1.6
oceń »

NZOZ Przychodnia Morena Sp. z o.o.

adres
80-286 Gdańsk, Jaśkowa Dolina 105
telefon
58 347-94-28, 347-94-66  fax:  58 345-80-02
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

zobacz wszystkie (6) »

Opinie


3.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.5

dr Izabela Wiśniowska

Tragiczny lekarz, może nawet lekarz to za dużo powiedziane, to jakaś osoba zajmująca gabinet w przychodni na Morenie. Zero kontaktu z pacjentem, wszystkiego trzeba się domyślać i pytać, podczas wizyty p. doktor Wiśniowska zapyta o 2-3 rzeczy i od razu pisze bez słowa, a pyta tak cicho, że nic nie słychać. Od razu daje zwolnienie lekarskie, a na recepcie wypisuje min. Wit. C i wapno- żenada... serdecznie nie polecam, więcej uśmiechu Pani doktor...

  • anka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Rejestracja

Wszystkich lekarzy specjalistów oceniam na 6,0. Mam zastrzeżenia tylko do rejestracji. Pani w okienku przy pierwszej próbie zarejestrowania się na wizytę powiedziała, że jestem za wcześnie i jeszcze nie ma lekarza (byłam o 14:15) , powiedziała że mam przyjść po 15:00 - więc z duszą na ramieniu poleciałam odebrać dzieci i wróciłam - byłam o 15:15 - ta sama Pani oświadczyła, że już nie ma miejsc. W związku z czym mam się stawić za parę kolejnych dni o godzinie 15. System działa perfekcyjnie - zdenerwować pacjenta i zrobić wszystko żeby zapłacił za badania prywatnie..... Ja się nie poddam ale ciekawe ile ludzi już tak zrezygnowało z badań.

  • JohnDoe (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 15.05.2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

TRAGEDIA

To kolejna przychodnia w ktorej organizacja jest do niczego. Rownie dobrze mozna ja zamknac, bo dostac sie do lekarza rodzinnego lub pediatry graniczy z cudem. Cos jest nie tak w tej przychodni. TRAGEDIA.

  • Anna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.03.2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Żenujący poziom obsługi i ekstremalnie długi czas oczekiwania

Poziom tej placówki zdrowia woła o pomstę do nieba. Brak kompetencji, długi czas oczekiwania, brak możliwości zapisania się na zwykłą injekcje domięśniowe. Kiedyś to była moja przychodnia (mieszkam na Morenie), ale od jakiegoś czasu (czytaj: od momentu utraty konkraktu na obsługę nocną chorych) unikam na ognia. Nie polecam. Na rejestracji pani Dorota Wójcik prezentuje brak klasyczny kompetencji bez zważania na los pacjenta.

  • Były pacjent (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013-12-20
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

dr MICHALSKI

Może i dobry specjalista ale do tego gbur notorycznie mówi że "robię wielka uprzejmość ze Pana przyjąłem" - wychodzi w trakcie prowadzenia rozmowy mówiąc że on już skończył, - nie informuje że np szwy ściąga student, przez co po ściągnięciu szwów po 12 godzinach miałem dziurę w brzuchu średnicy 1,5 cm bo student źle ocenił jakość szwów i rany, - każe przynosić jakieś dodatkowe skierowania od lekarzy mimo że miałem prawidłowe skierowanie na zabieg od dermatologa, w normalnym kraju jest to nie do pomyślenia w/w sytuacje PREZES dr. Barbara Rolbiecka – Tkaczyk – NZOZ MORENA rozkłada ręce i mówi że to dobry specjalista więc nie będzie interweniowała, Prezeska woli wysłuchiwać skarg niż zrobić porządek, zupełnie nie nadaje się na menadżera firmy, ze swoją dziecięcą bezradnością,

  • Zawiedziony (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17-09-13
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
    • obsługa:
      1.6
       
    • oferta:
      2.3
       
    • jakość usług:
      1.8
       
    • wyposażenie:
      2.0
       
    • czas oczekiwania:
      1.5
       
    • ocena ogólna:
      1.5
       
    średnia ocena (max 6.0)
    1.6