3.3
oceń »

Skoda Plichta Gdańsk - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
80-309 Gdańsk, al. Grunwaldzka 339 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 522-88-88  fax:  58 522-88-89
e-mail
biuro_gdansk@plichta.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt8:00 - 19:00
sob9:00 - 15:00

O nas

Zapraszamy do naszych salonów w Wejherowie, Gdyni i Gdańsku.
Oferujemy:
- Samochody nowe i używane z gwarancją
- Oryginalne części zamienne i akcesoria
- Szybkie terminy realizacji zamówień - Kredyt, leasing, ubezpieczenia - Nowoczesny serwis

http://www.uzywane.plichta.com.pl oraz biuro_gdansk@plichta.com.pl

Opinie


2.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
2.6

Auta Uzywane

Pod koniec czerwca byłem w salonie Plichta auta uzywane w Gdańsku poszukując auta.Jakie było moje zdziwienie gdy wszedłem na hale i ujżałem zakurzone auta, w których nie wszystkie miały zawieszkiz cenami,podkładki pod tablicami założone od niechcenia.Pierwsze wrażenie marne.Obszedłem hale dwa razy i z 3 handlowców siedzących w biurze nikt sie nie pofatygował, ruszył się dopiero przy trzecim okrązeniu czyli po jakis 10 minutach.Gdy już zaczęliśmy rozmawiać o aucie okazało się że wymaga on wkładu fifnaskowego po pare rzeczy jest do naprawy ale może być to wykonane w ramach ceny jako rabat.Podziekowałem za obsługe i kupiłem auto u konkurencji gdzie dostałem czyste ładne auto, usprawnione i jeszcze z rabatem cenowym.Zdecydowanie nie polecam uzywanych aut u tego dealera.

  • Krzysztof (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2014
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Skoda Octavia

Chciałem polecić i podziękować za miłą i rzetelną obsługę Panu Jakubowi Tomczak z Plichty. Profesjonalne, a przede wszystkim nienachalene podejście do klienta. Sam jestem handlowcem i wiem, że dobre wysłuchanie klienta i znalezienie produktu spełniającego jego potrzeby jest najważniejsze w naszej pracy. Objechałem wiele salonów różnych marek i najlepiej zostałem obsłużony w Salonie Plichty przy Grunwaldzkiej. Miało to duży wpływ na podjęcie decyzji o zakupie skody octavii.

  • Kamil (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4-7 kwietnia 2014
  • Polecam innym: tak

4.8

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.8

polecam

Zakupilem skode octacvie w programie uzywane z gwarancja (polowa stycznia tego roku). Po 2 miesiacach od zakupu padlo przednie lozysko. Niestety gwarancja nie obejmuje takiej naprawy, ale salon wyszedl na przeciw moim oczekiwaniom i podzielilismy sie kosztami. W skrocie mozna powiedziec ze dostalem az 60% rabatu na naprawe ! Naprawa przebiegla sprawnie i szybko - jestem b zadowolony. Do tego nikt nie probowal mnie naciagac na wymiane czesci ktore sa dobre (co czesto zdarza sie u innych).

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18/03/2014
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

kanty serwisu Plichty

Ostrzegam przed korzystaniem z serwisu Plichty!!!!!!!! Tam pracują mechanicy co nie maja pojęcia jak zrobić naprawę!!!! Klientów jednak rżną równo!!!! Mojego samochodu co dokonywałem rocznego przeglądu u Plichty mało nie zniszczyli!!! Pozdrawiam KERAM!!!! OSTRZEGAM PRZED KORZYSTANIEM Z SERWISU PLICHTY!!!!!!

  • KERAM (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: denny
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

STANOWCZO ODRADZAM!!!

Klient przychodzi do salonu, chce wydać pieniądze, niestety obsługa jest kompletnie niekompetentna i nieogarnięta... Sprzedają samochody, których nie mają na stanie, nie są w stanie dostarczyć konkretnego terminu, podnoszą ceny, mimo wcześniejszych negocjacji oraz potwierdzonych ustaleń. Nierzetelni i nadają się zaledwie do sprzedaży modeli samochodowych na straganie...

  • Wajt (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

W ramach podsiadanego magazynu zaproponowaliśmy Pai kilak rozwiązań, niestety żadne z nich nie spotkało się z Pani aprobatą.

Natomiast jeśli chodzi o ceny to ustala je Importer dla całej Polski jednakowe, jako Dealer nie mamy większego wpływu na politykę cenową koncernu.

Jest nam jednak niezmiernie przykro, że wizyta w naszym obiekcie pozostawiła niesmak, mimo dołożonych naszych wszelkich starań.

autor: Skoda Plichta Gdańsk


5.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Serwis

Jestem Klientką tego serwisu już od dawna. Prywatnie jeżdze Octavia a jako samochód służbowy to Fabia II. Ostatnio wykonywalam przegląd auta prywatnego i jestm bardzo zadowolona z obsługi w serwisie. Wszystko zgodnie z ustaleniami na czas i finansowo pozytywnie zaskoczona, cena poniżej podanej kwoty. Szczegulne podziekowanie dla doradcy Pana Marcina za tak miłą i fachowa obsługe.

  • Krynolina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25.03.2013
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Podejście do klienta - masakra

Już od wejścia czułem się jak intruz - wzrok typu "czeeeego?". W dziele serwisu jedna osoba na trzy czy cztery stanowiska, wiec mała kolejka. No nic, da się przeżyć. Czekając na swoją kolej podszedłem na dział części, dowiedzieć się o ceny. Znowu wzrok "czeeeego?", a odpowiedzi na pytania z łaską. Na pytanie, czy obsługujący pan może mi pokazać jedną z części, odp: "Ale mam pan życzenia...", a potem "To nie wchodzi w zakres moich obowiązków". W końcu z łaską przyniósł. W serwisie nie lepiej - na prośbę o przesłanie wyceny na maila, z wyszczególnionymi cenami odp ze złośliwym uśmieszkiem: "Dobrze, ale to potrwa, najwczesniej za tydzień". Do ch..., co to za filozofia? To samo w Lellku dostałem po poł godzinie. W trakcie obsługi gość cały czas odbierał telefony i prowadził inne sprawy. W końcu sie wkurzyłem i wyszedłem. Nie polecam zdecydowanie! W d.... mają klientów, czyli swoich chlebodawców.

  • M (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2012
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Blacharka

Miałam szkodę, przykre doświadczenie. Ale Pan Michał wszystko załtwił, żeby było bezboleśnie.

  • Malutka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.01.2013
  • Polecam innym: tak

2.2

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Ocena niedostateczna

Ocena niedostateczna. Po serwisie auto zabrudzone w środku przez mechaników olejem silnikowym. Po wymianie oleju najważniejsza rzecz dla to resetowanie komputera, ta usługa nie została wykonana. Kontrolka informuje o tym po ponownym uruchomieniu slinika, przeczytałem informację po ponownym uruchomieniu silnika przed domem i ponowna przymusowa wizyta w serwisie aby naprawić błąd serwisantów. Zmarnowany mój cenny czas ( ponad 2 godziny ) i dodatkowe 50 km na liczniku. Trzecia moja wizyta z autem w tym serwisie , a druga reklamacja. Kontakt telefoniczny - brak skali niskich ocen aby opisać.

  • MD (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18-09-2012
  • Polecam innym: nie