3.0
oceń »

Skoda Plichta Gdynia - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
81-225 Gdynia, Morska 80 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 669-96-96  fax:  58 669-96-97
e-mail
biuro_gdynia@plichta.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 18:00
sob9:00 - 15:00

Napisali o nas

zobacz wszystkie (3) »

O nas

Zapraszamy do naszych salonów w Wejherowie, Gdyni i Gdańsku.
Oferujemy:
- Samochody nowe i używane z gwarancją
- Oryginalne części zamienne i akcesoria
- Szybkie terminy realizacji zamówień - Kredyt, leasing, ubezpieczenia - Nowoczesny serwis

http://www.uzywane.plichta.com.pl oraz biuro_gdynia@plichta.com.pl

Opinie


1.5

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Plichta Gdynia i Wejherowo to dwa różne światy!

Jestem z Gdyni, ale wszystko załatwiam w Wejherowie. Gdynia zlewa klienta. Mam dwa auta tej marki i nic nie zrobiłem w Gdyni. Chciałem kupić auto - WEJHEROWO górą! Pozdrowienia dla Pana Patryka Pikrona. Rzeczowy do bólu, spokojnie przeprowadzone obie transakcje. Ceny dużo korzystniejsze niz w Gdyni. Doradztwo na najwyższym poziomie bez nachalnego namawiania. Super 6! Dalej serwis na czele z Panem Michałem Czaj. Jego mentalność i kultura odbiega o lata świetlne od wielu na podobnym stanowisku, to Jego podejście do klienta zadecydowało o zakupie drugiego auta tej marki, więc i tu 6! Tak trzymać! Czasem warto nadrobić parę kilometrów... a ubezpieczenie tylko u Pani Patrycji.

  • Skodziarz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wiele usług
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

samochód do dup..

zakupiony 2 tyg temu samochód czekał na pierwsza jazde niby 4 letni ale jak wyjechałam to po 2 dniach jezdzenia na krótkie dystance się spierniczył...cos z podaża paliwa???smiech na sali wszelkie możliwe pakiety wykupione ,gwarancje cuda na kiju niby wpisane jest czego gwarancja nie obejmujeno i włąsnie zepsuło się cos co jest uwzględnione w gwaranji i nastapil problem bo koszt niby dobrego ata to 3000zł!!!!!! i nuby gwarancja tego nei pokrywa-oszuci i gnidy nie polecam nikomu!

  • miki81 (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.04.2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Marne podejscie do klienta...

Marne podejscie do klienta.... Nie oceniam samej uslugi, bo do niej nie doszlo ze wzgledu na brak odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Wysalalem maila z zapytaniem, po kilku dniach bez odpowiedzi kolejnego z przypomnieniem. Znowu bez efektu. Dlatego oferte (a raczejej przygotowanie) oceniam na 1. Jesli uslugi serwisowe stoja na tak samo wysokim poziomie, to nic dobrego nie mozna sie tam spodziewac. W d... maja klientow i tyle. Z Lellka dostalem odpowiedz po 2 godzinach. To chyba generalnie problem salonow Plichty, bo co roku jak robie wymiany to wysylam zapytanie do kilku salonow i Plichta wypada w tym wszystkim najslabiej.

  • M (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03/2014
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Plichta Gdynia - AUTO UŻYWANE Z GWARANCJĄ

W lutym kupiłem Oktawię 1,9 TDI . Jestem zadowolony z ceny i obsługi .Polecam tego dilera wszystkim , którzy chcą kupić samochód używany .

  • Roman (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.02.2014
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

NIE POLECAM

Naprawiałem u nich samochód po wypadku, uderzenie w tył, na oko nie wielkie (rzeczoznawca wycenił na 6,500 - wyszło p0nad 13 000), zrobili całkiem nieźle, ale problem był później. Zatankowałem gaz po odebraniu po naprawie i na drugi dzień okropny smród w kabinie, telefony do skody, w końcu odebrała jakaś pani, ale pan Marcin był niedostępny, mówiła że oddzwoni. Nie oddzwonił, pojechałem, pan Marcin sprawdził samochód i stwierdził że to spod maski i nie ma nic wspólnego z naprawą, wysłuchałem bajkę z fizyki o działaniu temperatury na przewody. Ja otwierałem maskę, nic nie śmierdziało, a w kabinie i w bagażniku strasznie. Umówiłem się na drugi dzień na sprawdzenie, doszli do wnioskuże padł regolator,( ok.1000zł). Zabrałem samochód przestało śmierdzieć, do nastepnego tankowania. Teraz pojechałem do zwykłych mechaników, którzy za 50 zł. znaleźli przyczynę, niedokręcone przewody w butli. Nic nie śmierdz, uwaga na ten serwis, myślę że nie jedna osoba zostawiła u nich niepotrzebnie pieniądzę. Wciskają bajki, ja tam więcej nie pojadę i chyba nic dziwnego.

