3.5
oceń »

Skoda Plichta Gdynia - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
81-225 Gdynia, Morska 80 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 669-96-96  fax:  58 669-96-97
e-mail
biuro_gdynia@plichta.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 18:00
sob9:00 - 15:00

Napisali o nas

zobacz wszystkie (9) »

O nas

Zapraszamy do naszych salonów w Wejherowie, Gdyni i Gdańsku.
Oferujemy:
- Samochody nowe i używane z gwarancją
- Oryginalne części zamienne i akcesoria
- Szybkie terminy realizacji zamówień - Kredyt, leasing, ubezpieczenia - Nowoczesny serwis

http://www.uzywane.plichta.com.pl oraz biuro_gdynia@plichta.com.pl

Opinie


1.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

naciaganie drogo i nie fachowo

Pod koniec kwietnia pojechalem na przeglad klimatyzacji i napelnienie, zaplacilem 300 zl . po wlaczeniu zobaczylem ze cos syczy umowilem sie na sprawdzenie. Uslyszalem ,ze skraplacz uszkodzony(ale czemu tego nie uslyszalem jak przeglad robilem?) a teraz najlepsze , cena 1400 + robocizna = ok 2200 , pozniej uslyszalem ze zamiennik 550 + robocizna i 1300, dzis kolega co ma firme z czesciami zadzwonil ze ten sam zamiennik bede mial za 250 zł (drogi przejazd czesci moze, ale kurierem byloby tez taniej), zadzwonilem do firm co klima zajmuja sie , i za taka wymiane zapłace 150/200 zł, czyli za wszystko zaplace mniej niz za sam zamiennik bez robocizny.. A za robocizne 700 zł okolo to goła laska powinna mi zatanczyc na rurze ,szampana i obiad mi podac.. dodatkowo poprosilem o sprawdzenie radia , gdyz wczoraj przy odlaczaniu cos za slabo scisnalem i radio stacje gubilo ( i tez tak podpowiedzialem) , a co uslyszelem ? ze wszystko ok i moge wzmaczniacz antenowy kupic za 50 zl (+ robocizna 50 zł) . Dojechalem do domu , wyciagnalem radio nacialem kabel wzmaczniacza by troche bardziej drucik odstawal i co sie okazało ? działa ... a ze mnie mechanik taki jak baletnica czyli zerowy...

  • jig (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25-04-2014
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Samochód dla mnie - akurat taki jaki potrzebuję

Nie jestem wariatem za kierownicą i nie potrzebuję dodatkowych porcji adrenaliny. Ktoś napisał w jakimś komentarzu, że: "Dacia, skoda, trudno to nazwać samochodami, raczej pojazdami. Wstyd czymś takim poruszać się po drodze, auta dla motoryzacyjnych ignorantów." Myślę, że autor był ignorantem. Samochodami jeżdżę od 1963 roku i wiem czego oczekuję - niezawodności, bezpieczeństwa, rozsądnej wygody i niewygórowanj ceny. Dla mnie Skoda jest marką niezawodną. Jeżdżę Skodami od 1985 r. (niezawodowo). Razem to będzie ok. 700 tys. km po różnych drogach, od autostrad europejskich, aż po rumuńskie Karpaty i wykroty leśne. Praktycznie żadna z 7 moich kolejnych Skód (105, Favorit, Felicia, Fabia I, II) mnie nie zawiódła, bo nigdy się żadna nie zepsuła. Samochody widzą tylko serwis firmowy, przez ostatnie 8-10 lat salon Plichta na Morskiej w Gdyni i nie mam ochoty na zmianę serwisu. Jak trzeba było, to pod dom pracownik przyjechał by uruchomić samochód, który jak się okazało, miał tylko rozładowany akumulator... Mam już zamówioną kolejną Fabię i czekam na odbiór. To, że mogłam ją skonfigurować praktycznie dowolnie i do tego korzystnie, to duży plus. Dziękuję Panie Radosławie :-)

  • Wieloletni użytkownik Skód (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ostatnio marzec 2015
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Octavia III

W pełni profesjonalna obsługa, nie ma pytań bez odpowiedzi i problemu nie do rozwiązania. Wszyscy pracownicy bardzo zaangażowani, a Pan Radosław po prostu nieoceniony. Wielkie podziękowania

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015-03-31
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Zakup Skody Rapid Spaceback

Poszukiwaliśmy auta z automatyczną skrzynią biegów, nasz wybór padł na Skodę Rapid Spaceback. Wydawało nam się, że będzie trudno znaleźć w Trójmieście taki egzemplarz do jazdy próbnej, na jakim nam zależy. Trafiliśmy do salonu w Gdyni i od razu (mimo późnej już godziny) zaproponowano nam jazdę próbną dwoma modelami Skody – tym, na którym nam zależało i jeszcze jednym dla porównania. Dobre doświadczenie z jazdy próbnej i bardzo korzystna oferta zaproponowana przez Pana Radosława Cienkusza sprawiły, że decyzję podjęliśmy szybciej niż planowaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi Pana Radosława i dziękujemy za indywidualne podejście.

