3.5
17 ocen

Skoda Plichta Gdynia - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
81-225 Gdynia, Morska 80
 
inne oddziały
telefon
58 669-96-96  fax:  58 669-96-97
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (12) »

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Black Octavia 2016

Polecam zarówno obsługę jak i ofertę tego salonu. Zakupiłem auto nowe z oferty...cena niższa niż katalogowa, dobre wyposażenie w b dobrej cenie, zniżki, miłe podejście do klienta i życzliwość. Auta testowe na 2h (szok i to bez dealera na pokładzie). Fachowa pomoc w wyborze wersji, szybka akcja jeżeli chodzi o finansowanie - ogólnie salon godny polecenia. Dziękujemy za doradztwo oraz przemiłą obsługę p.Kacprze :)

  • Belfer (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2016
  • Polecam innym: tak

1.2

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

plichta - trojmiasto

nie polecam serwisu Plichta! Zniszczyli mnie 4 termostaty, nigdy godzin przegladu nie dotrzymali, za kazdym razem jak plyn chlodzacy wymieniali to musialem dolewac ok.2 litry czynnika chlodzacego po przejechaniu ok. 3-20 km od miejsca wykonania uslugi. Swiatla jak ustawili to w nocy jechac nie moglem. O sprzegle pojecia nie maja. Niedouczone i bez doswiadczen w tym serwisie osoby pracuja!!!!Dobrze ze silnika nie rozwalilem w wyniku uslug serwisu Plichta!!! Pisze ostro o tym serwisie poniewaz sa to sprawy ktore z racji mojego zawodu znam na "wylot". Montuja nie orgynalne czesci i o tym klienta nie informuja. Wciskaja ciemnote klientom i uwazaja ich za glupcow. Do dzis minelo pare lat- nie otrzymalem diagnozy o termostacie / nie oryginal/ ktory bez mojej wiedzy zamontowal /zostawilem ten termostat w serwisie/i!!! W pradnicy nawalily diody-skasowali za nowa plyte a po 2 latach okazalo sie ze naprawiali i nie zalozyli nowej plyty. Skode znam od lat le w wyniku takiej obslugi serwisowej "Plichty" zrezygnowalem z zakupu nowej skody!! Kupilem auto innej marki, choc ta "stara " skode mam do dzis. Ostrzegam przed serwisem "Plichty" w Trojmiescie!!!

  • MAREK (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: przez lata ale juz nie dzis
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

moja skoda

W grudniu ubr. kupiłem nową skodę. Cieszyłem się, że mogę zmienić auto i że to uczyniłem Zakup udany. Auto takie jakiego pragnąłem. W innych salonach, a byłem, propozycje, mnie, z różnych względów, nie satysfakcjonowały. W tym salonie i przy miłej, mądrej i rzeczowej pomocy znalazłem czego szukałem. Dziękuję, także P. Radkowi.

  • Henryk Rychert (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016-02-20
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Najlepszy salon z autami w Gdyni

Poszykowania nowego samochodu rozpocząłem 9 miesięcy temu. Odwiedziłem Toyotę Rumia 2 razy (obsługa straszna), Renault, Seat aż w końcu ponownie zawitałem do salonu Skody aby zakupić nowe auto. Rewelacyjna obsługa, pełen profesjonalizm ze strony Pana Radosława Cienkusza przy sprzedaży nowego samochodu. Nowa Octavia jest naprawdę super. Polecam!

