1.1
oceń »

PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdynia

adres
81-397 Gdynia, Obrońców Wybrzeża 11 pokaż na mapie
telefon
58 325-99-02  fax:  58 325-99-20
e-mail
cc.poog@pgnig.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt8:00 - 17:00

Napisali o nas

O nas

Odczyty z gazomierza w grupie taryfowej 12T:
email: cc. poog@pgnig.pl
sms: 608 600 608
www.odczyt. pgnig.pl
Zapraszamy również do korzystania z e-BOK na ebok. poog. pgnig.pl oraz eko-faktury. Usługi okołogazownicze na e-pasaz. pgnig.pl

Opinie


1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Stałe opłaty

Stałe opłaty w taryfie W2.1 w większości przypadków są wyższe niż opłaty za gaz!!!!!!! W taryfie W3.1 trzeba płacić 63 złote opłaty stałej nawet jeśli wogóle nie zużywamy gazu !!!!!! Czy stać na taki monopol firmy której Pani Prezes dostaje wynagrodzenie w milionach złotych rocznie?

  • Adam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

(...)

pobierają dane raz w roku z d...y, a nie z licznika i rżną klienta na fakturach prognozowanych aż miło. matematyk wylicza zużycie prognozowane nie na podstawie szacunków wieloletnich i dotychczasowego średniego zużycia, tylko tego co mu spod pazura brudnego na klawiaturze wypadnie, ale o dziwo - nie pomyli się na swoją niekorzyść tylko tak, żeby orżnąć klienta w trzy d...y. Jaśnie panienka przyjmuje przez telefon korektę z licznika, ale już jej do rozczochranej łepetyny nie wpadnie, aby skorygować też i błędne prognozy, no bo niby czemu?

  • wściekła klientka nabita w butelkę (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.10.2012
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Ogólnopolska Spółka Akcyjna o tak niskiej jakości obsługi, no, no....

Jak uwolnią rynek energii dla odbiorców indywidualnych, to na Waszym miejscu zaczęłabym się bać o miejsca pracy. A mam nadzieję, że to nastąpi w styczniu 2013 roku, bo wtedy szybciej się obudzicie.

  • Maria (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2.10.2012
  • Polecam innym: nie
    • oferta:
      1.0
       
    • jakość usług:
      1.0
       
    • czas realizacji:
      1.0
       
    • przystępność cen:
      1.0
       
    • ocena ogólna:
      1.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    1.1