  • 85:) (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Luty 2015
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Kupno Octavi w Gdyni

Pierwszy raz kupowałem w tym salonie, jestem bardzo mile zaskoczony profesjonalizmem pracowników a zwłaszcza Pana Radosława Cienkusza. Każde moje pytanie uzyskało odpowiedz, każda wątpliwość została rozwiana a podane terminy dotrzymane. Serdecznie polecam ten salon i pytajcie o w/w sprzedawcę jeśli chcecie mieć miłe doświadczenie z tym salonem jak i marką skoda.

  • Marek L (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.02.2015
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

zakup skody superb w salonie Plichta Gdynia

Do salonu Skody w Gdyni trafiliśmy drogą internetową, gdyż zainteresowała nas oferta wyprzedaży minionego rocznika nowej Skody. Niezwłocznie zaproponowano nam auto w oczekiwanej przez nas konfiguracji i atrakcyjnej cenie. Ze względu na dzielącą nas odległość 300 km. komunikacja z kompetentnym i uprzejmym sprzedawcą oraz wszelkie uzgodnienia odbywały się tylko i wyłącznie telefonicznie oraz drogą e-mail. W ustalonym dniu odbioru Skody Superb wszystko odbywało się jak należy, nie było żadnych rozbieżności ani niedomówień. Salon, pracownicy i oferowane samochody - na bardzo wysokim poziomie. Z pełnym przekonaniem polecamy Salon Plichta i profesjonalnego sprzedawcę p. Radosława Cienkusz.

  • Jakub (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20 stycznia 2015 r.
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Sprzegło

wymieniono mi sprzęgło bo się ślizgało. powiedziano ze kolo dwu masowe tez do wymiany, całość zapieczona na amen i koszt naprawy 5tyś zł.. po roku samochód padł z innego powodu na obwodnicy urwał się zawór i sinik do wymiany, przy wymianie okazało się ze nowy jest docisk i tarcza czyli jakieś 500zł w częściach a koło dwu masowe stare. wnioski nasuwają się same.

  • Wojciech (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie

5.2

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

Kupno samochodu

Odwiedziłam ostatnio salon Plichty w Gdyni w celu zakupu nowego auta. Moim sprzedawcą był pan Radosław Cienkusz. Znam pana Radosława od lat, gdyż sprzedał mi już dwa samochody. Jest to sprzedawca godny zaufania. Opiekuje się klientem przed, w trakcie, ale i po sprzedaży. Zawsze pamięta o szczegółach, potrafi doradzić i wybrać najlepszą opcję. Po zakupie też pamięta o klientach, m.in. zapraszając na testy nowych modeli, prosząc o opinię na temat sprzedanego auta itp. Jeśli chodzi o serwis, nie potrafię się wypowiedzieć, bo nie korzystałam. W tym wypadku akurat nie zrezygnuję z konkurencji w Sopocie. Na pewno jednak warto skontaktować się z panem Cienkuszem, bo można mieć gwarancję otrzymania dobrej oferty oraz profesjonalnej obsługi.

  • Katarzyna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2014 r.
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

zarcik

Witam bylem w grudniu ze swoja skodzinką by wymienic olej, filtr oleju i filtr powietrza dodam że filtry oba moje i olej mój zapytalem o cenę. Odpowiedz mnie powaliła (dobrze że siedziałem) usłyszałem minimum 400 zł jak dadalem że mam 50% zniżki na robocizne (czy jakoś tak) cena uległa zmianie minimum 300zł. Pojechałem do zwykłego serwisu zapłaciłem 40 zł. Porażka tyle odnośnie skody na Morskiej na Grabówku. Odradzam serwis, mnie tam na bank nie zobaczą.

  • Mixalis (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzien 2014
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Propozycja przed koncem roku.