  • Maciej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2016
  • Polecam innym: tak

2.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.6

NIE polecam

Cena auta w sieci126tys.-znizki nie bylo.Moglem wybrac kilka najtanszych akcesoriow.na czesc z nich musialem czekac nie bylo ich stanie.Kola letnie chcialem zostawic na sezonowanie-nie bylo miejsca. Porzednie auto(kupione w Plichcie w Gdansku-tam serwisowane odAdoZ zostawilem w rozliczeniu. Salon Gdynia wyszukal tyle wad i usterk, iz balem sie, ze bede musial im jeszcze doplacic zeby je ode mnie wzieli(m.in ze auto jest po wypadku a kupujac je w Gdansku, zapewniono mnie ze auto jest bezwypadkowe w super stanie.W koncu zostawilem je w rozliczeniu w Gdansku za cene wyzsza niz oferowala Gdynia!Wyadnie auta to zenada.mial byc o godz15,okolo godz16 samochod nadal stal w salonie a odwiedzajacy mogli swobodnie zasiadac w moim aucie!Coz udalo sie auto odebrac o20,wreczono nam kluczyki i do widzenia. Ledwo dojechalismy na stacje benzynowa,jakies100m od salonu. Auto stanelo 50m od dysrybutora.3dni pozniej bylem nalozenie powloki qwarz na lakier. Po ustaleniu ceny,ze auto z salonu,cena z rabatem.Przy obiorze niespodzianka,lakier byl tak poniszczony i porysowany (cyt”jakby ktos brudna szmata przecieral”)ze musial byc przepolerowane przed zabiegiem. Panowie tak sie napracowali ze

  • kupujacy (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.12.2015
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Bardzo fachowa obsługa podczas wyboru auta

Szukałem auta w różnych salonach i wszędzie atmosfera była bardzo ospała, niby zależało handlowcom na kliencie, ale o wszystko musiałem się dopytywać. W Skodzie zostałem natomiast bardzo uprzejmie potraktowany i fachowo nakierowany. Jazdy próbne nie były problemem, a w innych salonach mogłem mieć samochód na np 15 minut!!! Ostatecznie zdecydowałem się na inną markę niż Skoda, ale bardzo dobre wrażenie o jakości obsługi pozostało. Polecam!

  • Jacek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.11.2015
  • Polecam innym: tak

1.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

naciaganie drogo i nie fachowo

Pod koniec kwietnia pojechalem na przeglad klimatyzacji i napelnienie, zaplacilem 300 zl . po wlaczeniu zobaczylem ze cos syczy umowilem sie na sprawdzenie. Uslyszalem ,ze skraplacz uszkodzony(ale czemu tego nie uslyszalem jak przeglad robilem?) a teraz najlepsze , cena 1400 + robocizna = ok 2200 , pozniej uslyszalem ze zamiennik 550 + robocizna i 1300, dzis kolega co ma firme z czesciami zadzwonil ze ten sam zamiennik bede mial za 250 zł (drogi przejazd czesci moze, ale kurierem byloby tez taniej), zadzwonilem do firm co klima zajmuja sie , i za taka wymiane zapłace 150/200 zł, czyli za wszystko zaplace mniej niz za sam zamiennik bez robocizny.. A za robocizne 700 zł okolo to goła laska powinna mi zatanczyc na rurze ,szampana i obiad mi podac.. dodatkowo poprosilem o sprawdzenie radia , gdyz wczoraj przy odlaczaniu cos za slabo scisnalem i radio stacje gubilo ( i tez tak podpowiedzialem) , a co uslyszelem ? ze wszystko ok i moge wzmaczniacz antenowy kupic za 50 zl (+ robocizna 50 zł) . Dojechalem do domu , wyciagnalem radio nacialem kabel wzmaczniacza by troche bardziej drucik odstawal i co sie okazało ? działa ... a ze mnie mechanik taki jak baletnica czyli zerowy...

