Oceny (50)

Ramiro
Termin usługi: listopad 2023 

porażka nie przychodnia. prosiłem o leki na stały dostałem tylko jedno. wysyłam ponownie prośbę o leki na stałe. dostalem ponownie te same leki a drugie nie . Minęło 2 miesiąca przychodzę do nich. lekarka bardzo miła przyjmuje , przeprasza faktyczne błąd . zleca badanie krew, ekg, prosiłem odrazu o recepty i ona prosiła przyjąć kolejny dzień aby zapisać dawka. przychodzę ej niema. proszę o innego lekarza, na recepcja pani w okularach ( kolejny raz ta sama osoba nie potrafi rozwiązać sprawę) mówi nie ma innych lekarzach. tłumaczę sytuacja że jest błąd z państwa strony. i mowi" napewno nie mój błąd" ! masakra chodzę rzadko ale to już najgorsza przychodnia!!

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
mieszkanka
Termin usługi: sierpień 2018 

Niestety nie zgodzę się że każdy lekarz w tej przychodni jest dobry. Mało tego dzwoniąc o godz 8:10 nie ma już miejsc do żadnego lekarza, często chcąc się zarejestrować online max 6 dni na przód również problem z brakiem miejsc do lekarza. Jedynie z czystym sumieniem mogę polecić lekarza medycyny rodzinnej dr Maja Dłoniak. Dr Rzeczyckiej i Kowalik nie polecam, kilka razy została postawiona błędna diagnoza przez co moje leczenie trwało dłużej niż powinno ale to już lepiej ominąć bo szkoda słownika i klawiatury.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.5
maryla
Termin usługi: grudzień 2018 

Najlepszy pediatra na świecie Pan doktor Dymkowski.Corka jest pacjentka doktora 6lat i zawsze mogłyśmy liczyć na Jego pomoc-oczywiscie z dobra diagnoza.Wczorajsza postawa Pana Doktora jest na medal,rzadko spotyka się tak oddanych z sercem lekarzy.Dziekujemy -:)

Przychodnie, poradnie NFZ

5.8
Edyta
Termin usługi: czerwiec 2018 

Do tej pory spotkałam się w przychodni z miłymi i profesjonalnymi ludźmi do wczoraj.. doktor Aneta Włodarska jest młodą osobą i nie ma dużego doświadczenia, stwierdzam również że obycia z pacjentami. Ona się z czymś nie spotkała i kropka. Bardzo nieprofesjonalne podejście.

Przychodnie, poradnie NFZ

4.2
Asia
Termin usługi: styczeń 2018 

Przychodnię polecono mi ze względu na jednego pediatrę - Lidię Rzeczycką. Po kilku latach korzystania z usług, mogę śmiało powiedzieć, że wszyscy lekarze są bardzo oddani swojej pracy i pacjentom. Gorąco polecam

Przychodnie, poradnie NFZ

5.3
Aga
Termin usługi: listopad 2017 

Ja i moje dzieci zawsze byliśmy prawidłowo diagnozowani i leczeni. Ogromne zaufanie mam do pani Mai Dłoniak. Polecam

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
Anik
Termin usługi: marzec 2017 

Synek był pacjentem placówki w 2014, nie zdiagnozowano u niego nietolerancji laktozy, gdy w końcu otrzymaliśmy skierowania okazało się, że jelita są zniszczone. W rezultacie przez pół roku synek był żywiony samą mieszanką elementarną oraz przez 2 lata był pod opieką gastroenterologa. Nie byliśmy zadowoleni także z późniejszych wizyt z innymi dolegliwościami - w mojej ocenie przepisywano za dużo leków, robiono za dużo problemów ze zwolnieniami oraz zbyt nachalnie proponowano płatne szczepionki. Z kolejnym dzieckiem potraktowano nas skandalicznie... wypisaliśmy się. W moim odczuciu placówka nie jest nastawiona na prawdziwą pomoc, tylko szybki i łatwy zarobek.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
Mama
Termin usługi: lipiec 2017 

Z przychodni korzystam dość długo głównie z pediatrii. Uważam że lekarze są kompetentni i pracują z zaangażowaniem, nie ma problemu z uzyskaniem pomocy i wizytą dodatkową jeśli jest taka potrzeba. Natomiast od początku razi mnie zachowanie pielęgniarki z którą mam do czynienia podczas szczepień. Jest wiecznie niezadowolona. Jej uwagi że dziecko krzyczy za głośno podczas szczepienia i boli ja głowa od płaczu, że rodzic źle uspokaja dziecko, że mówi za dużo lub za szybko. Generalnie jest wiecznie niezadowolona i bardzo niegrzecznie zwraca się do innych. Wyjątkiem jest jej kontakt z osobami które zna z imienia. Zastanawiam się dlaczego takie zachowanie jest tolerowane. Gdyby nie lekarze i bliskość przychodni szczepilabym dzieci gdzie indziej tym bardziej że zostawia się duże pieniądze przy szczepieniach a tu zachowanie jak z minionej epoki.