Witam, chciałbym podzieliś się swoimi wspomnieniami z salonu. Przyszedłem prawie przypadkiem wracając ze sklepu z żoną i dzieckiem. Rozglądaliśmy się za różnymi samochodami w tym i skodą. Pierwsze wrażenie super, widać, że traktują KAŻDEGO klienta poważnie a nie tylko tych w krawacie. Zaproponowano nam wygodne finansowanie i bardzo przejrzystą ofertę, ja wiedziałem czego chcę a Pan Radosław (Pozdrawiam) wprost powiedział co i za ile + na kiedy. Fachowo i konkretnie z nie gry psychologiczne kto z kogo ile wyciągnie. Lepszej oferty skody nie usłyszałem. Pozdrawiam zdecydowanych na zakup nowego samochodu.

  • Konrad /PSV/ (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26,11,2014
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

POLECAM !!!

Od dłuższego czasu przymierzam się do zmiany samochodu. Czytałam wiele opinii w internecie jaki samochód warto kupić i zdecydowałam o wyborze Rapida. W przeszłości już kilka razy odwiedzałam salon Skody w Gdyni, byłam też w salonie wczoraj i zdumiałam. Salon się zmienił nie do poznania i w pierwszej chwili pomyślałam, że salon zmienił właściciela. Nic mylnego. Jak się później dowiedziałam salon firmy Plichta został przearanżowany i przystosowany do najnowszych standardów marki Skoda. Tym razem miałam okazję rozmawiać z Panem Radosławem Cienkuszem, który przybliżył mnie do podjęcia decyzji o zmianie samochodu. Zdecydowanie polecam salon Plichta w Gdyni. Pachnie tam nowością, świeżo paloną kawą i profesjonalizmem. POLECAM!

  • Alicja (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18-11-2014
  • Polecam innym: tak

1.5

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Plichta Gdynia i Wejherowo to dwa różne światy!

Jestem z Gdyni, ale wszystko załatwiam w Wejherowie. Gdynia zlewa klienta. Mam dwa auta tej marki i nic nie zrobiłem w Gdyni. Chciałem kupić auto - WEJHEROWO górą! Pozdrowienia dla Pana Patryka Pikrona. Rzeczowy do bólu, spokojnie przeprowadzone obie transakcje. Ceny dużo korzystniejsze niz w Gdyni. Doradztwo na najwyższym poziomie bez nachalnego namawiania. Super 6! Dalej serwis na czele z Panem Michałem Czaj. Jego mentalność i kultura odbiega o lata świetlne od wielu na podobnym stanowisku, to Jego podejście do klienta zadecydowało o zakupie drugiego auta tej marki, więc i tu 6! Tak trzymać! Czasem warto nadrobić parę kilometrów... a ubezpieczenie tylko u Pani Patrycji.

  • Skodziarz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wiele usług
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

samochód do dup..

zakupiony 2 tyg temu samochód czekał na pierwsza jazde niby 4 letni ale jak wyjechałam to po 2 dniach jezdzenia na krótkie dystance się spierniczył...cos z podaża paliwa???smiech na sali wszelkie możliwe pakiety wykupione ,gwarancje cuda na kiju niby wpisane jest czego gwarancja nie obejmujeno i włąsnie zepsuło się cos co jest uwzględnione w gwaranji i nastapil problem bo koszt niby dobrego ata to 3000zł!!!!!! i nuby gwarancja tego nei pokrywa-oszuci i gnidy nie polecam nikomu!

  • miki81 (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.04.2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Marne podejscie do klienta...

Marne podejscie do klienta.... Nie oceniam samej uslugi, bo do niej nie doszlo ze wzgledu na brak odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Wysalalem maila z zapytaniem, po kilku dniach bez odpowiedzi kolejnego z przypomnieniem. Znowu bez efektu. Dlatego oferte (a raczejej przygotowanie) oceniam na 1. Jesli uslugi serwisowe stoja na tak samo wysokim poziomie, to nic dobrego nie mozna sie tam spodziewac. W d... maja klientow i tyle. Z Lellka dostalem odpowiedz po 2 godzinach. To chyba generalnie problem salonow Plichty, bo co roku jak robie wymiany to wysylam zapytanie do kilku salonow i Plichta wypada w tym wszystkim najslabiej.

  • M (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03/2014
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Plichta Gdynia - AUTO UŻYWANE Z GWARANCJĄ

W lutym kupiłem Oktawię 1,9 TDI . Jestem zadowolony z ceny i obsługi .Polecam tego dilera wszystkim , którzy chcą kupić samochód używany .

