Przychodnia Lekarska Jasień - Nocna i Świąteczna Opieka Medyczna

adres
80-125 Gdańsk, Kartuska 404 pokaż na mapie

Przychodnia Jasień obiekty w tej lokalizacji (1) »

telefon
58 322-11-51, 692-434-343  fax:  58 322-11-63
www
www.pljasien.pl
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
pn-pt18:00 - 8:00
sob-ndcałą dobę

O nas

Świadczenia medyczne w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej udzielane są w przypadku nagłego pogorszenia stanu zdrowia, nagłego zachorowania.
Stany bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia
W ramach nocnej i świątecznej opieki lekarskiej nie można uzyskać:
 wizyty kontrolnej w związku z wcześniej rozpoczętym leczeniem,
recepty na stosowane stałe leki w związku ze schorzeniem przewlekłym,
 rutynowego zaświadczenia o stanie zdrowia,
skierowania do specjalisty

Opinie + dodaj ocenę


2.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Nie polecam

Obsługa bardzo niemiła. Człowiek chory potrzebuje zainteresowania, ciepła, uśmiechu. W tej przychodni tego nie otrzyma. Podczas wizyty miałam wrażenie że jestem traktowana przedmiotowo. Panie odpowiadały bardzo niemiłym tonem. Nawet taka drobnostka jak niemòwienie pacjentom "do widzenia" przy wychodzeniu z przychodni sprawia że nie chce się tam przebywać.

  • Kasia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14.04.2017

2.8

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Wizyta niedzielna - nieżyt żołądkowy

Odwiedziłem tę przychodnię drugi raz, pacjent - 3 latek; druga wizyta lekarz (Kierownik placówki ) przepisuje leki - antybiotyk, nawet bez obejrzenia dziecka, ciągle patrzył w monitor. Dopiero gdy powiedziałem, że udamy się do szpitala, łaskawie wstał i osłuchał dziecko. Pyta ze zdziwieniem czy nie wypisywac recepty? Za pierwszym razem obsługiwani byliśmy przez innego lekarza (nie pracuje już w tej placówce) też antybiotyk. Nie polecam. Jakość świadczonych usług poniżej jakiejkolwiek krytyki.

  • Wojtek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2017-02-26

1.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Jedna wielka porażka!

Pielęgniarki rejestrujące to jakaś kompletna pomyłka, siedzą tam jak za karę, bardzo niemiłe. Dostać sie do swojego lekarza rodzinnego graniczny z cudem. Sami lekarze też pozostawiają wiele do życzenia. Nie polecam nikomu, przeniosłam się na Morenę i jestem baaaardzo zadowolona :)

  • Bibi (kobieta, 19-30 lat)

1.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Dramat dramat dramat Uwaga na wizyty z dziećmi

Niedziela poranek jedziemy z córką, która od kilku dni mocno kaszle (ma często zapalenie oskrzeli) i wyczuwamy kiedy ze żłobka wraca "załatwiona". Akurat nasza lekarz była na urlopie. Szanowny Pan doktor na wstępie pyta po co z dzieckiem bez gorączki przyjechaliśmy, następnie osłuchał, stwierdził, że czysto i można na Wieżycę jechać na sanki z dzieckiem, a co ze żłobkiem pyta żona, lekarz:może iść tylko będzie inne dzieci zarażała, po tygodniu idziemy do swojej lekarz (uff wróciła z urlopu) złapała się za głowę jak usłyszała jakie leki przypisał (syropy z reklam TV) plus stwierdziła, że ma oskrzela na ukończeniu więc tydzień z oskrzelami córka (2,5roku) funkcjonowała. Kompletna ignorancja ze strony lekarza w tej przychodni, współczuję ludziom, którzy muszą korzystać z usług tej przychodni i wysłuchiwać niewybrednych uwag lekarza + kompletny brak doświadczenia - osłuchanie dziecka

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 15.01.2017

1.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Tragedia..

Jeżeli to się nazywa opieka medyczna to wolałabym zostać w domu i cierpieć.. przyszłam o 23 do lekarza NOCNEGO, który mi powiedział "z takimi rzeczami się nie przychodzi o 23".. to w takim razie po co jest taka przychodnia skoro człowiek z nagłym bólem tak mocnym, że nie może usnąć zostaje u Pani Doktor wyśmiany?

  • ... (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.11.16r.

2.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

jestem zdruzgotana

Jestem zdruzgotana i załamana obsługą w tej przychodni tam wszyscy pracują chyba za karę, czy naprawdę nie mamy możliwości leczyć się u ludzi z klasą i kulturą osobistą na poziome choćby dobrym?? dziś zjawiłam się w przychodni ponieważ z bólu gardła nie mogłam przespać poprzedniej nocy, a od rana z tegoż powodu zdążyłam 3 razy zwymiotować i stracić na cały dzień głos... pod wieczór gdy już miałam z kim zostawić dzieci, pojechałam do lekarza przepraszam strasznego kmiota mam nadzieję, że nigdy więcej nie będę musiała się spotkać z tym panem, i poprosiłam o radę ów człowiek przez całą wizytę nawet się na mnie nie spojrzał i ( gdzie kultura doktorze ???) po czym stwierdził, że gardło mam czyste a jak miałam już gorączkę a teraz nie mam to znaczy, że nic mi nie jest... poprosiłam o antybiotyk na wszelki wypadek gdyby jutro gorączka wróciła i dostałam receptę jupiiii nie należę do osób które odwiedzają lekarzy bo lubią i z byle pierdołą pierwszy raz wiem, że coś jest nie tak, ale niestety wszyscy maja to w nosie bo chodzą do pracy za karę ...dowiedziałam się że zwolnienie tylko u mojego lekarza... nie wiem czy tak jest ale wydaje mi się że nie... Pani w recepcji też ma problem z pracą