Przychodnie, poradnie NFZ

4.2
Kahna
Termin usługi: 02.03.2016 

Radziłabym zmienić , a na pewno dobrze się przyjrzeć pracy pani blondynki w okularach, która pracuje w rejestracji i którą często widuje się w zabiegowym i która była dzisiaj w pracy 2 marca 2017. Ta pani kompletnie nie myśli co robi. Jeśli się pracuje w przychodni powinno się kierować dobrem pacjenta a nie głupotą i brakiem wrażliwości.TO PRACA Z LUDZMI droga pani!!!ta bezduszna osoba nie powinna tam pracować. Nie zastanawia się co robi i mówi, na pozór sprawia wrazenie miłej, ale ... Ja z usług tej przychodni więcej nie skorzystam.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
Magda
Termin usługi: 22-02-2017 

Zależy nam z mężem na jak najlepszej opiece nad naszym synem i taką też otrzymaliśmy w Przychodni Na Wzgórzu. Doktor Dymkowski posiada ogromną wiedzę i doświadczenie, zasypywany ogromem pytań, cierpliwie i wyczerpująco na nie odpowiada, wzbudzając zaufanie - wiemy, że synek jest w dobrych rękach. Pan doktor potrafi też ze spokojem podejść do dziecka, dzięki czemu maluszek chętnie poddaje się badaniu. Jeśli ktoś szuka opieki pediatrycznej na najwyższym poziomie, to polecam Przychodnię Na Wzgórzu.

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
Lolita
Termin usługi: wielokrotnie od otwarcia 

Z przychodni korzystam od samego otwarcia. Podoba mi się sposób rejestracji i fakt,że termin ustala się na bieżąco a nie ,,bukuje,, z wyprzedzeniem. Co do lekarzy nie mam zastrzeżeń. Pediatrzy konkretni i sympatyczni-córka chodzi z przyjemnością. Interniści też wiedzą co robią,i chcą pomóc. Jak każdy mam swoich ulubieńców,którymi są dr.Dłoniak oraz dr.Rutkiewicz (ogromnie polecam!) lecz mimo to bez wahania wybrałabym innego lekarza,bo wiem że pracują tam ludzie normalni i kompetentni. Czytając wcześniejsze opisy zastanawia mnie jedna rzecz? Jak można narzekać na długość czekania oraz Panie w rejestracji?Z własnego doświadczenia wiem,że tu wszystko funkcjonuje w miarę płynnie i bezproblemowo. Dla Pań niezadowolonych mam propozycję-spróbujcie dostać się do ginekologa na Ujeścisku ,albo zajść jako tzw. nagły przypadek do Eter medu na Żabim Kruku. Z góry życzę powodzenia ;) Ogólna ocena? Przychodnia na wzgórzu jest najlepszą,do której kiedykolwiek chodziłam. Wielkie brawa dla pracowników! Oby tak dalej ;)

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
Ż.
Termin usługi: 23.12.2015 

Bardzo dobrzy specjalisci Dr.Sirocka i Dr.Dymkowski lekarze na 5+.Panie w rejestracji sprawnie działają nigdy niema problemów z rejestrowaniem. Należe z Córeczka do tej przechodni od niedawna ale jestem naprawde bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę polecić innym pacjentom.

Przychodnie, poradnie NFZ

5.4
Agnieszka
Termin usługi: 2015.12 

Przychodnia jest bardzo dobrze zorganizowana, nie ma problemu z szybkim umówieniem się na wizytę (ogromny plus za możliwość umówienia wizyty przez internet), godziny przyjęć są przestrzegane. Lekarze do których trafiałam są bardzo mili, poświęcają dużo czasu pacjentowi, odpowiadają na pytania i chętnie wystawiają skierowania na badania czy do specjalistów.

