Nadmorskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - Dom Medyczny "Świętokrzyska"

adres
80-180 Gdańsk, Świętokrzyska 4
(Orunia Górna) pokaż na mapie

NCM Dom Medyczny Świętokrzyska sp. z o.o. obiekty w tej lokalizacji (1) »

 
inne oddziały
telefon
58 763-98-00  fax:  58 763-98-06
e-mail
s...@ncm.com.pl pokaż
www
www.ncm.com.pl/domymedyczne/swietokrzyska
godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 19:00

Napisali o nas

O nas

Medycyna pracy, tel.:58763-98-36, RTG tel.:58763-98-15
Rehabilitacja, tel.:58763-98-50
Przyjmuje: internista, pediatra, alergolog, chirurg, dermatolog, ginekolog, kardiolog, laryngolog, neurolog, okulista, ortopeda, psychiatra, urolog.

Opinie + dodaj ocenę


5.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.5
 

NCM ŻUKOWO

Bardzo jestem zadowolona. Nigdy nie czekam w kolejce dłużej niż 10 minut.Jestem przyjęta przez bardzo miłą i kompetentną panią doktor Olgę,którą bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za opiekę nad całą moją rodziną.

  • GABRIELA (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: tak
  • Status: stały klient

2.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Jak najdalej....

Lekarze niemili , wizyty nie punktualne. Lekarz przyjmuje w grafiku do 19 a juz o 18:30 konczy prace. Jak najdalej.

  • Jk (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient

ODBIERANIE WYNIKÓW PO POBRANIU KRWI- inne

Chciałam odebrać wyniki krwi i moczu , nie miałam przy sobie dowodu ani innego dokumentu i nie otrzymałam wyników . Jest to bardzo złe rozporządzenie Przychodni i nigdzie nie stosuje się takich metod .Jeżeli pacjent zna Pesel, gdzie się urodził i kiedy , imię ojca, matki i inne dane to dlaczego nie może otrzymać swoich wyników. Pacjenta traktuje się jak psa niech poleci i przyniesie dowód to dostanie. Gdyby głupota umiała fruwać to ta przychodnia fruwała by jak gołębica . Wstyd i poniżanie pacjentów .

  • pacjent (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: stały klient

3.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
3.5
 

godziny przyjęć lekarzy

Zastanawiam się po co komu strona internetowa skoro nie ma na niej tak istotnej informacji jak godziny przyjęć lekarzy, chociażby tych z podstawowej opieki. Natomiast cennik usług płatnych jak najbardziej. Pytałam u żródeł ale bez odpowiedzi niestety. Może nierentowny pacjent z NFZ nie musi tego wiedzieć.Wystarczy,że po godzinie wiszenia na telefonie dodzwoni się do przychodni aby ktoś go o tym poinformował, a może zmarnuję godzinę czy dwie w zależności gdzie mieszka,żeby przyjechać i osobiście to sprawdzić.Trochę słabo :(

  • pacjentka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient

5.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

polecam

Oceniam NCM po wizytach u dr Mik,dr Jackiewicz i dr Miśkiewicz. Trzy lekarki wspaniałe, profesjonalne z ogromną wiedzą .Widać, że zawód,które Panie wybrały to Ich pasja. Niech zdrowie i cierpliwość :) do nas pacjentów dopisuje Paniom jak najdłużej.

  • Patrycja (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016 2017
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Bez przesady

To jest jakieś nieporozumienie żeby czekać dwie godziny z niemowlakiem na umówioną, PŁATNĄ wizytę​ do neurologa. Nikt oczywiście nie widzi w tym problemu. Przychodnia może na zewnątrz sprawia wrażenie nowoczesnej ale wewnątrz pozostawia wiele do życzenia. W poradni dzieci zdrowych jest niby stanowisko do przewijania ale już kosza na brudne pieluchy niestety nie ma. Dodam, że kosza na śmieci nie znajdziemy nigdzie na korytarzu w poradni.

  • Mama 2 miesięcznej córeczki (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Marzec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      4.0
       
    • oferta:
      4.8
       
    • jakość usług:
      4.0
       
    • wyposażenie:
      4.2
       
    • czas oczekiwania:
      3.0
       
    • ocena ogólna:
      4.0
       
    średnia ocena (max 6)
    3.7