3.1
8 ocen

Skoda Plichta Gdańsk - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
80-309 Gdańsk, al. Grunwaldzka 339
 
inne oddziały
telefon
58 522-88-88  fax:  58 522-88-89
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (21) »

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Bardzo slabo, zupelny brak szacunku do klienta

Udalem sie do tego salonu by sprawdzic samochod przed trasa. U Lellka wygladalo to tak, ze samochod zostawialo sie na 1-1,5 godziny i bylo zrobione. Tutaj zostawilem samochod chwile po 9:00 na przeglad i mycie co mialo trwac okolo 1,5 - 2 godzin. Po kilkudziesieciu minutach dostalem telefon, iz mycie nie odbedzie sie gdyz nie ma osoby za to odpowiedzialnej - ok, rozumiem, zdarza sie. Samochod mial byc gotowy najpozniej na 11:00. Nie dostalem zadnego telefonu wiec osobiscie udalem sie do salonu - uslyszalem 12:00. A gdzie tam. O 12:00 pytam za ile samochod bedzie gotowy - uslyszalem 30 minut - do godziny. Bardzo sie spieszylem na spotkanie sluzbowe wiec poprosilem o podanie dokladnego czasu bo jak godzina to pojade pociagiem. W odpowiedzi uslyszalem "damy rade w 30 minut". Samochodem wyjechalem po okolo 50 minutach. Obok mnie siedziala Pani, ktora powiedziala, iz miala wlasnie odbierac samochod, a widzi, ze jeszcze nawet nie wjechal do serwisu :) Po czasie zajrzalem tutaj, poczytalem opinie i przestalem sie dziwic dlaczego mnie tak potraktowano. Brak szacunku do klienta, amatorka, żenada.

  • Gosc (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Sierpień 2016
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Niegrzeczna obsługa

Od roku mam kupioną w leasingu Skodę Fabię Kombi, wczoraj gdy w nocy wracaliśmy z mężem z trasy zapaliła się kontrolka o konieczności dolania oleju. Z racji że kupowaliśmy pierwotnie samochód w Lellku w Sopocie, który został ostatnio włączony do Plichty i przeniesiony w okolice Szadółek, zadzwoniłam do nich z pytaniem czy w takiej sytuacji we własnym zakresie mogę dolać olej czy powinnam to zrobić w serwisie. Zostałam powiadomiona że powinno odbyć się to w serwisie, ale że skoro przejechałam już tyle kilometrów przy zapalonej tej kontrolce najlepiej żebym udała się do najbliższego salonu - gdzie na pewno będzie to zrobione od ręki. Po przyjeździe do salonu na Grunwaldzkiej zostałam przekierowana do części serwisowej gdzie dwóch panów rozpartych na krzesłach - ja stojąca - prawie się pokłóciło który z nich ma się mną zająć - jeden za 15 min kończył zmianę a drugi zaczyna - a następnie oświadczyli mi że muszę się umówić i najbliższy termin to za minimum tydzień. Nie potrafili odpowiedzieć mi czy mam przez najbliższy tydzień jeździć samochodem w takim stanie. Po wyjściu zadzwoniłam jeszcze raz do salonu na Szadółkach, gdzie od razu pojechałam i po 10 minutach miałam załatwioną sprawę

  • prawie klientka (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 02.08.2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Naprawa Gwarancyjna kpl.porażka :(

Ja mam skromne pytanie, kto takiemu serwisowi daje autoryzację ?. Prosta usterka na gwarancji ciężko włączający się 1 bieg serwis się poddał i przez 3 godziny osiągnął to iż nie tylko 1, ale i wsteczny bieg się nie włącza. No i dodatkowy kabaret, którzy zafundowali niedoświadczeni moim zdaniem doradcy (za zakup kolejnej skody poinformowali, że na naprawę pojazdu mają 30 dni.) Ledwo odjechałem z tego pseudo serwisu . Nie polecam nawet wrogowi zakupu tam pojazdu i traceniu nerwów z powodu ich niekompetencji.

  • Robert (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Maj 2015
  • Polecam innym: nie

3.6

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    4
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.6

Profesjonalizm serwisu ??? raczej wątpię.

