4.0
oceń »

Volkswagen Plichta Szadółki - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
80-174 Gdańsk, Lubowidzka 42 (Szadółki przy obwodnicy) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 323-42-00  fax:  58 323-42-01
e-mail
vw@plichta.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 19:00
sob9:00 - 15:00

O nas

Plichta Volkswagen Gdańsk Szadółki to największy i najnowocześniejszy Dealer i Serwis w Polsce północnej. Ponad dwadzieścia samochodów na ekspozycji i kilkadziesiąt dostępnych od ręki. Kompleksowe usługi serwisowe, powypadkowe i dostawca części

http://www.plichta.vw.pl/d1441/

Opinie


6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

daję 6

Rozumiem, że max ocena może dziwić a nawet budzić podejrzenia, że jest nieobiektywna. Nic na to nie poradzę, jeśli ma być to szczera ocena, daję szóstki w każdej kategorii. Nie będę pisał bzdur, ani kadził. Napiszę tylko tyle: jestem z Warszawy i po dwa (2) samochody VW (passat i golf) przyjechałem do Gdańska, chociaż w Wawie salonów nie brakuje. Chciało mi się, opłacało mi się. Jeśli ktoś chce szczegóły proszę o kontakt maciek@forumcapital.pl

  • Maciek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczen i luty 2014
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

...

(...) Kupiłem nowe auto w salonie plichty po 2 dniach poszła klimatyzacja,panowie z serwisu walczyli z tym 4 dni i stwierdzili ze wymienia na nowe,co sie okazuje ze u nich procedura wydania auta trwa w nieskończoność.Dyrektor tego salonu to kompletny ...,nie potrafi sie ogarnąć (...)

  • Adam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.07.2014
  • Polecam innym: nie

1.6

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.6

Passat b6 naprawa

Zdecydowanie nie Polecam tego servisu!!! dalem swojego Paska b6 do z drobnymi usterkami po 3 dniach mialem przyjechac po odbiór wyjezdzam z servisu a tu inna usterka sie pojawia ... wrocilem ponownie do servisu oddali po kilku dniach niby zlikwidowali usterke ale nie podokrecali czesci auto szarpie NIE POLECAM!!

  • Gonzo (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04-06-2014
  • Polecam innym: nie

1.2

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Warsztaty przyszkolne u Plichty

Mam wrażenie, że oprócz niedouczonych Panów w garniturach, za "szybą" pracują sami uczniowie z samochodówki. Mają w nosie sedno awarii, ewentualnie wymiana części na nową. Ta nowa też się zepsuje ale kogo to obchodzi. Wymianę jakoś zrobią ale regulacja ich przerasta.Jeszcze 2 lata męczarni na gwarancji.

  • Dorian (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2014
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.6

od 4-6 tygodni jest pełny profesjonalizm

od 2012 roku jestem stałym klientem serwisu VW Plichta na Szadółkach. Były chwile że chciałem przejść do konkurencji jeszcze w listopadzie było tragicznie po naprawie Passata wracałem 2 razy na to samo. W połowie stycznia byłem innym Pasatem ( mamy 7 passatów 3 golfy 1 polo i 1 tiguan ) na podobną usterkę , i została ona usunięta bez poprawek , jest nowa obsługa , a raczej awansowali pracownicy niższego szczebla wyżej i postrzegam firme jako wiarygodną , jest mistrz pozyskany z Gajosa nie jakiś ktoś nie znający marki , jest drugi awansowany z innego oddziału PLICHTA ze Skody ( grupa VW ) , ten mechanik co mi nie mógł naprawić auta pracuje teraz w BMW. Na hali napraw zostali fachowcy i z tego co się dowiedziałem są zatrudnieni mechanicy z doświadczeniem skończyła się tam era dzieciaków a zaczęła era osób chcących pracować . Tak że zostanę tam jako klient i serdecznie polecam innym. A kolega mi mówi że ceny podnieśli , przeglądam właśnie faktury z napraw i nie widzę różnic , tyle że nie wracam na ponowną naprawę polecam

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

,,Super serwis;; HA HA!!!

W zeszłym roku umówiłem się na serwis autem VW Passat r. prod.2009 do tego super serwisu na przegląd po przebiegu 60 tys.km. Samochód użytkuję poza granicami kraju na dużo lepszych drogach niż w Polsce, nadmieniam że pojazd jest na zagranicznych nr rej. Po pierwsze nie mamy żadnego dostępu do auta, które jest serwisowane. Samochód był za chyba trzema szybami z dala ode mnie. Po 2 godz. czekania podszedł do mnie p.P.K. doradca serwisu z b. zatroskaną miną. Powiedział, że jest duży problem z moim autem gdyż są strasznie wybite tylne drążki skrętne i to aż tak , że odradza mi kontynuowanie jazdy. Ja. trochę zdziwiony spytałem ile to będzie kosztować. Okazało się, że w granicach 1 tys. zł. P.K. bardzo nalegał żeby wymienić to natychmiast. Martwił się o moje zdrowie i życie. Po chwili namysłu przypomniałem sobie, że auto moje objęte jest jeszcze prawie roczną gwarancją za granicą i stwierdziłem, że tam to zrobię gratis.Pan doradca serwisowy P.K. odstąpił. Z duszą na ramieniu wyjechałem z serwisu Plichty ale udało mi się jakoś dojechać do kraju mojego zamieszkania. Tam udałem się niezwłocznie na serwis i jakież moje zdziwienie. Okazało się co podejrzewałem że jest OK!!!

