Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Wybierz numer

58 627-39-62 800-380-006
b...@opecgdy.com.pl pokaż
  • Zdjęcie 1/16 - Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Gdynia 4
  • Zdjęcie 2/16 - Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Gdynia 3
  • Zdjęcie 3/16 - Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Gdynia 2
  • Zdjęcie 4/16 - Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Gdynia +13 1
 

O nas

Naszą misją jest zaspakajanie potrzeb Klientów w zakresie produkcji i dostawy ciepła na terenie Gdyni, Sopotu, Rumi, Wejherowa i Kosakowa w sposób nowoczesny, bezpieczny, niezawodny i przyjazny środowisku.
OPEC funkcjonuje na rynku ciepłowniczym od 1961 roku. Jesteśmy firmą komunalną ze 100%. kapitałem polskim. Obecnie działamy na terenie Gdyni, Sopotu, Rumi, Wejherowa i Kosakowa obsługując ponad 60% mieszkańców i pokrywając około 70% zapotrzebowania na energię cieplną. Poza bieżącą działalnością związaną z produkcją, dystrybucją i dostawą ciepła do budynków podejmujemy także działania na rzecz lokalnych społeczności, m.in. wspieramy kulturę i sport, urządzamy place zabaw dla dzieci, uczestniczymy w akcjach społecznych. Nieustannie rozwijamy się, inwestujemy i modernizujemy naszą infrastrukturę z korzyścią dla odbiorców i w poszanowaniu środowiska naturalnego.

Oceny (1)

Przewodniczący wspólnoty G 16
Termin usługi: marzec 2024

Brak ciepłej wody. Od stycznia 2024 r. na adresy mailowe Prezesa OPEC, Biura Obsługi Klienta OPEC oraz numer alarmowy 993 zgłaszane są problemy niedostarczania ciepłej wody do mieszkańców Wspólnoty mieszkaniowej Górnicza 16 w Gdyni, a wynika to z niewłaściwej cyrkulacji (słabego ciśnienia) wody użytkowej wody ciepłej dostarczanej do budynku. Mieszkańcy, aby skorzystać z ciepłej wody, spuszczają wodę przez bardzo długi czas (5 -10 min), a liczniki się kręcą i generują dodatkowe koszty. Chyba że taka jest polityka działalności OPEC Gdynia w celu powiększenia zysków. Adresaci mali całkowicie ignorują problem i klientów, a na wysłane maile w tej sprawie brak odpowiedzi. Pracownik zarządcy mojej nieruchomości Pomorskiej Grupy Zarządców Nieruchomości (PGZN) weryfikując problem ustalił, że to nie tylko problem mojej wspólnoty, ale wszystkich siedmiu bloków przy ul. Górniczej od 12 do 24. Na wysyłane monity PGZN do Biuro Obsługi Klienta OPEC odpowiedziano, że wynika to z zamówienia niewłaściwej mocy na obecny sezon grzewczy. Prawda jest taka, że moc grzewcza na obecny sezon była zamówiona jak w poprzednich latach i w poprzednich latach nie było problemów z obiegiem wody w budynkach. Praw

Ogrzewanie i techniki grzewcze

1.0