25 marca na zaproszenie serwisu pojawiłem sie na tzw serwis olejowy. Co do pierwszego podejścia to nie mam zastrzeżeń. Do tej pory samochód jeździł na oleju long life czyli takie serwisy odbywają się w cyklach co 30 tyś km. Na pytanie czy właśnie taki olej zostanie zalany usłyszałem zapewnienia że oczywiście że tak. Po wymianie odebrałem auto sprawdzając jedynie na bagnecie poziom oleju i to czy rzeczywiście wygląda na świeży. Przeoczyłem jedną rzecz którą sprawdziłem dopiero trzy dni później. Komputer wskazał kolejny przegląd za 15 tyś km co sugeruje że do wymiany nie został użyty olej long life a jedynie zwykły olej. Oczywiście pojawiłem się w serwisie z prośbą o wyjaśnienia i potwierdzenie jakiego oleju użyto w rzeczywistości. Usłyszałem że na "słowo" muszę uwierzyć że silnik został zalany olejem long life. Czy to jest właściwe podejście serwisu? ocenę pozostawiam wszystkim czytającym.

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25-03-2016
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Profesjonalna obsługa

W marcu br. wybraliśmy się rodzinnie tylko zerknąć na nową fabię 3 a wyszliśmy z salonu po jeździe próbnej z przekonaniem że to jest właśnie auto dla nas. Od 3 m-cy jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami ww auta za co bardzo serdecznie dziękujemy Panu Dariuszowi Małeckiemu który jak przystało na profesjonalnego sprzedawcę zajął się nami od A do Z łącznie z telefonem po 2 tygodniach od odbioru auta jak nam się jeździ. To było nasze pierwsze auto z salonu i zawsze tak sobie wyobrażałem obsługę co niestety nie jest takie oczywiste w innych salonach. Pan Dariusz jest kompetentny, rzeczowy a przy tym bardzo miły i uczynny. Zdecydowanie polecamy ten salon a w szczególności doradztwo Pana Dariusza.

  • Sławek Gdańsk (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.2015
  • Polecam innym: tak

1.8

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Serwis Skody Plichta

Ponad miesiąc temu oddałam auto po kolizji do serwisu, pracownik tak po prostu zapomniał, że przyjął auto do naprawy, dopiero po moim telefonie jutro jadę odebrać ponoć naprawione auto. Myślę, że auto będzie wysprzątane i umyte i dostanę gratyfikację za tak długi okres oczekiwania. Ciekawe jak długo jeździłabym autem zastępczym gdybym nie zadzwoniła ? Zamierzam kupić samochód Volkswagen Touran, teraz się zastanowię czy współpracować dalej z Panem Plichtą.

  • Wiesława Ch. (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: nie polecam
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Wspaniała obsługa

Jestem bardzo zadowolony z mojej wizyty w salonie Skody Plichty, która miała miejsce w dniu 9 maja 2015 r. Ostatecznie przekonałem się co do trafności mojego wcześniejszego wyboru i wyszedłem z zamówieniem na nową Skodę Fabię. Chciałbym bardzo mocno podziękować Panu Dariuszowi Małeckiemu, który jest fantastycznym człowiekiem i super sprzedawcą. Pan Dariusz poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałem, był cierpliwy, spokojny, uprzejmy, zaangażowany, konkretny, profesjonalny; sprawnie odpowiadał na moje pytania, wychodził z inicjatywą i sprostał wszelkim moim oczekiwaniom. Taki człowiek to perła w koronie. Jeszcze raz dziękuję, pozdrawiam i polecam innym!

  • Łukasz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.05.2015
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Godne polecenia!

Wybrałiśmy się z Żoną do tego salonu zobaczyć ofertę wyprzedażową 2014. Dziś mogę powiedzieć, że trafiliśmy bardzo dobrze, bo zajął się nami Pan Dariusz Małecki. Pan Dariusz zajął się nami w sposób bardzo profesjonalny, odpowiadał na nasze pytania i wątpliwości, poświęcił tyle czasu ile potrzebowaliśmy. Pytań mieliśmy sporo, jednak Pan Dariusz cierpliwie udzielał nam precyzyjnych odpowiedzi. Ani przez moment nie odczuliśmy że już jesteśmy za długo, mimo że w Salonie spędziliśmy ok. 3 godzin. Ostatecznie kupiliśmy autko i do momentu odbioru "opieka" Pana Dariusza też okazała się na najwyższym poziomie. Informował na bieżąco o sytuacji i pomagał nam gdy trzeba było. Mamy nadzieję, ze współpraca i pomoc Pana Dariusza podczas eksploatacji auta będzie stała na równie wysokim poziomie.

  • Krzysztof (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2014
  • Polecam innym: tak