Skoda Plichta Gdańsk - auta nowe, auta używane z gwarancją

Skoda Plichta Gdańsk

Wybierz numer

58 522-88-88
s...@plichta.com.pl pokaż
Otwarte do 19:00 więcej
 

TV Filmy

Skoda i Peugeot. Mały format, duży bagażnik
2301

Skoda i Peugeot. Mały format, duży bagażnik

Oceny (55)

Irena
Termin usługi: czerwiec 2023

Nie polecam kupowania auta używanego. Kupiłam i prawie miesiąc stoi i czeka na naprawę gwarancyjną. A kontakt z firmą jest znikomy, jesli mąż nie zadzwoni i nie zapyta co z samochodem, to nikt od nich nie dzwoni. Masakra

Salony samochodowe

2.2
Przemysław
Termin usługi: marzec 2022

Malowanie drzwi trwa 2 tygodnie lekka przesada za każdym razem jak dzwonię informacja że samochód jest na lakierni domniemam że od 14 dni blokuje resztę Trójmiasta z możliwości lakierowania swoich samochodów u plichty, co to więcej dodać widzę poprzedniego rozmówcę i potwierdzam to co napisał żenada

Salony samochodowe

1.0
Zniesmaczony
Termin usługi: czerwiec 2021

Pozwoliłem zapoznać się z ofertą aut używanych na placu skody dilera Plichta na ul.Grunwaldzkiej. Zaparkowałem auto na miejscu dla klienta, zdążyłem przebyć zaledwie kilka kroków w stronę placu i z okrzykiem wrogości napadła mnie obecna tam Pani dozorująca. Cytuję okrzyki: Czego tu tu nie ma nic dla Pana!!! Niewątliwie Pani dozoryjącej brak kultury ale są szkolenia dla pracowników nawet firm zew o ile ta Pani nie jest zartudniona przez Skodę. Zaparkowalem auto o 20.03 dziś w słoneczny wieczór. Obok w Nissanie udostępniony plac z autami używanymi i brak jakiejkolwiek agresji ze strony ochrony.

Salony samochodowe

1.0
Skoda Rapid
Termin usługi: marzec 2019

Serwis na najniższym poziomie, przytoczę tylko kilka moich przygód po zakupie nowego auta. Przez pół roku nie mogłem się doprosić zamontowania zasilania wideorejestratora-brak elektryka w serwisie, usterkę niedziałającego sterowania jednej szyby z panelu kierowcy naprawiali 3 pełne dni robocze, oczywiście próbowali winę zrzucić na mnie, że jakaś ingerencja w tylnych drzwiach była, owszem była, na poprzedniej wizycie w salonie Plichta! Grzebiąc w komputerze, wyłączyli doświetlanie zakrętów i tu hit-twierdzą, że ten samochód nie miał doświetlania, nie są w stanie po VINie sprawdzić specyfikacji samochodu, trzeba przywieźć dokumenty z zamówienia samochodu! Przy czwartej wymianie oleju, uszkodzili gwint korka oleju i obciążyli kosztami naprawy-moja narzeczona była na wymianie oleju! Nigdy więcej tego serwisu!

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

1.2
Germanic_Maximus
Termin usługi: październik 2018

Czy ktoś na forum kupując nowe auto nie miał wpisanego do umowy terminu odbioru samochodu ? Padło wyjaśnienie, że orientacyjny termin dostarczenia samochodu wynosi około 1,5-2 miesięcy. Na razie wstrzymuję się z ostateczną oceną, czekam na finał. Proszę o komentarze innych klientów Skoda Plichta na Grunwaldzkiej.

Salony samochodowe

2.8
Dawid
Termin usługi: czerwiec 2018

Najgorszy serwis skody w gdansku. Kilka tys. zł. dwukrotnie a samochod nadal nie jest sprawny. Odradzam serwis!!

