2.8
7 ocen

Volkswagen Plichta Szadółki - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
80-174 Gdańsk, Lubowidzka 42 (Szadółki przy obwodnicy) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 323-42-00  fax:  58 323-42-01
e-mail
vw@plichta.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 19:00
sob9:00 - 15:00

O nas

Plichta Volkswagen Gdańsk Szadółki to największy i najnowocześniejszy Dealer i Serwis w Polsce północnej. Ponad dwadzieścia samochodów na ekspozycji i kilkadziesiąt dostępnych od ręki. Kompleksowe usługi serwisowe, powypadkowe i dostawca części

Opinie + dodaj ocenę


1.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.6

JanuszPOL - królestwo chamstwa i arogancji

Chcieliśmy wspólnie z żoną kupić w VW Plichta Szadółki, uzywany samochód za ok 70k PLN. Pan z działu "Używane" z wielką łaską pokazał nam samochód. Szczegółowe pytania zbywał półsłowkami. Na prośbę o sprawdzenie samochodu (pojazd na gwarancji/inna marka niż VW Group) w ASO na terernie Trojmiasta usłyszeliśmy: "Jak chcecie samochód sprawdzić gdzie indziej - to sobie tam jedzcie i kupcie,a nie u mnie". Zdecydowanie nie polecam - Nie ktrórzy pracownicy cały czas myślą że pracują w Polmozbycie.

  • trev0r (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2016
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

daję 6

Rozumiem, że max ocena może dziwić a nawet budzić podejrzenia, że jest nieobiektywna. Nic na to nie poradzę, jeśli ma być to szczera ocena, daję szóstki w każdej kategorii. Nie będę pisał bzdur, ani kadził. Napiszę tylko tyle: jestem z Warszawy i po dwa (2) samochody VW (passat i golf) przyjechałem do Gdańska, chociaż w Wawie salonów nie brakuje. Chciało mi się, opłacało mi się. Jeśli ktoś chce szczegóły proszę o kontakt maciek@forumcapital.pl

  • Maciek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczen i luty 2014
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

...

(...) Kupiłem nowe auto w salonie plichty po 2 dniach poszła klimatyzacja,panowie z serwisu walczyli z tym 4 dni i stwierdzili ze wymienia na nowe,co sie okazuje ze u nich procedura wydania auta trwa w nieskończoność.Dyrektor tego salonu to kompletny ...,nie potrafi sie ogarnąć (...)

  • Adam (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.07.2014
  • Polecam innym: nie

1.6

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.6

Passat b6 naprawa

Zdecydowanie nie Polecam tego servisu!!! dalem swojego Paska b6 do z drobnymi usterkami po 3 dniach mialem przyjechac po odbiór wyjezdzam z servisu a tu inna usterka sie pojawia ... wrocilem ponownie do servisu oddali po kilku dniach niby zlikwidowali usterke ale nie podokrecali czesci auto szarpie NIE POLECAM!!

  • Gonzo (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04-06-2014
  • Polecam innym: nie

1.2

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Warsztaty przyszkolne u Plichty

Mam wrażenie, że oprócz niedouczonych Panów w garniturach, za "szybą" pracują sami uczniowie z samochodówki. Mają w nosie sedno awarii, ewentualnie wymiana części na nową. Ta nowa też się zepsuje ale kogo to obchodzi. Wymianę jakoś zrobią ale regulacja ich przerasta.Jeszcze 2 lata męczarni na gwarancji.

  • Dorian (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2014
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.6

od 4-6 tygodni jest pełny profesjonalizm

od 2012 roku jestem stałym klientem serwisu VW Plichta na Szadółkach. Były chwile że chciałem przejść do konkurencji jeszcze w listopadzie było tragicznie po naprawie Passata wracałem 2 razy na to samo. W połowie stycznia byłem innym Pasatem ( mamy 7 passatów 3 golfy 1 polo i 1 tiguan ) na podobną usterkę , i została ona usunięta bez poprawek , jest nowa obsługa , a raczej awansowali pracownicy niższego szczebla wyżej i postrzegam firme jako wiarygodną , jest mistrz pozyskany z Gajosa nie jakiś ktoś nie znający marki , jest drugi awansowany z innego oddziału PLICHTA ze Skody ( grupa VW ) , ten mechanik co mi nie mógł naprawić auta pracuje teraz w BMW. Na hali napraw zostali fachowcy i z tego co się dowiedziałem są zatrudnieni mechanicy z doświadczeniem skończyła się tam era dzieciaków a zaczęła era osób chcących pracować . Tak że zostanę tam jako klient i serdecznie polecam innym. A kolega mi mówi że ceny podnieśli , przeglądam właśnie faktury z napraw i nie widzę różnic , tyle że nie wracam na ponowną naprawę polecam

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

,,Super serwis;; HA HA!!!

W zeszłym roku umówiłem się na serwis autem VW Passat r. prod.2009 do tego super serwisu na przegląd po przebiegu 60 tys.km. Samochód użytkuję poza granicami kraju na dużo lepszych drogach niż w Polsce, nadmieniam że pojazd jest na zagranicznych nr rej. Po pierwsze nie mamy żadnego dostępu do auta, które jest serwisowane. Samochód był za chyba trzema szybami z dala ode mnie. Po 2 godz. czekania podszedł do mnie p.P.K. doradca serwisu z b. zatroskaną miną. Powiedział, że jest duży problem z moim autem gdyż są strasznie wybite tylne drążki skrętne i to aż tak , że odradza mi kontynuowanie jazdy. Ja. trochę zdziwiony spytałem ile to będzie kosztować. Okazało się, że w granicach 1 tys. zł. P.K. bardzo nalegał żeby wymienić to natychmiast. Martwił się o moje zdrowie i życie. Po chwili namysłu przypomniałem sobie, że auto moje objęte jest jeszcze prawie roczną gwarancją za granicą i stwierdziłem, że tam to zrobię gratis.Pan doradca serwisowy P.K. odstąpił. Z duszą na ramieniu wyjechałem z serwisu Plichty ale udało mi się jakoś dojechać do kraju mojego zamieszkania. Tam udałem się niezwłocznie na serwis i jakież moje zdziwienie. Okazało się co podejrzewałem że jest OK!!!

  • Maciej Rabant (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.04.2013
  • Polecam innym: nie