  • Maciej Rabant (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.04.2013
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Super salon VW

Po bardzo długich negocjacjach w różnych Salonach w trójmieście wybrałem ten gdyż tylko P.Michał Ćwikliński potrafił mnie przekonać do kupna w dobrej cenie Tiguana . Super Sprzedawca spróbujcie Sami u niego kupić autko a się przekonacie. Wszystko na czas zgodnie z ustaleniami. Bardzo dobre podpowiedzi co do konfiguracji auta.

  • kwest (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23 Grudzień 2013
  • Polecam innym: tak

5.5

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
5.5

Super salon

Witam zadzwoniłam raz i odrazu byłam obsłużona w taki sposób ze za 5 dni wyjechałam nowym UP!Pan Jakub P super super sprzedawca polecam wszystkim salon super dziękuje

  • awa108@interia.pl (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17-05-2013
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Touran

Jeśli ktoś planuje zakup nowego VW to w 100% polecam ten salon i kontakt p. Michałem Ćwiklińskim. Zanim padła decyzja żeby właśnie u nich zamówić samochód - oferty cenowe zostały porównane z 5 różnymi salonami. Profesjonalne i zarazem pomocne podejście do klienta właściwie zdyskwalifikowało inne oferty. Samochód został odebrany jeszcze przed świętami, wszystko zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Na prawdę nie spodziewałam się tak dużej pomocy ze strony sprzedającego, dodam że nie był to mój pierwszy nowy samochód jaki kupowałam. Teraz pozostaje mi tylko kontynuować współpracę u tego Dealera serwisując Tourana, mam nadzieję żę moja pozytywna ocena będzie również wystawiona za serwis.

  • Alice (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2013
  • Polecam innym: tak

5.4

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Pan Marek Bortnowski i Pani Daria Janura - bardzo miło i rzetelnie

Bardzo miła, rzetelna obsługa. Korzystna oferta. Sprawna transakcja!

  • marcus (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2013
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

VW PASSAT R-LINE

Zakupiłem nowego passat.Samochód super,wygodny,wspaniały system dźwięku.Obsługiwał mnie pan Radosław i wielki szacun dla tego pana.Nigdy jeszcze nie zostałem tak obsłużony.Najwyższa ocena dla pana Radka.Wszystko dopięte na ostatni guzik.I tak powinien być traktowany klient.A na to wszystko przy odbiorze samochodu miła niespodzianka.Bukiet róż dla małżonki i butelka szampana.Jeszcze raz bardzo duże podziękowania dlapana Radosława.

  • Wojtek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12.06.2013
  • Polecam innym: tak

sprzedają nowe auta po naprawach blacharsko-lakierniczych

Witam, radzę przed odbiorem nowego auta od Plichty najlepiej zrobić to z rzeczoznawcą. Wczoraj w tvn turbo w programie turbo kamera był fajny przypadek, jak sprzedali gościowi fiata 500 nowego, a potem okazało się, że był po naprawie blacharsko-lakierniczej. Najlepsze było tłumaczenie pracownika - zgodnie z autoryzacją FIATA, muszą przed sprzedażą doprowadzić auto do stanu idealnego. Komentarz chyba zbędny.

  • Gieronimo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01012010
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Doprawdy fantastyczne podejście do klienta przez p. M. Ćwiklińskiego

Moja małżonka uparła się, że jej kolejnym samochodem jaki sobie wymarzyła będzie następca starej Bory, którą do niedawna jeździła czyli nowa Jetta. Niestety na mnie pozostawiła sprawy negocjacyjne i finansowe w tej kwestii:):) Mając już jakieś doświadczenie w zakupie nowych aut postanowiłem, iż powysyłam zapytania o Jette Highline do sporej liczby Dealerów np. do Olsztyna, Piły, Bydgoszczy, Piotrkowa Trybunalskiego, aby mieć rozeznanie na jaki upust mogę liczyć. Doprawdy byłem zdziwiony kiedy okazało się, że "najlepszą" cenę mogę dostać od Dealera z Gdańska. I właśnie "napatoczył" się na mnie jako na tego wymagającego klienta Pan Michał. Ciężko mu musiało być ale naprawdę profesjonalnie z dużą cierpliwością i wyrozymiałością podszedł do sprawy. Mój proces zakupu auta trwał długo, bo 4 miesiące (ze względu na to, iż zmieniałem pracę i chciałem się zabezpieczyć finansowo pod ten zakup). po 4 miesiącach kiedy cena została już wcześniej ustalona, otrzymałem dodatkowy rabat z tytułu wyprzedaży rocznika i utrzymane zostały warunki - braku prowizji bankowej od 50/50 która od stycznia została wprowadzona. Polecam Pana Michała, jego podejście i pomoc napawają optymizmem do życia.