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

1.0
Marcin S.
Termin usługi: marzec 2018

Skandal i naciągactwo. Oddałem samochód do naprawy z OC sprawcy. W leasingu i u ubezpieczyciela zgłosiłem że to oni w 100% zajmują się naprawą. Ja nie wybieram nawet warsztatu. Ten serwis zadzwonił jako pierwszy. Zgłosiłem się do nich bo miałem blisko. Doradca "poinformował" mnie, ze powinienem wziąć z leasingu zgodę na wypłatę. "Zapomniał" dodać, że nie mają umowy z firmą leasingową na bezgotówkowe naprawy. Żeby nie było, auto też kupiłem u Plichty :). Finał jest taki, że pierwszy raz jak pojechałem nie wydali mi samochodu "bo przecież informowali" a drugi raz, jak "bezgotówkowo" okazało się że jednak vat i cześć opłat za wynajem samochodu jest po mojej stronie oddali mi auto w skandalicznym stanie. Ze zderzaka, który miał być naprawiony odstawały listwy i wypadały czujniki parkowania, a cały prawy bok pojazdu był porysowany!! To było w marcu! Do dnia dzisiejszego sprawa nie jest załatwiona. Tłumaczą się że to nie oni, że mimo iż to reklamacja naprawy i mi się należy to oni nie mają samochodu zastępczego i na swój koszt muszę jechać do Wejcherowa na poprawkę. Jeśli łaskawie się ktoś odezwie albo odbierze telefon.

Fabia
Termin usługi: maj 2017

Wycieraczki przednie + wymiana = prawie 190zł ?! i po 3 miesiacach (maj-sierpień) 3000km przestały zbierać deszcz i rozmazują wszystko na szybie, Tragedia, nie polecam !!!

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

2.6
Jan
Termin usługi: 2016.12.07

Wybrałem się osobiście po ofertę współpracy chcąc dokonać zakupu 7 samochodów. Samochody w połączeniu z pełną obsługą. Człowiek obsługujący mnie nie miał mi nic do zaproponowania. Dostałem cenniki - serwis nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytania na temat kontraktu długoterminowego. Firma Plichta traci czas potencjalnych klientów - brak przygotowania zawodowego płynący od góry zapewne. Brak przeszkolenia pracowników, pracownicy wykazują tendencję do braku podejmowania jakikolwiek decyzji - czyżby ludzie są tam zastraszani ? nieumocowani do podejmowania decyzji ? Jest tam ktoś świadomy zarządzania ? Wydaje mi się, że dość niskiej jakości jest tam sposób zarządzania.

Salony samochodowe

1.2
Gosc
Termin usługi: Sierpień 2016

Udalem sie do tego salonu by sprawdzic samochod przed trasa. U Lellka wygladalo to tak, ze samochod zostawialo sie na 1-1,5 godziny i bylo zrobione. Tutaj zostawilem samochod chwile po 9:00 na przeglad i mycie co mialo trwac okolo 1,5 - 2 godzin. Po kilkudziesieciu minutach dostalem telefon, iz mycie nie odbedzie sie gdyz nie ma osoby za to odpowiedzialnej - ok, rozumiem, zdarza sie. Samochod mial byc gotowy najpozniej na 11:00. Nie dostalem zadnego telefonu wiec osobiscie udalem sie do salonu - uslyszalem 12:00. A gdzie tam. O 12:00 pytam za ile samochod bedzie gotowy - uslyszalem 30 minut - do godziny. Bardzo sie spieszylem na spotkanie sluzbowe wiec poprosilem o podanie dokladnego czasu bo jak godzina to pojade pociagiem. W odpowiedzi uslyszalem "damy rade w 30 minut". Samochodem wyjechalem po okolo 50 minutach. Obok mnie siedziala Pani, ktora powiedziala, iz miala wlasnie odbierac samochod, a widzi, ze jeszcze nawet nie wjechal do serwisu :) Po czasie zajrzalem tutaj, poczytalem opinie i przestalem sie dziwic dlaczego mnie tak potraktowano. Brak szacunku do klienta, amatorka, żenada.

Salony samochodowe

1.0
prawie klientka
Termin usługi: 02.08.2016

Od roku mam kupioną w leasingu Skodę Fabię Kombi, wczoraj gdy w nocy wracaliśmy z mężem z trasy zapaliła się kontrolka o konieczności dolania oleju. Z racji że kupowaliśmy pierwotnie samochód w Lellku w Sopocie, który został ostatnio włączony do Plichty i przeniesiony w okolice Szadółek, zadzwoniłam do nich z pytaniem czy w takiej sytuacji we własnym zakresie mogę dolać olej czy powinnam to zrobić w serwisie. Zostałam powiadomiona że powinno odbyć się to w serwisie, ale że skoro przejechałam już tyle kilometrów przy zapalonej tej kontrolce najlepiej żebym udała się do najbliższego salonu - gdzie na pewno będzie to zrobione od ręki. Po przyjeździe do salonu na Grunwaldzkiej zostałam przekierowana do części serwisowej gdzie dwóch panów rozpartych na krzesłach - ja stojąca - prawie się pokłóciło który z nich ma się mną zająć - jeden za 15 min kończył zmianę a drugi zaczyna - a następnie oświadczyli mi że muszę się umówić i najbliższy termin to za minimum tydzień. Nie potrafili odpowiedzieć mi czy mam przez najbliższy tydzień jeździć samochodem w takim stanie. Po wyjściu zadzwoniłam jeszcze raz do salonu na Szadółkach, gdzie od razu pojechałam i po 10 minutach miałam załatwioną sprawę

