Volkswagen Plichta Szadółki - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
80-174 Gdańsk, Lubowidzka 42
(Szadółki przy obwodnicy) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 323-42-00  fax:  58 323-42-01
e-mail
v...@plichta.com.pl pokaż
www
www.plichta.vw.pl
godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 19:00
sob9:00 - 15:00

Napisali o nas

O nas

Plichta Volkswagen Gdańsk Szadółki to największy i najnowocześniejszy Dealer i Serwis w Polsce północnej. Ponad dwadzieścia samochodów na ekspozycji i kilkadziesiąt dostępnych od ręki. Kompleksowe usługi serwisowe, powypadkowe i dostawca części

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Bajka kończy się wraz z zakupem pojazdu, jak tylko człowiek wyjedzie nowym autem tylko zacierają rączki, za każdy serwis trzeba płacić nawet przy usterkach które są wadami fabrycznymi, czekanie i wciskanie nowych części choć stare są jeszcze dobre. Mam w d...e ten wasz serwis i waszą gwarancję. Na pewno nie kupię już w waszym salonie i pewnie zrezygnuję z Volkswagena. Brawo tak trzymajcie a to co budowała marka Volkswagena szybko dorówna Daewoo i FSO ewentualnie znajdziecie się na równi z Ładą. Nie polecam

  • Polo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

PIOTR MALICKI

Zdecydowanie polecam Pana Piotra - świetna obsługa, empatyczne podejście do klienta - nadmienię, że jestem w ostatnim tygodniu ciąży, w związku z czym p. Piotr zadbał, abym nie musiała oczekiwać na miejscu - zostałam przewieziona do domu i następnie przyjechał po mnie, abym mogła odebrać auto. Pełen profesjonalizm ! P O L E C A M i życzę firmie więcej takich pracowników.

  • Małgorzata H. (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: tak

5.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

Bardzo zadowolony

Byłem w serwisie w kwietniu, jestem bardzo zadowolony . Naprawa gwarancyjna zrobiona szybciej nie myślałem . Obsługa miła i pomocna . Polecam. Następny VW kupie w tym salonie .

  • Tomasz Pawlak (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Zadowolony

Byłem w serwisie w kwietniu, jestem bardzo zadowolony . Naprawa gwarancyjna zrobiona szybciej nie myślałem . Obsługa miła i pomocna . Polecam. Następny VW kupie w tym salonie .

  • Krzysztof G. (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: tak

NIE POLECAM ZA NIC!

Witam, jestem zawiedziony poziomem obsługi w serwisie VW, gdyż wielokrotnie przeprowadzałem tam różnego rodzaju usługi. Samochód kupiłem dwa lata wcześniej w salonie VW w tym samym miejscu - cała obsługa była niesamowicie miła, uprzejma i niezwykle pomocna. Niestety kiedy przychodzi do styczności z serwisem, czyli wymiany drobnych usterek, czy przeglądu poziom diametralnie spada w dół. Mimo umówionej wcześniej godziny na przyjęcie samochodu musiałem oczekiwać ponad godzinę, ponieważ rzekomo mógł to zrobić tylko jeden człowiek. ( Od czego w takim razie jest Pani w recepcji, skoro jedyne co jest w stanie zrobić to mówić klientom, aby poczekali na innego członka personelu?) Wielokrotnie zdarzały się sytuacje z długim i monotonnym oczekiwaniem, a także obsługiwaniem później przybyłych klientów przed mną. Po co w takim razie należy się umawiać, skoro i tak trzeba co najmniej godzinę od umówionej pory czekać? Nie wspominając już o tym, że każdy klient ma własną pracę i obowiązki, do których mu śpieszno. Czy tylko jeden człowiek w całym serwisie jest w stanie przyjąć samochód? Nie wiem, czy to świadczy o niekompetentnych pracownikach serwisu czy też całej firmy. Nie polecam.

  • Janusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

Servis biznesowy

Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu ( z predyspozycjami, aby iść wyżej). Polecam serwisować auta VW u pana Piotra Malickiego. Konkretnie, krótko i na temat. Bez zbędnych formalności i udziwnień. Taki pracownik serwisu to złoto. Bardzo zadowolony klient.