  • Jarek z Sopotu (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2013
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

JOHNY - opinia

STAŁEM SIĘ SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM TIGUAN , A TO DZIĘKI PANU MICHAŁOWI ĆWIKLIŃSKIEMU.CHCIAŁBYM BARDZO MOCNO PODZIĘKOWAĆ PANU MICHAŁOWI ZA PEŁEN PROFESJONALIZM W WYBORZE SAMOCHODU , PRZEDSTAWIENIU OFERTY ORAZ PILOTAŻ CAŁEGO ZAKUPU TIGUANA OD ZAMÓWIENIA DO JEGO WYDANIA. MŁODY CZŁOWIEK Z POCZUCIEM HUMORU I BARDZO WYSOKIEJ KULTURZE OSOBISTEJ , A PRZEDE WSZYSTKIM ZNAJĄCY SIĘ NA TYM CO ROBI - SZCZERZE POLECAM

  • JOHNY (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.10.2012
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

POLECAMY ! ! !

POLECAMY!!! Parę dni temu kupiliśmy TIGUANA w salonie PLICHTA (Szadółki), gdzie panuje naprawdę przyjemna atmosfera. Myślimy, że w dużej części sukces tego salonu polega na zatrudnianiu pracowników, którzy są fachowi, ale równocześnie naturalnie mili i cierpliwi. Taką osobą okazał się p. Michał Ćwikliński, który nas obsługiwał. przekazał nam informacje na temat wybranego modelu w sposób naprawdę profesjonalny. Jego takt, kultura osobista, a przede wszystkim wiedza, wzbudziła w nas zaufanie i wpłynęła na naszą decyzję, zarówno w wyborze, jak i zakupie TIGUANA. Jesteśmy bardzo zadowoleni, polecamy ten salon Wszystkim, którzy cenią wygodę i obsługę na najwyższym poziomie. Panie Michale, jeszcze raz dziękujemy za pomoc w wyborze naszego autka ;-) Pozdrawiamy Zadowoleni Klienci

  • zadowoleni Klienci (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.01.2013
  • Polecam innym: tak

5.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

PODZIĘKOWANIE

UPRZEJMIE DZIĘKUJĘ ZA PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ PANU MICHAŁOWI ĆWIKLIŃSKIEMU PODCZAS ZAKUPU SAMOCHODU VW TIGUAN.POLECAM TEGO PANA JAKO BARDZO DOBREGO SPRZEDAWCĘ I DORADCĘ

  • JASTRZĘBSKA RENATA (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05.01.2012
  • Polecam innym: tak

samochody używane, gwarancja

Witam. Chciałbym się podzielić uwagami na temat kupna samochodów używanych w salonie Plichty w Gdańsku- Szadółkach. Miesiąc temu kupiłem tam używanego VW Passata B6 rocznik 2009 z opcją rocznej gwarancji (ubezpieczenia kosztów naprawy). Po 10 dniach eksploatacji zapaliła się kontrolka awarii układu wydechowego (check engine). Zgłosiłem sprawę w salonie. Zostałem umówiony na wizytę i usterka (wymiana kolektora ssącego) została usunięta w ramach gwarancji. W czasie wizyty w serwisie poprosiłem mechanika zajmującego się autem, żeby sprawdził stan zawieszenia, bo mam wrażenie, że samochód „pływa” przy większych szybkościach. Okazało się, ze w drążku kierowniczym tylnego zawieszenia wybita jest guma. Trochę się zdenerwowałem, bo samochód miał być niby sprawdzony, a ja przejechałem niecałe 1000 km i już trzeba robić zawieszenie. Zostałem jednak mile zaskoczony. Mechanik który zauważył usterkę natychmiast skonsultował się z panią kierownik działu sprzedaży samochodów używanych i doradcą serwisowym. Wszyscy razem zaczęli mnie uspokajać, żebym się nie denerwował (chyba musiałem mieć nietęgą minę – ha, ha), bo usterka będzie usunięta w ramach gwarancji. Tylne drążki

  • Piotr W (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14.12.12
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Polecam

Bardzo profesjonalna i kompetentna obsługa sprzedawcy (Michał Ćwikliński). Mimo pewnych problemów związanych z kupnem samochodu, udało się wszystko załatwić tak jak należy. Ogólnie ocena salonu wypada pozytywnie. Gorąco polecam dealera oraz sprzedawcę.

  • JK (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.2012
  • Polecam innym: tak