  • matematyk (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: połowa stycznia 2014
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Bardzo zadowlona z serwisu

Od dwóch lat nasza flota samochodów jest serwisowana w Skoda Plichta w Gdyni, jesteśmy zadowoleni z obsługi i jakości świadczonych usług do tego stopnia, że serwisujemy tam nie tylko Skody ale samochody innej marki. Jeśli chodzi o obsługę klienta (Panowie z z serwisu) to nie można mieć zastrzeżeń. Zawsze pomocni, doradzają i wszystko dokładnie tłumaczą. Gratuluję pracowników:)

  • Zadowolony klient (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2011-2013
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Montaz haka z bledami

W serwisie robilem dwa razy przeglad i zalozylem oryginalny hak a przynajmniej taki zamowilem, pierwszy przeglad z montazem haka mial trwac max do godz.13 nastepnego dnia samochod odebralem z dwudniowym opoznieniem po odbiorze stwierdzilem miganie kontrolek nastepna wizyta, nic nie znalezli. Pozniej stwierdzilem ze nie wylaczaja sie sensory parkowania nast.wizyta przyznali ze zle podlaczyli wiazke dlatego migaly kontrolki, sensory parkowania zostawili na nastepna wizyte po 5 godz,doszli do wniosku ze zalozyli zla wiazke zeby podlaczenie haka dzialalo prawidlowo musze doplacic jeszcze ponad 400zl za nowa wiazke do haka ktory kosztowal mnie ponad 2000zl po tym co widzialem i slyszalem dalej nie ma 100%pewnosci ze bedzie dobrze. Obsluga klienta fatalna.Czas wykonania uslugi 2 dni. Czas usuniecia usterki wykonanej uslugi 2 dni nadal nie dziala.Nie polecam.Tylko dla cierpliwych.

  • Mariusz K. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Lipiec 2012-2013
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Mariusz K. - opinia

Oddalem auto na przeglad serwisowy 60tys.km po tygodniu od odbioru auta stwierdzilem ze zaplacilem za wymiane plynu hamulcowego ale na fakturze nie bylo plynu hamulcowego dlaczego?Mozliwosci sa 3 wymienili i i i wlali z powrotem stary plyn albo wymienili ale zapomnieli go dopisac do faktury albo nie wymienili.Pan z obslugi klienta zapewnial mnie ze wymienili prawie pol godziny szukal mojego zlecenia ale nie znalazl po 4 godz.zadzwonil ze rozmawial z mechanikiem i na pewno plyn zostal wymieniony.Po moich wczesniejszych problemach z tym serwisem nie wierze im.Druga sprawa ktora wyszla pozniej, na fakturze zostaly wpisane zarowki oswietlenia tablicy rejestracyjnej oraz tylnej lampy.Zarowki oswietlenia tablicy wymienialem miesiac wczesniej przepalona bela tylna zarowka swiatel przeciwmgielnych o ktorej zapomnialem im powiedziec dzisiaj wlaczylem swiatla przeciwmgielne od razu pokazala sie kontrolka przepalonej zarowki.jak oddawalem auto do serwisu wszystkie pozostale zarowki dzialaly.Zarowek na pewno nie wymieniono ale tez nie policzyli za wymiane tylko za zarowki.Oddajac samochod do serwisu Plichty nie ma pewnosci ze naprawa zostala wykonana prawidlowo.Odradzam z

  • Mariusz K. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Lipiec 2013
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

słabi, drodzy, zbyt często zmienia się kadra...

miałem kilka napraw , u nich i kilka napraw i serwisów w innych warsztatach, zdecydowanie nie polecam, niestety są drodzy, kilka awarii musiałem wskazywać palcem bo serwis nie potrafił ich zdiagnozować. Przykład: cieknąca chłodnica, czy też pęknięty plastikowy element na filtrzena silniku co powodowało przedostawanie sie spalin do kabiny... po prostu są tańsze i lepsze serwisy

  • Łukasz H. (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2006-2009
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Z innego wątku udało się odczytać numer rejestracyjny i sprawdziliśmy czteroletni okres serwisowania Pańskiego samochodu w Skoda Plichta Gdynia.

Pomijam opinie na temat kadry, bo to Pana osobiste wrażenie, zapewniam, że w naszym serwisie są osoby pracujące od wielu lat.