  • jig (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25-04-2014
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Samochód dla mnie - akurat taki jaki potrzebuję

Nie jestem wariatem za kierownicą i nie potrzebuję dodatkowych porcji adrenaliny. Ktoś napisał w jakimś komentarzu, że: "Dacia, skoda, trudno to nazwać samochodami, raczej pojazdami. Wstyd czymś takim poruszać się po drodze, auta dla motoryzacyjnych ignorantów." Myślę, że autor był ignorantem. Samochodami jeżdżę od 1963 roku i wiem czego oczekuję - niezawodności, bezpieczeństwa, rozsądnej wygody i niewygórowanj ceny. Dla mnie Skoda jest marką niezawodną. Jeżdżę Skodami od 1985 r. (niezawodowo). Razem to będzie ok. 700 tys. km po różnych drogach, od autostrad europejskich, aż po rumuńskie Karpaty i wykroty leśne. Praktycznie żadna z 7 moich kolejnych Skód (105, Favorit, Felicia, Fabia I, II) mnie nie zawiódła, bo nigdy się żadna nie zepsuła. Samochody widzą tylko serwis firmowy, przez ostatnie 8-10 lat salon Plichta na Morskiej w Gdyni i nie mam ochoty na zmianę serwisu. Jak trzeba było, to pod dom pracownik przyjechał by uruchomić samochód, który jak się okazało, miał tylko rozładowany akumulator... Mam już zamówioną kolejną Fabię i czekam na odbiór. To, że mogłam ją skonfigurować praktycznie dowolnie i do tego korzystnie, to duży plus. Dziękuję Panie Radosławie :-)

  • Wieloletni użytkownik Skód (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ostatnio marzec 2015
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Octavia III

W pełni profesjonalna obsługa, nie ma pytań bez odpowiedzi i problemu nie do rozwiązania. Wszyscy pracownicy bardzo zaangażowani, a Pan Radosław po prostu nieoceniony. Wielkie podziękowania

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015-03-31
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Zakup Skody Rapid Spaceback

Poszukiwaliśmy auta z automatyczną skrzynią biegów, nasz wybór padł na Skodę Rapid Spaceback. Wydawało nam się, że będzie trudno znaleźć w Trójmieście taki egzemplarz do jazdy próbnej, na jakim nam zależy. Trafiliśmy do salonu w Gdyni i od razu (mimo późnej już godziny) zaproponowano nam jazdę próbną dwoma modelami Skody – tym, na którym nam zależało i jeszcze jednym dla porównania. Dobre doświadczenie z jazdy próbnej i bardzo korzystna oferta zaproponowana przez Pana Radosława Cienkusza sprawiły, że decyzję podjęliśmy szybciej niż planowaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi Pana Radosława i dziękujemy za indywidualne podejście.

  • 85:) (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Luty 2015
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Kupno Octavi w Gdyni

Pierwszy raz kupowałem w tym salonie, jestem bardzo mile zaskoczony profesjonalizmem pracowników a zwłaszcza Pana Radosława Cienkusza. Każde moje pytanie uzyskało odpowiedz, każda wątpliwość została rozwiana a podane terminy dotrzymane. Serdecznie polecam ten salon i pytajcie o w/w sprzedawcę jeśli chcecie mieć miłe doświadczenie z tym salonem jak i marką skoda.

  • Marek L (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.02.2015
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

zakup skody superb w salonie Plichta Gdynia

Do salonu Skody w Gdyni trafiliśmy drogą internetową, gdyż zainteresowała nas oferta wyprzedaży minionego rocznika nowej Skody. Niezwłocznie zaproponowano nam auto w oczekiwanej przez nas konfiguracji i atrakcyjnej cenie. Ze względu na dzielącą nas odległość 300 km. komunikacja z kompetentnym i uprzejmym sprzedawcą oraz wszelkie uzgodnienia odbywały się tylko i wyłącznie telefonicznie oraz drogą e-mail. W ustalonym dniu odbioru Skody Superb wszystko odbywało się jak należy, nie było żadnych rozbieżności ani niedomówień. Salon, pracownicy i oferowane samochody - na bardzo wysokim poziomie. Z pełnym przekonaniem polecamy Salon Plichta i profesjonalnego sprzedawcę p. Radosława Cienkusz.

