2.1
oceń »

Centrum Medyczne POLMED

adres
80-461 Gdańsk, Startowa 1 (Zaspa)
 
inne oddziały
telefon
58 769-37-70  fax:  58 769-37-40
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie


4.3

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.3

Obsługa rejestracji

Chciałem złożyć pochwałę P. Ewelinie z rejestracji w placówce Polmed w Gdańsku na Zaspie. Krótko: fachowość, precyzyjność, mega uprzejmość! Takiego pracownika mieć w kadrze pracowniczej to wielki skarb! Doceniam wkład pracy tej Pani w 100 %. Mało już takich ludzi..

  • Pacjent (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 29.06.2015
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

PANI ANIELA

pani aniela z recepcji prywatnej jest tak nadąsaną i nachmurzoną kobietą, że aż jest to żenujące. W sumie nic takiego ale skoro skoro jestem klientem oczekuje miłej i przyjaznej obsługi a tej cięzko udzelić pełnej instruckcji ( który lekarz w którym gabinecie) medycny pracy. No chyba że siedzi tam w ramach wolantariatu to przepraszam ale nie sądze. Jeśli ktoś z osób przełożonych tej Pani to przeczyta to niech przymie to wiadomości fakt że obłsuga w jej osobie jest wręcz odychająca i znacznie obniża standarczy obsługi placówki, o czym mogłam się przekonać raz po raz w ostanim czasie.

  • muffengirl (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03/015
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Chamstwo i brak kompetencji!!!!

Po raz kolejny, po nieudanej 6 dniowej próbie dostania się do lekarza, wracam z dyżuru nocnego, na którym lekarzem pierwszego kontaktu jest opryskliwy i niezainteresowany pacjentem dr Stasiuk. Po przeprowadzonym 1 minutowym wywiadzie, pełnym ignorancji i braku szacunku do pacjenta, Pan doktor dowiaduje się o moim przebiegu leczenia, który jak to określił jest moją samowolką i stwierdza że skoro dotąd sama stosuję antybiotyk ( oczywiście wynika to z braku możliwości dostania się do lekarza podczas 6 dniowych prób nawiązania kontaktu) to mogę kontynuować leczenie sama. W związku z tym nie słucha moich próśb o zdiagnozowanie przyczyny pogorszenia stanu zdrowia, który wygląda niepokojąco i zaleca mi leczenie się samej . Okazana "pomoc" nie ma nic wspólnego z przyrzeczeniem lekarskim, które składał ów lekarz kończąc studia medyczne. Z przykrością stwierdzam, że to nie pierwsza taka sytuacja. Około pół roku temu na dyżurze nocnym inny lekarz źle zdiagnozował moje objawy chorobowe jako ostra kamica żółciowa, po czym nie wypisał mi skierowania na usg, które uznał za niezbędne i odesłał mnie do internisty. Rano próbowałam dostać się do internisty, który wyrzucił mnie z gabinetu!

  • pacjentka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.01.2017
  • Polecam innym: nie

3.3

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.3

nie polecam

Mialam dwa razy nieprzyjemnosc odplatnie korzystania z tej przychodni.Raz wizyta u ortopedy drugi raz u laryngologa w jednym i drugim przypatku rozczarowalam sie wizyta u ortopedy z dzieckiem czas wizyty 10 minut 70 zlotych ta przyjemnosc lekarz nawet nie wymienil bandaza tylko mi wreczyl zebym to sama zrobila.Kolejna wizyta u Pani laryngolog z dzieckiem najpierw zaczela grzebac w uszach raniac dziecko w ucho niechcacy, potem probowala wyplukac woskowine nastepnie probowala nieumiejetnie zajrzec dziecku lusterkiem w gardlo ,poczym stwierdzila ze dziecka nie da sie zbadac moje dziecko mialo caly czas otwarta buzke wspolpracowalo na koniec przepisala sol morska do psikania. Poszlam z dzieckiem zeby zbadala trzeci migdal niestety w niczy nam nie pomogla dziecko nadal ma otwarta buzke w ciagu dnia w w nocy chrapie nic mi nie pozostaje jak szukac kolejnego lekarza laryngol9ga ktory umie sprawdzic czy dziecko ma powiekszony trzeci migdal. Wizyta 80 zl przez telefon jak sie umawialam na wizyte powiedziano mi ze wizyta bedzie kosztowala 59 zl . Nie polecam

  • mama (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10 .10.2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

NIE PŁAĆCIE Z GÓRY PRZELEWEM!