  • Karolina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24-09-2016

2.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Czechu - opinia

Jakieś trzy miesiące temu byłem u lekarza. Nikogo w kolejce ale musiałem czekać z 10min na lekarza. Ale lekarz jak lekarz bez szału ale OK. Teraz w sobotę musiałem skorzystać z pomocy lekarza ponieważ moja 9-miesięczna córka mocno gorączkowała w nocy. Pediatra pierwsze co pretensje "czemu państwo bez wyników przychodzą" i "bez wyników to ja nic nie zrobię". Po naszej prośbie aby zajrzała w gardło i do uszu powiedziała, że gardło lekko zaczerwienionie ,a uszy zdrowe. Mamy jechać robić krew i mocz prywatnie lub do szpitala bo skierowania dać nie może. Pojechaliśmy do przychodni na Kilińskiego. Okazało się, że dziecko ma mocne zapalenie gardła i zaczyna się robić zapalenie ucha. Antybiotyk. Za samo podejście powinni zabierać uprawnienia lekarza. A za postawioną diagnozę dodatkowo ukarać.

  • Czechu (mężczyzna, 31-40 lat)

4.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.6
 

Przychodnia Lekarska Jasień

Jako przychodnia dyżurująca oceniam na 4,5 w skali 1-6

  • Rafał (mężczyzna, 31-40 lat)

2.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Internista

Jak by nie patrzeć obsługa błyskawiczna ale pan doktor chyba doktor młody pan uznał ze po co ja przychodzę moge przecież sie leczyć sama. I ze nie przychodzi sie do lekarza jeśli nie probalwalam leczyć sie sama!?! Czy właśnie nie włączymy z tym żeby ludzie sie sami nie leczyli !? Btw jak sie okazało stan zapalny mięśnia karku ale tak moge leczyć sie sama !

  • Anna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12.04.16

1.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

nie polecam

Pediatra bardzo opryskliwa.bada dzieci przy zgaszonym świetle. Stwierdziła, ze dziecku nic nie jest i , ze jestem przewrazliwiona matka i po co wogle przychodziła.a tymczasem dziecko spędziło 3 tyg w szpitalu. Na Polanki odrazu córkę przyjęto na oddzial, a upłynęły 2godz od wizyty w przychodni.

  • aga (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.12.2015

4.8

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

polecam w nagłych przypadkach

Trafiłam do przychodni z zapaleniem ucha około 23:00. Nie było innych pacjentów, więc w ogóle nie musiałam czekać. Lekarz zbadał mnie, wypisał receptę w ciągu 7 minut. Po mnie zjawiła się tylko jedna pacjentka, więc na pewno też nie musiała długo czekać. Polecam w nagłych przypadkach.

  • Asia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12/11/2015

1.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

tragedia

nie polecam nikomu tego pogotowia.Panie w rejestracji niereformowalne,nieuprzejme, nie służące pomocą nie chcące zarejstrować dziecka.Pani "pediatra" chyba nie za bardzo znająca się na swojej specjalizacji co z tego że miła, zero diagnozy i informacji co się dzieje z dzieckiem jednym słowem TRAGEDIA

  • Xxx (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20.09.2015

1.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • lokalizacja:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

LABORATORIUM

Jestem w ciąży i musiałam się udać na badanie krzywej obciążenia glukozy (jak każda kobieta w ciąży). Na badania udaje się raz w miesiącu, także miesiąc przed planowanym badaniem zapytałam się Pani w laboratorium, jak mam się przygotować do tego badania. Odpowiedź krótka, proszę przyjść na 7:00. Stawiłam się na 7:00 na czczo, chcę zapłacić za wykonanie badań, a Pani pyta się mnie gdzie mam glukozę? Badania wykonać oczywiście nie mogłam, bo nikt mnie nie poinformował, o tym, że należy zaopatrzyć się w glukozę, mimo, iż uprzednio zapytałam jak mam się przygotować do badania. Bardzo niemiłe zaskoczenie dla głodnej kobiety w ciąży, która nie najlepiej się wtedy czuje. Koszt badania to 12 zł, glukoza w aptece 5 zł, nie mogliby wliczyć w cenę i nie powodować takich sytuacji? Pacjent traktowany jak zło konieczne, potwierdzam opinie pozostałych osób. Jeśli pacjent nie będzie bardzo dociekliwy, to personel nie raczy poinformować o dość istotnych kwestiach. Pamiętajcie więc wszystkie Panie w ciąży i inni zainteresowani, że na badanie obciążenia glukozy należy zabrać własną glukozę. Uwaga! Możliwe, że niedługo na badanie krwi będzie trzeba przychodzić z własną igłą.

  • Pacjentka. (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.08.15
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.6
       
    • jakość usług:
      1.5
       
    • czas oczekiwania:
      3.3
       
    • lokalizacja:
      3.6
       
    • ocena ogólna:
      1.6
       
    średnia ocena (max 6)
    2.2