Norauto

adres
80-176 Gdańsk, Szczęśliwa 9 (przy centrum handlowym Auchan)
telefon
58 769-47-00  fax:  58 769-47-26
www
www.norauto.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Opony - sprzedaż

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ceny jak z KOSMOSU!!! OBsługa beznadziejna!!!

Jedna WIELKA PORAŻKA, personel to amatorzy z łapanki ulicznej, zero kompetencji zawodowych nie wspomnę o doświadczeniu, w ciągu 5min od chwili wypisania zlecenia cena za usługę wzrosła w stosunku do pierwotnej o 50% !!! A teraz najlepsze, zleciłem w Renault Traficu zamianę kół z tylnej osi na przednią, a co za tym idzie koła przedni miały trafić do tyłu, zaznaczam przełożyć kompletne koła bez wyważania cena za usługę 90zł !!! 15min roboty... OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM!!! W POLMOZBYTACH był wyższy poziom obsługi :-) Ciekawe czy ZARZĄD NORAUTO ma świadomość jaki poziom prezentuje ich firma, ŻENADA

  • GP (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.02.2017
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Opony - sprzedaż

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Naprawa przebitej opony

Zostawiłem dzisiaj rano samochód z przebitą oponą oraz użytym zestawem naprawczym. Po kilku godzinach przy odbiorze samochodu dowiedziałem się, że dziury nie znaleziono, a mimo tego skasowano mnie 30 zł za wykonane czynności serwisowe. Postępowanie nieuczciwe. Więcej nie skorzystam z ich usług.

  • LB (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016-12-27
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Akcesoria i wyposażenie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Jakosc sprzetu fatalna

Kupilem TV z dvd na zaglowki do samochodu za 300zl.Po 2 godzinach przestal dzialac glowny.Oddallem na reklamacji do sklepu i za 3 miesiaca nikt nie zadzwonil.Musialem jechac sam.Konsultant mowil ze spalona glowna plyta od duzego napiecia w aute(pelne klamstwo.Jak moze spalic od dugego napiecia w osobowce?Wszystko inne dziala i cb i radio samochodowe a tv jest spalone.....)Wczesnie napelnialem klimatyzacje w aute i tez mi sie skonczyla jak dojechalem do domu.Nikomu nie polecam tego sklepu ...

  • Igor (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Części zamienne - detal

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

wymiana akumulatora

Pracownik źle doradził wybór akumulatora, specjalnie spytałem się czy aby na pewno będzie pasował, powiedział że tak, bo to są standardowe wymiary, i co? i pojechałem 40km, zdjąłem stary i nowy za duży!!! dzwonie do nich, mówie o sytuacji, odebrał kto inny i powiedział, ze ma prawo nie pasować :/ ale NIE MA PROBLEMU może Pan wymienić, ciekawe dla kogo nie ma problemu, bo dla mnie to stracony czas i pieniądze.

  • Michał (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28/09/2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.2

w kategorii

Opony - sprzedaż

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Dno!

Totalnie nie polecam firmy. Zamawiam u nich osobiscie opony firmy nokian, bo na stronie mieli fajna cenę. Wypłacam 100 zeta zaliczki a na drugi dzień dostaje telefon, że nie ma moich opon w magazynie i nie mogą ich sprzedac, że model wycofany. Tracę czas paliwo na dojazd i nawet słowa przepraszam nie usłyszałem. Masakra, już nie wspomne o propozycji innego modelu czy cos.

  • Szymon (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20.07.2016
  • Polecam innym: nie

2.6

w kategorii

Akcesoria i wyposażenie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Nie polecam!

Przyjechałam tylko na wymianę paska wieloklinowego. Gdy wyjechałam z warsztatu samochód zaczął się dusić, gdyż Panowie nie przyczepili z powrotem dolotu powietrza! Dodam, że jechałam obwodnicą z małym dzieckiem. Tyle ile strachu się nabawiłam, nie życzę nikomu ! Tak się nie robi !

  • mama (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.05.2016
  • Polecam innym: nie

3.5

w kategorii

Części zamienne - detal

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.5
 

wymiana paska octavia 1.9 tdi

Szybko. Nie mila obsluga. Po wymianie paska po 2 km auto zaczelo szarpac i utracilo moc. Jak sie okazalo przy wymianie paska nie zalozono prawidlowo dolotu powietrza. Nie polecam. Tylko w ostatecznosci.

  • groszek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016.05.21
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

Pomoc w drodze

W trasie z Lublina do Gdańska zagotowało się auto. Była godz. 16. Podjechałam do Norauto, jedynego otwartego. Zostawiłam na diagnostykę z prośbą o wymianę płynu na Presto, który miałam w bagażniku. Po dwóch godzinach dostałam tel. że nie widzą usterki, a płyn mogą mi wymienić we wtorek. Byłam przejazdem i musiałam wracać do Lublina. Odjechałam z niczym. Płyn wymieniłam w rowie po drodze. Nie polecam nikomu. Zapłaciłam 30pln za "diagnostykę". Ostrzegam innych kierowców.

  • Andrea987 (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 7.05.2016
  • Polecam innym: nie