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
Alicja
Termin usługi: 11.2015 

Chodzę do tego ośrodka już dwa lata. Jestem bardzo zadowolona z lekarzy internistów- byłam już u trzech i w każdym przypadku profesjonalne podejście i skupienie na przypadku. Moje dzieci chodzą do pediatry- tu również polecam dra Dymkowskiego (z innymi lekarzami jeszcze nie miałam przyjemności). Spokojny, rzeczowy, nie przepisuje niepotrzebnie antybiotyków. Jedyną wadą jest problem z szybkim termin wizyty, trzeba mieć szczęście i dodzwonić się do 8:30. Najgorzej jest w poniedziałek, ale tak jest wszędzie po weekendzie. Można się rejestrować internetowo. Godziny raczej są przestrzegane, co zdarza się w niewielu przychodniach. Polecam ze względu na to co najważniejsze - fachowości lekarzy

Przychodnie, poradnie NFZ

4.8
Pacjent
Termin usługi: 20.10 

Polecam przychodnie na wzgórzu, ponieważ traktowanie tam pacjenta nie równa się z taktowaniem go w innej przychodni. Tutaj pacjent zawsze zostaje wysłuchany a jego wszelkie objawy bądź obawy o stan zdrowia dogłębnie sprawdzone. Pomimo wielu wizyt w tej przychodni jedyne na co mogę ponarzekać to jest czas oczekiwania do lekarza i nie pilnowanie godzin przyjęć ale na ludzki rozum można to sobie przetłumaczyć, że nie każdy pacjent idzie do lekarza po receptę czy skierowanie niektórzy mają większe problemy (wiem o tym doskonale bo i mi zdarzało się u lekarza siedzieć po 30-45 minut za co jestem im bardzo wdzięczny, ponieważ wszelkie moje objawy zostały sprawdzone i już po części wyleczone). Następna rzecz która mi sie bardzo podoba, to to że pracują tam ludzie a nie zakodowane roboty i do każdego pacjenta mają indywidualne podejście a co najważniejsze wsłuchują nawet najdrobniejszych szczegółów które mogą mieć wpływ na diagnozę. Polecam przychodnie bez dwóch zdań. Najlepsza przychodnia i lekarze do jakich kiedykolwiek uczęszczałem.

Przychodnie, poradnie NFZ

5.8
Maggie
Termin usługi: sierpień 2015 

Nareszcie normalna przychodnia, normalne pielęgniarki i świetni lekarze! Naprawdę miła obsługa, a Pan Doktor Dymkowski (pediatra) to ideał! Podczas wizyt zero stresu, miło, sympatycznie,i profesjonalnie. Byłoby na 6, gdyby nie to, że dosyć trudno się dodzwonić, co nie jest fajne, zwłaszcza, jeśli dziecko chore, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Poza tym super, szczerze polecam!

Przychodnie, poradnie NFZ

5.2
Zadowolona pacjentka
Termin usługi: 2015-04-02 

Przeniosłam zarówno siebie jak i synka do przychodni na wzgórzu i jestem bardzo zadowolona. Pani w recepcji są bardzo miłe i życzliwe, odpowiadają na wszystkie pytania. Jestem bardzo zadowolona z decyzji o przeniesieniu się do tej przychodni, żałuję tylko że zrobiłam to tak późno. Zarówno pediatrzy jak i lekarze interniści są bardzo mili i uprzejmi, dokładnie badają, przeprowadzają dogłębny wywiad i nie podejmują pochopnych decyzji. Położna też super.

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
Pola
Termin usługi: 16/03/2015 

Na samym początku byłam bardzo zadowolona a teraz to co się tam dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie....By zarejestrować się do lekarza trzeba warować jak pies pod przychodnią...dzwoniąc nie ma takiej możliwości..Panie nie odbierają telefonów twierdzą ze pierwszeństwo mają Ci co przyszli rano się zarejestrować, są 3 panie w rejestracji a nie chce im się odbierać telefonów, dodam ze przychodnia jest od 8 a o 8:20 nie ma już miejsc do swojego lekarza.Następna sytuacja, dzwoniłam by odwołać szczepienie dziecka bo mi się dziecko rozchorowało zostałam pouczona że to jest niedopuszczalne bo co teraz zrobią ze szczepionką, że będą musiały ją wywalić..tłumacząc pani ze dziecko jest chore nic to nie dało...jednym słowem by zaszczepili mi chore dziecko bo już zamówili szczepionkę..i to ma być przychodnia????W rejestracji jest jakaś nowa młoda pani która powinna rowy kopać a nie pracować w takiej placówce bo jej zachowanie jest niedopuszczalne!!!!Droga Pani życzę pani miłego dnia i trochę mniej jadu w sobie w życiu codziennym i proszę zastanowić się nad zmianą pracy jesli pani jej nie lubi!!!

