2.5
oceń »

Norauto

adres
80-176 Gdańsk, Szczęśliwa 9 (przy centrum handlowym Auchan)
telefon
58 769-47-00  fax:  58 769-47-26
e-mail
norauto@norauto.pl
www
godziny otwarcia
pn-sob8:30 - 20:30
nd10:00 - 19:00

O nas

W naszym sklepie oferujemy Państwu szeroką gamę produktów (opony, felgi, akumulatory, oleje silnikowe, części zamienne do wszystkich marek samochodów, a także wyposażenie i akcesoria motoryzacyjne).

W centrum Norauto Polska mają Państwo możliwość zakupu produktów motoryzacyjnych. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy ofertę tanich opon zimowych i letnich przeznaczonych do samochodów osobowych, dostawczych oraz 4x4. Ponadto oferujemy Państwu duży wybór elektroniki samochodowej, oraz części zamiennych.
Zapraszamy też do odwiedzenia naszej stacji serwisowej, w której mogą Państwo skorzystać z usługi wymiany opon, oleju i płynu hamulcowego, a także diagnostyki i naprawy klimatyzacji samochodowej.
W razie wszelkich pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

Opinie


5.0

w kategorii

Części zamienne - detal

  • obsługa:
    5
     
  • asortyment:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Wszystko ok :)

Korzystałem z usługi wymiany płynu hamulcowego. Przybyłem na umówioną godzinę, po 40 minutach wszystko było gotowe. Ceny normalne. Usługa wykonana rzetelnie, więc myślę,że i na inne reperacje zawitam. Pozdrawiam Panów, Wojciecha i Dariusza, wykonujących usługę.

  • Darek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.03.2015
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

1.0

w kategorii

Opony - sprzedaż

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

psrtacze

Chcialem kupic alufelgi do mojego mercedesa poproszono mnie abym poczekal czekalem 2 godziny po czym okazalo sie ze felgi nie pasuja mechanik jak mozna ich tam tak nazwac dokrecil moje sciagniete kolo kluczem udarowym po zwruceniu mu uwagi ze nie powinien alufelg moich zreszta na pale dokrecac kluczem zrobil mi laske i dokrecil kluczem dynanometrycznym takze nie polrca

  • kopfer (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20.10.20114
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Części zamienne - detal

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Stacje obsługi omijam z daleka!

Błędna diagnoza, czy perfidne oszustwo?...raczej to drugie! Panowie ze stacji obsługi Norauto zdiagnozowali w moim aucie zupełne zużycie klocków i konieczność wymiany tarcz hamulcowych. Nastraszyli, że autem nie da się jeździć i koniecznie mam odstawić je do czasu naprawy na parking i pod żadnym pozorem nie jeździć. Otrzymałam kosztorys i miałam już umówić się na naprawę, ale na szczęście kończył mi się przegląd techniczny .... w stacji kontroli pojazdów poinformowano mnie, że klocki i tarcze są w porządku i nic się nie dzieje w zakresie układu hamulcowego. Pojechałam jeszcze do innego serwisu i tam także powiedziano mi, że wszystko jest ok. Jestem w szoku, że można tak oszukiwać!

  • Maja (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Grudzień 2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: Planowałem, ale się zraziłem

3.2

w kategorii

Opony - sprzedaż

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

Bardzo zła organizacja i obługa klienta

Byłem umówiony na wymianę opon na godzinę 13.00. Przybyłem punktualnie. Poinformowano mnie, że wymiana może potrwać do godziny bo dzisiaj padał snieg (sprawdziłem i warsztat jest zadaszony, więc nie widziałem związku). W sumie na samochód czekałem prawie 2h, bo po skończonej wymianie, nikt mnie nie poinformował, że mogę odebrać auto. Przewidując nawet taki bieg wydarzeń wychodziłem co jakiś czas przed budynek ale moje auto zostało odstawione na tył budynku. Podsumowując, taką "organizację" to można mieć jak się ma jedno stanowisko i mały warsztat. Szkoda mi czasu na kolejny wizyty w tym miejscu.

  • Tomasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014-12-28
  • Polecam innym: nie

4.0

w kategorii

Akcesoria i wyposażenie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
4.0

Brak szacunku dla klienta

Wczoraj skorzystałem z oferty promocyjnej na wymianę oleju z filtrem gratis .Przyjechałem osobiście i dowiedziałem się że owszem ale dopiero za 3 godziny choć warsztat był oblegany w połowie, oczywiście przyjechałem ponownie na umówioną godzinę i pozostawiłem samochód i usłyszałem proszę się przejść po centrum chandlowym,zadzwonimy do pana jak skończymy-po 50 minutach przychodzę i co widzę ,samochód stoi tam gdzie go zostawiłem ,po mojej interwencji usłyszałem że już mechanik kończy przerwę i zabiera pojazd- czekam mija kolejne 25 minut i przyszedł,zabrał pojazd na warsztat i po kolejnych 25 minutach wystawił na parking i tak przez ponad 1,5 godz. wymieniono 3,9 litra oleju.a na moją uwagę że to szok aby tak długo wymieniać olej ,kasjerka tylko wzruszyła ramionami,więc nie polecam nikomu tej firmy do serwisowania pojazdów.

  • czarny (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13,10,2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Akcesoria i wyposażenie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Tragiczna obsługa klienta

Obsługa klienta - dwóch panów zajętych wspólną rozmową, oburzonych, gdy ktoś im przeszkadza BRAK SŁÓW.

  • Dominika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.08.2014
  • Polecam innym: nie