepło w stopach ". Zgłosiłam się w dniu badania i pytam osobę, która ma je przeprowadzać, czy na pewno mój aparat ortodontyczny pozwala na wykonanie badania, w odpowiedzi usłyszałam: "a co, zdejmie go pani?". Rezonans nie należy do najprzyjemniejszych badań, stąd zdziwiło mnie bardzo kiedy po 20-min. leżeniu nieruchomo w hałasie dowiedziałam się, że "właściwie to badanie to było bez sensu". Dlaczego? - "bo pani aparat tak świecił, że nic praktycznie nie widać. Pieniędzy od pani nie wezmę, ale na moje to lekarz nie opisze tego badania." Gdzie są kompetencje pracowników? Dlaczego dopuszczono do badania? Poszłam tam ponownie w celu uzyskania zaświadczenia, że takie badanie się odbyło, ale z powodu aparatu ortodont. trzeba je powtórzyć w późniejszym czasie, na co dostałam zdecydowaną i szybką odpowiedź: "ale badanie się NIE ODBYŁO". Brak słów..

  • Ania (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.06.2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

1.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Obsługa,terminy wizyt

W 100% zgadzam się z opinią poprzedniczki! panie z recepcji pamiętają jeszcze czasy przychodni na piastowska! Od 27 lat jestem pacjentem a te twarze i co najgorsze podejście się nie zmieniło! Zajmują tylko miejsce pracy młodym ludziom. starsza Pani w okularach krótko scieta. Kiedy nie pójdziesz kiedy nie Adzwonisz - Nie ma miejsc! No ludzie to jest jakiś żart. Człowiek raz na kilka lat potrzebuje skorzystać z wizyty a po Pół godzinnym wiszeniu na telefonie! - Dosłownie! O 7.30 dowiasujesz sie,że nie ma miejsc! Idziesz osobiście - dowiadujesz się,że nie ma możliwości rejestracji z wyprzedzeniem. Rejestrować się trzeba tego samego dnia. wiec ty wydzwaniasz o7 rano żeby po pół godzinie usłyszeć ze w ciągu 30 min do 3 lekarzy mają już komplet. Ale możesz sobie przyjść uprosic lekarza który Cię przyjmie ale oczywiście siedź i czekaj pół dnia w przychodni bo przecież nie masz innych zajęć. To jest21 wiek???

  • Zazenowana (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.03.2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

2.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

FATALNA OBSŁUGA W RECEPCJI

Witam, Chciałabym się podzielić opinią z innymi, by wiedzieli na co należy zwrócić uwagę. Po pierwsze od dłuższego czasu był problem z dodzwonieniem się do przychodni "na Polanki", ale to nie tylko ja taki miałam. Wczoraj podzieliło moje zdanie kilka innych pacjentów, że telefon w recepcji dzwoni a Panie siedzące w recepcji nie reagowały. Poza tym, zdarza się, że dwóch pacjentów jest zapisanych na tę samą godzinę. Trzecia sprawa, najgorsza jest ta starsza Pani w czarnych krótko ściętych włosach w recepcji. Wciska takie bujdy pacjentowi, że się w głowie nie mieści. Jak tylko obsłuży mnie druga Pani w recepcja (jakakolwiek inna od tej nieprzyjemnej) od razu jest miejsce u lekarza, albo może Pani się zapisać do doktora już dzisiaj. Muszę się jeszcze dowiedzieć jak ta Pani się nazywa, by po prostu zgłosić tą sprawę. Sama osobiście pracuję z klientami, dlatego bądźmy ludzcy. Ta Pani najwyraźniej pomyliła zawody, bo z wielką niechęcią tam pracuje. Odkąd należę do tej przychodni (4 lata) jest z nią problem. Mam nadzieję, że ta opinia pozwoli uniknąć obsługi u tej Pani.

  • Pacjentka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.02,2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

6.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Zadowolona pacjentka

Wizyta przebiegła wspaniale.Mimo stresującego zabiegu: kameralna atmosfera i ludzie, którzy tam pracują sprawili , że o nic się nie martwiłam.Panie z dziennej i nocnej zmiany kochane- nie musiałam nic mówić one od razu wiedziały, że coś jest nie tak.Wszystko zrobione było na czas.Polecam to miejsce i tak wykwalifikowanych fachowców.Dziękuję i pozdrawiam Monika😊

  • Monika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.01.2016
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta
przejdŸź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      2.5
       
    • oferta:
      3.0
       
    • jakość usług:
      2.5
       
    • wyposażenie:
      4.3
       
    • czas oczekiwania:
      3.0
       
    • ocena ogólna:
      2.8
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.8