PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdynia

Odczyty z gazomierza z grupy taryfowej 12T można podawać w następujący sposób:
email: cc. poog@pgnig. pl
sms: 608 600 608
www. odczyt. pgnig. pl
Zapraszamy również do korzystania z e-BOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) ebok. poog. pgnig. pl

Napisali o nas

Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 1.1 5 ocen

    oferta:
    1.0
     
    jakość usług:
    1.0
     
    czas realizacji:
    1.0
     
    przystępność cen:
    1.0
     
    ocena ogólna:
    1.3
     
    średnia ocena (max 6.0)
    1.1

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Stałe opłaty

Stałe opłaty w taryfie W2.1 w większości przypadków są wyższe niż opłaty za gaz!!!!!!! W taryfie W3.1 trzeba płacić 63 złote opłaty stałej nawet jeśli wogóle nie zużywamy gazu !!!!!! Czy stać na taki monopol firmy której Pani Prezes dostaje wynagrodzenie w milionach złotych rocznie?

  • Adam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

(...)

pobierają dane raz w roku z d...y, a nie z licznika i rżną klienta na fakturach prognozowanych aż miło. matematyk wylicza zużycie prognozowane nie na podstawie szacunków wieloletnich i dotychczasowego średniego zużycia, tylko tego co mu spod pazura brudnego na klawiaturze wypadnie, ale o dziwo - nie pomyli się na swoją niekorzyść tylko tak, żeby orżnąć klienta w trzy d...y. Jaśnie panienka przyjmuje przez telefon korektę z licznika, ale już jej do rozczochranej łepetyny nie wpadnie, aby skorygować też i błędne prognozy, no bo niby czemu?

  • wściekła klientka nabita w butelkę (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.10.2012
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
-
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Ogólnopolska Spółka Akcyjna o tak niskiej jakości obsługi, no, no....

Jak uwolnią rynek energii dla odbiorców indywidualnych, to na Waszym miejscu zaczęłabym się bać o miejsca pracy. A mam nadzieję, że to nastąpi w styczniu 2013 roku, bo wtedy szybciej się obudzicie.

  • Maria (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2.10.2012
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Żenada

Jako żywa skamienielina komunistycznej przeszłości ani firma ani jej pracownicy nie dorośli do obecnego świata. Tak długo jak będzie to jedyny monopolista na rynku tak długo niestety jesteśmy zmuszani do płacenia coraz wyższego haraczu za to coś co PGNiG nazywa gazem

  • Były Klient (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012-08-20
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

oferta:
1
 
jakość usług:
-
 
czas realizacji:
-
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Obsluga Telefoniczna

Co 2 pracownik z Obslugi Klienta czuje sie jak Bog. Podejscie do Klienta odrazajace(nie oczekuje buziakow) Ale te osoby sa w pracy jak my wszyscy i wiadomo jak powinno sie obslugiwac. Zenada!!!!! Jesli dalej bede tak traktowany bede pisal Zazalenia!!!

  • Klient (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14.05.12
  • Polecam innym: nie

PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdynia

adres
81-397 Gdynia, Obrońców Wybrzeża 11 pokaż na mapie
tel 58 325-99-02  fax:  58 325-99-20
e-mail
cc.poog@pgnig.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt8:00 - 17:00
ocena
1.1 5 opinii
dodaj ocenę
więcej

Lokalizacja na mapie