  • Marek S. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: tak

1.2

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Serwis

Nie polecam serwisu prosta usterkę o której wiedzieli diagnozowali tydzień następnie zamawiali część która przyszła po 2 tyg , ostatni raz u nich cokolwiek robię u zwyklego mechanika zajeloby to góra 3 dni i kosztowalo 20% ich ceny

  • Q (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Kwiecień 2017
  • Polecam innym: nie

1.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

NALEŻY DOKŁADNIE SPRAWDZIĆ AUTO

Oglądałem "bezwypadkową" 3 letnią skodę octavie. Pan "specjalista do spraw sprzedaży" zapewniał, obiecywał, dawał słowo, że auto jest bezwypadkowe. Nie byli u siebie w stanie sprawdzić po jakich "zdarzeniach" jest auto... choć w historii pojazdu było napisane, że była ustawiana "geometria kół po zdarzeniu"... Auto było po 8 "zdarzeniach". Nie licząc drobnych wypłat z AC były także większe. Największa szkoda, naprawa auta i wypłata z AC to 19000 zł. Auto sobie odpuściłem, ale niesmak pozostał. Poza tym "Plichta" jest drogi... za drogi... można kupić taniej... Chyba, że trafi się auto naprawdę w dobrym stanie. Okazuje się, że takie też się trafiają u tego dealera.

  • Maciej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01,04,2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Fatalna obsługa

Bardzo nieprofesjonalny personel, serwis i obsługa serwisowa pracuje jak za czasów komuny. Dziwię się, że marka taka jak audi pozwala sobie na takie wpadki. Klient naprawiając sobie samochód na gwarancji serwisowej narażany jest na wysokie dodatkowe koszty i bardzo długi czas spędzony w salonie, w oczekiwaniu na pojazd. Umawiając się na serwis pytają co jest nie tak w samochodzie, ale robiąc serwis nie potrafią naprawić tego podczas jednej wizyty, tylko klient musi jeszcze raz przyjechać i to w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania części do salonu, jak się nie wyrobi, ponieważ jest na dwutygodniowym urlopie to daną część odsyłają i trzeba ponownie przyjechać na diagnostykę (trwa ok. 3 godzin), a następnie za ok. tydzień na wymianę jednego czujnika (kolejne 3 godz. na kanapie). Samochód zastępczy na czas serwisu, opłata 70 zł. Najważniejsze są roboto godziny. Nie polecam. Klient to zło konieczne. Jeszcze jedna uwaga, po zakończonym serwisie Pan prosi, żeby ocenić salon i serwis na max. ilość punktów, ponieważ salon jest nowy i wyrabia sobie prestiż.

  • Klient (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2016
  • Polecam innym: nie

4.8

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

ocena serwisu

jako zadowolony klient serwisu Volkswagen Plichta Szadółki czuje sie w obowiązku zaznaczyć profesjonalizm i sprawność obsługi pracownika serwisu Piotra Malickiego.

  • Łukasz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06.11.2016
  • Polecam innym: tak

1.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Plichta serwis

Mimo umówienia na konkretną godzinę trzeba czekać w kolekce przynaniej 30 miunt. Przyjęcie do serwisu prowadzi jedna osoba a po salonie miota się przynajmniej 10 innych, które gadają, śmieją się i głównie zajęci są robieniem kawy z ekspresu dla klientów.W związku z tym wymiana opon (tylko wymiana) trwa prawie 3 godziny. Masakra. Ps. Pani odpowiadająca na telefony bez żenady przy oczekujących odpowiada klientowi, że nie wie co z jego samochodem się dzieje bo go do serwisu przyjmowała osoba z innej zmiany, która będzie w pracy za dwa dni i niech wtedy się dowiaduje...

  • Tomasz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Listopad 2016
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

M - opinia

Kilka razy poprawki tej samej usterki. Nigdy nie oddzwaniają jak się umawiają. Licznenie niedoróbki. Nigdy już tam nie pojadę.

  • M (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Październik 2016
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Salony Samochodowe

Póki samochód jest na gwarancji to wszystko w porządku, tylko minie gwarancja to wszystko się sypie, pomimo zwracania uwagi na pewne wady w trakcie przeglądów cały czas twierdzą, że wszystko w porządku nic się nie dzieje ten typ tak ma. To jest mój ostatni Volkswagen Passat, żeby 3 letni samochód - miał tyle do zrobienia, nie będę wymieniac ale chcą parę tysięcy teraz, głupi kupił to zapłaci(serwisowany tylko w salonie) - jest to nie do pomyślenia

  • Beata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2016
  • Polecam innym: nie

1.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

JanuszPOL - królestwo chamstwa i arogancji

Chcieliśmy wspólnie z żoną kupić w VW Plichta Szadółki, uzywany samochód za ok 70k PLN. Pan z działu "Używane" z wielką łaską pokazał nam samochód. Szczegółowe pytania zbywał półsłowkami. Na prośbę o sprawdzenie samochodu (pojazd na gwarancji/inna marka niż VW Group) w ASO na terernie Trojmiasta usłyszeliśmy: "Jak chcecie samochód sprawdzić gdzie indziej - to sobie tam jedzcie i kupcie,a nie u mnie". Zdecydowanie nie polecam - Nie ktrórzy pracownicy cały czas myślą że pracują w Polmozbycie.

  • trev0r (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2016
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »