• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Program z Customer Experience Management

  • czwartek, 2 czerwca 2016, godz. 9:00
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Bilety
    3062

Tworzenie pozytywnego i spójnego doświadczenia Klienta w wielu kanałach jednocześnie jest dzisiaj jednym z największych wyzwań dla firm. Spełnienie tej obietnicy jest najbardziej skutecznym sposobem dla organizacji, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać adwokatów marki.

kwi 5

piątek, godz. 10:00

Wstęp wolny
paź 19-20

sobota - niedziela

Gdańsk,
Wstęp wolny
Zależy Ci na wzroście satysfakcji Twoich Klientów oraz powiększaniu bazy ambasadorów marki?
Chcesz, aby Twoi Klienci generowali wyższą wartość?
Szukasz nowej wiedzy, inspiracji, nowych sposobów na budowanie przewagi konkurencyjnej?
A może już wdrażasz lub planujesz zarządzać doświadczeniami Klientów w sposób spójny i systemowy?

Na naszych interaktywnych i praktycznych warsztatach DOWIESZ SIĘ:
Jak Twoja firma może zyskać przewagę konkurencyjną
Jak może się wyróżnić
Jak Twoja marka może zająć pozytywne miejsce w świadomości Klientów
Czym jest zarządzanie doświadczeniami Klientów i Pracowników
Co to są doświadczenia, jak nimi zarządzać?
Jak wdrażać CEM
Jakie przywództwo wspiera klientocentryczne postawy

POZNASZ:
Przykłady, case studies,
Model skutecznego programu CEM
Technikę projektowanie pozytywnych, spójnych doświadczeń
Ekonomikę lojalności - jak określić "wartość biznesu" i wartość Klienta
Techniki projektowania pożądanych, spójnych doświadczeń we wszystkich punktach styku
Metody mierzenia doświadczeń
Metodologię i założenia efektywnego systemu NPS®

PO WARSZTACIE BĘDZIESZ ZNAŁ:
Założenia modelu Customer Experience Management
Cykl kluczowych elementów niezbędnych do zarządzania doświadczeniami Klientów
Sposoby identyfikacji kluczowych punktów styku Klienta z marką oraz momentów prawdy
Technikę projektowania doświadczeń Klientów
Metody mierzenia doświadczeń Klientów
Metodologię i założenia badania Net Promoter Score®

PO WARSZTACIE BĘDZIESZ POTRAFIŁ:

Wyjaśnić co to jest Customer Experience Management, jakie są podstawowe elementy tego modelu
Wyznaczyć kluczowe punkty styku Klienta z marką oraz najważniejsze "momenty prawdy"
Zaprojektować pożądane doświadczenia dla wybranego punktu styku czy momentu prawdy
Dobrać właściwe narzędzia do mierzenia doświadczeń
Przygotować koncepcję wdrożenia CEM w organizacji

MATERIAŁY SZKOLENIOWE:

Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe w postaci przygotowanych każdorazowo autorskich zeszytów, zawierających prezentowane podczas szkolenia treści, zadania i ćwiczenia oraz inspiracje, ciekawe linki, polecaną literaturę.

DODATKOWE KORZYŚCI:

ZADANIE WDROŻENIOWE

Po szkoleniu uczestnicy otrzymają zadanie wdrożeniowe do wykonania, którego celem jest zastosowanie poznanej wiedzy

oraz umiejętności w swoim środowisku pracy.


WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ:

listę pomysłów, inicjatyw wypracowanych przez uczestników podczas warsztatów na spójne pozytywne doświadczenia Klientów w wybranym momencie prawdy
Dyplomy ukończenia warsztatu
Indywidualne konsultacje z ekspertem - Przestrzeń do poruszenia zagadnień związanych z tematem warsztatu, odpowiedzi na pojawiające się w związku z nim pytania oraz wątpliwości, które nie zawsze możliwe bądź komfortowe są do zadania na forum. Konsultacje mogą być telefoniczne lub mailowe. Konsultacje w wymiarze 6 godzin, do wykorzystania przez 3 miesiące od daty zakończenia warsztatów.

Metody i techniki szkoleniowe:

Warsztat będzie realizowany metodami aktywizującymi
w oparciu o Model Efektywnego Treningu - Model SET®. Metoda zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność nauczania:

zbudowaniu bezpiecznych warunków do eksperymentowania SAFETY,
pełnym zanurzeniu w doświadczeniu EXPERIENCE,
wsparciu wdrożenia nowych umiejętności w pracy TRAINING.

Metoda z jednej strony zakłada wykorzystanie technik aktywizujących w pracy z grupą, a z drugiej opiera się na naukowo zweryfikowanych zasadach andragogiki, neuropedagogiki.

Stosowane techniki i metody aktywizujące:
praca grupowa,
praca indywidualna,
coaching grupowy,
dyskusja,
ćwiczenia metodą peer to peer,
action learning,
mini wykład,
prezentacja multimedialna,
burza mózgów,
visual thinking
I inne. Zwłaszcza uśmiech

Opinie