Salony samochodowe

1.5
Robert
Termin usługi: Maj 2015

Ja mam skromne pytanie, kto takiemu serwisowi daje autoryzację ?. Prosta usterka na gwarancji ciężko włączający się 1 bieg serwis się poddał i przez 3 godziny osiągnął to iż nie tylko 1, ale i wsteczny bieg się nie włącza. No i dodatkowy kabaret, którzy zafundowali niedoświadczeni moim zdaniem doradcy (za zakup kolejnej skody poinformowali, że na naprawę pojazdu mają 30 dni.) Ledwo odjechałem z tego pseudo serwisu . Nie polecam nawet wrogowi zakupu tam pojazdu i traceniu nerwów z powodu ich niekompetencji.

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

1.0
Piotr
Termin usługi: 25-03-2016

25 marca na zaproszenie serwisu pojawiłem sie na tzw serwis olejowy. Co do pierwszego podejścia to nie mam zastrzeżeń. Do tej pory samochód jeździł na oleju long life czyli takie serwisy odbywają się w cyklach co 30 tyś km. Na pytanie czy właśnie taki olej zostanie zalany usłyszałem zapewnienia że oczywiście że tak. Po wymianie odebrałem auto sprawdzając jedynie na bagnecie poziom oleju i to czy rzeczywiście wygląda na świeży. Przeoczyłem jedną rzecz którą sprawdziłem dopiero trzy dni później. Komputer wskazał kolejny przegląd za 15 tyś km co sugeruje że do wymiany nie został użyty olej long life a jedynie zwykły olej. Oczywiście pojawiłem się w serwisie z prośbą o wyjaśnienia i potwierdzenie jakiego oleju użyto w rzeczywistości. Usłyszałem że na "słowo" muszę uwierzyć że silnik został zalany olejem long life. Czy to jest właściwe podejście serwisu? ocenę pozostawiam wszystkim czytającym.

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

3.6
Sławek Gdańsk
Termin usługi: 03.2015

W marcu br. wybraliśmy się rodzinnie tylko zerknąć na nową fabię 3 a wyszliśmy z salonu po jeździe próbnej z przekonaniem że to jest właśnie auto dla nas. Od 3 m-cy jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami ww auta za co bardzo serdecznie dziękujemy Panu Dariuszowi Małeckiemu który jak przystało na profesjonalnego sprzedawcę zajął się nami od A do Z łącznie z telefonem po 2 tygodniach od odbioru auta jak nam się jeździ. To było nasze pierwsze auto z salonu i zawsze tak sobie wyobrażałem obsługę co niestety nie jest takie oczywiste w innych salonach. Pan Dariusz jest kompetentny, rzeczowy a przy tym bardzo miły i uczynny. Zdecydowanie polecamy ten salon a w szczególności doradztwo Pana Dariusza.

Salony samochodowe

5.8
Wiesława Ch.
Termin usługi: nie polecam

Ponad miesiąc temu oddałam auto po kolizji do serwisu, pracownik tak po prostu zapomniał, że przyjął auto do naprawy, dopiero po moim telefonie jutro jadę odebrać ponoć naprawione auto. Myślę, że auto będzie wysprzątane i umyte i dostanę gratyfikację za tak długi okres oczekiwania. Ciekawe jak długo jeździłabym autem zastępczym gdybym nie zadzwoniła ? Zamierzam kupić samochód Volkswagen Touran, teraz się zastanowię czy współpracować dalej z Panem Plichtą.

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

1.8
Łukasz
Termin usługi: 09.05.2015

Jestem bardzo zadowolony z mojej wizyty w salonie Skody Plichty, która miała miejsce w dniu 9 maja 2015 r. Ostatecznie przekonałem się co do trafności mojego wcześniejszego wyboru i wyszedłem z zamówieniem na nową Skodę Fabię. Chciałbym bardzo mocno podziękować Panu Dariuszowi Małeckiemu, który jest fantastycznym człowiekiem i super sprzedawcą. Pan Dariusz poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałem, był cierpliwy, spokojny, uprzejmy, zaangażowany, konkretny, profesjonalny; sprawnie odpowiadał na moje pytania, wychodził z inicjatywą i sprostał wszelkim moim oczekiwaniom. Taki człowiek to perła w koronie. Jeszcze raz dziękuję, pozdrawiam i polecam innym!

