2.6
8 ocen

Nadmorskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - Dom Medyczny "Świętokrzyska"

adres
80-180 Gdańsk, Świętokrzyska 4 (Orunia Górna) pokaż na mapie

NCM Dom Medyczny Świętokrzyska sp. z o.o. obiekty w tej lokalizacji (2) »

 
inne oddziały
telefon
58 763-98-00  fax:  58 763-98-06
e-mail
swietokrzyska@ncm.com.pl
www

godziny otwarcia

pn-pt7:00 - 19:00

O nas

Medycyna pracy, tel.:58763-90-31, RTG tel.:58763-98-15
Rehabilitacja, tel.:58763-98-50
Przyjmuje: internista, pediatra, alergolog, chirurg, dermatolog, ginekolog, kardiolog, laryngolog, neurolog, okulista, ortopeda, psychiatra, urolog.

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

odbieranie wynikow badan- niuprzejme zachowanie się pan w rejestracji

Panie w rejestracji bardzo ,, ważne'' niezadowolone, że chce się odebrac wynik badania a one przeciez są zajete. Gdyby nie było wystawionej kartki że wyniki odbiera się bez kolejki to stanęłabym grzecznie w kolejce i poprosilabym o wyniki.panie byly tak niezadowolone ze ja cierpliwie czekam ,że wydaly wyniki panu ktory przyszedł po mnie a mnie nakazaly odsunąc się bo za blisko stoję

  • Anna Dalecka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.04.2016r.
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

6.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Dom Medyczny godny polecenia

W obecnych czasach bardzo trudno znaleźć taką placówkę medyczną. Oferta usług bardzo szeroka, personel kompetentny i przemiły , sprzęt z górnej półki, natomiast możliwości myślę że są w bardzo dużej mierze związane z finansowaniem NFZ. Polecam

  • stała pacjentka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2016
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem

2.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

dr MIK ... PORAŻKA

W dniu 22.01.2016 r mój 13miesięczny syn dostał temp. 38,2. Nie było już wolnych miejsc do dzieci chorych, więc powiedziano mi, że mogę przyjść i zapytać p. Mik czy mnie przyjmie. Idąc za tą radą przyjechałam do przychodni i czekałam pod gabinetem p. doktor. Gdy p. Mik otworzyła drzwi od gabinetu aby wezwać kolejnego pacjenta podeszłam aby zapytać czy przyjmie synka bo ma gorączkę ponad 38 stopni. Dr Mik powiedziała do mnie (i dwóch innych matek które również nie były zarejestrowane, ale ich dzieci nie miały gorączki tylko chciały pójść na kontrolę -tak mówiły), że ma ograniczoną liczbę pacjentów i jak chcemy czekać 2 GODZINY (mój syn z temp. 38!!!!!!) to może na końcu nas przyjmie. Nie kłóciłam się z panią dr bo synek przelewał mi się na rękach i nie miałam na to czasu aby tłumaczyć debilowi po raz kolejny że syn ma gorączkę, więc wyszłam stamtąd.Nie zamierzam oczywiście tego tak zostawić bez echa. Skarga się już drukuje. ODRADZAM KONOWAŁA MIK!!!!

  • mama (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.01.2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

pobranie krwi

W poniedziałek 28.12 pobierano mi krew. Obsługa w recepcji była w miarę. Lecz pielęgniarka raczej nie zna się na swojej pracy pomimo , mam nadzieje szkoleń , nauki. Początek opr to dlaczego nie pije wody przed pobraniem , gdzie nikt takiej informacji mi nie przekazał. Następnie boleści w trakcie i po pobraniu to jakaś pomyłka.Obolała spuchnięta ręka do tego siniak po pobraniu 3x5cm. Ta przychodnia to jakaś pomyłka , a może trzeba dodatkowo zapłacić za miłą i bezbolesną obsługę?????

  • syla-313 (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28-12-2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

2.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

uwaga na lekarza Gawlik-Kuklińska

Uwaga na lekarza Gawlik-Kiklińska- nie dałabym tej Pani leczyc nawet psa. U mojego dziecka zlekceważyła zapalenie krtani i wywiązało sie z tego zapalenie oskrzeli- Pani doktro powiedziała że dziecko ma katarek a ja przesadzam. Odradzam- przenosłam dzieci do noralnejprzychodni gdzie lekarze słuchaja co rodzic ma do powiedzenia w końcu zna swoje dzieci i ich objawy chorobowe- zdecydowanie nie polecam

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30-10-2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

2.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

słaba dbałość o zdrowie pacjenta

w tej przychodni wyraźnie liczy się tylko pieniądz. zdrowie pacjenta i jego prawa są drugorzędne bądź niezauważalne. nawet badań lekarskich nie chcą wydać pacjentowi tylko lekarzowi prowadzącemu. jeśli chodzi o tzw "specjalistów" to słowo to jest nadużyciem. lekarze ci nie leczą tylko tworzą kolejki i zapisy na kolejne pół roku. to co się dieje w służbie zdrowia to skandal i przychodnia ta daje temu wyraz

  • idealista (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.08.2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

2.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

ORTOPEDA DR PAWŁOWSKI - UWAGA

Ostrzegam przed ortopedą dr. Pawłowskim. Człowiek gburowaty, niesympatyczny. Miałam złamaną nogę w kostce, według doktora zrost nastąpił po 6 tygodniach. Noga nadal była obrzęknięta i bolesna.Po wykonaniu prześwietlenia i konsultacji i innego lekarza okazało się,że kość jest odwapniona i nadal nie zrośnięta.Ten lekarz szkodzi pacjentom. Pacjenci na korytarzu przychodni odradzają sobie wzajemnie wizytę u tego lekarza, dlatego zawsze u niego są wolne miejsca.

  • Ewa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

3.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Przychodnia "Świętokrzyska" Orunia

Wypowiem się bardzo pozytywnie o tej przychodni-ogólnie. Panie i wszyscy w tej przychodni PRZEMILI ,tylko ja tam chodzę nie po przemiłe zachowania bo to jest naturalne jeśli się jest człowiekiem. Bardziej mi chodzi o opiekę zdrowotną tzn. leczenie. Mam wrażenie że lekarze i pielęgniarki, w sumie cała ekipa w Przychodni na Świętokrzyskiej 4 ma w nosie przywracanie zdrowia i kondycji zdrowotnej pacjentów ! Zdaję sobie sprawę że chciałoby się wyższe zarobki i premię co miesiąc ale ja też pracuję za marne pieniądze i jednak robię swoją pracę z wielkim zaangażowaniem. Można by wyjechać do Szkocji, do Holandii, do krajów UE jednak wychodzę z założenia że tu mieszkam, tu mam rodzinę i ani myślę tułać się po świecie, dlatego robię wszystko szczerze i z zaangażowaniem. Musi przecież dojść do zrównania zarobków z UE. Wszyscy w przychodni bardzo mili jednak nie o to chodzi, chodzi o konkretne usługi w przychodni na Świętokrzyskiej 4. Naturalne jest to że człowiek jest miły, wszak różnimy się od bestii

  • profesorka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2015
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta
przejdŸź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      2.4
       
    • oferta:
      3.9
       
    • jakość usług:
      2.3
       
    • wyposażenie:
      3.6
       
    • czas oczekiwania:
      2.7
       
    • ocena ogólna:
      2.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.6