2.1
oceń »

Norauto

adres
80-176 Gdańsk, Szczęśliwa 9 (przy centrum handlowym Auchan)
telefon
58 769-47-00  fax:  58 769-47-26
e-mail
norauto@norauto.pl
www
godziny otwarcia
pn-sob8:30 - 20:30
nd10:00 - 19:00

O nas

W naszym sklepie oferujemy Państwu szeroką gamę produktów (opony, felgi, akumulatory, oleje silnikowe, części zamienne do wszystkich marek samochodów, a także wyposażenie i akcesoria motoryzacyjne).

W centrum Norauto Polska mają Państwo możliwość zakupu produktów motoryzacyjnych. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy ofertę tanich opon zimowych i letnich przeznaczonych do samochodów osobowych, dostawczych oraz 4x4. Ponadto oferujemy Państwu duży wybór elektroniki samochodowej, oraz części zamiennych.
Zapraszamy też do odwiedzenia naszej stacji serwisowej, w której mogą Państwo skorzystać z usługi wymiany opon, oleju i płynu hamulcowego, a także diagnostyki i naprawy klimatyzacji samochodowej.
W razie wszelkich pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

Opinie


1.0

w kategorii

Opony - sprzedaż

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

psrtacze

Chcialem kupic alufelgi do mojego mercedesa poproszono mnie abym poczekal czekalem 2 godziny po czym okazalo sie ze felgi nie pasuja mechanik jak mozna ich tam tak nazwac dokrecil moje sciagniete kolo kluczem udarowym po zwruceniu mu uwagi ze nie powinien alufelg moich zreszta na pale dokrecac kluczem zrobil mi laske i dokrecil kluczem dynanometrycznym takze nie polrca

  • kopfer (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20.10.20114
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Części zamienne - detal

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Stacje obsługi omijam z daleka!

Błędna diagnoza, czy perfidne oszustwo?...raczej to drugie! Panowie ze stacji obsługi Norauto zdiagnozowali w moim aucie zupełne zużycie klocków i konieczność wymiany tarcz hamulcowych. Nastraszyli, że autem nie da się jeździć i koniecznie mam odstawić je do czasu naprawy na parking i pod żadnym pozorem nie jeździć. Otrzymałam kosztorys i miałam już umówić się na naprawę, ale na szczęście kończył mi się przegląd techniczny .... w stacji kontroli pojazdów poinformowano mnie, że klocki i tarcze są w porządku i nic się nie dzieje w zakresie układu hamulcowego. Pojechałam jeszcze do innego serwisu i tam także powiedziano mi, że wszystko jest ok. Jestem w szoku, że można tak oszukiwać!

  • Maja (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Grudzień 2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: Planowałem, ale się zraziłem

3.2

w kategorii

Opony - sprzedaż

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

Bardzo zła organizacja i obługa klienta

Byłem umówiony na wymianę opon na godzinę 13.00. Przybyłem punktualnie. Poinformowano mnie, że wymiana może potrwać do godziny bo dzisiaj padał snieg (sprawdziłem i warsztat jest zadaszony, więc nie widziałem związku). W sumie na samochód czekałem prawie 2h, bo po skończonej wymianie, nikt mnie nie poinformował, że mogę odebrać auto. Przewidując nawet taki bieg wydarzeń wychodziłem co jakiś czas przed budynek ale moje auto zostało odstawione na tył budynku. Podsumowując, taką "organizację" to można mieć jak się ma jedno stanowisko i mały warsztat. Szkoda mi czasu na kolejny wizyty w tym miejscu.

  • Tomasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014-12-28
  • Polecam innym: nie

4.0

w kategorii

Akcesoria i wyposażenie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
4.0

Brak szacunku dla klienta

Wczoraj skorzystałem z oferty promocyjnej na wymianę oleju z filtrem gratis .Przyjechałem osobiście i dowiedziałem się że owszem ale dopiero za 3 godziny choć warsztat był oblegany w połowie, oczywiście przyjechałem ponownie na umówioną godzinę i pozostawiłem samochód i usłyszałem proszę się przejść po centrum chandlowym,zadzwonimy do pana jak skończymy-po 50 minutach przychodzę i co widzę ,samochód stoi tam gdzie go zostawiłem ,po mojej interwencji usłyszałem że już mechanik kończy przerwę i zabiera pojazd- czekam mija kolejne 25 minut i przyszedł,zabrał pojazd na warsztat i po kolejnych 25 minutach wystawił na parking i tak przez ponad 1,5 godz. wymieniono 3,9 litra oleju.a na moją uwagę że to szok aby tak długo wymieniać olej ,kasjerka tylko wzruszyła ramionami,więc nie polecam nikomu tej firmy do serwisowania pojazdów.

  • czarny (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13,10,2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Akcesoria i wyposażenie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Tragiczna obsługa klienta

Obsługa klienta - dwóch panów zajętych wspólną rozmową, oburzonych, gdy ktoś im przeszkadza BRAK SŁÓW.

  • Dominika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.08.2014
  • Polecam innym: nie

1.2

w kategorii

Części zamienne - detal

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Partacze

Ceny bardzo wysokie, odgrzybianie klimatyzacji metodą tradycyjną kosztuje co prawda ok 100zł ale ceny filtrów skandaliczne (60zł gdzie normalna cena to 20-30) + 30zł za wymianę z którą poradziłby sobie 5 latek. W końcu zdecydowałem się na odgrzybianie ozonowanie. Partacze nie włączyli przy tym klimatyzacji tłumacząc, że ozonowanie służy tylko wyczyszczeniu nawiewów (!) i dlatego jest w dziale z klimą! Pracownikom polecam opis metod odgrzybiania klimatyzacji na którejś ze stron konkurencji. Ogólnie nie polecam zmarnowane 2 godziny i 30zł. (...)

  • tomek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014-07-31
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

5.8

w kategorii

Akcesoria i wyposażenie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

alternattor...

Jadąc nad morze mialem kryzysowa sytuacje z moim samochodem , dokładniej padł mi alternator(niedziela). Pan sprzedawca (z tego co wyczytałem z plakietki p.Adam) zaproponował sprawdzenie akumulatora i ladowania w samochodzie. Gdy wyszło ze to alternator zaproponowano mi wyjęcie go na miejscu bez żadnego problemu!!! Na drugi dzień auto było do odbioru ! Dzięki temu mogę normalnie dalej bez stresu kontynuować urlop za co bardzo dziękuję panu Adamowi oraz mechanikowi którego imienia niestety nie znam. Polecam

  • urlopowicz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Opony - sprzedaż

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Beznadzieja i kłamstwo

W rozmowie telefonicznej dowiedziałem się że interesujących mnie opon nie mogą dla mnie zamówić bo nie mają na stanie, mam przyjechać osobiście i wpłacić zaliczkę. Ok, zrozumiałe, szanujmy swój czas. Poświęciłem zatem swój czas i tak jak chcieli uczyniłem, udałem się do w/w stacji obsługi, po czym dowiedziałem się że interesujących opon nie ma. Inny model opony o który pytałem wcześniej także jest niedostępny. Trzeci rodzaj opon o który także pytałem przez telefon...również jest niedostępny i nie można go zamówić!!!! Oczywiście mogą zaproponować mi chińszczyznę lub jakieś inne badziewie o którym nawet nie chciałem słyszeć. Widać że szukają jelenia aby tylko przyjechał i może na coś innego się skusi? Tylko po co mówią nieprawdę przez telefon i narażają klientów na bezsensowne wycieczki? Nie polecam!

  • Paweł (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014-03-04
  • Polecam innym: nie