Salony samochodowe

6.0
Krzysztof
Termin usługi: styczeń 2014

Wybrałiśmy się z Żoną do tego salonu zobaczyć ofertę wyprzedażową 2014. Dziś mogę powiedzieć, że trafiliśmy bardzo dobrze, bo zajął się nami Pan Dariusz Małecki. Pan Dariusz zajął się nami w sposób bardzo profesjonalny, odpowiadał na nasze pytania i wątpliwości, poświęcił tyle czasu ile potrzebowaliśmy. Pytań mieliśmy sporo, jednak Pan Dariusz cierpliwie udzielał nam precyzyjnych odpowiedzi. Ani przez moment nie odczuliśmy że już jesteśmy za długo, mimo że w Salonie spędziliśmy ok. 3 godzin. Ostatecznie kupiliśmy autko i do momentu odbioru "opieka" Pana Dariusza też okazała się na najwyższym poziomie. Informował na bieżąco o sytuacji i pomagał nam gdy trzeba było. Mamy nadzieję, ze współpraca i pomoc Pana Dariusza podczas eksploatacji auta będzie stała na równie wysokim poziomie.

Salony samochodowe

6.0
Mariusz
Termin usługi: 2013.11-2014.04

Wchodząc do salonu czasami trzeba poczekać aż sprzedawcy się zainteresują klientem. Ja trafiłem na Pana Dariusza Małeckiego i spotkałem się z profesjonalną obsługą z jego strony. Umawiając jazdę testową przygotował dla mnie 2 samochody i zarezerwował dużo czasu. Za profesjonalne zachowanie uważam też przekazanie rozgrzanego samochodu do jazdy testowej. Mamy wówczas pewność, że klient nie będzie "katować" zimnego silnika. Otrzymałem ostatecznie także najatrakcyjniejszą w Polsce cenowo ofertę. Szkoda tylko, że dopiero po przedstawieniu konkurencyjnej oferty. Tu przydałaby się zmiana polityki rabatowej salonu - lepsze oferty na start negocjacji. Podczas oczekiwania na wyprodukowanie auta byłem na bieżąco informowany o przesunięciach terminu, a Pan Dariusz odpowiadał na wszystkie moje techniczne pytania, nawet te, na które w innych salonach nie udzielono odpowiedzi. Wydłużony przez producenta termin produkcji dealer zrekompensował dodatkowym rabatem. Jedyna uwaga, to przydałoby się z 5L paliwa w zbiorniku wydając auto. Niestety chyba wszystkie salony Skody w Polsce wydają auto z prawie pustym zbiornikiem. Liczę, że serwis będzie tak profesjonalny jak Pan Dariusz, którego polecam.

Salony samochodowe

5.8
Krzysztof
Termin usługi: czerwiec 2014

Pod koniec czerwca byłem w salonie Plichta auta uzywane w Gdańsku poszukując auta.Jakie było moje zdziwienie gdy wszedłem na hale i ujżałem zakurzone auta, w których nie wszystkie miały zawieszkiz cenami,podkładki pod tablicami założone od niechcenia.Pierwsze wrażenie marne.Obszedłem hale dwa razy i z 3 handlowców siedzących w biurze nikt sie nie pofatygował, ruszył się dopiero przy trzecim okrązeniu czyli po jakis 10 minutach.Gdy już zaczęliśmy rozmawiać o aucie okazało się że wymaga on wkładu fifnaskowego po pare rzeczy jest do naprawy ale może być to wykonane w ramach ceny jako rabat.Podziekowałem za obsługe i kupiłem auto u konkurencji gdzie dostałem czyste ładne auto, usprawnione i jeszcze z rabatem cenowym.Zdecydowanie nie polecam uzywanych aut u tego dealera.

Salony samochodowe

2.6
Kamil
Termin usługi: 4-7 kwietnia 2014

Chciałem polecić i podziękować za miłą i rzetelną obsługę Panu Jakubowi Tomczak z Plichty. Profesjonalne, a przede wszystkim nienachalene podejście do klienta. Sam jestem handlowcem i wiem, że dobre wysłuchanie klienta i znalezienie produktu spełniającego jego potrzeby jest najważniejsze w naszej pracy. Objechałem wiele salonów różnych marek i najlepiej zostałem obsłużony w Salonie Plichty przy Grunwaldzkiej. Miało to duży wpływ na podjęcie decyzji o zakupie skody octavii.

Salony samochodowe

5.8