Zamówiłem internetowo wizytę u specjalisty, dokonałem płatności przelewem. W dniu wizyty dostałem telefon, że lekarza tego dnia nie będzie i że mam możliwość przeniesienia wizyty na przyszły tydzień. Jako, że sprawa była pilna poprosiłem o zwrot pieniędzy i poinformowałem, że umówię sobie wizytę szybciej u innego lekarza. nNa to usłyszałem odpowiedź Pani z rejestracji, że zapyta się doktora czy nie ma możliwości przyjąć mnie wcześniej. Następnego dnia otrzymałem telefon, że lekarz może mnie przyjąć za 3 dni w przychodni na Morenie. Gdy pojawiłem się na Morenie, kobieta w rejestracji powiedziała mi, że nie ma możliwości, żeby doktor mnie przyjął, bo ma 30 pacjentów tego dnia. nNa szczęście udało mi się umówić wizytę w innej przychodni jeszcze przed kolejnym czwartkiem.nOd kilku dni wydzwaniam do POLMEDU w sprawie zwrotu wpłaconej kwoty za wizytę która się nie odbyła. Za każdym razem muszę opowiadać od nowa historię i dowiaduję się że oddzwonią jutro (nie oddzwaniają). nnNie polecam! Chyba, że płacisz gotówkowo w dniu wizyty.

  • Fild (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2014
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

drogo

DROGO ,NACIĄGAJĄ OBSŁUGA SŁABA SZTUCZNIE I STRASZNIE WYMUSZONE TO WSZYSTKO OCZYWIŚCIE NA SAMYM POCZĄTKU ZAMIAST SPRAWDZIĆ TO CHCĄ WSZYSTKIE BADANIA ZROBIĆ ZA NIE MAŁE PIENIĄDZE .GDZIE PO WIZYCIE U INNEGO SPECJALISTY WYSZŁO CO INNEGO I NIE TRZEBA BYŁO WYDAWAĆ NA DODATKOWE ZBĘDNE BADANIA ...ODRADZAM...

  • Paweł (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 19.05.2014
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

brak organizacji

Po dwóch miesiącach oczekiwania udałam się do specjalisty. Opóźnienie nawet nie było duże, co mnie bardzo zaskoczyło. Po wejściu do gabinetu okazało się, że przychodnia nie ma podpisanej umowy z NFZ na drugie półrocze. Czy pani w rejestracji o tym nie wiedziała? Czekałam pod gabinetem jakieś pół godziny. Po co proszą o podanie numeru telefonu skoro nie potrafią korzystać z tego urządzenia? Tak ciężko było poinformować pacjentów? I nie rozumiem jak można w maju/czerwcu rejestrować pacjentów, skoro nie mają zagwarantowanej ciągłości umowy z NFZ? Straciłam dwa miesiące na czekanie do lekarza, zwolniłam się z pracy w tym celu i wyszłam z niczym. Poza fantastyczną ofertą ta przychodnia naprawdę nie ma czym się chwalić. To nie jest szewc czy fryzjer (nie obrażając) i tu przychodzą ludzie chorzy, którzy potrzebują pomocy, a tracą tylko czas, nerwy i resztę wiary w normalną służbę zdrowia.

  • była pacjentka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 08.08.2013
  • Polecam innym: nie
    • obsługa:
      2.1
       
    • oferta:
      3.5
       
    • jakość usług:
      1.7
       
    • czas oczekiwania:
      2.5
       
    • przystępność cen:
      2.0
       
    • ocena ogólna:
      1.8
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.1