3.5
7 ocen

Przychodnia Kartuska

adres
Gdańsk, Kartuska 63/65
telefon
58 302-21-05, 302-15-41, 302-15-51 dzieci  fax:  58 302-15-41
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


3.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
3.7

Połowicznie

Lekarze ogólnie ok, szczególnie przemiła pani doktor Jankiewicz : ) Ale telefoniczna rejestracja faktycznie w powijakach. Albo zajęte albo nie odbierają, sama stojąc pryz okienku widziałam, że telefony są praktycznie ignorowane - jedna Pani rejestruje, a druga siedzi i patrzy sobie na stojących w kolejce... : / Dziś próbowałam kontaktować się 7 razy... Co najlepsze - poradnia dziecka w tej samej przychodni sprawuje się lepiej - po jednym sygnale już odbierają.

  • Gumi (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Dwa razy w roku...
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: jestem stałym klientem

1.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Szczerze nie polecam usług tej przychodni.

Najgorsza przychodnia w Gdańsku. Rejestracja telefoniczna niemalże nie działa, a w przypadku rejestracji osobistej kontakt z paniami pielęgniarkami nie należy do przyjemnych. Udzielają informacji zdawkowych,niechętnie, jakby za karę tam pracowały, ale na pogaduszki między sobą mają czas. Przychodnia nie posiada laboratorium, ma umowę z BRUSS, a tam niestety, trzeba dopłacać 5 zł do podstawowych usług, np. morfologię dla dzieci!!!!! Jeśli chodzi o opiekę nad dziećmi, to jest również poniżej krytyki. Można liczyć na jedną wizytę patronażową położnej, która i tak nic dobrego nie wnosi, nie dokumentuje dlatego też nic w książeczce zdrowia dziecka. Na fachową radę od pielęgniarki w poradni dziecka również nie można liczyć, a waga waży z dokładnością tylko do jednego miejsca po przecinku, podczas gdy dla oceny przybierania na wadze u noworodka czy niemowlęcia ważny jest każdy gram. Uważam, że człowiek, który pracuje i płaci wysokie składki zdrowotne, zasługuje na lepszą opiekę zdrowotną. Niestety, w tej przychodni nie mogłam na to liczyć i dlatego z niej zrezygnowałam.

  • Kinga (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01-2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

5.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.7

narzekanie czy polacy musza

Ciagle narzekac gdzie sie czlowiek nie ruszy to ciagle tylko narzekaja i w koncu zycieprzeminie w niezadowoleni

  • kasia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kiedy potrzebuje
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem

4.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.3

DLA MNIE OK

NIGDY NIE MIAŁAM PROBLEMU Z REJESTRACJĄ TELEFONICZNĄ .PANIE PILĘGNIARKI BARDZO SYMPATYCZNE .LEKARZ RODZINNY DR.SZYMECZKO KONKRETNY I KOMPETENTNY , BARDZO ZAANAGAŻOWANY W SOJĄ PRACĘ , SZCZEGÓLNIE W STOSUNKU DO LUDZI W PODESZŁYM WIEKU POLECAM

  • jola (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: j.lupinska@credo.gda.pl
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem

4.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.8

Bardzo sympatyczna obsługa i szybki czas realizacji skierowania

Nie wiem, czemu poi poprzednicy narzekają na obsługę.Ja trafiłam akurat na bardzo sympatyczną, aczkolwiek nieco "zakręconą" panią w punkcie holtera EKG. Robiła co prawda "10 rzeczy na raz" bo miała natłok obowiązków, ale obsłużyła mnie dość szybko, mile i generalnie mam bardzo dobre wspomnienia z wizyty u niej.

  • Anna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2014
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

1.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Nie wydają zaświadczeń !!!

Potrzebowałem zaświadczenie od lekarza pierwszego kontaktu ODMÓWIONO mi! Po interwencji u kierowniczki przychodni dowiedziałem się ,że po 23latach przynależności do w/w przychodni nie wiedzą w jakim jestem stanie zdrowia ,odesłano mnie do lekarza medycyny pracy LUB przychodni sportowej ,gdzie takie badanie jest odpłatne (widocznie tam widząc pacjenta po raz pierwszy lepiej potrafią ocenić kondycję --to świadczy o absurdzie, który panuje w tej placówce!!) Jestem honorowym krwiodawcą miałem aktualne badania krwi ALE w wykazie wydawanych zaświadczeń nie figuruje zaświadczenie do policji (zakazu wydawania też nie ma) więc odesłano mnie z kwitkiem, nie przyjmując żadnych argumentów. W szpitalu MSW Upewniłem się ,że takie zaświadczenie powinien ale nie musi wydać lekarz pierwszego kontaktu, to zależy od dobrej woli lekarza. Na Kartuskiej spotkałem się ze zwykłą złośliwością i nie byłem pierwszym którego tak potraktowano. Poradzono mi zmianę przychodni na bardziej przyjazną, co uczyniłem solidarnie z całą rodziną. Odradzam wybór tej placówki.

  • mieszkaniec Siedlec (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

3.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
3.7

Łatwa rejestracja!

W mojej poprzedniej przychodni nigdy nie rejestrowali pacjentów na kolejny dzień, trzeba było w razie choroby zdążyć zadzwonić przed 8 żeby się zarejestrować! oczywiście ciągle było zajęte, bo wszyscy dzwonili, dorośli, z dziećmi. Dopiero po godzinie 16 można było przyjśc bez rejestracji i stanąć w kolejce, jeżeli miało się szczęśćie i się zdążyło. W tej przychodni dzwonie i dostaję termin albo na dziś na konkretną godzinę ewentualnie dzień później ale wiem co i jak a nie liczę na szczęście. Bardzo podoba mi się, że pacjenta woła się po nazwisku, nie ma przekrętów "a ja byłem przed Panią". Przychodnia nie wygląda jak nowoczesna klinika, przypomina PRZYCHODNIĘ a nie galerię handlową, jakość jest na odpowiednim poziomie.

  • Dominika, studentka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.04.2014
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
    • obsługa:
      3.7
       
    • oferta:
      3.6
       
    • jakość usług:
      3.4
       
    • wyposażenie:
      3.4
       
    • czas oczekiwania:
      3.6
       
    • ocena ogólna:
      3.6
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.5