  • Jakub (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20 stycznia 2015 r.
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Sprzegło

wymieniono mi sprzęgło bo się ślizgało. powiedziano ze kolo dwu masowe tez do wymiany, całość zapieczona na amen i koszt naprawy 5tyś zł.. po roku samochód padł z innego powodu na obwodnicy urwał się zawór i sinik do wymiany, przy wymianie okazało się ze nowy jest docisk i tarcza czyli jakieś 500zł w częściach a koło dwu masowe stare. wnioski nasuwają się same.

  • Wojciech (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie

5.2

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

Kupno samochodu

Odwiedziłam ostatnio salon Plichty w Gdyni w celu zakupu nowego auta. Moim sprzedawcą był pan Radosław Cienkusz. Znam pana Radosława od lat, gdyż sprzedał mi już dwa samochody. Jest to sprzedawca godny zaufania. Opiekuje się klientem przed, w trakcie, ale i po sprzedaży. Zawsze pamięta o szczegółach, potrafi doradzić i wybrać najlepszą opcję. Po zakupie też pamięta o klientach, m.in. zapraszając na testy nowych modeli, prosząc o opinię na temat sprzedanego auta itp. Jeśli chodzi o serwis, nie potrafię się wypowiedzieć, bo nie korzystałam. W tym wypadku akurat nie zrezygnuję z konkurencji w Sopocie. Na pewno jednak warto skontaktować się z panem Cienkuszem, bo można mieć gwarancję otrzymania dobrej oferty oraz profesjonalnej obsługi.

  • Katarzyna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2014 r.
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

zarcik

Witam bylem w grudniu ze swoja skodzinką by wymienic olej, filtr oleju i filtr powietrza dodam że filtry oba moje i olej mój zapytalem o cenę. Odpowiedz mnie powaliła (dobrze że siedziałem) usłyszałem minimum 400 zł jak dadalem że mam 50% zniżki na robocizne (czy jakoś tak) cena uległa zmianie minimum 300zł. Pojechałem do zwykłego serwisu zapłaciłem 40 zł. Porażka tyle odnośnie skody na Morskiej na Grabówku. Odradzam serwis, mnie tam na bank nie zobaczą.

  • Mixalis (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzien 2014
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Propozycja przed koncem roku.

Witam, chciałbym podzieliś się swoimi wspomnieniami z salonu. Przyszedłem prawie przypadkiem wracając ze sklepu z żoną i dzieckiem. Rozglądaliśmy się za różnymi samochodami w tym i skodą. Pierwsze wrażenie super, widać, że traktują KAŻDEGO klienta poważnie a nie tylko tych w krawacie. Zaproponowano nam wygodne finansowanie i bardzo przejrzystą ofertę, ja wiedziałem czego chcę a Pan Radosław (Pozdrawiam) wprost powiedział co i za ile + na kiedy. Fachowo i konkretnie z nie gry psychologiczne kto z kogo ile wyciągnie. Lepszej oferty skody nie usłyszałem. Pozdrawiam zdecydowanych na zakup nowego samochodu.

  • Konrad /PSV/ (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26,11,2014
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

POLECAM !!!

Od dłuższego czasu przymierzam się do zmiany samochodu. Czytałam wiele opinii w internecie jaki samochód warto kupić i zdecydowałam o wyborze Rapida. W przeszłości już kilka razy odwiedzałam salon Skody w Gdyni, byłam też w salonie wczoraj i zdumiałam. Salon się zmienił nie do poznania i w pierwszej chwili pomyślałam, że salon zmienił właściciela. Nic mylnego. Jak się później dowiedziałam salon firmy Plichta został przearanżowany i przystosowany do najnowszych standardów marki Skoda. Tym razem miałam okazję rozmawiać z Panem Radosławem Cienkuszem, który przybliżył mnie do podjęcia decyzji o zmianie samochodu. Zdecydowanie polecam salon Plichta w Gdyni. Pachnie tam nowością, świeżo paloną kawą i profesjonalizmem. POLECAM!

  • Alicja (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18-11-2014
  • Polecam innym: tak