1.4
3 oceny

Nadmorskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - Dom Medyczny "Polanki"

adres
80-308 Gdańsk, Polanki 7 (Oliwa) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 763-97-00  fax:  58 763-97-06
e-mail
polanki@ncm.com.pl
www
www.ncm.com.pl/domymedyczne/polanki
godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 19:00
sob7:00 - 15:00

O nas

Zapraszamy do Pracowni Rezonansu Magnetycznego
od poniedziałku do piątku w godz.: 7.00-19.00
w soboty w godz.: 7.00-15:00
tel.: 58 763-97-15

W Domu Medycznym "Polanki" przyjmuje: internista, pediatra, chirurg, ginekolog, reumatolog.

Opinie + dodaj ocenę


1.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Totalna dezinformacja

Dostalismy skierowanie od pediatry na wykonanie badania krwi u 1,5 rocznego dziecka. Okazuje sie ze kompetentna pielegniarka dla dzieci jest srednio raz na 2 tygodnie miedzy 7 a 7.15. Dzien wczesniej osobiscie maz pojechal i zapytal na recepcji kiedy jest mozliwe to badanie. Potwierdzono mu ze Pani pielegniarka bedzie nastepnego dnia, wiec czekalismy we wskazanym miejscu o 7.00 z dzieckiem na czczo. O 7.10 po uprzednim zgloszeniu ze nikt sie nie pojawil Pani w recepcji kazala nam przejsc na punkt pobran dla doroslych gdzie jak sie okazalo stala juz kolejka okolo 20 osobowa, wiec mowie ze chyba sa smieszni. Kazali nam czekac w innym miejscu z malym glodnym dzieckiem a teraz mamy czekac w takiej kolejce. W koncu jak zglosilam to na recepcji to z wielka laska Pani recepcjonistka wezwala pielegniarke ktora nas zaprowadzila do zabiegowego ale zapytala czy mamy swoje probowki. Moj maz sie wkurzyl i powiedzial ze idziemy i zrobimy to badanie prywatnie.Takie zachowanie to jest skandal. Dodam ze kiedys juz robilismy badanie krwi naszemu dziecku gdy mialo pare miesiecy i dziwnym cudem krew skrzepla i nie otrzymalismy wyniku.Raz tez przyszlismy o 7.20 i pani powiedziala ze juz nas nie obsluzy

  • Mama 1,5 rocznej coreczki (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.03.2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Fatalna obsługa, długie terminy

Obsługa recepcji to dramat - panie są bezczelne, do klientów odnoszą się z lekceważeniem i pogardą. W żadnej innej przychodni nie spotkałam się z taką fatalną obsługą. Jeśli chodzi o lekarzy to nie ma tam ani endokrynologa, ani ginekologa, ani dentysty. W tej chwili nie ma też pediatry - są 2 lekarki na zastępstwo, do których terminy są na za miesiąc, to jakiś żart. W Oliwie brakuje dobrej przychodni!

  • Karolina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.01.2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

niekompetencja pracowników - rezonans magnetyczny

Zgłosiłam się do tej placówki w celu wykonania rezonansu kręgosłupa szyjnego. Dodam, że noszę aparat stały ortodontyczny oraz mam implanty w stopach (operacja halluksów). W początkowym wywiadzie pracownica placówki nie umiała określić, czy z implantami mogę poddać się temu badaniu, stwierdziła: "najwyżej naciśnie pani guzik, jak poczuje ciepło w stopach ". Zgłosiłam się w dniu badania i pytam osobę, która ma je przeprowadzać, czy na pewno mój aparat ortodontyczny pozwala na wykonanie badania, w odpowiedzi usłyszałam: "a co, zdejmie go pani?". Rezonans nie należy do najprzyjemniejszych badań, stąd zdziwiło mnie bardzo kiedy po 20-min. leżeniu nieruchomo w hałasie dowiedziałam się, że "właściwie to badanie to było bez sensu". Dlaczego? - "bo pani aparat tak świecił, że nic praktycznie nie widać. Pieniędzy od pani nie wezmę, ale na moje to lekarz nie opisze tego badania." Gdzie są kompetencje pracowników? Dlaczego dopuszczono do badania? Poszłam tam ponownie w celu uzyskania zaświadczenia, że takie badanie się odbyło, ale z powodu aparatu ortodont. trzeba je powtórzyć w późniejszym czasie, na co dostałam zdecydowaną i szybką odpowiedź: "ale badanie się NIE ODBYŁO". Brak słów..

  • Ania (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.06.2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.3
       
    • oferta:
      1.0
       
    • jakość usług:
      1.0
       
    • wyposażenie:
      3.0
       
    • czas oczekiwania:
      1.0
       
    • ocena ogólna:
      1.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    1.4