Skoda Plichta Gdynia - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
81-225 Gdynia, Morska 80
 
inne oddziały
telefon
58 669-96-96  fax:  58 669-96-97
www
www.plichta.auto.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


1.4

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

dramat

obsługa, kiedy wszystko idzie dobrze jest ok, ale jak już pojawia się problem to jak strusie głowy w piach. Wyleasingowałem od nich auto 5 letnie, umówiłem sie naodbiór na godzinę 18.30 , byłem wcześniej, dowiedziałem się ze nie mogą mi wydać auta, później mówią ze za 2 dnia dostane auto do miejsca zamieszkania do godziny 14.00. (nic nie działali przez 2 dni,żeby zmienić coś w tej kwestii). Jak myślicie dostałem auto? Nie , mało tego próby połączenia bezskuteczne.Nieterminowi, nieodpowiedzialni, nierzetelni.Mili tylko dla klientów nowych, gdyby była ocena 0 to zasłużyliby na nią, omijać szerokim ŁUKIEM!!!

  • klient (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie

1.2

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Serwis ASO Plichta- stanowczo odradzam

Zgłosiłem się do skody z problemem- auto ściągało i było wyraźnie czuć bicie na kierownicy. Auto zostawiłem do sprawdzenia na cały dzień. Po około 2h dzwonią do mnie :"nasz mistrz wykonał jazdę próbną i jest ok" Zdziwiony poprosiłem grzecznie aby raz jeszcze ów mistrz się przejechał. Kolejny telefon:"Mistrz zauważył delikatne bicie- proponujemy wyważenie kół i geometrię " Ok. Jak to ma pomóc proszę robić. Zajeżdżam po auto na koniec dnia. Płacę, wsiadam i już po przejechaniu 10m czuję,że ok nie jest. Wracam i proszę mistrza żeby się przejechał moim autem po raz 4 tym razem ze mną. 10m i pytam czy takie zachowanie auta jest ok.. :"Nie jest ok zaraz to sprawdzimy" Zażenowanie poziom max. Umawiam się na ponowne zostawienie wozu. Zostawiam auto i tym razem pada kolejna diagnoza: poduszka amortyzatora- jak ma pomóc wymieniać. I kolejna f-a ...wyjeżdżam i kur....a bez zmian. Zażenowanie sięga szczytu. Pan proponuje mi żebym auto zostawił na kilka dni i przejechał się z szefem salonu i mistrzem po raz kolejny. Potwierdzają problem.. zostawiam- sobota, niedziela, poniedziałek, wtorek i tel żebym auto zabrał bo muszą z innego auta części przełożyć żeby być pewni. Rozumiecie to???????????

  • Oszukany przez partaczy w ASO Plichta (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2016
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Black Octavia 2016

Polecam zarówno obsługę jak i ofertę tego salonu. Zakupiłem auto nowe z oferty...cena niższa niż katalogowa, dobre wyposażenie w b dobrej cenie, zniżki, miłe podejście do klienta i życzliwość. Auta testowe na 2h (szok i to bez dealera na pokładzie). Fachowa pomoc w wyborze wersji, szybka akcja jeżeli chodzi o finansowanie - ogólnie salon godny polecenia. Dziękujemy za doradztwo oraz przemiłą obsługę p.Kacprze :)

  • Belfer (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2016
  • Polecam innym: tak