Nasza kadra w chwili obecnej ma pierwsze miejsce w jakości świadczonych usług w całej sieci Serwisów Skody w Polsce.

Również wiele się zmieniło od Pana ostatniej wizyty w polityce cenowej naszej firmy jak np. Karty dla Stałych Klientów ze zniżkami do 50% za usługi serwisowe. Tak czy inaczej nie można powiedzieć, że nawet wtedy byliśmy serwisem drogim, ale nie wiem z czym Pan nas porównuje.

Taka opinia po dwóch latach od ostatniej wizyty i ponad czterech serwisowania pojazdu jest dla nas zaskoczeniem. Wiem, że część napraw była gwarancyjna, a do usług płatnych otrzymywał Pan rabaty. Oczywiście ma Pan prawo do swojej opinii ale jeśli chciałby Pan jeszcze o tym porozmawiać serdecznie zapraszamy do naszego obiektu.

autor: Skoda Plichta Gdynia


...

jakiś czas temu zakupiłem auto w salonie plichty tzn auto demo 1 roczne , niestety po 2 latach użytkowania kilku naprawach tj chłodnica, wentylacja, woda w kabinie przez zupełny przypadek wyszło na jaw iż w pierwszym roku użytkowania auto było "bite" na około 25k zł ... tak więc stanowczo nie polecam, salon zarobił potrójnie sprzedając auto , otrzymując pieniądze za naprawę wypadkową , otrzymując pieniądze za moje naprawy ,

  • Łukasz H. (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2006-2009
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Dziękuję za podanie nr rejestracyjnego w korespondencji dzięki czemu udało się sprawdzić historię Pana pojazdu. Szkoda, że dopiero po czterech dniach od wpisania tej opinii.

Kupił Pan w 2006 roku samochód podemonstracyjny, czyli używany. Nieprawdziwa jest informacja o szkodzie na 25 tysięcy złotych, nie wiem skąd takie stwierdzenie. Auto przed wystawieniem na komis zostało usprawnione i przygotowane do dalszej odsprzedaży, a usprawnienie nie dotyczyło żadnych napraw blacharsko-lakierniczych.

Szkoda jaką mam w systemie to Pana naprawa z 2010 roku.

Nasz system ma tylko szkody zgłoszone w naszych obiektach i to można zawsze sprawdzić w autach przez nas oferowanych.

Skoro wspomniał Pan o rabacie to jednak coś Pan uzyskał w związku z naprawą bieżącą auta.

Jeśli ma Pan jednak jakieś zastrzeżenia to zapraszam do naszego obiektu z dokumentacją i na spotkanie z osobami zarządzającymi obiektem.

autor: Skoda Plichta Gdynia


4.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
4.0

Pomimo pewnych nieporozumień...

Mój pierwszy kontakt z salonem nie był najszczęśliwszy. Przyszedłem by zapoznać się z ofertą i ewentualnie dokonać zakupu samochodu. Niestety natrafiłem na sprzedawcę, który poza brakami merytorycznymi co do rynku i klas samochodów a co dziwniejsze także modeli, które sprzedaje okazał się osobą mało kompetentną do rozmowy z klientem. Nasz kontakt zakończył się w nie miłej atmosferze. Jednakże ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu zainterweniowały osoby z salonu odpowiedzialne za kontakt z klientem oraz bezpośredni przełożony sprzedawcy z którym miałem nie miły kontakyt. W pierwszym zdaniu usłyszałem przeprosiny oraz chęć naprawy sytuacji. Zostałem zaproszony do salony oraz zapytany czy pomimo to jestem zainteresowany ofertą zakupu. Kierownik zaproponował że zajmie się mną osobiście ( duży szacunek dla Pana Macieja Łopatyńskiego) Muszę przyznać że nie spodziewałem się tak profesjonalnego i odpowiedzialnego podejścia do klienta. Na prawdę duży szacunek dla firmy i jakości obsługi, dbanie o klienta widać jest w tej firmie na pierwszym miejscu. Co do pierwszego nie miłego wrażenia....Cóż tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi. Grunt to umieć go naprawić i wyjść z twarzą. Polecam

  • Andrzej Matela (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.08.2012
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

REWELACJA

Pozwalam sobie tą drogą bardzo serdecznie podziękować za niesamowicie miłą i profesjonalną obsługę w Państwa serwisie Mitsubishi. Dnia 03/08/2012 chcąc zrobić tylko przegląd klimatyzacji otrzymałem profesjonalną obsługe i pomoc. Jestem pełen podziwu i zycząc samych sukcesów pozdrawiam

  • olo (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03/08/2012
  • Polecam innym: tak

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy i polecamy się!

autor: Mitsubishi Plichta