Odpowiedź obiektu:

Nie bardzo wiem jak się ustosunkować do tej opinii...
Jest godzina 11.00, 2.04.2015. Do każdego z lekarzy w przychodni są jeszcze wolne miejsca, telefony są odbierane... Panie zwijają się jak w ukropie... Hmmm
Może powiem tak: W przeciągu ostatnich kilku tygodni przez Gdańsk przetoczyła się fala zachorowań. Przez dobry miesiąc nie było tak różowo jak dzisiaj. Lekarzom zdarzało się przyjąć 2x pacjentów niż to wynika z ilości godzin. Rano w rejestracji są rzeczywiście 3 panie z których jedna obsługuje laboratorium, druga rejestrację osób dorosłych z telefonami, trzecia rejestrację dziecięcą z telefonami. I prawdą jest, że nie wszystkie telefony udaje się odebrać, jeśli aktualnie obsługuje się osobę przy ladzie. Niemniej jednak komentarz "są 3 panie w rejestracji a nie chce im się odbierać telefonów, dodam ze przychodnia jest od 8 a o 8:20 nie ma już miejsc do swojego lekarza" jest nie dość że krzywdzący to jeszcze wewnętrznie sprzeczny. Skoro panie w rejestracji nic nie robią, to jakim cudem o 8.20 nie ma miejsc???
Druga opisywana sytuacja ze szczepieniem. Szanowni Państwo. Jestem Pediatrą. Sytuacja opisywana przez panią Polę nie miała miejsca. Jest to delikatnie mówiąc twórcza fantazja autora postu. A mówiąc zupełnie wprost jest to zwykłe kłamstwo. Nie mamy szczepionek którym kończą się daty ważności. Nie szczepimy chorych dzieci. A nawet jeśli podobna sytuacja miałaby mieć miejsce to wyrzucimy szczepionkę a chorego dziecka NIE ZASZCZEPIMY.
Sytuacja trzecia - jaki KONKRETNIE jest zarzut wobec tej Pani rejestratorki.

E.....
Termin usługi: 19 02 15 

Witam. Do lekarzy tam obsługujących pacjentów nic absolutnie nie mam ale jeśli chodzi o starszą panią z recepcji ..... Poznałam to panią po głosie, wiem która to. W ubiegłym tygodniu w czwartek kiedy zadzwoniła, i zapytałam o jakaś wolną godzinke do p.dktor Rzeczyckiej , usłyszałam ze takowej nie ma,"jak zwykle'. Zaproponowano mi godzinę u jakieś nowej p.doktor, popołudniową godzine. Chętana byłam od razu tyle że zastanawiałam się przy tym teleonie jaką godzinke wybrać,ponieważ musiałam starsze dziecko odebrać ze szkoły w Kolbudach . I po chwili usłyszałam że moje dziecko wcale nie jest chore, bo nie mogłam zdecydować na jaką godzine. Tłumaczyłam tej pani że starsze dziecko muszę odebrać popołudniu ze szkoły i dlatego nie wiedziałam na którą godzinke, czy zdążę córę odebrać przed wizytą czy po. No i znów ze dwa razy jeszcze usłyszałam że moje dziecko Nie Jest Chore!To powiedziałam tej przemiłej pani że gdy moje dziecko jest" naprawdę Chore" lub ma wysok Gorączke to NIE można się do nich dodzwonić!, a jak złapię połączenie to nikt tego telefonu nie odbiera.Kiedyś jak dodzwoniłam się ok 9:30 to usłyszałam że mam dzwonić od 8 a dzwoniłam od 8:10!.

Przychodnie, poradnie NFZ

4.0
zuza
Termin usługi: 2014 

polecam również lekarzy z przychodni na wzgórzu, rzeczywiście zespół z powołania, chodzę z dziećmi do dr.Dymkowskiego i polecam go za wiedzę, podejście oraz cierpliwość, mam pewne zastrzeżenia do jakości obsługi Pań z recepcji, nie wszystkie ale są 2 które może i są dobrymi pracownikami ale ich podejście do klienta-pacjenta jest niestosowne, robią miny i pozwalają sobie komentarze w kwestiach o których można podyskutować z lekarzem a nie z nimi, uważam również że terminy oczekiwania na dzieciach zdrowych (3 tyg.) są stanowczo za długie, odmówiono mi również raz umówienia wizyty w piątek na dzieciach chorych, było już za dużo pacjentów, dzwoniłam o 10 Ogólnie jednak polecam za fachowość lekarzy.

Przychodnie, poradnie NFZ

5.0