  • Roman (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.02.2014
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

NIE POLECAM

Naprawiałem u nich samochód po wypadku, uderzenie w tył, na oko nie wielkie (rzeczoznawca wycenił na 6,500 - wyszło p0nad 13 000), zrobili całkiem nieźle, ale problem był później. Zatankowałem gaz po odebraniu po naprawie i na drugi dzień okropny smród w kabinie, telefony do skody, w końcu odebrała jakaś pani, ale pan Marcin był niedostępny, mówiła że oddzwoni. Nie oddzwonił, pojechałem, pan Marcin sprawdził samochód i stwierdził że to spod maski i nie ma nic wspólnego z naprawą, wysłuchałem bajkę z fizyki o działaniu temperatury na przewody. Ja otwierałem maskę, nic nie śmierdziało, a w kabinie i w bagażniku strasznie. Umówiłem się na drugi dzień na sprawdzenie, doszli do wnioskuże padł regolator,( ok.1000zł). Zabrałem samochód przestało śmierdzieć, do nastepnego tankowania. Teraz pojechałem do zwykłych mechaników, którzy za 50 zł. znaleźli przyczynę, niedokręcone przewody w butli. Nic nie śmierdz, uwaga na ten serwis, myślę że nie jedna osoba zostawiła u nich niepotrzebnie pieniądzę. Wciskają bajki, ja tam więcej nie pojadę i chyba nic dziwnego.

  • matematyk (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: połowa stycznia 2014
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Bardzo zadowlona z serwisu

Od dwóch lat nasza flota samochodów jest serwisowana w Skoda Plichta w Gdyni, jesteśmy zadowoleni z obsługi i jakości świadczonych usług do tego stopnia, że serwisujemy tam nie tylko Skody ale samochody innej marki. Jeśli chodzi o obsługę klienta (Panowie z z serwisu) to nie można mieć zastrzeżeń. Zawsze pomocni, doradzają i wszystko dokładnie tłumaczą. Gratuluję pracowników:)

  • Zadowolony klient (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2011-2013
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Montaz haka z bledami

W serwisie robilem dwa razy przeglad i zalozylem oryginalny hak a przynajmniej taki zamowilem, pierwszy przeglad z montazem haka mial trwac max do godz.13 nastepnego dnia samochod odebralem z dwudniowym opoznieniem po odbiorze stwierdzilem miganie kontrolek nastepna wizyta, nic nie znalezli. Pozniej stwierdzilem ze nie wylaczaja sie sensory parkowania nast.wizyta przyznali ze zle podlaczyli wiazke dlatego migaly kontrolki, sensory parkowania zostawili na nastepna wizyte po 5 godz,doszli do wniosku ze zalozyli zla wiazke zeby podlaczenie haka dzialalo prawidlowo musze doplacic jeszcze ponad 400zl za nowa wiazke do haka ktory kosztowal mnie ponad 2000zl po tym co widzialem i slyszalem dalej nie ma 100%pewnosci ze bedzie dobrze. Obsluga klienta fatalna.Czas wykonania uslugi 2 dni. Czas usuniecia usterki wykonanej uslugi 2 dni nadal nie dziala.Nie polecam.Tylko dla cierpliwych.

  • Mariusz K. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Lipiec 2012-2013
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Mariusz K. - opinia

Oddalem auto na przeglad serwisowy 60tys.km po tygodniu od odbioru auta stwierdzilem ze zaplacilem za wymiane plynu hamulcowego ale na fakturze nie bylo plynu hamulcowego dlaczego?Mozliwosci sa 3 wymienili i i i wlali z powrotem stary plyn albo wymienili ale zapomnieli go dopisac do faktury albo nie wymienili.Pan z obslugi klienta zapewnial mnie ze wymienili prawie pol godziny szukal mojego zlecenia ale nie znalazl po 4 godz.zadzwonil ze rozmawial z mechanikiem i na pewno plyn zostal wymieniony.Po moich wczesniejszych problemach z tym serwisem nie wierze im.Druga sprawa ktora wyszla pozniej, na fakturze zostaly wpisane zarowki oswietlenia tablicy rejestracyjnej oraz tylnej lampy.Zarowki oswietlenia tablicy wymienialem miesiac wczesniej przepalona bela tylna zarowka swiatel przeciwmgielnych o ktorej zapomnialem im powiedziec dzisiaj wlaczylem swiatla przeciwmgielne od razu pokazala sie kontrolka przepalonej zarowki.jak oddawalem auto do serwisu wszystkie pozostale zarowki dzialaly.Zarowek na pewno nie wymieniono ale tez nie policzyli za wymiane tylko za zarowki.Oddajac samochod do serwisu Plichty nie ma pewnosci ze naprawa zostala wykonana prawidlowo.Odradzam z

  • Mariusz K. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Lipiec 2013
  • Polecam innym: nie

Wideo