1.2

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

plichta - trojmiasto

nie polecam serwisu Plichta! Zniszczyli mnie 4 termostaty, nigdy godzin przegladu nie dotrzymali, za kazdym razem jak plyn chlodzacy wymieniali to musialem dolewac ok.2 litry czynnika chlodzacego po przejechaniu ok. 3-20 km od miejsca wykonania uslugi. Swiatla jak ustawili to w nocy jechac nie moglem. O sprzegle pojecia nie maja. Niedouczone i bez doswiadczen w tym serwisie osoby pracuja!!!!Dobrze ze silnika nie rozwalilem w wyniku uslug serwisu Plichta!!! Pisze ostro o tym serwisie poniewaz sa to sprawy ktore z racji mojego zawodu znam na "wylot". Montuja nie orgynalne czesci i o tym klienta nie informuja. Wciskaja ciemnote klientom i uwazaja ich za glupcow. Do dzis minelo pare lat- nie otrzymalem diagnozy o termostacie / nie oryginal/ ktory bez mojej wiedzy zamontowal /zostawilem ten termostat w serwisie/i!!! W pradnicy nawalily diody-skasowali za nowa plyte a po 2 latach okazalo sie ze naprawiali i nie zalozyli nowej plyty. Skode znam od lat le w wyniku takiej obslugi serwisowej "Plichty" zrezygnowalem z zakupu nowej skody!! Kupilem auto innej marki, choc ta "stara " skode mam do dzis. Ostrzegam przed serwisem "Plichty" w Trojmiescie!!!

  • MAREK (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: przez lata ale juz nie dzis
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

moja skoda

W grudniu ubr. kupiłem nową skodę. Cieszyłem się, że mogę zmienić auto i że to uczyniłem Zakup udany. Auto takie jakiego pragnąłem. W innych salonach, a byłem, propozycje, mnie, z różnych względów, nie satysfakcjonowały. W tym salonie i przy miłej, mądrej i rzeczowej pomocy znalazłem czego szukałem. Dziękuję, także P. Radkowi.

  • Henryk Rychert (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016-02-20
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Najlepszy salon z autami w Gdyni

Poszykowania nowego samochodu rozpocząłem 9 miesięcy temu. Odwiedziłem Toyotę Rumia 2 razy (obsługa straszna), Renault, Seat aż w końcu ponownie zawitałem do salonu Skody aby zakupić nowe auto. Rewelacyjna obsługa, pełen profesjonalizm ze strony Pana Radosława Cienkusza przy sprzedaży nowego samochodu. Nowa Octavia jest naprawdę super. Polecam!

  • Maciej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2016
  • Polecam innym: tak

2.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

NIE polecam

Cena auta w sieci126tys.-znizki nie bylo.Moglem wybrac kilka najtanszych akcesoriow.na czesc z nich musialem czekac nie bylo ich stanie.Kola letnie chcialem zostawic na sezonowanie-nie bylo miejsca. Porzednie auto(kupione w Plichcie w Gdansku-tam serwisowane odAdoZ zostawilem w rozliczeniu. Salon Gdynia wyszukal tyle wad i usterk, iz balem sie, ze bede musial im jeszcze doplacic zeby je ode mnie wzieli(m.in ze auto jest po wypadku a kupujac je w Gdansku, zapewniono mnie ze auto jest bezwypadkowe w super stanie.W koncu zostawilem je w rozliczeniu w Gdansku za cene wyzsza niz oferowala Gdynia!Wyadnie auta to zenada.mial byc o godz15,okolo godz16 samochod nadal stal w salonie a odwiedzajacy mogli swobodnie zasiadac w moim aucie!Coz udalo sie auto odebrac o20,wreczono nam kluczyki i do widzenia. Ledwo dojechalismy na stacje benzynowa,jakies100m od salonu. Auto stanelo 50m od dysrybutora.3dni pozniej bylem nalozenie powloki qwarz na lakier. Po ustaleniu ceny,ze auto z salonu,cena z rabatem.Przy obiorze niespodzianka,lakier byl tak poniszczony i porysowany (cyt”jakby ktos brudna szmata przecieral”)ze musial byc przepolerowane przed zabiegiem. Panowie tak sie napracowali ze

  • kupujacy (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.12.2015
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Bardzo fachowa obsługa podczas wyboru auta

Szukałem auta w różnych salonach i wszędzie atmosfera była bardzo ospała, niby zależało handlowcom na kliencie, ale o wszystko musiałem się dopytywać. W Skodzie zostałem natomiast bardzo uprzejmie potraktowany i fachowo nakierowany. Jazdy próbne nie były problemem, a w innych salonach mogłem mieć samochód na np 15 minut!!! Ostatecznie zdecydowałem się na inną markę niż Skoda, ale bardzo dobre wrażenie o jakości obsługi pozostało. Polecam!

  • Jacek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.11.2015
  • Polecam innym: tak